Gå til innhold

Noen som er halvt buddhist her?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, antbug skrev:

Jeg er 1/8 nudist. Det er skikkelig morsomt om sommeren, men om vinteren er det en pine for å si det rett ut.

Samme her. Men jeg var så heldig at den delen av meg som er nudist heldigvis er hendene og hodet. Kjipt å aldri bruke lue, men sånn er det.

Anonymkode: a58f2...1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Men jeg var så heldig at den delen av meg som er nudist heldigvis er hendene og hodet. Kjipt å aldri bruke lue, men sånn er det.

Anonymkode: a58f2...1e8

Aha, da gjetter jeg at du har den formen med fysisk avgrenset nudisme? Du har hatt ordentlig flaks, altså. Selv har jeg den med sporadiske og komplett uforutsigbare anfall. Men men. Det hender en gang iblant at det samler seg til et stort anfall som kommer nattestid, og da trenger jeg jo bare å slenge av meg dyna. Ikke noe styr eller upassende situasjoner. Det er viktig å fokusere på det positive, men det gjør du sikkert allerede, du som slipper luesveis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på noen Gud, men buddhismen er et livssyn og en fin livsfilosofi. Jeg prøver å tenke på den måten fordi det hjelper meg med å takle vanskelige følelser og å få meg selv til å tenke større. :). jeg er veganer men jeg liker jordisk gods og har stor glede av mye som buddhister ikke nødvendigvis stiller seg bak men jeg synes det er viktig å være seg selv tro åså og prøve sitt beste og være et godt medmenneske. Om du lever for noen andre sine regler bare for å kjøpe deg aksjer i et annet liv da kaster du bort den gaven livet er. 

Så 1/2 buddhist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...