punkyB Skrevet 23. januar #661 Skrevet 23. januar Håper det er ingen andre som har blitt smittet av henne. Følte seg dårlig i går men går allikevel på show/middag i går og er forkjølet i dag ......
Tough cookie Skrevet 24. mars #663 Skrevet 24. mars (endret) SeBraHaHa skrev (8 timer siden): Åååå jeg håper Viggo er Carinas nye flamme 🤞🏼❤️😍 Det er ikke Carina Endret 24. mars av Tough cookie 3
Sol79 Skrevet 25. mars #664 Skrevet 25. mars SeBraHaHa skrev (På 23.3.2026 den 22.09): Åååå jeg håper Viggo er Carinas nye flamme 🤞🏼❤️😍 Jeg håper at det ikke er det. Hun er så utrolig tacky, at hun kan finne seg noen som passer. 2 1
punkyB Skrevet 25. mars #665 Skrevet 25. mars Er jo mye hinting om denne flammen - får jo se om det faktisk blir noe av ? Det er jo ikke så lett å ha et forhold med det livet hun har - mye jobbing kvelder/helger . Tror det er lettere for en mannlig artist å dra damer enn motsatt. Hvis ikke det er en annen artist/musiker e.l. da 1
M.H85 Skrevet 25. mars #666 Skrevet 25. mars (endret) Få damer i norge som har fikset så mye på utseende som Carina. Tenner,nese, emorme mengder botox og fillers i hele ansiktet. Trist. Endret 25. mars av M.H85 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå