Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kulen i panna et stresskvise. Fint hun tar seg tid til å svare oss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ikke Det Nye også forholde seg til Vær varsom-plakaten? Dette kan umulig sees på som noe annet enn et planlagt og særdeles lite åpent og transparent samarbeid. Tar forbehold om at det var merket i reportasjen da jeg kun har lest saken via kg.

• Liker 2
Gjest Hold the door
Skrevet

Værsågod!

Ser forøvrig at Det Nye har fjernet dette fra Instagramkontoen sin og lagt ut et annet som handler om noe mindre overfladisk.

Just sayin'...

Takk. Her var det jeg snakket om. (Direktelink.)

Skrevet

Veldig villedende at Det Nye bortforklarer hele forsiden med at det var snakk om humor ikke et stort PR samarbeid om veskene til Caroline. Men vi bør kanskje ikke spekulere mer vi med altfor mye fritid ref. Det Nye ;)

Akkurat den setningen med "noen med mye fritid" har redaktøren beklaget med et "burde vært tatt ut av teksten".

Skal se om jeg finner lenken etterhvert.

• Liker 2
Skrevet

Hele denne rumpesaken i Det Nye begynner å anta tekstreklame- og kommersielle samrøredimensjoner som minner meg om en viss Costume-artikkel som ble felt i PFU...

• Liker 17
Skrevet

Synes hun ser utilpass ut på videoen Espen Hilton la ut på sin Snapchat fra pressefrokosten. Hun som ifølge seg selv har mye blitt sterkere får veldig "unnskyld at jeg er til"-holdning uten mannen ved sin side. Tror kanskje hun også føler at hun mister "kontrollen" når andre bloggere og medier tar bilder av henne hun ikke får redigert i etterkant. Fra Cathinthecity sin snap så synes urenhetene i ansiktet hennes.

Og, så ingen misforstår, JEG synes ikke det er noe feil med urenheter osv, jeg synes bare det er veldig trist at hun må redigere seg til et glansbilde på bloggen når hun ser helt vanlig ut i virkeligheten.

SC: "stresskvise". Noen som leser her eller ;)
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Må elske fansen hennes. Noen spør om hvorfor det er så mye reklame. "Det er jo reklame (affilatelenker) i alle innlegg." C: det har alltid vært det (har bare ikke merket). Forsvarer: hvorfor bryr noen seg om dette? "Jeg bryr meg ihvertfall ikke!" Vi skal være glade vi får lese bloggen gratis!

Her-re-gud! Skulle vi betalt da eller? Tror det er det siste jeg skulle betalt for her i verden!

Endret av neiognei
  • Liker 9
Skrevet

Nå skriver hun på bloggen at hun fikk en kvise i pannen i går, og det var typisk. Altså, de påstår at de ikke leser her? Nå er det virkelig på tide å vokse opp! Stå for hvordan du ser ut, kvinne.

Hun skriver videre at det bare er å komme på eventet, man trenger ikke sende sms i forkant slik man måtte i går. Slo kanskje ikke så bra an?

Nei, nå går jeg ut en tur med baby for å hente eldste i barnehagen, kan ikke irritere meg over dette hele dagen :ler:

Såvidt jeg vet har Steen & Strøm åpent til kl 20, så det er nok litt vanskelig å unngå at butikken er full av ikke-påmeldte til eventet kl. 18 ;-)

Skrevet

Virker iallefall ikke mindre mistenkelig ut nå som Det Nye har startet en slettekampanje av eventet. Lurer på hvem som ga dem det rådet..;)

• Liker 16
Skrevet

Den direktelinken av visningnamn som er lagt ut bør printscreenes før den forsvinner..

Litt spesielt at et eventuelt samarbeid ikke kom frem ifm intervjuet, men ble synlig nå ved lanseringen.

• Liker 12
Gjest Hold the door
Skrevet

Er det mulig? Slettet fra Facebook også?

Jeg skal ikke påstå det er slettet, kanskje jeg må trykke på noe for å få det frem, men for meg er det i alle fall borte og ser ut som om det er slettet.

Gjest Lalalala59
Skrevet

Såvidt jeg vet har Steen & Strøm åpent til kl 20, så det er nok litt vanskelig å unngå at butikken er full av ikke-påmeldte til eventet kl. 18 ;-)

Det skjønner jeg, men da jeg var på et event på Steen & Strøm i forbindelse med lansering av et merke, så fikk kun de som hadde sendt sms lov til å handle varen. Regner med det egentlig var det som var planen her også, men at det ikke var mange nok som har meldt seg på slik at det er fri tilgang for alle.

Skrevet

Må elske fansen hennes. Noen spør om hvorfor det er så mye reklame. Det er jo reklame (affilatelenker) i alle innlegg. C: det har alltid vært det (har bare ikke merket). Forsvarer: hvorfor bryr seg noen om dette? "Jeg bryr meg ihvertfall ikke!" Vi skal være glade vi får lese bloggen gratis!

