Gå til innhold

Bruker dere foundation hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Thyra skrev:

Pleier dress-code også å omfatte full sminke? Kan ansatte pålegges å bruke foundation om de selv foretrekker ingen eller diskret sminke? 

For å svare på ts spørsmål,  jeg har ALDRI eid foundation. Bruker øyensminke. 

Nei, ikke i det hele tatt. Er selvfølgelig kvinner på arbeidsplassen min som ikke bruker sminke. 

Jeg nevnte det fordi det for min del er årsaken til at jeg bruker sminke hver eneste dag, noe jeg sannsynligvis ikke hadde gjort i en annen jobb der det å se pen og striglet ut ikke var like viktig. Akkurat slik som du sikkert bruker din øyensminke ved spesielle anledninger. 

Anonymkode: 4a634...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men bruker CC-cream hvis jeg skal ut på noe spesielt. Jeg har ganske ujevn hudtone så CC-cream forbedrer utseendet mitt ganske kraftig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke i det hele tatt. Er selvfølgelig kvinner på arbeidsplassen min som ikke bruker sminke. 

Jeg nevnte det fordi det for min del er årsaken til at jeg bruker sminke hver eneste dag, noe jeg sannsynligvis ikke hadde gjort i en annen jobb der det å se pen og striglet ut ikke var like viktig. Akkurat slik som du sikkert bruker din øyensminke ved spesielle anledninger. 

Anonymkode: 4a634...34f

Nei,  jeg bruker stort sett litt eyeliner og mascara hver dag. Til spesielle anledninger gjerne også øyenskygge og øyenbrynsblyant. En sjelden gang litt på leppene. Brukte av og til pudder før,  men har ikke hatt det på flere år nå. Kanskje jeg burde kjøpe meg nytt pudder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...