Gunvald Skrevet 7. august 2015 #15621 Skrevet 7. august 2015 Ok, så ved å skrive et og annet innlegg her, så er det det samme som å ikke ha et liv. "Skaff dere et liv" er noe tenåringer sier, fordi det er så utrolig kult å si, og i tillegg så virker det som om de selv har et liv, og et veldig mye rikere liv også. Jeg tror ingen her inne blir lei seg av den kommentaren der. Hva med å slutte å følge med her? Så kanskje livet ditt blir ENDA bedre enn vårt. 15
Gjest O.G. Skrevet 7. august 2015 #15622 Skrevet 7. august 2015 Det hadde i grunnen vært greit om alle de som er innom her for å slenge kommentarer uten å ha lest noe særlig eller vært med på den saklige diskusjonen tidligere, først kunne ha lest seg opp såpass at de forstod at de aller fleste her inne ikke diskuterer enkeltpersonene bak bloggen, men firmaet Treasures AS og utstillingsdukken CBE og måten firmaet drives på. Nemlig.
norway Skrevet 7. august 2015 #15623 Skrevet 7. august 2015 (endret) Enig med de som skriver at tråden her har tatt av.. Og jeg skjønner ikke at KG ikke har stengt den? Greit at hun har valgt offentligheten selv, og at hun og bedriften gjør ting som kan være provoserende/irritere folk. Men det er ikke bare konstruktiv kritikk heller, det er også mye unødvendig drittslenging (noe som i grunn sier mer om de som gjør det, enn henne). For meg er det sjokkerende at folk fortsetter å kommentere etter 633 sider og over 12000 kommentarer. Offentlig person eller ikke, irriterende eller ikke, ulovlig eller ikke. Ingen fortjener å få så mye stygt slengt mot seg. Endret 7. august 2015 av norway 9
Gjest Lalalala59 Skrevet 7. august 2015 #15624 Skrevet 7. august 2015 (endret) Enig med de som skriver at tråden her har tatt av.. Og jeg skjønner ikke at KG ikke har stengt den? Greit at hun har valgt offentligheten selv, og at hun og bedriften gjør ting som kan være provoserende/irritere folk. Men det er ikke bare konstruktiv kritikk heller, det er også mye unødvendig drittslenging (noe som i grunn sier mer om de som gjør det, enn henne). For meg er det sjokkerende at folk fortsetter å kommentere etter 633 sider og over 12000 kommentarer. Offentlig person eller ikke, irriterende eller ikke, ulovlig eller ikke. Ingen fortjener å få så mye stygt slengt mot seg.Det er minimalt med "stygt" som har blitt slengt etter henne. Avsløringer av juks ved bilderedigeringssaken, ettermerking av reklame/spekulering i dette med reklame og når det skal merkes og kommentarfadesen, kritisk blikk på at hun har endret seg helt vedrørende barns rett til privatliv, fra total skjerming av barnet til overeksponering og generelt et kritisk blikk på hva slags liv hun fremstiller gjennom bloggen. Dette er diskusjoner som er saklige, men samtidige kritiske, men all kritikk er vel hets i dine øyne? Endret 7. august 2015 av Mahnaz
Cavatina Skrevet 7. august 2015 #15625 Skrevet 7. august 2015 Enig med de som skriver at tråden her har tatt av.. Og jeg skjønner ikke at KG ikke har stengt den? Greit at hun har valgt offentligheten selv, og at hun og bedriften gjør ting som kan være provoserende/irritere folk. Men det er ikke bare konstruktiv kritikk heller, det er også mye unødvendig drittslenging (noe som i grunn sier mer om de som gjør det, enn henne). For meg er det sjokkerende at folk fortsetter å kommentere etter 633 sider og over 12000 kommentarer. Offentlig person eller ikke, irriterende eller ikke, ulovlig eller ikke. Ingen fortjener å få så mye stygt slengt mot seg. Og der bidro du nettopp til at tråden du vil ha stengt har "tatt av" med to nye kommentarer. 11
Gjest Atp Skrevet 7. august 2015 #15626 Skrevet 7. august 2015 Jeg har ikke skrevet noe her på lenge (hun interesserer meg ikke så mye) men synes det er sykt at dere er så opphengt i dama og må lete etter feil hele tiden. Alt hun gjør er jo galt! Dere må få dere et liv. Det er pga dere hun ler hele veien til banken. Ok, så ved å skrive et og annet innlegg her, så er det det samme som å ikke ha et liv. "Skaff dere et liv" er noe tenåringer sier, fordi det er så utrolig kult å si, og i tillegg så virker det som om de selv har et liv, og et veldig mye rikere liv også. Jeg tror ingen her inne blir lei seg av den kommentaren der. Hva med å slutte å følge med her? Så kanskje livet ditt blir ENDA bedre enn vårt. Så folk som
Gjest Asti Skrevet 7. august 2015 #15627 Skrevet 7. august 2015 Avsporing: Jeg håper du kødder. Fins dette? Verden er gal. Måtte inn å sjekke selv - http://www.vixen.no/nominer-til-vixen-blog-awards/-, og joda under "Nominasjonskategori" står "Årets Snapchat".
