Gå til innhold

Spår. Kun med nick. Ett spørsmål hver.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gikk nylig tilbake til min største kjærlighet. Han har nå fridd til meg, og jeg sa ja. Hvordan tror du det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk nylig tilbake til min største kjærlighet. Han har nå fridd til meg, og jeg sa ja. Hvordan tror du det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk nylig tilbake til min største kjærlighet. Han har nå fridd til meg, og jeg sa ja. Hvordan tror du det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange jøder hadde jeg hatt sex med om jeg spiste lunsj til frokost og andre buskevekster?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til ditt nick og kveruleringen i omtrent hver enda spå tråd. Så spå svar fra meg får du inte.

Anonymkode: ebd82...5c8

Nei, jeg tenkte det var derfor folk måtte poste med nick, så du kan sjekke på forhånd hva de er opptatt av og hvor lettlurte de er. Du kan selvfølgelig ikke se om jeg eller noen andre kommer til å få flere barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemoglobin
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får opp en viss sjenanse. Ta initiativ. Du har flere muligheter.

Får opp parfølelse. Betyr at du nettopp har  møtt noen el vil gjøre det.

Anonymkode: ebd82...5c8

Jeg er ikke videre sjenert, har tatt min andel av initiativ, .. og muligheter.. De er neppe der. Jeg har heller ikke møtt noen og jeg gjør absolutt ingenting for å møte noen, så ser ikke for meg at det skjer noe heller. Men så er jeg faktisk bestemt på å være alene livet ut også. Det skal med andre ord en veldig spesiell person til for at jeg skal gidde å endre mening der. Og det tror jeg neppe vil skje. 

Men takk for at du prøvde å spå. Det var litt spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, linsejesus skrev:

Nei, jeg tenkte det var derfor folk måtte poste med nick, så du kan sjekke på forhånd hva de er opptatt av og hvor lettlurte de er. Du kan selvfølgelig ikke se om jeg eller noen andre kommer til å få flere barn.

Jeg har spådd mange ut fra anonymitet også. Ble inspirert av @O.G. som er snill og bruker tid på andre her inne, som har lest brukere med betingelser, bl.a. nick.

Dette fordi:

  • Ved å bruke nick, eks 1 spørsmål hver, vet man jo hvem som har blitt spådd. Lett å få oversikt. Da er det også rom for at flere brukere blir spådd, enn om flere skriver anonymt i tillegg til nick. Det er anonymkode på hver enkelt, men likevel for mye jobb å gå tilbake å sjekke underveis, i en lang spåtråd. Vil ha fokus på spåing, ikke være barnevakt for brukere som ikke følger kriteriene for spåingen.
  • Ved å bruke nick, kan jeg styre unna typiske kverulanter, slippe bruke tid på de. Vil bruke tid på de som vil bli spådd for veiledning, glede, for moro, spenning og liknende. Man må ikke stole blindt på spåing for å bli spådd her, det skal man ikke heller, det er viktig! Vil bare ikke bruke energi på de jeg har skjønt er helt i mot, og hele tiden har behov for å forsure med negativt oppgulp, samt de som har et ekstremt behov for å prøve å overbevise seg selv og andre om at spåing kun er oppspinn og tull!
  • Ved å bruke nick, kan jeg styre unna de som aldri gir tilbakemelding, og de som lover å gi det, men ikke holder ord.
  • Jeg har ingen interesse i å sjekke ut brukerne i forkant av spåing. Det hadde vært helt imot min hensikt med spåingen, det hadde sperret meg for å motta budskap. Vil vite minst mulig i forkant på generelle spåinger som dette.
  • Jeg ønsker å være anonym. Derfor hadde det vært både uklokt og pinlig for meg om jeg skulle sjekket brukernes profil før spåing. Brukerne kan jo se hvem som har sjekket deres profiler. Jeg er det mange vil kalle for klarsynt, men er da ikke dum! Så her tar du kraftig feil @linsejesus! Har til dags dato aldri vært inne på en brukers side for å sjekke bakgrunn og interesser, og kommer videre til å holde meg langt unna det.

