Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Ikke rart den bloggen tar så mye tid, når man må inn å rette opp så mye i ettertid. Synes det er litt latterlig at hun ikke fant tid til denne eksamenen sin, med tanke på alt det andre hun har tid til. Kanskje hvis man hadde klart å droppe den mølla i én uke så hadde man klart å få inn litt skole.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva bidrar du med da?

Næh ikke så mye. Med Atp prøvde jeg å få han/henne til å slutte å dra denne tråden ut i det uendelige med alt mulig piss. Duda, hva bidrar du med da? (Nå "bidrar" jeg med brukerdebatt forresten, om du ikke skjønte det)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner forresten ikke at du gidder å lese bloggen hennes, når det bare er sjeleløst oppgulp...

Skjønner ikke at du gidder å si noe i det hele tatt, når du ikke engang leser bloggen. Jeg liker å basere meningene mine på noe. Dine bidrag er bare trukket rett opp av klovnehatten.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke nødvendigvis. Det var slik før, men jeg har opplevd det samme i de siste, og så har kommentarene blitt publisert tilslutt likevel.

La inn en kommentar, sto "awaiting moderation". Nå er kommentaren borte, den er heller ikke publisert. Slettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farmen, pizza og pepsi max.

....og en vinflaske gjemt bak rosene og vinglass da. Vi drikker pepsi av vinglass på Siljan serru.

jeg ser vinglass og vannglass - aldri sett noen som drikker vann ved siden av pepsi max  :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt det samme selv mange ganger, noen av de kommentarene er i kategorien helt utrolige, det er like før folk spør henne om hvordan de koker poteter. I tillegg ser jeg at det kommer svært mange kommentarer av typen "jeg så at denne vesken kunne kjøpes på miinto, men den er utsolgt.." (noe som ikke er tilfellet), samt at "kjøpte denne hos Get Inspired, SÅ fornøyd!" Noen samarbeidspartnere som liker å brande seg selv eller de selv som forsøker å pimpe opp egne prosjekter? 

Jeg reager imidlertid svært på måten hun svarer på ang sykdommer og behandling. Fruen er IKKE en lege, ei heller er mannen det (muligheten for at det er han som svarer under hennes navn er jo absolutt en reell mulighet). Hun kan la være å svare og bare henvise til fagartikler på nett. 

Kom forresten på den latterlig kleine Dent-reklamen de lagde, hadde den blitt droppet hadde hun sikkert pent klart å pløyd gjennom 3-4 kapitler i det akk så krevende PT-pensumet.

Fruen vet nok ikke hvordan poteter skal kokes. Det er tross alt karbohydrater i dem og det er fy-fy.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart den bloggen tar så mye tid, når man må inn å rette opp så mye i ettertid. Synes det er litt latterlig at hun ikke fant tid til denne eksamenen sin, med tanke på alt det andre hun har tid til. Kanskje hvis man hadde klart å droppe den mølla i én uke så hadde man klart å få inn litt skole.

Den eksamenen kommer hun aldri til å finne tid til. Hun er utrolig dårlig på å strukturere dagen sin. Hun burde hatt et kontot utenfor hjemmet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo godt og høre at jeg bidrar med noe i denne tråden

Hadde vært kjekt om du kunne bidratt med noe i tråden enn å drive valgkampanje for CBE med skitne hersketeknikker!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget hennes blir litt gjennomskuelig.. Her skriver hun at hun plutselig fikk dårlig tid og måtte dra på seg "det første hun fant", men sannelig er det klær med annonselenker til. Innlegget er heller ikke merket, enda antrekket er fokuset i alle bildene.

Synes nesten denne bloggen blir stadig verre? Hun påstår det ikke er mer reklame enn før, men det har jeg virkelig ikke inntrykket av.

Obs, så det var merket nå, blingset nok litt.

Endret av lulus
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres så rart ut når hun sier at hun ikke tar eksamen fordi hun ikke liker å gjøre noe 100%. Så da gir hun opp istede da eller?

I mine øyne er det faktisk å gi 100% å gjennomføre, så kan man i etterkant se hvilken karakter men får og heller evaluere om noe bør gjøres annerledes foran neste eksamen. Jeg har aldri i mitt liv droppet eksamen, for det ser jeg isåfall på som å gjøre 0%. Har også fått noen dårlige karakterer her og der, for noen ganger er man kanskje ikke like godt forberedt som man gjerne skulle vært, uten at jeg definerer min egen ståpå-vilje ut fra de "dårlige" karakterene. Hadde jeg droppet eksamen derimot, hadde jeg faktisk blitt flau.

Og til info har jeg faktisk en veldig hektisk hverdag, der jeg virkelig må jobbe for å sette av tid i kalenderen til trening og mathandling innenfor åpningstider. Frisør, negle eller annen "behandling" tar jeg meg veldig sjeldent tid til og ser på det som en real luksus de gangene jeg er på det.

Ikke at det er en konkurranse, men jeg kjenner bare at jeg blir så irritert.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste innlegget hennes blir litt gjennomskuelig.. Her skriver hun at hun plutselig fikk dårlig tid og måtte dra på seg "det første hun fant", men sannelig er det klær med annonselenker til. Innlegget er heller ikke merket, enda antrekket er fokuset i alle bildene.

Synes nesten denne bloggen blir stadig verre? Hun påstår det ikke er mer reklame enn før, men det har jeg virkelig ikke inntrykket av.

Obs, så det var merket nå, blingset nok litt.

men FØR hun bare måtte dra på seg det hun fant. så hadde hun droppet treningsøkten sin for å få tid til å dusje og stelle seg ordentlig. Helt utrolig :fnise:

Endret av Amafalathiel
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo kjøpe likes på instagram, så man kan sikkert kjøpe kommentarer till bloggen også, så det virker godt likt/besøkt med de "riktige kommentarene".

Dette er jo kjent egentlig. Men skremmende...

Forklarer de rare og plumpe kommentarene rundt om kring.

Lurer på hvor mye man tjener på å ha en 100-tals fiktive personer... :P

Leste en gang en bok om dette, der firma, bedrifter, politiske organisasjoner kjøpe debatanter som skrev det som var ønsket for å sette i gang en debatt, få likes på varer og produkter - eller skittkasting mot motstandere.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo lure på hvor fornøyd Active Education, selskapet som tilbyr og sponser CBE med PT-utdannelsen er.. Hun tar det allerede på deltid, og atpåtil makter hun ikke å ta eksamen.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan jo lure på hvor fornøyd Active Education, selskapet som tilbyr og sponser CBE med PT-utdannelsen er.. Hun tar det allerede på deltid, og atpåtil makter hun ikke å ta eksamen.

Skikkelig bra reklame med andre ord...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen god reklame det der. Virker som om PT-utdannelse er ganske kurant å ta på deltid(ref. andre bloggere og normale mennesker), er vel snakk om 30 studiepoeng. 

Endret av Muffinsdilla
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...