Gå til innhold

Noen som vil bli "spådd"? Kun nick!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker ikke kort, men kunne tenkt meg å øvd meg litt. Dersom du vil, legg igjen en kommentar :) 

Anonymkode: 22c37...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Svinepels skrev:

Kommer jeg til å klare å få sommerkroppen i år?

Dette er jo veldig relativt, men jeg mener at svaret er nei. Du har humoristisk sans. som du kan bruke for å skjule usikkerhet. Dette bør du passe deg litt for. Lytt heller til hva du virkelig synes er viktig. Og det er ikke sommerkroppen. Du har en større interesse for et eller annet, men jeg ser at du ikke har fått den anerkjennelsen du ønsker. Du skryter heller ikke av noe du har gjort. Ikke la andre ta æren.

Anonymkode: 22c37...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja takk! Jeg prøver å bli gravid, har prøv en stund men ingenting skjer :-( klarer du å se noe i forhold til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, VinterSnø skrev:

Kan du si noe om hvorsan det neste halvåret blir?

Jeg føler at det ofte har vært tungt for deg, og at du vil fortsette å jobbe hardt. Mye glede blir det også, for du får igjen for det du gjør.

Anonymkode: 22c37...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SweetM skrev:

Skal jeg prøve å bygge videre på den utdanningen jeg har eller begynne på noe helt nytt?

Dette svaret er det bare du som sitter på. For det tipper begge veier. Her må du følge hjertet ditt! Personlig tipper jeg mot det siste.

Anonymkode: 22c37...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, melatonin skrev:

Kommer jeg til å finne en jobb nærmere der jeg bor? Og vil jeg trives?

Ja, men det kan skje at du ikke vil trives. Dette tror jeg er fordi du ikke har funnet det du skal drive med. Og det finner du!

Anonymkode: 22c37...a7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, canacas skrev:

Jaaaaa, jeg vil jeg vil! :laugh: Men vet ikke helt hva jeg lurer på....

Jeg føler mange mennesker og mye fart rundt deg. Du er ikke helt nær deg selv, men det er nok fordi du synes det er gøyere å feste. Et tips kan være å gjøre noe helt nytt! Jeg mener også at du leter på feil sted for å finne den rette :) 

Anonymkode: 22c37...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Ja takk! Jeg prøver å bli gravid, har prøv en stund men ingenting skjer :-( klarer du å se noe i forhold til dette?

Her skal jeg passe meg vel for å si noe feil, men merk deg at jeg kun øver meg, så ikke ta alt for god fisk. Det du likevel bør gjøre er å finne ut om denne mannen du prøver med, faktisk er den du skal være sammen med. 

Anonymkode: 22c37...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tirilpia skrev:

Jaa, jeg lurer på hvordan 2017 blir økonomisk for meg? :) 

Du må fortsatt jobbe for det du vil ha. Ser ingen større eller mindre forskjeller fra tidligere. 

Anonymkode: 22c37...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler mange mennesker og mye fart rundt deg. Du er ikke helt nær deg selv, men det er nok fordi du synes det er gøyere å feste. Et tips kan være å gjøre noe helt nytt! Jeg mener også at du leter på feil sted for å finne den rette :) 

Anonymkode: 22c37...a7a

Hmmm, ikke helt nær meg selv kan nok stemme. Men jeg hater å feste da, så det gjør jeg ikke :P Om jeg leter etter den rette så er det i så fall ikke bevisst, jeg har slått alt av.

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...