Til slutt til deg @linsejesus:

-Hvorfor sånn brennende interesse og behov for å stadig uttrykke din syn på spåing?

-Hva får deg til å ville bruke energi på det?

-Blitt så skuffet etter en spåing en gang?

Husk: Spåing er ingen fasit, og man velger selv hva man vil ta til seg, og hvordan man skal leve. :) 

Husk også at selv om ikke spåing gir deg noe som helst, er det tydelig at det betyr noe for andre! :) La nå de ha den gleden, uten å komme med stadig sure oppgulp! :) Takk! :) 

Anonymkode: ebd82...5c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fortsatt tar i mot spørsmål er jeg interessert i kjærlighetslivet mitt. Vil jeg møte drømmemannen min i 2017? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spådd mange ut fra anonymitet også. Ble inspirert av @O.G. som er snill og bruker tid på andre her inne, som har lest brukere med betingelser, bl.a. nick.

Dette fordi:

  • Ved å bruke nick, eks 1 spørsmål hver, vet man jo hvem som har blitt spådd. Lett å få oversikt. Da er det også rom for at flere brukere blir spådd, enn om flere skriver anonymt i tillegg til nick. Det er anonymkode på hver enkelt, men likevel for mye jobb å gå tilbake å sjekke underveis, i en lang spåtråd. Vil ha fokus på spåing, ikke være barnevakt for brukere som ikke følger kriteriene for spåingen.
  • Ved å bruke nick, kan jeg styre unna typiske kverulanter, slippe bruke tid på de. Vil bruke tid på de som vil bli spådd for veiledning, glede, for moro, spenning og liknende. Man må ikke stole blindt på spåing for å bli spådd her, det skal man ikke heller, det er viktig! Vil bare ikke bruke energi på de jeg har skjønt er helt i mot, og hele tiden har behov for å forsure med negativt oppgulp, samt de som har et ekstremt behov for å prøve å overbevise seg selv og andre om at spåing kun er oppspinn og tull!
  • Ved å bruke nick, kan jeg styre unna de som aldri gir tilbakemelding, og de som lover å gi det, men ikke holder ord.
  • Jeg har ingen interesse i å sjekke ut brukerne i forkant av spåing. Det hadde vært helt imot min hensikt med spåingen, det hadde sperret meg for å motta budskap. Vil vite minst mulig i forkant på generelle spåinger som dette.
  • Jeg ønsker å være anonym. Derfor hadde det vært både uklokt og pinlig for meg om jeg skulle sjekket brukernes profil før spåing. Brukerne kan jo se hvem som har sjekket deres profiler. Jeg er det mange vil kalle for klarsynt, men er da ikke dum! Så her tar du kraftig feil @linsejesus! Har til dags dato aldri vært inne på en brukers side for å sjekke bakgrunn og interesser, og kommer videre til å holde meg langt unna det.

Til slutt til deg @linsejesus:

-Hvorfor sånn brennende interesse og behov for å stadig uttrykke din syn på spåing?

-Hva får deg til å ville bruke energi på det?

-Blitt så skuffet etter en spåing en gang?

Husk: Spåing er ingen fasit, og man velger selv hva man vil ta til seg, og hvordan man skal leve. :) 

Husk også at selv om ikke spåing gir deg noe som helst, er det tydelig at det betyr noe for andre! :) La nå de ha den gleden, uten å komme med stadig sure oppgulp! :) Takk! :) 

Anonymkode: ebd82...5c8

Du er en rausere person enn meg som svarer hyggelig og skikkelig på mine spydige kommentarer. Så jeg vil først beklage den stygge tonen.

Da kan jeg jo spørre litt mer oppriktig om det som skurrer hos meg. Hvis du kan se mer eller mindre detaljerte ting i livene til ukjente folk du snakker anonymt med på nett, synes jeg det er rart at du ikke også kan "se" hvem som er oppriktige og ikke. Når du sier at noen har overbvist seg selv om at spåing er tull, synes jeg du snur bevisbyrden på hodet. I utgangspunktet er det selvsagt lite rasjonelt å tro at man kan se inn i fremtiden, lese andres tanker o.l. Hvis noen påstår at de kan, er det de som bør ha bevisbyrden. De bør i alle fall kunne sannynliggjøre det, evt. vise til at erfaringer tilsier at det stemmer. Med det vi vet om folks trang til å tro det de ønsker er sant, og tendensen til å glemme alt som ikke bekrefter det de allerede tror, synes jeg spåerne har en dårlig sak. Ikke så farlig, tenker du kanskje, men det tror jeg faktisk at det er. Folk kommer hit med til dels svært alvorlige problemer og dilemmaer de trenger å få løst, og de er villige til å gi fullstendig ukjente, anonyme personer autoritet over om de skal gå fra partneren sin eller skifte jobb. Så mange som helt åpenbart trenger å lære seg å stole på seg selv, velger heller å stole på andre, som ikke kan skilte med annet enn en påstått klarsynthet. Jeg synes oppriktig talt det er veldig skremmende. Jeg har dårlig samvittighet for det, men jeg har selv spådd folk her inne (i fylla!) og folk har satt pris på svarene. Det kan tenkes at DU faktisk kan spå, men hvem som helst kan påstå at de kan, og det er ikke vanskelig å fortelle ting som er vage og generelle nok, men høres spesielle nok ut, til at folk biter på.

Så det som plager meg er ikke først og fremst at du tror du kan få vite ting om folks liv ved å snu kort eller kontakte engler eller hvordan du gjør det (fortell gjerne hvordan du går fram), men at folk så utrolig ukritisk kjøper det og er villige til å ta viktige valg ut fra det. Som sagt KAN det hende at DU faktisk kan spå, men de hører jo like mye på meg når jeg bare tipper og finner på ting. Det synes jeg er oppriktig skremmende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Randi Cecilie

Klarer du å se hvordan året 2017 ser ut for min del (og vår familie? ) Kommer vi til å oppleve stor sorg, eller kan vi fortsatt puste med magen? Mulig dette er dumt å spørre om, men situasjonen er ekstremt vond og vanskelig :( Har meget alvorlig sykdom i nær familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Silje Lien skrev:

Vil jeg klare å fullføre skolen?

Hva gjør du om hun svarer nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, linsejesus skrev:

Hva gjør du om hun svarer nei?

Hva er egentlig problemet ditt?!

Anonymkode: 62948...90d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig problemet ditt?!

Anonymkode: 62948...90d

Jeg lurer oppriktig på det, og så lurer jeg på om @Silje Lien har tenkt over hva hun spør om og hva slags svar hun kan få. Så ja, hva om svaret er nei? Kommer hun da til å droppe skolen, siden noen påstår at de kan se i fremtiden at hun ikke klarer det likevel? Hvis svaret er ja, kommer hun til å jobbe like hardt på skolen selv om hun vet hun klarer det uansett?

Kommer det ikke til å gjøre noen forskjell? I så fall, hvorfor spørre?

Jeg synes det er helt utrolig at folk kan ha en så enorm tillit til noen som ikke engang bruker nicket sitt på et forum. Man kan uten videre si "jeg er synsk, noen som vil bli spådd" og folk tror på det. Helt uten videre. Og spør om ting som de ikke på noen måte bør la vilt fremmede få innflytelse over. Som sagt har jeg selv "spådd" folk her inne anonymt, bare fant på tilfeldige ting, og responsen var helt lik. Dere aner ikke hvem TS er engang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2017 den 23.43, AnonymBruker skrev:

Nei, du behøver ikke å gi f selv om du velger en annen vei. Du gjør lurt i å vise medfølelse.

Å vise medfølelse betyr ikke at du må krysse egne grenser.

Anonymkode: ebd82...5c8

Hmm, dette ga ikke helt mening, men takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...