Gå til innhold

Hva er det Forever greiene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er faktisk forsket på at å innta aloe vera innvortes kan være kreftfremkallende.
Og den propoliskremen er det ikke alle som tåler, mange som skryter at av den er bra for eksembarn, men jeg har sett på facebookforum for allergisk eksem - at mange har blitt verre av kremen. 

Venninnen min som selger slikt sier at det ikke er noe farlig i den, men det er både parfyme og parabener i den. Da jeg konfronterte henne med det, sa hun at det var i så små mengder at det ikke gjorde noe.

Anonymkode: cf5e0...93a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare lureri, og kremene burde ikke brukes av noen. Er bare dritt. 

Anonymkode: bfebf...c7a

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke at noe blir prakket på meg, men ønsker heller å kjøpe/velge selv. Heldigvis er jeg blitt spart for slike ting. De få som prøvde seg ble blokkert. 

Anonymkode: 4b49f...ea9

• Liker 1
Skrevet
På 31.1.2017 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk forsket på at å innta aloe vera innvortes kan være kreftfremkallende.

Hvaslags tull er dette å slenge ut? Aloe vera er ikke kreftfremkallende.

Anonymkode: ff3f6...00b

• 3 måneder senere...
Skrevet

FL er omtrent det samme som det her: (fra Solsidan)

Andre som gjør narr av folk som faller for MLM bransjen:

Kongen av Quens 

The Office

Last week tonight with John Oliver

Og mange flere...

Det er sikkert lett å falle for salgsargumentene, men det er et opplegg som er matematiak dømt til å feile. For hver solskinnshistorie om store bonuser så har du flere tusenvis av mennesker som har tapt store penger i det samme MLM firma. Gang på gang vises det at mer enn 99% taper penger. Så styr for guds skyld unna. Eller har du lyst å bli lurt?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...