Blå politibil Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Som overskriften sier, hva er de Forever Living greiene? Har et par bekjente som har blitt helt frelst på det jo. Pushes bettverk og prosenter og kremer over en lav sko. Forever meg her og Forever meg der... Nå bombarderes jeg med snapper fra et eller annet Forever treff/ vekkelsesmøte. Minner mer om en sekt for småbarnsmødre blandet med pyramidespill. Har jeg misforstått hele greia eller? 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Det er i praksis pyramidespill. Er diverse produkter med stort fokus på aloe vera. Anonymkode: 9f9c0...73d 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Det er en sekt ja, helt enig. Bare å holde seg unna. Stakkars mamma klarte ikke si nei lenger, og har nå hele badet fullt med produkter hun ikke trenger.. Anonymkode: ed05b...6f0
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Jeg kjenner en dame som er med i en sekt - og hun er nå også med i Forever Og ingen er bedre markedsfører enn henne, 3 ganger daglig spammer hun facebooken med tilfeldige hverdagsbilder der et Forever Liviing produkt "tilfeldigvis" er naturlig plassert. F.eks. Skitur med ungene, og selvfølgelig en Forever Living Solkrem og en Forever LIving drikkeflaske i forkant av bildet. I tillegg skriver hun av og til koselige pm til en del av vennene, bl.a.. meg, litt sånn falskt. Hei, hvordan går det? Håper du har hatt en fin helg. Du så fint vær det er for tia, håper du husker solkrem om du skal på fjellet. Apropos, så har vi et unikt tilbud nå om du er interessert... Anonymkode: cf5e0...93a 4
Honey Dew Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner en dame som er med i en sekt - og hun er nå også med i Forever Og ingen er bedre markedsfører enn henne, 3 ganger daglig spammer hun facebooken med tilfeldige hverdagsbilder der et Forever Liviing produkt "tilfeldigvis" er naturlig plassert. F.eks. Skitur med ungene, og selvfølgelig en Forever Living Solkrem og en Forever LIving drikkeflaske i forkant av bildet. I tillegg skriver hun av og til koselige pm til en del av vennene, bl.a.. meg, litt sånn falskt. Hei, hvordan går det? Håper du har hatt en fin helg. Du så fint vær det er for tia, håper du husker solkrem om du skal på fjellet. Apropos, så har vi et unikt tilbud nå om du er interessert... Anonymkode: cf5e0...93a Da hadde jeg blokkert henne fra å sende meg pm 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #7 Skrevet 29. januar 2017 Ekstremt slitsomme folk! Anonymkode: 01a66...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #8 Skrevet 29. januar 2017 Jeg har fått med meg trenden og er så glad jeg har sluppet unna de greiene. Det var ei som prøvde med mary kay, men jeg blokkerte henne kjapt. Jeg ser det er mange slike på Facebook. Tjener man noe særlig på det egentlig? Noen av de som selger/pusher er uføre. Anonymkode: 46a64...c20 1
Silfen Skrevet 29. januar 2017 #9 Skrevet 29. januar 2017 Leste en oversikt. De på toppen tjener men de fleste på bunn taper i snitt penger siden de må kjøpe inn før de selger.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #10 Skrevet 29. januar 2017 Jeg ble forsøkt "vervet" som selger på en fest. Fikk servert en solskinnhistorie om ei som hadde snudd livet sitt etter hun hadde begynt med forever living, hvor mye penger hun hadde tjent osv. Samtidig som hun framsnakket produkter for de andre på festen. For det første syns jeg det var uprofesjonelt å forsøke på noe slikt da jeg ikke var edru, for det andre var denne frontingen av produkter bare pinlig. Ei anna jeg kjenner har også først spurt om min helse, så senere tilfeldigvis foreslått produkter. som liksom skulle hjelpe.. (Hadde det ikke vær bedre å ta det med legen min, tenker jeg?) Vanskelig å vite om hun spurte for å selge ting til meg eller oppriktig bekymring. Det er en fellesnevner for dette Forever Living, Herbalife og de andre greiene, slik jeg opplever det. Selgerne bruker familie og bekjente for å selge, ofte på en ufin måte. Bare det gjør at jeg aldri ville gjort det samme mot noen andre. Synes ikke noe om den type måte å drive en "bedrift" på. Anonymkode: 45510...b4e 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #11 Skrevet 29. januar 2017 5 timer siden, Silfen skrev: Leste en oversikt. De på toppen tjener men de fleste på bunn taper i snitt penger siden de må kjøpe inn før de selger. Det er helt vanlig med all MLM/Nettverksmarkedsføring. Kommer du deg ikke tidlig inn, så bare glem det. Som regel blir det servert en historie om en eller annen taper som hadde alle odds imot seg, men etter de begynte med "dette" så har de blitt søkkrike. Ofte gjelder det grunnleggeren av firmaet/produktet. Mitt råd vil være å styre unna. Anonymkode: 4b950...fdc 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #12 Skrevet 29. januar 2017 På 27.1.2017 den 21.31, Blå politibil skrev: Som overskriften sier, hva er de Forever Living greiene? Har et par bekjente som har blitt helt frelst på det jo. Pushes bettverk og prosenter og kremer over en lav sko. Forever meg her og Forever meg der... Nå bombarderes jeg med snapper fra et eller annet Forever treff/ vekkelsesmøte. Minner mer om en sekt for småbarnsmødre blandet med pyramidespill. Har jeg misforstått hele greia eller? Det er sikkert noe sånt pyramidespill greier. Bare tull. Slett eller blokker det. Anonymkode: ec5a5...82d 1
studerende Skrevet 31. januar 2017 #13 Skrevet 31. januar 2017 På 27.1.2017 den 21.31, Blå politibil skrev: Minner mer om en sekt for småbarnsmødre blandet med pyramidespill. Har jeg misforstått hele greia eller? Nei, jeg vil si at du har oppfattet det essensielle. 4
Silfen Skrevet 31. januar 2017 #14 Skrevet 31. januar 2017 De to mest ihuga forever living folkene jeg kjenner er menn. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #15 Skrevet 31. januar 2017 Bare søppel, alt sammen. Anonymkode: c5b57...213
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #16 Skrevet 31. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare søppel, alt sammen. Anonymkode: c5b57...213 Jeg har veldig god erfaring. Propoliskremen har behandlet min perorale dermatitt som gjør at jeg slapp 2 mnd med antibiotika (propolis er forsket på og dokumentert), og har hørt fra andre at det har fjernet kviser når ingenting annet har gjort det. Anonymkode: 4994b...ffa
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #17 Skrevet 31. januar 2017 Jeg jobber med ei som selger disse produktene, og hun sier hun fint kunne klart seg inntektsmessig med å bare selge disse produktene, men jobber hos oss for å komme seg litt ut. Hun har aldri prøvd å selge til noen på jobben, og legger svært lite ut på sin Facebook. Skjønner ikke at det egentlig kan stemme, men hun deler innimellom innlegg fra samlinger de har, og noen av de beste selgerne vinner dyre luksusturer og gavekort verdt mange kroner. Anonymkode: 193b3...809
Blå politibil Skrevet 31. januar 2017 Forfatter #18 Skrevet 31. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber med ei som selger disse produktene, og hun sier hun fint kunne klart seg inntektsmessig med å bare selge disse produktene, men jobber hos oss for å komme seg litt ut. Hun har aldri prøvd å selge til noen på jobben, og legger svært lite ut på sin Facebook. Skjønner ikke at det egentlig kan stemme, men hun deler innimellom innlegg fra samlinger de har, og noen av de beste selgerne vinner dyre luksusturer og gavekort verdt mange kroner. Anonymkode: 193b3...809 Jeg har et par venninner som er frelste selgere nå. Ei var på treff nå i helga og la ut snapper av ei som mottok bonus på over 1 mill... Lenge leve pyramidespill og mlm. Skulle ikke vært lov. For min del hjelper det ikke om det er gode produkter så lenge forretningsmodellen er pil råtten og selgerne maser hull i hodet på deg... 2
Jacklost Skrevet 31. januar 2017 #19 Skrevet 31. januar 2017 Forever Living burde bytte navn til Forever Spamming. 2
Sirah Skrevet 31. januar 2017 #20 Skrevet 31. januar 2017 Pyramidespill, hjernevasking og elendige produkter. Styr unna TS. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå