Gå til innhold

Carina Dahl

Høstduft

Anbefalte innlegg

M.H85 skrev (51 minutter siden):

Disney er bra,men hvem liker ikke en god disney film?😍 Min favoritt er nok Løvenes konge og musikken derfra... Puppe og pule musikk har jeg vokst fra😅 Husker godt jeg var 18-19 år,  og danset etter 50cent " lick my loilpop in the candy shop?" mens jeg rikket på rompa, synes det er merkelig når damer på snart 40 år står slik enda...som Carina. Ellers har jo folk ulik musikksmak, det er helt sant☺👍 

Hører på 50 cent også jeg, men danser ikke på byn lenger🤣🤣😄😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cerruti skrev (6 timer siden):

Kan ikke bare alle få leve slik de ønsker? Hun skader ingen i hvert fall med livsstilen sin. 

Nå var det ikke meg du henvendte deg til,men jeg deler jo meningen. Jo selvfølgelig kan hun få lov til å leve som hun vil? Det betyr ikke at det er noe veldig harry med det,samt litt rart å lage musikk videoer med menn 20+ der hun råner halvnaken i en bil å synger om sex ( og viser hele rompa). Det er etter mitt syn at hun har et enormt bekreftelses behov på utseende samt prøver å fremstå mye yngre enn hun er. Hun startet også med botox for sikkert 20 år siden og er tydeligvis livredd for å bli eldre. Noe trist over det gitt...

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 13.10.2024 den 12.44):

Legge seg oppi alder?😅 Jeg liker artister på grunnlag av musikken,ikke om de er 25 eller 70 år. Jeg har barn som snart er voksne, det hadde vært noe underlig om jeg kledde meg i cowboy hatt,magetopp, fjeset fullt av botox og sang om puling og råning🤔 Altså poenget er at de fleste på vår alder ca 40 år hører ikke på puling og puppe musikk på fest,gjør du? Hun prøver altfor desperat være 20 år yngre enn det hun er, det er min mening og du må gjerne mene noe annet. Carina er sikkert både snill og smart,hun har brukbar stemme også,men selve musikken og "fremgangsmåten" er 20+...

Staysman er jo en rølp,kan ikke sammenlignes. Han er jo også kjempe naturlig, han prøver ikke være 20+, han er som han alltid har vært. Carina prøver hardt være 20+ derimot..

Snart førti, hører på det jeg liker. Lar meg ikke diktere av den normen noen setter på hvordan kvinner på 40 skal opptre. Jeg har også miniskjørt og lårhøye støvletter, jeg har jobbet hardt for min kropp og den er så bra som de  aldri har vært og neppe blir igjen. Om jeg vil vise den frem er vel strengt tatt helt opp til meg. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (På 13.10.2024 den 15.50):

Vil hun ikke ha barn? 39 år nå. Og fester og kler seg som hun skulle vært 18 år:-)

Dette er ett touchy subject. Hvorfor skal hun måtte ønske seg barn? Eller hva om hun ikke kan få barn. Du har da strengt tatt verken noe med livmora eller klesskapet henne🧐

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (På 13.10.2024 den 16.18):

Er ikke alle som vil ha barn da og ikke alle som kan få. Jeg har aldri hatt lyst på barn og jeg er snart 45... Heldigvis kan vi kvinner bestemme selv om vi vil ha barn eller ikke. 

Jeg syns det er ganske harry å leve og feste som en en 18-åring når man er 39 år da, men det er jo hennes valg.

Hva om hun syns det er harry å leve ett dørge kjedelig liv med å styre as famlien i strikkajakke og birkenstocks mens det bakes surdeigsbrød og strikkes den nyeste genseren fra skappel? 

for å si det sånn...keg gjorde de kjedelige greiene i 20årene. Jeg har lyst til å leve for litt mer akkurat nå

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chlypa skrev (7 minutter siden):

Hva om hun syns det er harry å leve ett dørge kjedelig liv med å styre as famlien i strikkajakke og birkenstocks mens det bakes surdeigsbrød og strikkes den nyeste genseren fra skappel? 

for å si det sånn...keg gjorde de kjedelige greiene i 20årene. Jeg har lyst til å leve for litt mer akkurat nå

Er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hue 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chlypa skrev (1 time siden):

Snart førti, hører på det jeg liker. Lar meg ikke diktere av den normen noen setter på hvordan kvinner på 40 skal opptre. Jeg har også miniskjørt og lårhøye støvletter, jeg har jobbet hardt for min kropp og den er så bra som de  aldri har vært og neppe blir igjen. Om jeg vil vise den frem er vel strengt tatt helt opp til meg. 

Ok? Hyggelig for deg. Hvorfor behov for å forsvare deg selv🤔 Som sagt folk får gå i det de vil. Hva hadde kroppsfasong med dette å gjøre forresten🤔 Jeg er selv høy, veldig slank med flotte bein. Tar allikevel ikke på meg miniskjørt som nesten viser ræva. Jeg har ikke lyst til det, fint for deg at du har lyst til det da. Det jeg synes er harry er damer ca 40 eller 50 for den saks skyld som desperat prøver fremstå yngre enn de er, som Carina. Hvorfor gjør de det da om de har så mye selvtillit og driter i hva andre mener, slik som deg selv? Noe sier meg de er svært usikre på seg selv. Carina bruker filter til den store gullmedaljen, og på tv ser hun helt annerledes ut...Det er litt...teit... Speiler usikkerhet, langt i fra i dont care holdningen du prater om iallefall, mer " jeg bryr meg lity for mye hva andre synes om mitt utseende"....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chlypa skrev (1 time siden):

Dette er ett touchy subject. Hvorfor skal hun måtte ønske seg barn? Eller hva om hun ikke kan få barn. Du har da strengt tatt verken noe med livmora eller klesskapet henne🧐

Fordi hun har sagt det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye promo-antrekket.. altså blir målløs.. noe så tacky og fælt😖 Hun er jo flott, men får helt vondt av antrekkene hennes… grøss! Er det mulig.. På tide med stylist, det har hun råd til!

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (11 minutter siden):

Den nye promo-antrekket.. altså blir målløs.. noe så tacky og fælt😖 Hun er jo flott, men får helt vondt av antrekkene hennes… grøss! Er det mulig.. På tide med stylist, det har hun råd til!

Badedrakt under chaps? Tenkte mitt jeg og 😆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chlypa skrev (4 timer siden):

Så en kort Podimo-snutt hvor hun snakker om dette, og at hun har fryst ned egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo litt morsomt at hun blir flyforbanna på Se&hør fordi de slår opp stort at hun traff P.Diddy. 

Hun var sur på tittelen som jeg ser de har endret nå - så husker ikke eksakt hva den var men gikk vel litt mot at de hadde en greie 
Carina Dahl avslører overraskende festdetaljer med P. Diddy (seher.no)

Men snakker du åpent om slike hendelser i en podcast så må du jo skjønne at aviser/blader skriver om det OG at de prøver å lage overskrifter som folk vil klikke seg inn på . Ønsker du ikke omtale så snakker du heller ikke om det offentlig 

Synes jo det er noe man skrøt av i 20-åra at man har truffet noen kjendiser og festet med de 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neket skrev (På 26.10.2024 den 17.08):

Hvem er dette? Fra Carinas blå løper

IMG_1016.png

Embret Haldammen og Oda (dama til Kevin Lauren) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...