Gå til innhold

Slutt å gifte dere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

one of a kind. bra for dere. beviste det mye for hvor mye du elsker kjæresten din når du giftet deg med h*n? 

Anonymkode: 45db6...7bb

Nå har jeg konferert med Noen, og vi skjønner ikke helt spørsmålet ditt! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er heldigvis ingen som tvinger deg til å hverken gifte deg eller gå i bryllup. Sjølv gler eg meg til min bryllupsdag, og tykkjer bryllup generelt er ei hyggeleg affære. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg har noe å si på det er selve sermonien med masse folk og hvor man skal stå foran alle og være midtpunktet. Det virker så kleint og er hovedgrunnen til at jeg aldri skal gifte meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn klarer ikke ekteskap i det hele tatt bortsett fra kristne kanskje og andre religiøse. Det er best dere holder dere til samboerskap. Dere kan jo aldri innerst inne stole på deres mannfolk eller kvinnfolk. Overlat dette til oss utlendinger som vet å ta vare på familie og verdier. Fortsett med rotet deres og ligg dere rundt :) Det er det dere klarer best :)

Anonymkode: 7b534...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nøste~ skrev:

Det eneste jeg har noe å si på det er selve sermonien med masse folk og hvor man skal stå foran alle og være midtpunktet. Det virker så kleint og er hovedgrunnen til at jeg aldri skal gifte meg.

Det behøver ikke å være sånn.
Noen og jeg dro til utlandet med et vennepar som folovere og giftet oss på ambassaden. Ingen stor fest, taler eller styr. Bare kos. :hjerte: 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bryllup jeg, det er hyggelig. Gleder meg til både mitt eget og når jeg er invitert til andres :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er i hovedsak selve bryllupsdelen jeg hater da. eller egentlig selve kjærligheten. synes at alle bør klare å ta vare på seg selv.

Anonymkode: 45db6...7bb

Man tar jo vare på seg selv, til tross for at man er gift. 

Det medfører bare en god del fordeler. Som at man kan bo mye flottere enn man kan på en lønning, at alle regninger kan deles på to, at man må lage middag og vaske hus halvparten så ofte, alltid en armkrok som venter, alltid noen som kan dra lasset når en blir syk og alltid noen som er der for deg, uansett hva. 

Anonymkode: 95929...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herrefred. bryllup er så kjedelig. å sitte å niistirre på at to personer forteller hverandre at de skal være der for evig for hverandre også bla bla bla... altså ALLE vet jo at bryllup er dømt til å ende i skillsmisse eller utroskap. fordi mannfolk er jo ikke til å stole på... noen som er enig eller? :) er så møkkalei av å se på at folk tror de blir lykkelige, men angrer dagen etter pga. en krangel! huffameg. skal aldri finne kjærlighet. synes hver enkelt menneske bør klare seg alene, å kunn stole på instinktene å produsere barn! one night stands er perfekt, da slipper man noen gang å se trynet på mannfolket igjen! noen som har det likens eller? bryllup burde blitt ulovlig, er jo flere skillsmisser enn bryllup nesten jo haha :laugh:

Anonymkode: 45db6...7bb

Omvendt! Man burde ikke gifte seg fordi damen ikke er til å stole på. Sexen skrus med en gang ned fordi damen har låst mannen fast. To år etter barna kommer blir det skilsmisse, og dama stikker av med halvparten av pengene + barna som ikke egentlig er mannens og foreldreretten, og beholder huset fordi barna skal få slippe å flytte

 

Det her var også overdrevet. Men nærmere sanheten. Ikke alle mennesker må klare seg alene, men ser ut som du må det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, loffen skrev:

Det behøver ikke å være sånn.
Noen og jeg dro til utlandet med et vennepar som folovere og giftet oss på ambassaden. Ingen stor fest, taler eller styr. Bare kos. :hjerte: 
 

liker ikke det heller...

Endret av tolljball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man tar jo vare på seg selv, til tross for at man er gift. 

Det medfører bare en god del fordeler. Som at man kan bo mye flottere enn man kan på en lønning, Nei, det er ingen garanti. at alle regninger kan deles på to, Nei, det blir oftr dobbel gjeld, dobbelt studielån osv at man må lage middag og vaske hus halvparten så ofte, To roter mer enn en.  alltid en armkrok som venter,Nei, det er ofte den armkroken forsvinner til elskerinner alltid noen som kan dra lasset når en blir syk og alltid noen som er der for deg, uansett hva. Nei, du er veldig naiv. Slik er det som regel ikke.

Anonymkode: 95929...71e

 

Anonymkode: 03c5c...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Honey Dew skrev:

Kan du ikke heller la være å gå i bryllup da?

TS sa jo at hun hele tiden blir invitert til søsterens bryllup som tydeligvis gifter seg en god del, og hun kan jo ikke svikte familien å si at hun ikke gidder fordi hun hater bryllup.. det er jo litt frekt da. Hun vil jo sikkert i hvert fall late som hun er glad på deres vegne.

Anonymkode: b11d2...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Nøste~ skrev:

Det eneste jeg har noe å si på det er selve sermonien med masse folk og hvor man skal stå foran alle og være midtpunktet. Det virker så kleint og er hovedgrunnen til at jeg aldri skal gifte meg.

Du trenger ingen seremoni med masse folk for å gifte deg. Det er bare å reise bort eller gifte dere uten å si fra til noen. Enkelte blir litt skuffet over å ikke bli invitert, men det får de bare tåle. :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg men det blir sikkert i utlandet på en ambassade 

Anonymkode: ab554...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man tar jo vare på seg selv, til tross for at man er gift. 

Det medfører bare en god del fordeler. Som at man kan bo mye flottere enn man kan på en lønning, Nei, det er ingen garanti. at alle regninger kan deles på to, Nei, det blir oftr dobbel gjeld, dobbelt studielån osv at man må lage middag og vaske hus halvparten så ofte, To roter mer enn en.  alltid en armkrok som venter,Nei, det er ofte den armkroken forsvinner til elskerinner alltid noen som kan dra lasset når en blir syk og alltid noen som er der for deg, uansett hva. Nei, du er veldig naiv. Slik er det som regel ikke.

Anonymkode: 95929...71e

Anonymkode: 03c5c...90d

Ikke naiv. Bare utrolig lykkelig gift på 12 året :) 

Og kan love jeg bor mye bedre enn mine enslige venninner, det er mye rimeligere å være to enn å være en. 

Anonymkode: 95929...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herrefred. bryllup er så kjedelig. å sitte å niistirre på at to personer forteller hverandre at de skal være der for evig for hverandre også bla bla bla... altså ALLE vet jo at bryllup er dømt til å ende i skillsmisse eller utroskap. fordi mannfolk er jo ikke til å stole på... noen som er enig eller? :) er så møkkalei av å se på at folk tror de blir lykkelige, men angrer dagen etter pga. en krangel! huffameg. skal aldri finne kjærlighet. synes hver enkelt menneske bør klare seg alene, å kunn stole på instinktene å produsere barn! one night stands er perfekt, da slipper man noen gang å se trynet på mannfolket igjen! noen som har det likens eller? bryllup burde blitt ulovlig, er jo flere skillsmisser enn bryllup nesten jo haha :laugh:

Anonymkode: 45db6...7bb

Om du ikke liker bryllup så dropp å dra.

Selv er jeg gift for andre gang men aldri skilt så det finnes de som holder løftene sine selv om du kanskje har vansker for å tro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Nøste~ skrev:

Det eneste jeg har noe å si på det er selve sermonien med masse folk og hvor man skal stå foran alle og være midtpunktet. Det virker så kleint og er hovedgrunnen til at jeg aldri skal gifte meg.

Byfogden finnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, tolljball skrev:

liker ikke det heller...

Ts som glemte AB-knappen?

Anonymkode: d8551...af1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nordmenn klarer ikke ekteskap i det hele tatt bortsett fra kristne kanskje og andre religiøse. Det er best dere holder dere til samboerskap. Dere kan jo aldri innerst inne stole på deres mannfolk eller kvinnfolk. Overlat dette til oss utlendinger som vet å ta vare på familie og verdier. Fortsett med rotet deres og ligg dere rundt :) Det er det dere klarer best :)

Anonymkode: 7b534...598

Håper du enten trollet eller glemte ironiflagget.

Jeg er utlending men de fleste jeg kjenner religiøse og/eller ikke relgiøse holder løftet de en gang gav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...