snehvit88 Skrevet 2. mars 2019 Forfatter #1121 Del Skrevet 2. mars 2019 21 minutter siden, lillemeg90 skrev: Når du er hos jordmor kan du jo spør om hun vil høre etter hjertelyd. Om den da er mulig å høre kan du jo be om å få komme en gang i uken og høre og om ikke mange ukene etter det er det mulig å kjenne liv ❤ Det er som regel forstoppelse og oppblåsthet så tidlig ja 🙈 Ja det var lurt! Det skal jeg spørre henne om. Jeg er på do 1 til 2 ganger i uken🙈 Er ikke rart det ikke er plass til å spise så mye. Også har jeg surfet og chattet alt for mye og pratet for mye om babyen i dag. Kan ikke gjøre det🙈 Nå er jeg redd igjen for at den vokser sakte eller kanskje ikke har vokst i det hele tatt! Må gå en tur for å få økt blodsirkulasjon til livmor så den får næring😅 Bare håper den lever ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. mars 2019 #1122 Del Skrevet 2. mars 2019 9 minutter siden, snehvit88 skrev: Ja det var lurt! Det skal jeg spørre henne om. Jeg er på do 1 til 2 ganger i uken🙈 Er ikke rart det ikke er plass til å spise så mye. Også har jeg surfet og chattet alt for mye og pratet for mye om babyen i dag. Kan ikke gjøre det🙈 Nå er jeg redd igjen for at den vokser sakte eller kanskje ikke har vokst i det hele tatt! Må gå en tur for å få økt blodsirkulasjon til livmor så den får næring😅 Bare håper den lever ennå Oh the joy of pregnancy 😅 jeg har en liten som bruker blæren min som boksepute for tiden, alltid noe 🙈 Jeg har virkelig troen nå! Men forstår du er redd for å jinxe det. Ikke mange dagene til ny ultralyd nå! 😊 og det aller mest kritiske er vel over nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 2. mars 2019 #1123 Del Skrevet 2. mars 2019 1 time siden, snehvit88 skrev: Ja det var lurt! Det skal jeg spørre henne om. Jeg er på do 1 til 2 ganger i uken🙈 Er ikke rart det ikke er plass til å spise så mye. Også har jeg surfet og chattet alt for mye og pratet for mye om babyen i dag. Kan ikke gjøre det🙈 Nå er jeg redd igjen for at den vokser sakte eller kanskje ikke har vokst i det hele tatt! Må gå en tur for å få økt blodsirkulasjon til livmor så den får næring😅 Bare håper den lever ennå Husk at om du spør, kan det hende dere ikke hører noe. Det føles ikke godt, for å si det mildt, og man blir vanvittig bekymret. Vær obs på det, i tilfelle det skjer deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. mars 2019 #1124 Del Skrevet 2. mars 2019 1 time siden, Sinsiew skrev: Husk at om du spør, kan det hende dere ikke hører noe. Det føles ikke godt, for å si det mildt, og man blir vanvittig bekymret. Vær obs på det, i tilfelle det skjer deg også Godt innspill 👍😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 3. mars 2019 Forfatter #1125 Del Skrevet 3. mars 2019 22 timer siden, lillemeg90 skrev: Oh the joy of pregnancy 😅 jeg har en liten som bruker blæren min som boksepute for tiden, alltid noe 🙈 Jeg har virkelig troen nå! Men forstår du er redd for å jinxe det. Ikke mange dagene til ny ultralyd nå! 😊 og det aller mest kritiske er vel over nå? Så betryggende å kjenne babyen❤️ det passer vel litt dårlig med valget av boksepute da😂 Føler veldig jeg har jinxa det. Er litt redd nå, men venter tålmodig på TUL til tirsdag. Begynner å se ut som Pamela og sliter med å spise. Kaster ikke opp eller er kvalm. Det er kanskje fraværet av kvalme som gjør meg engstelig. Jeg vet ikke 21 timer siden, Sinsiew skrev: Husk at om du spør, kan det hende dere ikke hører noe. Det føles ikke godt, for å si det mildt, og man blir vanvittig bekymret. Vær obs på