snehvit88 Skrevet 22. februar 2019 Forfatter #1061 Del Skrevet 22. februar 2019 Nå er jeg veldig glad for at ultralyden er mandag og ikke tirsdag. Luktesansen har vært helt hinsides intens, det har vært plagsomt. I dag lukter kjøleskapet nesten normalt, gangen og stuen lukter ikke. Puppene er ikke steinharde og jeg har spist ettermiddagspølsene mine til frokost🤦♀️ Føler meg avslappet og bare litt sliten. Puppene strutter fortsatt og er litt ømme. Lukten er der fortsatt litt, og det er ikke alt jeg kunne tenke meg å spise. De siste ukene har jeg levd på to frukt frem til etter arbeidstid, Spiste jeg mer, eller noe annet enn frukt brakk jeg meg eller kastet opp. Så fredagen i dag blir som fredagen forrige uke. Bekymret for at det ikke er liv. Må holde ut til mandag. Googler alle historier om de som mister symptomer uke 8-10. Det virker vanlig. Denne dagen kommer til å bli lang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. februar 2019 #1062 Del Skrevet 22. februar 2019 ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 22. februar 2019 #1063 Del Skrevet 22. februar 2019 Å, Snehvit, det er så vondt å høre usikkerheten din.. Den kommer du nok til å ha med deg lenge, det skjønner jeg. 😘 Prøv å hold tanken på den nydelig lille skapningen du så på tirsdag, og om ikke mange dager er det tid for ny UL. Alt går i rykk og napp, og det er helt sant at det rundt disse ukene det er vanlig at symptomene ikke virker like intense. Det er kanskje fordi HCG-kurven begynner å flate ut, og kroppen blir vant til nivået. ❤️ Håper du klarer å få noen pauser fra de usikre tankene! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marisana Skrevet 22. februar 2019 #1064 Del Skrevet 22. februar 2019 Håper du klarer å slappe av frem til mandag 😊 mine symptomer forsvant omtrent på dagen jeg gikk inn i uke 8+0, ble kjempestressa. Men babyen min er i dag snart 12 uker, så det er nok ganske vanlig at symptomer avtar nå 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 22. februar 2019 #1065 Del Skrevet 22. februar 2019 Sender noen klemmer💕 husk på at det er de som går gravide uten et eneste symptom 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. februar 2019 #1066 Del Skrevet 22. februar 2019 Du har hatt andre dager med mindre symptomer, har du ikke? ❤ det er tungt å gå å bekymre seg slik! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnugg Skrevet 22. februar 2019 #1067 Del Skrevet 22. februar 2019 ❤️❤️❤️ Forhåpentligvis får du flere gode nyheter fremover, jeg heier så på deg og den lille inni magen 🤩☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sibirstjerne Skrevet 22. februar 2019 #1068 Del Skrevet 22. februar 2019 Jeg titter innom her og ønsker deg masse lykke til! Nå er det virkelig deres tur! Jeg krysser alt jeg har for at dette går rette veien❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 22. februar 2019 #1069 Del Skrevet 22. februar 2019 Snikleser her jeg husker ikke når symptomene mine forsvant, men det var noen uker før uke 12, jeg ble nesten overrasket da vi var på tidlig ultralyd i uke 12 og så en sprell levende turner der inne, og nå ligger en liten jente og leker på gulvet her 😊 krysser alt jeg har for at alt er bra på mandag 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 22. februar 2019 #1070 Del Skrevet 22. februar 2019 Tommel opp for masse sprelling i magen på mandag! 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 22. februar 2019 Forfatter #1071 Del Skrevet 22. februar 2019 11 timer siden, Patriotpaula skrev: ❤️ ❤️ 9 timer siden, prøverpåny skrev: Å, Snehvit, det er så vondt å høre usikkerheten din.. Den kommer du nok til å ha med deg lenge, det skjønner jeg. 😘 Prøv å hold tanken på den nydelig lille skapningen du så på tirsdag, og om ikke mange dager er det tid for ny UL. Alt går i rykk og napp, og det er helt sant at det rundt disse ukene det er vanlig at symptomene ikke virker like intense. Det er kanskje fordi HCG-kurven begynner å flate ut, og kroppen blir vant til nivået. ❤️ Håper du klarer å få noen pauser fra de usikre tankene! 😊 Det virker logisk at kroppen kan roe ned når hcg flater ut😊 Noen dager er gode og noen dager er vonde❤️ 4 timer siden, Marisana skrev: Håper du klarer å slappe av frem til mandag 😊 mine symptomer forsvant omtrent på dagen jeg gikk inn i uke 8+0, ble kjempestressa. Men babyen min er i dag snart 12 uker, så det er nok ganske vanlig at symptomer avtar nå 😊 Så godt å høre☺️ Så fint å høre slike gode historier❤️ 3 timer siden, #Sunrise skrev: Sender noen klemmer💕 husk på at det er de som går gravide uten et eneste symptom 🙊 Det er sant🤔 1 time siden, lillemeg90 skrev: Du har hatt andre dager med mindre symptomer, har du ikke? ❤ det er tungt å gå å bekymre seg slik! Det var en ukes tid kvalmen var borte. Den slo til igjen på tirsdag og nå forsvant den igjen. 1 time siden, Fnugg skrev: ❤️❤️❤️ Forhåpentligvis får du flere gode nyheter fremover, jeg heier så på deg og den lille inni magen 🤩☀️ Takk😘 1 time siden, Sibirstjerne skrev: Jeg titter innom her og ønsker deg masse lykke til! Nå er det virkelig deres tur! Jeg krysser alt jeg har for at dette går rette veien❤️ Takk😘 53 minutter siden, Lidis88 skrev: Snikleser her jeg husker ikke når symptomene mine forsvant, men det var noen uker før uke 12, jeg ble nesten overrasket da vi var på tidlig ultralyd i uke 12 og så en sprell levende turner der inne, og nå ligger en liten jente og leker på gulvet her 😊 krysser alt jeg har for at alt er bra på mandag 😊 Det er deilig når overraskelsen er positiv! Nå har vi hatt to overraskelser. Kommer snart😊 Takk😘🤞 51 minutter siden, Million skrev: Tommel opp for masse sprelling i magen på mandag! 🙂 Takk😘🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 22. februar 2019 Forfatter #1072 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) I dag har virkelig vært en prøvelse. Dagen startet dårlig da jeg kjente symptomene var borte. Jobben er tung da. Oppå dette var Det en virkelig vondt hendelse på jobb. Det skjærte seg mellom meg og en annen. Senere på dagen ble en kollega skjelt ut for noe jeg har sagt. Det hele viste seg å være en misforståelse. Dagen har vært en følelsesmessig karusell. Helt utslitt! Gikk på do i kveld og blødde! Truseinnlegget var dekket av blod, og en liten blodklump. Kjæresten ringte gynekologen som åpnet klinikken kun for oss! Er så utrolig takknemlig❤️ På kjøreturen til gynekologen hadde jeg godtatt at nå spontanaborter vi og var helt rolig. På en måte var det helt greit at det skjedde nå. Denne uken er den mest kritiske, det har jeg vært veldig bevisst på. Kjæresten tok det verre. Har ikke sett han slik før. Han var skjelven i stemmen og ble stresset. Det var overraskende, han som alltid er så balansert og rolig. Nå forstår jeg mer av hva han har hatt å stri med ved de tidligere abortene. Da jeg har vært helt ute. Jeg Var verre😅 Men reaksjonen hans ga en smak. Vi kom frem til gynekologen. Jeg fortalte om symtomene som er borte og den rare varmefølelsen med noe som kan minne om svake murringer som dukket opp samtidig med blødningen. Vi kom inn til utvendig ultralyd. Han fant embryo. Hjertet slo! Men jeg var skeptisk siden bølgene på skjermen var mindre enn tidligere. Men slik blir de vel ved utvendig når livmor fortsatt ikke er oppe av skambeinet. Gyn sa hjertet slår helt normalt, puls 172. Vi hørte på lyden at hjertet slo som før. Den har vokst fra 2,46 til 2,78 på tre dager. Gyn fant ingen blødning fra livmorhulen. Det han tenkte er at det er en hormonell eller bakteriell blødning fra mormunn. Jeg er utsatt for blødninger med Lutinus og blødning kan vare lenger med blodfortynnende. Lutinus kan skape bakterielle blødninger sa han. Kjæresten pustet veldig lettet ut da vi hørte hjertet. Fikk så vondt av han😨 At han har vært så redd! Dette ble en virkelig god overraskelse i kveld. Jeg sitter fortsatt å kjenner Murringene og varmen i underlivet men føler meg helt rolig. Prøver å tenke at om dette går galt så er det