Her-re-gud! Skulle vi betalt da eller? Tror det er det siste jeg skulle betalt for her i verden!

Få mine trenings- og livsstiltips. Bli bedre kjent med meg. Få tilgang til bilder som ikke publiseres på bloggen. 

Kjøp CarolineBergEriksen+ for 199,- mnd.

• Liker 9
Skrevet

Må ikke Det Nye også forholde seg til Vær varsom-plakaten? Dette kan umulig sees på som noe annet enn et planlagt og særdeles lite åpent og transparent samarbeid. Tar forbehold om at det var merket i reportasjen da jeg kun har lest saken via kg.

Jeg har mailet med redaktøren, spørsmålet mitt var: Var reportasjen og forsidebildet en del av en promoteringen av disse veskene? (Hadde en innledning om eventet i dag blant annet, siden det tydeliggjør CBE/Adax/Det Nye-samarbeidet. Nevner også at hun har jobbet for Det Nye.)

Svar:

"De fleste profiler er jo gjerne aktuelle når de intervjues, enten det gjelder en ny film, bok, kolleksjon etc, og Caroline er aktuell med vesker - uten at det vies spesielt mye plass i saken.

Arrangør av eventet i morgen spurte om vi ville invitere lesere til å komme - det gjorde vi, fordi vi vet at en del av våre lesere vil synes det er gøy. Kun derfor, dette er selvsagt ikke noe vi har fått betalt for, om det var det du lurte på."

Deretter gjentok jeg spørsmålet ovenfor, siden jeg faktisk ikke lurte på betaling, men om reportasjen er en del av en markedsføring eller redaksjonelt stoff.

Nytt svar:

"Caroline er portrettert fordi leserne våre synes hun er interessant, veskekolleksjonen er nevnt fordi den er relevant. Men den er altså ikke viet stor plass - det var andre ting som ble vurdert som mer interessante denne gangen."

Ferdig snakka! ☺️😣

• Liker 9
Skrevet

Det er uansett ingen tvil om at dette dreier seg om langt mer enn et vanlig intervju og forside. Nå vil det gjenstå å se om neste Det Nye nummeret også har reklame for veskene. Intervjuet var lite kritisk og eneste som kom frem var jo alt som allerede var avslørt. I tillegg var intervjuet klart vinklet med at var de som hadde avslørt redigeringen etc som var de med fritids problemer. Jeg tenker at vi er i såfall ikke de eneste for å bruke tid på å redigere bilder av seg selv når man allerede ser så flott ut også i såfall tyder på ekstra fritid. Men meg om det ;) Har fått med meg at Det Nye beklager kommentaren men den er jo allerede på trykk og ikjølevann av det som nå kommer frem med koblinger så kjenner jeg at jeg blir litt ekstra provosert:)

• Liker 12
Skrevet

Merkelig opplegg. Kanskje prøver de å slette alle spor før PFU får ferten av dette 😂😂

• Liker 11
Gjest Hold the door
Skrevet

Jeg ser at noen har spurt Det Nye på Facebook om hvem som har skrevet intervjuet (portrettet) med CBE. Pleier ikke Det Nye å oppgi hvem som har skrevet tekstene?

Skrevet

Hele denne rumpesaken i Det Nye begynner å anta tekstreklame- og kommersielle samrøredimensjoner som minner meg om en viss Costume-artikkel som ble felt i PFU...

.

Jepp. Dette er en skikkelig smørje. At de gidder? (det Nye, altså) , de burde jo vite at slik sammenblanding akkurat ble felt i PFU?

• Liker 11
Skrevet

Jeg har mailet med redaktøren, spørsmålet mitt var: Var reportasjen og forsidebildet en del av en promoteringen av disse veskene? (Hadde en innledning om eventet i dag blant annet, siden det tydeliggjør CBE/Adax/Det Nye-samarbeidet. Nevner også at hun har jobbet for Det Nye.)

Svar:

"De fleste profiler er jo gjerne aktuelle når de intervjues, enten det gjelder en ny film, bok, kolleksjon etc, og Caroline er aktuell med vesker - uten at det vies spesielt mye plass i saken.

Arrangør av eventet i morgen spurte om vi ville invitere lesere til å komme - det gjorde vi, fordi vi vet at en del av våre lesere vil synes det er gøy. Kun derfor, dette er selvsagt ikke noe vi har fått betalt for, om det var det du lurte på."

Deretter gjentok jeg spørsmålet ovenfor, siden jeg faktisk ikke lurte på betaling, men om reportasjen er en del av en markedsføring eller redaksjonelt stoff.

Nytt svar:

"Caroline er portrettert fordi leserne våre synes hun er interessant, veskekolleksjonen er nevnt fordi den er relevant. Men den er altså ikke viet stor plass - det var andre ting som ble vurdert som mer interessante denne gangen."

Ferdig snakka! ☺️😣

Denne redaktøren varer ikke lenge. #tåkefyrstinne

Thynnes, du og dine medarbeidere har brutt vær varsom-plakaten.

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...