det, i tilfelle det skjer deg også Det har du rett i. Jeg spør jordmor hva hun tenker om det. Ved første kontroll har jeg hatt ul dagen før så da er sikkert ikke behovet der. Noen har doppler hjemme, jeg forstår ikke hvordan de klarer å skille sine egne lyder fra babyens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 3. mars 2019 #1126 Del Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, snehvit88 skrev: Så betryggende å kjenne babyen❤️ det passer vel litt dårlig med valget av boksepute da😂 Føler veldig jeg har jinxa det. Er litt redd nå, men venter tålmodig på TUL til tirsdag. Begynner å se ut som Pamela og sliter med å spise. Kaster ikke opp eller er kvalm. Det er kanskje fraværet av kvalme som gjør meg engstelig. Jeg vet ikke Det har du rett i. Jeg spør jordmor hva hun tenker om det. Ved første kontroll har jeg hatt ul dagen før så da er sikkert ikke behovet der. Noen har doppler hjemme, jeg forstår ikke hvordan de klarer å skille sine egne lyder fra babyens. Det er veldig enkelt :)eller kanskje farlig å si enkelt, men vår puls er mye lavere enn babyens. Min ligger på rundt 60 i hvile mens mine babyer har hatt rundt 150-160 slag i minuttet:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. mars 2019 #1127 Del Skrevet 3. mars 2019 Ja. Når man finner babyen sin puls høres det ut som en galopperende hest! 😅 Jeg hadde Doppler forrige gang men har valgt å ikke bruke det denne gangen da jeg ble så bekymret om det tok litt tid. Men har hørt hos både lege og jordmor før uke 18. Første gang var i uke 12. Da har begge sagt at det kan være vi ikke finner hjertelyden, men det trenger ikke å bety noe som helst så tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 4. mars 2019 #1128 Del Skrevet 4. mars 2019 På 3.3.2019 den 8.39, snehvit88 skrev: Så betryggende å kjenne babyen❤️ det passer vel litt dårlig med valget av boksepute da😂 Føler veldig jeg har jinxa det. Er litt redd nå, men venter tålmodig på TUL til tirsdag. Begynner å se ut som Pamela og sliter med å spise. Kaster ikke opp eller er kvalm. Det er kanskje fraværet av kvalme som gjør meg engstelig. Jeg vet ikke Det har du rett i. Jeg spør jordmor hva hun tenker om det. Ved første kontroll har jeg hatt ul dagen før så da er sikkert ikke behovet der. Noen har doppler hjemme, jeg forstår ikke hvordan de klarer å skille sine egne lyder fra babyens. Du har jo mye lavere puls enn barnet, så forskjellen er veldig enkel å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 5. mars 2019 Forfatter #1129 Del Skrevet 5. mars 2019 11+0 i dag og den måler 4,39cm😍 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 5. mars 2019 #1130 Del Skrevet 5. mars 2019 Hurra ❤️ Herregud så fort de små vokser 😱 Tenk at du skal bli mamma 😭❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 5. mars 2019 #1131 Del Skrevet 5. mars 2019 14 minutter siden, snehvit88 skrev: 11+0 i dag og den måler 4,39cm😍 FANTASTISK 😊 JIPPI 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 5. mars 2019 #1132 Del Skrevet 5. mars 2019 Hurra ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 5. mars 2019 #1133 Del Skrevet 5. mars 2019 Så godt å høre 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 5. mars 2019 Forfatter #1134 Del Skrevet 5. mars 2019 1 time siden, tweet skrev: Hurra ❤️ Herregud så fort de små vokser 😱 Tenk at du skal bli mamma 😭❤️ 1 cm i uken er veldig mye! Det er mer enn 1mm i døgnet! Det føles litt uvirkelig😄 1 time siden, EvaLena skrev: FANTASTISK 😊 JIPPI 😘 48 minutter siden, Ginny skrev: Hurra ❤️ 😘 Så rart dette