AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Herrefred. bryllup er så kjedelig. å sitte å niistirre på at to personer forteller hverandre at de skal være der for evig for hverandre også bla bla bla... altså ALLE vet jo at bryllup er dømt til å ende i skillsmisse eller utroskap. fordi mannfolk er jo ikke til å stole på... noen som er enig eller? er så møkkalei av å se på at folk tror de blir lykkelige, men angrer dagen etter pga. en krangel! huffameg. skal aldri finne kjærlighet. synes hver enkelt menneske bør klare seg alene, å kunn stole på instinktene å produsere barn! one night stands er perfekt, da slipper man noen gang å se trynet på mannfolket igjen! noen som har det likens eller? bryllup burde blitt ulovlig, er jo flere skillsmisser enn bryllup nesten jo haha Anonymkode: 45db6...7bb 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Så.... Slutt å dra i bryllup? Anonymkode: d58d2...05f 25
tolljball Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 dette her var jo veldig dumt rettet i mot de som faktisk lever i håp om å finne kjærlighet å få barn. lykke til videre i livet sier jeg bare! 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herrefred. bryllup er så kjedelig. å sitte å niistirre på at to personer forteller hverandre at de skal være der for evig for hverandre også bla bla bla... altså ALLE vet jo at bryllup er dømt til å ende i skillsmisse eller utroskap. fordi mannfolk er jo ikke til å stole på... noen som er enig eller? er så møkkalei av å se på at folk tror de blir lykkelige, men angrer dagen etter pga. en krangel! huffameg. skal aldri finne kjærlighet. synes hver enkelt menneske bør klare seg alene, å kunn stole på instinktene å produsere barn! one night stands er perfekt, da slipper man noen gang å se trynet på mannfolket igjen! noen som har det likens eller? bryllup burde blitt ulovlig, er jo flere skillsmisser enn bryllup nesten jo haha Anonymkode: 45db6...7bb Nei. Hvorfor bli født egentlig. Vi skal jo bare dø. Anonymkode: 95929...71e 13
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så.... Slutt å dra i bryllup? Anonymkode: d58d2...05f herrefred da, når søstra mi inviterer meg i bryllup 10 ganger i løpet av 5 år så må jeg jo stille opp hver gang. jeg er jo der for familien min. men gud bedre altså. vil aldri se noen kline igjen! Anonymkode: 45db6...7bb 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Hvorfor bli født egentlig. Vi skal jo bare dø. Anonymkode: 95929...71e JA! NETTOP. det er rette innstilling. vi blir født med ingenting, og vi dør med ingenting. HVORFOR I FAEN TRENGER VI Å GIFTE OSS FOR Å BEVISE KJÆRLIGHET? gud. Anonymkode: 45db6...7bb 2
loffen Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 I dag har Noen og jeg 19-års bryllupsdag. Angrer ikke. 13
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #8 Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, loffen skrev: I dag har Noen og jeg 19-års bryllupsdag. Angrer ikke. one of a kind. bra for dere. beviste det mye for hvor mye du elsker kjæresten din når du giftet deg med h*n? Anonymkode: 45db6...7bb 1
Maleficenta Skrevet 30. januar 2017 #9 Skrevet 30. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herrefred. bryllup er så kjedelig. å sitte å niistirre på at to personer forteller hverandre at de skal være der for evig for hverandre også bla bla bla... altså ALLE vet jo at bryllup er dømt til å ende i skillsmisse eller utroskap. fordi mannfolk er jo ikke til å stole på... noen som er enig eller? er så møkkalei av å se på at folk tror de blir lykkelige, men angrer dagen etter pga. en krangel! huffameg. skal aldri finne kjærlighet. synes hver enkelt menneske bør klare seg alene, å kunn stole på instinktene å produsere barn! one night stands er perfekt, da slipper man noen gang å se trynet på mannfolket igjen! noen som har det likens eller? bryllup burde blitt ulovlig, er jo flere skillsmisser enn bryllup nesten jo haha Anonymkode: 45db6...7bb Jeg liker bryllup. God mat 12
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #10 Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Jeg liker bryllup. God mat ja, jo, ja... det er vel det eneste positivet. har alltid vært god mat da! men er ikke det som er poenget. bare hater at folk skal drive å gni kjærligheten sin i trynet mitt Anonymkode: 45db6...7bb 1
Testosteron Skrevet 30. januar 2017 #11 Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Jeg liker bryllup. God mat & drikke 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #12 Skrevet 30. januar 2017 Akkurat nå, Testosteron skrev: & drikke ja det er også positivt. kan jo drikke seg glemsk etter seansen da Anonymkode: 45db6...7bb
RoH Skrevet 30. januar 2017 #13 Skrevet 30. januar 2017 Jeg liker også bryllup,Liker tanken på tro (på et annet menneske), håp og kjærlighet. Ganske naiv egentlig. 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #14 Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, RoH skrev: Jeg liker også bryllup,Liker tanken på tro (på et annet menneske), håp og kjærlighet. Ganske naiv egentlig. kristent vrøvl Anonymkode: 45db6...7bb 1
brownbrown Skrevet 30. januar 2017 #15 Skrevet 30. januar 2017 jeg var enig med overskriften, helt til du begynte å skylde på menn for skilsmisser mange gifter seg alt for fort idag. og blir skillt noen år senere. jeg syns man heller kan være ifrohld i en del år ...før man begynner å tenker på barn og giftemål. syns det er veldig trist egentlig at det er så mye brudd, skilsmisser og utroskap. det var bedre tider før. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #16 Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: jeg var enig med overskriften, helt til du begynte å skylde på menn for skilsmisser mange gifter seg alt for fort idag. og blir skillt noen år senere. jeg syns man heller kan være ifrohld i en del år ...før man begynner å tenker på barn og giftemål. syns det er veldig trist egentlig at det er så mye brudd, skilsmisser og utroskap. det var bedre tider før. er i hovedsak selve bryllupsdelen jeg hater da. eller egentlig selve kjærligheten. synes at alle bør klare å ta vare på seg selv. Anonymkode: 45db6...7bb
Maleficenta Skrevet 30. januar 2017 #17 Skrevet 30. januar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja, jo, ja... det er vel det eneste positivet. har alltid vært god mat da! men er ikke det som er poenget. bare hater at folk skal drive å gni kjærligheten sin i trynet mitt Anonymkode: 45db6...7bb Liker å se om brudekjolen er fin eller ikke. Spennende
RoH Skrevet 30. januar 2017 #18 Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: kristent vrøvl Anonymkode: 45db6...7bb Da vil jeg ikke gifte meg med deg i alle fall. Er ikke spesielt kristen. Etter og ha vokst opp med muslimer, pinsemenigheten og mormoner, har jeg et litt avslepet forhold til religion generelt. Men liker ideen, ønsket, forsøket på og skape noe sammen, noe som betyr noe mer enn meg. Eller sagt på gammelnorsk som over. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #19 Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Liker å se om brudekjolen er fin eller ikke. Spennende alt som omhandler bryllup er ekkelt... Anonymkode: 45db6...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #20 Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, RoH skrev: Da vil jeg ikke gifte meg med deg i alle fall. Er ikke spesielt kristen. Etter og ha vokst opp med muslimer, pinsemenigheten og mormoner, har jeg et litt avslepet forhold til religion generelt. Men liker ideen, ønsket, forsøket på og skape noe sammen, noe som betyr noe mer enn meg. Eller sagt på gammelnorsk som over. wellll... Anonymkode: 45db6...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå