Gå til innhold

Største pikken du har sett


WubWub

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 28.10.2021 den 0.52):

Jeg er helt enig med deg jeg tror bare at i dagens samfunn så har damers preferanse for stor blitt ett sånt hårsårt tema og  i enkelte tilfeller ødelagt forhold/ekteskap.

Så har vi usikre tenåringsgutter som blir livredde der vi ser flere debuterer senere enn før og en aksept for å latterliggjøre menn som har gjennomsnittlig eller mindre.

Kjenner ei som i ett svakt øyeblikk da hun hadde drukket fortalte venninne at typen hennes hadde ikke så stor som eksen og de hadde ledd av det.

Og desverre for henne var det noen der som hadde hørt dette og fortalte kjæresten hennes og han kjente seg trampa på, trist hele opplegget, siden hun var oppriktig glad i ham og jeg hadde altid trodd de skulle gifte seg , de hadde vært sammen i 5 år.

Men den kommentaren endte med at han trakk seg unda og slo opp med henne tror han fikk seg jobb utenlands.

Hun fikk nærmest ett sammenbrudd da han forlot henne var for jævlig å se på.

Jeg prøvde å snakke med ham men han sa bare hvis hu vil ha eksen sin pikk så kan hun få det.

Eksen hennes var en drittsekk som hun overhodet ikke ville tilbake til noe jeg prøvde å forklare til ham.

Men han var såpass såret over dette og jeg så han var sint og såret.

5 år og hadde planlagt ett liv sammen alt ødelagt pga av en kommentar.

Jeg var venn med de begge to så var en vanskelig situasjon, for oss som kjente dem å forholde seg til.



 

Anonymkode: fc8a5...97e

😢 Så trist å lese, men jeg tror jeg dessverre hadde reagert på samme måte. Der ser man hvor mye skade en ubetenksom kommentar kan gjøre. Penisstørrelse er et veldig sårt tema for alle gutter/menn og skal man ødelegge selvtilliten til en mann så er dette måten å gjøre det på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 28.10.2021 den 0.52):

Jeg er helt enig med deg jeg tror bare at i dagens samfunn så har damers preferanse for stor blitt ett sånt hårsårt tema og  i enkelte tilfeller ødelagt forhold/ekteskap.

Så har vi usikre tenåringsgutter som blir livredde der vi ser flere debuterer senere enn før og en aksept for å latterliggjøre menn som har gjennomsnittlig eller mindre.

Kjenner ei som i ett svakt øyeblikk da hun hadde drukket fortalte venninne at typen hennes hadde ikke så stor som eksen og de hadde ledd av det.

Og desverre for henne var det noen der som hadde hørt dette og fortalte kjæresten hennes og han kjente seg trampa på, trist hele opplegget, siden hun var oppriktig glad i ham og jeg hadde altid trodd de skulle gifte seg , de hadde vært sammen i 5 år.

Men den kommentaren endte med at han trakk seg unda og slo opp med henne tror han fikk seg jobb utenlands.

Hun fikk nærmest ett sammenbrudd da han forlot henne var for jævlig å se på.

Jeg prøvde å snakke med ham men han sa bare hvis hu vil ha eksen sin pikk så kan hun få det.

Eksen hennes var en drittsekk som hun overhodet ikke ville tilbake til noe jeg prøvde å forklare til ham.

Men han var såpass såret over dette og jeg så han var sint og såret.

5 år og hadde planlagt ett liv sammen alt ødelagt pga av en kommentar.

Jeg var venn med de begge to så var en vanskelig situasjon, for oss som kjente dem å forholde seg til.



 

Anonymkode: fc8a5...97e

Det er jo veldig stygt av hun du kjenner. Skjønner veldig godt at han ble kjempesåret. Jeg hadde nok blitt rasende selv. Men at han gikk synes jeg er litt mye. Dette kunne de jo faktisk ha ordnet opp i, dersom hun hadde lagt seg flat, trygget ham og hun hadde lovet å ikke si noe sånn igjen. Ser hvorfor han ble kjempelei seg, men tenker at dette er noe som kunne vært fikset.

Anonymkode: d114f...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo veldig stygt av hun du kjenner. Skjønner veldig godt at han ble kjempesåret. Jeg hadde nok blitt rasende selv. Men at han gikk synes jeg er litt mye. Dette kunne de jo faktisk ha ordnet opp i, dersom hun hadde lagt seg flat, trygget ham og hun hadde lovet å ikke si noe sånn igjen. Ser hvorfor han ble kjempelei seg, men tenker at dette er noe som kunne vært fikset.

Anonymkode: d114f...263

Skadene av en slik kommentar går ikke an å reparere, hun fucka greit opp der ja. En snakker ikke ned partneren sin ute blant andre, total mangel på respekt.

Endret av ytmnd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er jo veldig stygt av hun du kjenner. Skjønner veldig godt at han ble kjempesåret. Jeg hadde nok blitt rasende selv. Men at han gikk synes jeg er litt mye. Dette kunne de jo faktisk ha ordnet opp i, dersom hun hadde lagt seg flat, trygget ham og hun hadde lovet å ikke si noe sånn igjen. Ser hvorfor han ble kjempelei seg, men tenker at dette er noe som kunne vært fikset.

Anonymkode: d114f...263

Nei, det blir aldri fikset.

Er det sagt blir det aldri usagt. Lest om flere tilfeller hvor paret har gått til samlivsterapi. Men i lengden så er skaden uopprettelig ifølge samlivseksperter. Skal man ødelegge et forhold er dette den sikreste måten å gjøre det på. Ydmykelse der det svir mest.

Er det 3 barn og 20års ekteskap så henger de sikkert sammen videre, (sunken vist fallacy) men det blir elefanten i rommet. I et nytt forhold er det bare å gjøre det slutt.

Alle skjønner at dama sikkert har hatt større før med i dette tilfellet ligger den offentlige ydmykelsen der som et ekstra lag. Det hadde aldri fungert videre.

 

Anonymkode: 4f29e...dad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Tulling. Jeg er gift med en som har over 20 cm penis, mens jeg er veldig, veldig trang. (Så trang at jeg faktisk revner om vi ikke har nok forspill først) Han kan riktignok aldri komme heeelt til bunns, men at man er stor vagina om man tar en stor penis er noe forbasket tull.

Anonymkode: 3625f...76a

Jeg snakker av erfaring med alle damene jeg har hatt sex med og dere damer er akkurat like forskjellig som menn er. Er derfor jeg sier at de fleste ikke er kompatible med min størrelse fordi den bunner og de syns den er for tykk. 

Klarer man å ta en 20 cm penis helt til bunns er man langt over snittet dypt. Det er jo bare fakta og stemmer med mine opplevelser. Man ser jo også mange damer klager over at de ikke vil ha menn med stor penis fordi det er smertefullt og begrenser sexen. Alle er forskjellig så man må finne noen man er kompatible med. 

Anonymkode: e1fd3...c4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nyt det. En penis på 11,22% av kroppslengden er jo bra.

Jeg selv er normale 176cm, kroppsbygger, vekt 105 pluss, og min penis er rett over 13% av kroppens lengde.  Skostørrelse som din mann.

Så overraskelser kommer i ulike innpakninger. Ta godt vare på hverandre. 

Fortell KG om hvordan sexlivet med en mann med stor er for deg. Sikkert "noen" kvinner og menn her inne som lurer spent på hvordan det er. Gi debatten litt innhold, annet enn kalde data. Hva kan en stor penis gi en kvinne, såfrem mannen som bærer den er en god elsker? 

Eksempel. Min samboer har fantasier om å dele, og når hun er i platåfasen, og inn i orgasmen, snakker hun ofte om dette.  For henne er det et sexliv før og etter at hun ble trygg på, og bestevenn med, min kuk. Noe hun innimellom og kan trekke frem. Er størrelsen et tema i ditt tenningsregime? For min samboer er det tydeligvis ikke noe negativt, det viser hennes kroppsspråk og uttalelser.

Min erfaring er at faktorer som god elsker med stor betyr noe. Stemmer det for deg? 

Livet ditt med en 1%, nyt det. 

Anonymkode: ac4c3...fa8

Jeg tror nok at faktoren «god elsker» betyr mye mer enn «stor». Min mann har den penisen han har. Det var personligheten hans og en veltrent, atletisk kropp, som i sin tid gjorde at jeg falt for ham. Han er en god elsker fordi han er hensynsfull og kreativ. Det er like mye tunge, kropp og fingre som gir meg orgasme som penisen hans. Siden penisen er så stor, så må jeg være kåt først for å kunne ta hele. Når jeg er skikkelig kåt, så er jeg heldigvis dyp nok til at han kan «peise på». En kortere penis ville gjort det enklere med en kjappis, og også enklere å gi ham blowjob. Jeg ville foretrukket en mer gjennomsnittlig penis, men jeg er ikke villig til å bytte ham ut av den grunn. Resten av ham er nærmest perfekt 😊🥰.

Jeg er ikke lik din samboer, jeg kunne aldri tenkt meg å dele min mann med andre. Som du sikkert har skjønt, så er ikke størrelsen en del av mitt tenningsmønster. Jeg tenner på hele mannen min, ikke enkelte kroppsdeler. 

Anonymkode: af3de...46c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har ikke alltid noe med størrelse å gjøre. Mannen min er 180 høy og veldig slank, men har likevel den største penisen jeg har sett.

Anonymkode: 3625f...76a

Jeg uttrykte meg kanskje dårlig. Jeg mener ikke at menn har lengre penis jo høyere de er. Jeg vet at det varierer. Poenget mitt var at en ikke skal hevde at noen ikke finnes, bare fordi de tilhører 1% av befolkningen. Gjennomsnittshøyden til norske menn er 179,7 cm. Hadde vi ikke kunne gått rundt og sett høyden til menn, så kunne noen hevdet at så høye menn som 196 cm er så sjeldent at de finnes ikke. Eller at jeg løy når jeg sa at min mann er 196 cm høy, så en eller annen tulling på KG kunne ha veddet 100 spenn på at det ikke var sant. Det er ikke mer usannsynlig at min mann har en penis på 22 cm enn at han er 196 cm høy. Det er antagelig enda mer sjeldent at han både er 196 cm og har en 22 cm lang penis, men det er like fullt sant, begge deler. 

Anonymkode: af3de...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg snakker av erfaring med alle damene jeg har hatt sex med og dere damer er akkurat like forskjellig som menn er. Er derfor jeg sier at de fleste ikke er kompatible med min størrelse fordi den bunner og de syns den er for tykk. 

Klarer man å ta en 20 cm penis helt til bunns er man langt over snittet dypt. Det er jo bare fakta og stemmer med mine opplevelser. Man ser jo også mange damer klager over at de ikke vil ha menn med stor penis fordi det er smertefullt og begrenser sexen. Alle er forskjellig så man må finne noen man er kompatible med. 

Anonymkode: e1fd3...c4e

Som sagt, jeg klarer ikke det. Men han er mannen i mitt liv, og jeg kvitter meg ikke med han fordi penisen hans er for stor. Det er påstanden at man har en vid skjede som provoserer meg. Jeg er over gjennomsnittlig trang (Jeg har spenningsproblemer med bekkenbunnen) det handler bare om hvor tent/avslappet man er.

Anonymkode: 3625f...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg snakker av erfaring med alle damene jeg har hatt sex med og dere damer er akkurat like forskjellig som menn er. Er derfor jeg sier at de fleste ikke er kompatible med min størrelse fordi den bunner og de syns den er for tykk. 

Klarer man å ta en 20 cm penis helt til bunns er man langt over snittet dypt. Det er jo bare fakta og stemmer med mine opplevelser. Man ser jo også mange damer klager over at de ikke vil ha menn med stor penis fordi det er smertefullt og begrenser sexen. Alle er forskjellig så man må finne noen man er kompatible med. 

Anonymkode: e1fd3...c4e

Jeg har selv penis godt over gjennomsnittet. I alle fall hvis jeg skal legge vitenskapelige publikasjoner til grunn (snakker altså ikke om «KG-snitt»). Min erfaring tilsier at det ikke nødvendigvis er skjede-dybden som spiller inn. Noen er mye mer følsomme ved bunning enn andre. Noen får kraftige smerter mens andre virker som nærmest får en slags nytelse av å bunnes og faktisk selv fremprovoserer dette når de er i en posisjon til det.

Anonymkode: 55b91...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.10.2021 den 17.53):

Som sagt, jeg klarer ikke det. Men han er mannen i mitt liv, og jeg kvitter meg ikke med han fordi penisen hans er for stor. Det er påstanden at man har en vid skjede som provoserer meg. Jeg er over gjennomsnittlig trang (Jeg har spenningsproblemer med bekkenbunnen) det handler bare om hvor tent/avslappet man er.

Anonymkode: 3625f...76a

Noen har for vid skjede, alle er forskjellig. Akkurat som tykkelsen på prinsene. Har man født vaginalt er vagina annerledes eller før man har født.  Å dere blir jo slappere med årene,det er ikke til å stikke under en stol. Men tren på, det hjelper jo på å minske "skaden"

Anonymkode: 6a3d9...fd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
AnonymBruker skrev (På 28.10.2021 den 0.52):

Jeg er helt enig med deg jeg tror bare at i dagens samfunn så har damers preferanse for stor blitt ett sånt hårsårt tema og  i enkelte tilfeller ødelagt forhold/ekteskap.

Så har vi usikre tenåringsgutter som blir livredde der vi ser flere debuterer senere enn før og en aksept for å latterliggjøre menn som har gjennomsnittlig eller mindre.

Kjenner ei som i ett svakt øyeblikk da hun hadde drukket fortalte venninne at typen hennes hadde ikke så stor som eksen og de hadde ledd av det.

Og desverre for henne var det noen der som hadde hørt dette og fortalte kjæresten hennes og han kjente seg trampa på, trist hele opplegget, siden hun var oppriktig glad i ham og jeg hadde altid trodd de skulle gifte seg , de hadde vært sammen i 5 år.

Men den kommentaren endte med at han trakk seg unda og slo opp med henne tror han fikk seg jobb utenlands.

Hun fikk nærmest ett sammenbrudd da han forlot henne var for jævlig å se på.

Jeg prøvde å snakke med ham men han sa bare hvis hu vil ha eksen sin pikk så kan hun få det.

Eksen hennes var en drittsekk som hun overhodet ikke ville tilbake til noe jeg prøvde å forklare til ham.

Men han var såpass såret over dette og jeg så han var sint og såret.

5 år og hadde planlagt ett liv sammen alt ødelagt pga av en kommentar.

Jeg var venn med de begge to så var en vanskelig situasjon, for oss som kjente dem å forholde seg til.



 

Anonymkode: fc8a5...97e

Forstår den fyren veldig godt. Hadde gjort det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 11 måneder senere...
On 7/7/2019 at 1:10 PM, Guest xfs367 said:

Audun Lysbakken, uten tvil. Korrupt jævel som deler ut skattebetalernes penger til sine meningsfeller, blir kastet ut av politikken som en følge av det, og kommer tilbake igjen som om ingenting har skjedd. Større pikk enn det skal du leite lenge etter.

Jeg ler fortsatt av denne! 

Anonymkode: da668...2c9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2021 den 21.10):

Ikke den du snakker med, men NEI. Det er ikke slik vaginaer fungerer. Jeg har gått fra liten penis, til stor, til middels, til stor, og jeg føltes like trang med alle sammen. Vaginaer utvider seg, og trekker seg sammen. Man blir ikke vid av en stor penis!

Anonymkode: 3625f...76a

Sånn har ikke jeg det, ihvertfall. Det gjør fysisk vondt å ha sex med menn som har stor pikk. Da må vi bruke god tid på forspill og eventuelt bruke glidemiddel, i tillegg til at de må bruke god tid på å trenge inn. Også i forhold der vi har vært sammen i flere år.

Jeg har blitt sår, oppsvulmet og til og med  betent nedentil av å være i lengre forhold med godt utrustede menn.

Sånn er det rett og slett ikke når jeg har sex med menn som er små nedentil. Da gjør det aldri skikkelig vondt og jeg får heller ikke den samme følelsen av å bli sprengt.

 

Anonymkode: f2aef...d23

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

En shemale jeg hadde sex med for lenge siden . Jeg fikk sjokk!!! Erigert jævelskap på ca 24 cm og TYKK! Den kom inn i rumpa men det måtte litt oppvarming til!

Anonymkode: 9fdd1...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...