Gå til innhold

Bruker dere foundation hver dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier: bruker der foundation hver dag? Og annen sminke?

Anonymkode: b751d...077

Ja, eller en BBcream. Jeg har litt rødhet og blankhet å skjule, så bruker bb-crem og løst mineralpudder over, men ser naturlig ut. Jeg har sett enkelte "brunkremtryner" der det ser ut som 1 cm med sparkel, det er ikke fint. 

Bruker også mascara, øyeskygge og litt kaljal og lipgloss daglig.

Anonymkode: 90763...1cb

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 1/30/2017 den 17.32, AnonymBruker skrev:

Bruker masse sminke hver dag. Foundation også. Pent lagt selvfølgelig, jobber ikke som klovn heller 😂  for meg er sminke nesten hobby og koser meg med å være kreativ.

Anonymkode: 194d4...482

Samme her :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker det hver gang jeg sminker meg, som er hver dag jeg faktisk skal forlate huset for noe annet enn å bare gå på butikken en tur. Elsker foundation!

AnonymBruker
Skrevet
På 30.1.2017 den 11.13, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier: bruker der foundation hver dag? Og annen sminke?

Anonymkode: b751d...077

Ja, pga medisin og sikkert litt rosacae så blir jeg så rødmusset, pluss jeg er litt mørk under øynene, så føler jeg må ha bb-cream eller foundation hver dag for å se fresh ut :) 

Anonymkode: 90763...1cb

Skrevet

Jeg bruker alt av sminke når jeg skal noe. De eneste gangene jeg ikke gjør er hvis jeg er med de nærmeste vennene mine, kjæresten eller nærmeste familie.

Skrevet

Jeg bruker nesten aldri foundation, kun hvis det er noe veldig spesielt :P
Til vanlig bruker jeg mascara og eyeliner og så fikser jeg bryna. Mer gidder jeg ikke :P

Skrevet

Sminker meg hver dag.  Primer, foundation, mascara og lipgloss. Føler meg ikke vel uten. 

Skrevet

Bruker foundation hver dag og litt ekstra pudder når jeg skal ut:)

Skrevet

Jeg bruker BB-krem, matt pudder og litt rouge. Da føler jeg meg fresh 😊

Skrevet

Fullt fjes hver dag. Fått mange komplimenter på  at jeg sminker meg veldig fint. Føler meg gusten og "sliten" uten sminke. 

Skrevet

Bruker ikke foundation. Den eneste sminken jeg bruker er mascara (er jeg hjemme bruker jeg ikke sminke).

Mvh Yvonne :heiajente: 

Gjest kattehviskeren
Skrevet

Bruker ikke sminke hver dag jeg heller, litt herlig å se at det er mange som ikke gjør det, i dagens bloggerhverdag får man jo fort følelsen av at alle bruker en time på badet hver morgen. Jeg syns absolutt jeg ser finere ut med mascara og foundation, men i det vanlige gidder jeg ikke, deilig å klø se i øynene som en annen her også sa!

Ser mange sier at de lar huden "få puste" innimellom og at det er viktig. Men er dette egentlig bare en myte? Skulle likt å sett noe  faktastoff om det!

Skrevet

Nei, har nesten sluttet med sminke av en eller annen grunn. Tror bare det er en kombo av bedre selvtillit og latskap. Bruker foundation hver gang jeg sminker meg da. Max en gang i uka.

Skrevet

Spørs hvilken dager jeg skal på jobb/skole. Sånn som nå er det 2-4 dager uten og 3 med.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke sminke på hverdager. Gjorde det da jeg var yngre og mere opptatt av å se pen ut. Nå bor jeg på bygda, og uansett hvor sliten og dratt jeg ser ut, så møter jeg alltid noen i felleskjøpetdress med bæsj på skoa som har vært oppe siden klokken halv fem og ser enda slappere ut enn meg, og småbarnsmødre som har genseren bakfrem og bustehår. Da føler jeg meg plutselig fresh allikevel fordi jeg har rene joggesko og genseren rett vei. :fnise:

Anonymkode: 516c0...62c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med en aknearrete hud blandet med kviser og kronisk mørke ringer under øynene? :rope: JA. Går aldri ut uten, selv ikke om jeg forsover meg. 

Anonymkode: b9d52...784

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker foundation hver gang jeg skal noe mer enn å dra på butikken. Om jeg sitter hjemme og bare leser bruker jeg ingenting, skal jeg i forelesning og/eller finne på noe sosialt bruker jeg "alt". Foundation, concealer, setting pudder, blush og bryn, av og til bronzer. Øyesminke og highlighter bruker jeg kun til litt mer spesielle anledninger (har mørke vipper), slik som fest etc. 

Skrevet

Nei, veldig sjelden og bare hvis det er noe spesielt. Bruker mascara og øyebrynspenn av sminke. 

Skrevet

Nei, men så bruker jeg sminke generelt veldig sjeldent. Kanskje et par ganger i året? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker foundation hver gang jeg skal ut av huset. Huden min er relativt glatt og ren, så jeg bruker det i hovedsak for å jevne ut hudfargen, særlig i øye- og neseområdet. Jeg har ganske lys hud, så jeg bruker også en rødlig blush i kinnene for å se litt friskere ut. 

Anonymkode: 7d50c...265

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...