Gå til innhold

Male gammel skjenk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, visp skrev:

Det hadde vært litt moro å se når du er ferdig med den. Kunne du lagt ut bilde av det da? Kanskje jeg blir inspirert til olje min egen:)

Det kan jeg gjøre!😊

TS

Anonymkode: 6e05c...79d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.1.2017 den 23.16, AnonymBruker skrev:

Det kan jeg gjøre!😊

TS

Anonymkode: 6e05c...79d

Kjempefint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Må bare følge opp denne litt: jeg er medlem på den berømmelige DIY-gruppen på Facebook, og der var det ei som la ut før- og etterbilder av en skjenk/skap hun hadde «pusset opp». Et flott møbel med nydelig treverk var blitt maltraktert med svartmaling og sølvspray. Mange hadde kommentert at det var «nydelig» og «superfint» og «flinkeste du» osv. Jeg måtte nesten sette meg på hendene mine for ikke å skrive noe om vandalisme mot det vakre møbelet. Den eneste som hadde våget å kommentere at møbelet var finest før, ble nærmest halshugget, med streng beskjed om at hvis man ikke har noe pent å si, så får man la være å si noe. 

Det verste var kanskje at hun også kunne opplyse om at skapet var håndlaget av hennes oldefar. :hakeslepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Margit Spat skrev:

Må bare følge opp denne litt: jeg er medlem på den berømmelige DIY-gruppen på Facebook, og der var det ei som la ut før- og etterbilder av en skjenk/skap hun hadde «pusset opp». Et flott møbel med nydelig treverk var blitt maltraktert med svartmaling og sølvspray. Mange hadde kommentert at det var «nydelig» og «superfint» og «flinkeste du» osv. Jeg måtte nesten sette meg på hendene mine for ikke å skrive noe om vandalisme mot det vakre møbelet. Den eneste som hadde våget å kommentere at møbelet var finest før, ble nærmest halshugget, med streng beskjed om at hvis man ikke har noe pent å si, så får man la være å si noe. 

Det verste var kanskje at hun også kunne opplyse om at skapet var håndlaget av hennes oldefar. :hakeslepp: 

Grøss og gru! Nesten så jeg skulle ønske det fantes høye bøter man kunne gi slike vandaler!  Har sett skjenker som har blitt malt/vandalisert på Finn, og de ser virkelig ikke ut. Hva folk kan finne på...

Anonymkode: f90e0...8cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...