Gå til innhold

dere med tykt og langt hår...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv bruker jeg enten saltvannsspray fra Wella eller Headbanger fra Tigi. Begge gir en litt rufsete rocka look, og er fine til langt hår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv bruker jeg enten saltvannsspray fra Wella eller Headbanger fra Tigi. Begge gir en litt rufsete rocka look' date=' og er fine til langt hår[/quote']

bruker også saltvannsspray fra wella:). veldig fornøyd med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pepita i.i.

Hvis jeg vil ha det skikkelig rufsete, bruker jeg hårbørste og spray og tuperer litt.

Helt vanlig hverdagsrufsete? Ingen verdens ting, eventuelt føner det uten å børste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skrev at du er lei rettetang..Men hvorfor bruker du det hvis du skal ha en rufsete frisyre? Er det for å først få rettet det ut, så du kan lage en frisyre du vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg bruker heller ingenting for å rufse det.

Det er rufsete allerede fra før av...bare å riste litt på hodet det ;)

:Nikke:

Jeg må snarere gjøre noe for ikke å få det rufsete dersom jeg ønsker det. Men som sagt: litt hårspray og en omvendt runde med hårbørsten gjør susen dersom du vil ha mer og holdbar rufsing. Børst oppover, inne ved hårrøttene, så lenger ut mot tuppene, og prøv å la være å sette fast børsten. Det sliter nok litt på håret, da, dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du skrev at du er lei rettetang..Men hvorfor bruker du det hvis du skal ha en rufsete frisyre? Er det for å først få rettet det ut, så du kan lage en frisyre du vil ha?

bruker rettetang fordi jeg har en bølge overst oppe ved rotefestet.

vanskelig å forklare.

likte også å ha rett hår.

hvis jeg ikke bruker rettetang blir det ikke noe frisyre på det.

det bare henger der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Slet med det samme selv en stund jeg.. Hadde en del krøller og da var det umulig å få til en fin frisyre.. Håret gjorde som det selv ville!

Men da prøvde jeg anti-permanent..Gikk til frisøren og fikk rettet ut håret. FORANDRING!! Utrolig deilig var det. Slippe å stå med den rettetanga.. Så det anbefaler jeg virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv bruker jeg enten saltvannsspray fra Wella eller Headbanger fra Tigi. Begge gir en litt rufsete rocka look, og er fine til langt hår

Kjøpte den saltvannsprayen til Wella alle snakker om. Sprayer og fikser og håret blir så fint. Men etter 2-3 timer.... :-( ser det ikke bra ut i det hele tatt. Hv er det dere gjør som jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...