greit. Selv om gyn sa han ikke kan se noen grunn til at det kan skje nå. Hjemme igjen sitter vi å slapper av med TV. Og ler av trollingen i dagboken😂 Det er veldig bra det er noen sjeler her inne som er raske med å rapportere. Takk😘 Endret 22. februar 2019 av snehvit88 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. februar 2019 #1073 Del Skrevet 22. februar 2019 Herlighet for en prøvelse dette skal være. For en fantastisk gynekolog og så godt at dere fikk se godt med liv, og ingen blødningsfokus i livmor ❤ Har det vert trolling? Folk altså 🙄🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 22. februar 2019 #1074 Del Skrevet 22. februar 2019 Himmel å mye du skal gjennomgå❤ så glad for at alt var bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimle Skrevet 22. februar 2019 #1075 Del Skrevet 22. februar 2019 Du skal virkelig aldri få slappe helt av du! Synes det er så vanskelig å lese om historiene hvor hver gang du klarer å slappe av så skjer det noe! Kjenner at hver gang jeg leser her så sitter jeg med både klump i halsen og magen samtidig som jeg er så optimistisk for deg! Du er jammen meg stekt, halleluja for bankende hjerte i dag ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 22. februar 2019 Forfatter #1076 Del Skrevet 22. februar 2019 11 minutter siden, lillemeg90 skrev: Herlighet for en prøvelse dette skal være. For en fantastisk gynekolog og så godt at dere fikk se godt med liv, og ingen blødningsfokus i livmor ❤ Har det vert trolling? Folk altså 🙄🙈 Gynekologen er helt fantastisk😍 Han skal få en flaske whiskey! 4 minutter siden, bondekone skrev: Himmel å mye du skal gjennomgå❤ så glad for at alt var bra! 😘 3 minutter siden, Bimle skrev: Du skal virkelig aldri få slappe helt av du! Synes det er så vanskelig å lese om historiene hvor hver gang du klarer å slappe av så skjer det noe! Kjenner at hver gang jeg leser her så sitter jeg med både klump i halsen og magen samtidig som jeg er så optimistisk for deg! Du er jammen meg stekt, halleluja for bankende hjerte i dag ❤️ Jeg er flink til å skrive med en gang det blir bekymringer😅 Så vondt å lese at du sitter med klump i magen og halsen! Du er et veldig sympatisk menneske❤️ Hold på optimismen😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 22. februar 2019 #1077 Del Skrevet 22. februar 2019 Herreminhatt for en berg- og dalbane dere er med på!! 😳❤️ Så fint å høre st alt likevel så bra ut i dag, håper det er likedan på mandag. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimle Skrevet 22. februar 2019 #1078 Del Skrevet 22. februar 2019 38 minutter siden, snehvit88 skrev: Jeg er flink til å skrive med en gang det blir bekymringer😅 Så vondt å lese at du sitter med klump i magen og halsen! Du er et veldig sympatisk menneske❤️ Hold på optimismen😘 Men det er jo en god ting, da slipper du å brenne inne med det. Vi er mange her som heier på deg, vettu 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 22. februar 2019 #1079 Del Skrevet 22. februar 2019 Puuuh, det var nervepirrende å lese! Bra at det ser bra ut fortsatt! Jeg blødde friskt blod uke 5, 6 og 10 dette svangerskapet, også klumper. Kjempebekymret hver gang, men blod trenger heldigvis ikke alltid være et dårlig tegn. Bra du kan le av trollingen, og at moderator reagerer raskt. Patetisk trolling altså. Du får ta det som et kompliment at noen gidder å følge deg og skrive sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 22. februar 2019 #1080 Del Skrevet 22. februar 2019 Blødninger er så skummelt 😵 Jeg har hatt flere, men de fant aldri ut hvorfor. Det nærmeste de kom var en blodansamling i livmorhalsen, men ingen vet hverken hvor den kom fra eller hva den skyldtes.. Håper det er fullstendig uskyldig og at din lille får fortsette å vokse seg stor og sterk ❤️ Og har det vært mer trolling her i dag? Trolling i prøverdagbøkene er så ufattelig ufint, mye av det er bare slemt! Og jada, jeg tar alt veldig personlig 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå