Gå til innhold

hvor mye høyere enn deg selv synes du menn burde være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Hvorfor synes du det er skummelt?

Tror det har noe med vane å gjøre.  Jeg er vant til å være størst.  Dessuten er jeg oppvokst med store, autoritære menn i familien som var bråsinte da jeg var liten.  Mulig det stammer derfra.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi dersom mannen skulle (mot all formodning) finne ut at han vil voldta deg så har du ikke sjangs til å komme deg vekk?

Anonymkode: 035f9...d58

Har aldri tenkt på det, må være veldig ubevisst i så fall. En aggressiv sterk mann vil nok dessverre klare å skade meg selvom han er lavere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke menn "burde" ha noen spesifikk høyde. Man er som man er. Mann,  kvinne,  lys, mørk, høy, lav... Jeg synes høyde på menn er attraktivt. Men det er mye annet som også er attraktivt og ingenting i veien for at en lav mann kan være attraktiv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært interessert i menn som er alt fra like høy som meg (165 cm) til 190 cm. Høyden er ikke så fryktelig viktig dersom vi har bra kjemi og mye til felles. Men "drømmemannen" er vell kanskje rundt 185 cm, dersom jeg skal være rent overfladisk. 

Anonymkode: a4f9a...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det greit om en mann sier dere er for feit for han? For små pupper? For store lepper? For stor ræv? Etc? Er dette legitime krav han kan ha? 

Tipper fleste av dere hadde klikket i vinkel eller gått hjem og sippet i puta deres om dere hadde blitt fortalt dere var for feite til å være datebar....

Anonymkode: 1baaf...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det greit om en mann sier dere er for feit for han? For små pupper? For store lepper? For stor ræv? Etc? Er dette legitime krav han kan ha? 

Tipper fleste av dere hadde klikket i vinkel eller gått hjem og sippet i puta deres om dere hadde blitt fortalt dere var for feite til å være datebar....

Anonymkode: 1baaf...dcc

Masse menn som tenker slik. Ikke noe nytt det.

Anonymkode: eaa87...003

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30-40 cm høyere, altså 180-190 :) Høye menn er sexy:wow:

Anonymkode: b848c...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det greit om en mann sier dere er for feit for han? For små pupper? For store lepper? For stor ræv? Etc? Er dette legitime krav han kan ha? 

Tipper fleste av dere hadde klikket i vinkel eller gått hjem og sippet i puta deres om dere hadde blitt fortalt dere var for feite til å være datebar....

Anonymkode: 1baaf...dcc

For meg er det helt greit om en mann syns jeg er for stor eller for tynn, har for store eller for små pupper osv. Alle har jo sine preferanser. Han trenger ikke å fortelle meg det, men han må jo få lov til å synes det han synes. 

Anonymkode: a4f9a...088

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge HAN ikke har noe i imot at jeg blir høyere når jeg går i fetishskoene mine, bryr jeg meg ikke om hvor høy han er. 

Var litt kjipt å få kjeft når jeg gikk i høyhelte sko med ene xen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2017 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Hva sies om menn med damer som er høyere enn dem selv? 

Anonymkode: 3b10a...a87

Jeg er 6 cm høyere enn samboeren min, kunne ikke brydd meg mindre. 

Høyde har aldri vært en dealbreaker for meg. Liker at han er rundt min egen høyde. Helt ideelt hadde vært mellom 175-180 (er selv 175), men samboeren på 169 er perfekt som han er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke høydekrav i det hele tatt og har datet fra 155-195. Kunne ikke brydd meg mindre, på samme måte som jeg ikke bryr meg om hårfarge, utdannelse, muskler osv. Er mer opptatt av humor, en som utfordrer meg og som det er litt tak i. 

Er dog litt fascinert av alle kvinnene som legger så mye vekt på høyde. Det må da være et symptom på eget høydekompleks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, January 23, 2017 den 9.02, LittleBabyBlue skrev:

Har ikke høydekrav i det hele tatt og har datet fra 155-195. Kunne ikke brydd meg mindre, på samme måte som jeg ikke bryr meg om hårfarge, utdannelse, muskler osv. Er mer opptatt av humor, en som utfordrer meg og som det er litt tak i. 

Er dog litt fascinert av alle kvinnene som legger så mye vekt på høyde. Det må da være et symptom på eget høydekompleks.

Dersom jeg hadde vært gjennomsnittelig høy så hadde jeg neppe brydd meg (167), men nå er jeg kun 153 cm.. stiller det seg ikke litt annerledes da? Jeg kunne ihvertfall ikke tenke meg å vært sammen med en som var 190+. Det er uaktuelt.

 

 

Anonymkode: 035f9...d58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom jeg hadde vært gjennomsnittelig høy så hadde jeg neppe brydd meg (167), men nå er jeg kun 153 cm.. stiller det seg ikke litt annerledes da? Jeg kunne ihvertfall ikke tenke meg å vært sammen med en som var 190+. Det er uaktuelt.

 

 

Anonymkode: 035f9...d58

Nope, stiller seg ikke anderledes siden jeg er rundt samme høyde som deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2017 den 6.51, Inwe skrev:

Jeg er 6 cm høyere enn samboeren min, kunne ikke brydd meg mindre. 

Høyde har aldri vært en dealbreaker for meg. Liker at han er rundt min egen høyde. Helt ideelt hadde vært mellom 175-180 (er selv 175), men samboeren på 169 er perfekt som han er. 

Oi, det er en liten kar. :fnise:

Anonymkode: 4f78e...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bla bla bla bla bla bla

Hva er den minste penis lengden dere akseptert hos en potensiell ektemann??? 

Skjerp dere med disse trådene om høyde/vekt osv. Hvem faaaaan bryr seg

Anonymkode: a60e0...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frus3rtSjokkiz

Jeg er 160 cm høy så jeg hadde jo fått vondt i nakken hvis han hadde vært nesten 2 meter, men han kunne vært så høy han bare ville så lenge han hadde fin personlighet. :) Men hvis jeg kunne valgt liksom, så kanskje maks 27 cm høyere ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, det er en liten kar. :fnise:

Anonymkode: 4f78e...39b

Nja, jeg ville ikke akkurat kalt han liten 😅 Han er stor, men lav. Ingen som reagerer veldig på høyden hans når han i alle år har kompensert med mye muskler 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2017 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske lav selv, og syns de max bør være 20-25 cm høyere enn meg☺

Hva med deg?

Anonymkode: 035f9...d58

Spiller ingen rolle hvor høy han er. Forelsker meg aldri i høyden til folk. Har hatt kjærester som er mye høyere og har hatt kjæreste som er litt lavere enn meg. Nå har jeg en kjæreste som er ca like høy som meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...