er. Nå er det helt greit å begynne å planlegge fremtiden. Få time til samtale med banken om lån, kjøpe hus, kjøpe bil. Har gått noen kilo ned i vekt og det er ikke helt bra hvis det fortsetter, jeg begynner å bli veldig tynn. Stapper i meg iskrem til lunsj! Er så positivt innstilt på siste ul neste tirsdag, med jordmortime på onsdag. Begynner i ny jobb og oppussing før salg av leilighet etterhvert. Nå blir det veldig mye på en gang😅 Livet har stått på pause i fire år. Nå begynner det endelig å bevege seg fremover! Så stor forskjell det er på Ul fra uke til uke! I dag lå den ikke på siden så vi fikk for første gang se den rett forfra, eller bakfra. Det er ikke lett å se forskjell. Den berømte bamsemumsen. Gynekologen kunne se magesekken. Den har begynt å drikke fostervann! Og rørte på armer og ben og vi kunne se at det var utviklet hender og føtter. Jeg mener også jeg kunne se fingre og tær. Gyn sa ikke noe om det så jeg er ikke sikker. Hjerteslag 164. Den har beveget seg bort fra plommesekken, og gyn sa at nå har morkake snart tatt over hele jobben. Blodstrømmen gikk fint i navlestrengen. Dette var deilig å se! Vi vil fortsatt vente med å si noe til etter OUL. Lillesøster vet at jeg er gravid. Hun har ikke direkte sagt det, eller stilt spørsmål rundt det. Hun hintet i går om at hun har skjønt det. Jeg ga ingen bekreftelse på det. Jeg unngår resten av familien så godt jeg kan de neste ukene. Det kan også være at mamma har forstått det. Hun holder en avstand til oss. Som jeg uttrykte er ønsket mitt før vi ble gravide. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 5. mars 2019 Forfatter #1135 Del Skrevet 5. mars 2019 5 minutter siden, Bokdamen skrev: Så godt å høre 💕 😘❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. mars 2019 #1136 Del Skrevet 5. mars 2019 Så fantastisk Snehvit! ❤ og så utrolig godt at det går gått knirkefritt med overføring til morkake 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 5. mars 2019 #1137 Del Skrevet 5. mars 2019 Så inderlig godt å lese de gode oppdateringene du kommer med! ❤️ Er så fantastisk når man begynner å skjønne at det faktisk kan bli virkelig og man ikke bare gruer seg til neste dag 😘 Gratulerer med nytt steg i svangerskapet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 5. mars 2019 #1138 Del Skrevet 5. mars 2019 Super flott! Vi ønsker oss nytt bilde av herligheten når hun er 12 uker 😅 Jeg gleder meg med deg Snehvit! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 5. mars 2019 #1139 Del Skrevet 5. mars 2019 Jeg gleder meg også med deg - er så fint å lese at det går fortsatt fint med den lille spiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 6. mars 2019 Forfatter #1140 Del Skrevet 6. mars 2019 23 timer siden, lillemeg90 skrev: Så fantastisk Snehvit! ❤ og så utrolig godt at det går gått knirkefritt med overføring til morkake 👌 Det var en veldig lettelse! 18 timer siden, prøverpåny skrev: Så inderlig godt å lese de gode oppdateringene du kommer med! ❤️ Er så fantastisk når man begynner å skjønne at det faktisk kan bli virkelig og man ikke bare gruer seg til neste dag 😘 Gratulerer med nytt steg i svangerskapet! Takk😘 16 timer siden, Rucula skrev: Super flott! Vi ønsker oss nytt bilde av herligheten når hun er 12 uker 😅 Jeg gleder meg med deg Snehvit! 12 uker ulbilde skal bli😉 Skal vi begynne å tippe kjønn? 14 timer siden, Blondie65 skrev: Jeg gleder meg også med deg - er så fint å lese at det går fortsatt fint med den lille spiren. 😘😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå