AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #41 Skrevet 31. januar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Herrefred. bryllup er så kjedelig. å sitte å niistirre på at to personer forteller hverandre at de skal være der for evig for hverandre også bla bla bla... altså ALLE vet jo at bryllup er dømt til å ende i skillsmisse eller utroskap. fordi mannfolk er jo ikke til å stole på... noen som er enig eller? er så møkkalei av å se på at folk tror de blir lykkelige, men angrer dagen etter pga. en krangel! huffameg. skal aldri finne kjærlighet. synes hver enkelt menneske bør klare seg alene, å kunn stole på instinktene å produsere barn! one night stands er perfekt, da slipper man noen gang å se trynet på mannfolket igjen! noen som har det likens eller? bryllup burde blitt ulovlig, er jo flere skillsmisser enn bryllup nesten jo haha Anonymkode: 45db6...7bb Så bruder kledd i hvitt er jomfruer, eller kan vi ta det også med en klype salt. Anonymkode: 59f82...2ac
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #42 Skrevet 31. januar 2017 17 timer siden, tolljball skrev: dette her var jo veldig dumt rettet i mot de som faktisk lever i håp om å finne kjærlighet å få barn. lykke til videre i livet sier jeg bare! Men det tarvelige er jo at dere tror bryllup og elteskap er nødvendig for kjærlighet og barn. Anonymkode: 4ac0a...c53 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #44 Skrevet 31. januar 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Herrefred. bryllup er så kjedelig. å sitte å niistirre på at to personer forteller hverandre at de skal være der for evig for hverandre også bla bla bla... altså ALLE vet jo at bryllup er dømt til å ende i skillsmisse eller utroskap. fordi mannfolk er jo ikke til å stole på... noen som er enig eller? er så møkkalei av å se på at folk tror de blir lykkelige, men angrer dagen etter pga. en krangel! huffameg. skal aldri finne kjærlighet. synes hver enkelt menneske bør klare seg alene, å kunn stole på instinktene å produsere barn! one night stands er perfekt, da slipper man noen gang å se trynet på mannfolket igjen! noen som har det likens eller? bryllup burde blitt ulovlig, er jo flere skillsmisser enn bryllup nesten jo haha Anonymkode: 45db6...7bb Jeg er enig i mye av det du skriver. Hvorfor skal man gifte seg når 99 % av alle ekteskap ender med skilsmisse? Helt latterlig hele konseptet.. Mye bedre å være fri. Skjønner meg heller ikke på de damene som føler at de MÅ være gift før de får barn.. Og ser ned på folk som får barn tidlig.. Altså, man kan være en god forelder selv om man får barn tidlig. Nei takke meg til bryllup. Skal aldri gifte meg jeg Anonymkode: 62a9e...a86 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #45 Skrevet 31. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig i mye av det du skriver. Hvorfor skal man gifte seg når 99 % av alle ekteskap ender med skilsmisse? Helt latterlig hele konseptet.. Mye bedre å være fri. Skjønner meg heller ikke på de damene som føler at de MÅ være gift før de får barn.. Og ser ned på folk som får barn tidlig.. Altså, man kan være en god forelder selv om man får barn tidlig. Nei takke meg til bryllup. Skal aldri gifte meg jeg Anonymkode: 62a9e...a86 Vet du ikke hva den setningen egentlig betyr? Anonymkode: d8551...af1 3
Gjest 2Bhonest Skrevet 31. januar 2017 #46 Skrevet 31. januar 2017 Synes bryllup er topp jeg. Utrolig lett å sjekke damer der.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #47 Skrevet 31. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du ikke hva den setningen egentlig betyr? Anonymkode: d8551...af1 Ops, skrivefeil. Skulle stå frihet Anonymkode: 62a9e...a86
Spiteful Skrevet 31. januar 2017 #48 Skrevet 31. januar 2017 Oi da... Noen må ha såra deg skikkelig ettersom du har den holdningen der... Ts, hva er vitsen med å leve hvis man isolerer seg selv totalt slik som du foreslår? Det er jo ikke vits å leve da
Anglofil Skrevet 31. januar 2017 #49 Skrevet 31. januar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #50 Skrevet 1. februar 2017 Skal aldri gifte meg, og stolt av det 😊 det er jeg og samboeren veldig enige om. Anonymkode: 4ac0a...c53
Maleficenta Skrevet 1. februar 2017 #51 Skrevet 1. februar 2017 På Tuesday, January 31, 2017 den 16.34, AnonymBruker skrev: Men det tarvelige er jo at dere tror bryllup og elteskap er nødvendig for kjærlighet og barn. Anonymkode: 4ac0a...c53 Det får da være opp til dem. Fatter ikke hvorfor du engasjerer deg så til de grader over andres livsvalg. Det er jo ingen som tvinger deg til å gifte deg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #52 Skrevet 1. februar 2017 På 31.01.2017 den 16.28, AnonymBruker skrev: Ts som glemte AB-knappen? Anonymkode: d8551...af1 Jepp. Anonymkode: 4eece...6e2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #53 Skrevet 11. februar 2017 På 30.1.2017 den 23.10, AnonymBruker skrev: er i hovedsak selve bryllupsdelen jeg hater da. eller egentlig selve kjærligheten. synes at alle bør klare å ta vare på seg selv. Anonymkode: 45db6...7bb Jeg tror ikke folk flest gifter seg fordi de ikke klarer å ta vare på seg selv. Det var vertfall ikke min begrunnelse Jeg ønsker virkelig å dele resten av livet mitt sammen med ektefellen min, tro det eller ei. Anonymkode: 4d5ee...e65 1
Gjest Aegon Targaryen Skrevet 11. februar 2017 #54 Skrevet 11. februar 2017 Har alltid synes at konseptet ekteskap er idiotisk.
lokmeister2016 Skrevet 12. februar 2017 #55 Skrevet 12. februar 2017 haha endelig en person me samme humor som meg på kg ts!! jeg døde av latter seriøst !! jeg er forlova me samboer men vi skal ikke gifte oss, er vi sære eller hva? jeg liker ikke bryllup og han var gift før xD
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #57 Skrevet 12. februar 2017 På Tuesday, January 31, 2017 den 16.34, AnonymBruker skrev: Men det tarvelige er jo at dere tror bryllup og elteskap er nødvendig for kjærlighet og barn. Anonymkode: 4ac0a...c53 Ekteskap er å ta ansvar. Anonymkode: 08674...8b2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #58 Skrevet 12. februar 2017 31 minutter siden, lokmeister2016 skrev: haha endelig en person me samme humor som meg på kg ts!! jeg døde av latter seriøst !! jeg er forlova me samboer men vi skal ikke gifte oss, er vi sære eller hva? jeg liker ikke bryllup og han var gift før xD Forlovet uten plan om å gifte seg er det særeste mest idiotiske jeg vet. Så ja, dere er sære Anonymkode: 5f11c...4ec 2
Gjest Newroz Skrevet 12. februar 2017 #59 Skrevet 12. februar 2017 Folk må nesten få lov å prøve. Ja, så ryker det i halvparten av tilfellene, men det betyr jo at det faktisk er halvparten som også holder sammen. Vedrørende selve bryllupet: Jeg syns talene er så utrolig kjedelige. Den femte tanta skal fortelle om oppveksten til bruden. Hvem bryr seg? Åh, nei akkurat det der kunne jeg godt å sluppet.
lokmeister2016 Skrevet 12. februar 2017 #60 Skrevet 12. februar 2017 er man 6 år forlova går man som gift
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå