Gå til innhold

Lavt nivå på KG. Pga lav IQ eller status quo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Bare jeg som synes det er litt festlig at det er et veldig lavt nivå på startinnlegg og tilhørende tittel? 

Enda morsommere at tråden utviklet seg til en meningsløs diskusjon med forsøk på å provosere gjennom bilde av en katt, samt kjekling om hersketeknikker, hele KGs favorittbeskyldning. Jeg venter i åndeløs spenning på at begrepet stråmann skal komme opp og virkelig ta knekken på hele diskusjonen i kjent KG-stil.

Så ja TS, du har kanskje et poeng, nivået kan være noe lavt her iblant. Det ironiske er jo at du er et eksempel på de som trekker det ned da. 

Trådstarter sitt andre innlegg i tråden var et personangrep på Cathrine88 da så nivået var enda lavere før du kom :fnise: 

Anonymkode: f7993...ac9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjern Anonym funksjonen så er jeg sikker på at IQ vokser betraktning. Men forsvinner jo en del morsom underholdning i samme sluket, så sånn sett like greit å ha det som det er 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nivået på KG slik den jevne kvaliteten er eller er det rett og slett bånnslammet?

 

Kjør debatt

Anonymkode: ba5cc...07b

Ha ha ha. Kjør debatt? Men i følge overskriften din:
 

Sitat

 

Lavt nivå på KG. Pga lav IQ eller status quo?

Startet av AnonymBruker, 6 timer siden

Nei gudene vet... Da må du gå inn til hver enkelt bruker, enten med kallenavn eller som anonyme og spørre de direkte. Det blir som sagt bare generelle svar folk får gitt. Jeg antar at folk klarer å svare for seg selv.

Anonymkode: f5459...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et bredt spekter av mennesker her inne. Synes det er en perfekt plass å koble av etter en arbeidsdag eller studieperiode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7

Hehehe.TS ønsker å diskutere det lave nivået.Diskusjonen blir for komplisert for KG.

Endret av Superbruker7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎01‎.‎02‎.‎2017 den 8.15, Superbruker7 skrev:

Hehehe.TS ønsker å diskutere det lave nivået.Diskusjonen blir for komplisert for KG.

Ts ønsker bare å provosere.

Anonymkode: f7993...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...