neiognei Skrevet 7. august 2015 #15628 Skrevet 7. august 2015 Avsporing: Jeg håper du kødder. Fins dette? Verden er gal. Nei, jeg kødder ikke. Så noen skrev i går at de hadde nominert han. Så da måtte han vel slå litt på stortromma. 2
MiniMjau Skrevet 7. august 2015 #15629 Skrevet 7. august 2015 Nei, jeg kødder ikke. Så noen skrev i går at de hadde nominert han. Så da måtte han vel slå litt på stortromma. Han er til tider morsom, men synes ikke det med pistolen var morsomt.
spenol Skrevet 7. august 2015 #15630 Skrevet 7. august 2015 Noen som vet om hun har skrevet på bloggen hvem hun tar fotooppdrag for i dag? Kul stylet synes jeg 1
Gjest Lalalala59 Skrevet 7. august 2015 #15631 Skrevet 7. august 2015 Noen som vet om hun har skrevet på bloggen hvem hun tar fotooppdrag for i dag? Kul stylet synes jeg Det er en hemmelighet som hun døøøør etter å fortelle oss, men får ikke lov helt enda. Men veeeeldig snart, kjære lesere, veldig snart. Som alle andre bloggere som har hatt "et hemmelig møte" eller inngått et "hemmelig samarbeid".
Gjest O.G. Skrevet 7. august 2015 #15632 Skrevet 7. august 2015 Enig med de som skriver at tråden her har tatt av.. Og jeg skjønner ikke at KG ikke har stengt den? Greit at hun har valgt offentligheten selv, og at hun og bedriften gjør ting som kan være provoserende/irritere folk. Men det er ikke bare konstruktiv kritikk heller, det er også mye unødvendig drittslenging (noe som i grunn sier mer om de som gjør det, enn henne). For meg er det sjokkerende at folk fortsetter å kommentere etter 633 sider og over 12000 kommentarer. Offentlig person eller ikke, irriterende eller ikke, ulovlig eller ikke. Ingen fortjener å få så mye stygt slengt mot seg. Ingen som har skrevet noe stygt om henne i hele tatt.
spenol Skrevet 7. august 2015 #15633 Skrevet 7. august 2015 Det er en hemmelighet som hun døøøør etter å fortelle oss, men får ikke lov helt enda. Men veeeeldig snart, kjære lesere, veldig snart. Som alle andre bloggere som har hatt "et hemmelig møte" eller inngått et "hemmelig samarbeid". haha nå ble jeg faktisk nysgjerrig! Men jeg har ikke besøkt bloggen hennes en eneste gang etter at hun blokkerte meg på instagram i januar/februar. Jeg var en av hennes trofaste, naive leser, og etterspurte et svar på dette med bilderedigeringen. Jeg ble blokkert, og hun har mistet en leser. Men følger hun på snap, og der ligger det x-antall snaper fra denne superhemmelige shooten. 6
Missfebruary Skrevet 7. august 2015 #15634 Skrevet 7. august 2015 Kan vel ha lest her uten å slenge dritt sammen med dere. "Er det noen som ser at skyggen på kneet hennes ikke er så tydelig, er det photoshop eller??" Øøh. Get a life. Enig med deg. Er det mulig å henge seg opp i hver minste lille ting?? at hun har klippet Extensionhåret, at hun bruker tredemølla på varme dager (skrekk og gru!), Mange av de som kommenterer her kan ikke ha så mye å finne på. Det er rett og slett mobbing mange av kommentarene her. 7
MarianneE Skrevet 7. august 2015 #15635 Skrevet 7. august 2015 haha nå ble jeg faktisk nysgjerrig! Men jeg har ikke besøkt bloggen hennes en eneste gang etter at hun blokkerte meg på instagram i januar/februar. Jeg var en av hennes trofaste, naive leser, og etterspurte et svar på dette med bilderedigeringen. Jeg ble blokkert, og hun har mistet en leser. Men følger hun på snap, og der ligger det x-antall snaper fra denne superhemmelige shooten. Velkommen i klubben av blokkerte på IG etter redigeringen... 7
Safiye Skrevet 7. august 2015 #15636 Skrevet 7. august 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Pavilion, mod
Nærsynt Skrevet 7. august 2015 #15637 Skrevet 7. august 2015 Enig med deg. Er det mulig å henge seg opp i hver minste lille ting?? at hun har klippet Extensionhåret, at hun bruker tredemølla på varme dager (skrekk og gru!), Mange av de som kommenterer her kan ikke ha så mye å finne på. Det er rett og slett mobbing mange av kommentarene her. Vet ikke om du har lest bloggen hennes, men den handler mye om håret hennes (og lignende) for tiden. At folk enten påpeker at det er kjempefint, eller kommer med tips eller reaksjoner til f.eks hårforandring og hår som tema er veldig vanlig i bloggen hennes. Jeg forstår ikke helt da hvorfor det er nettmobbing å være opphengt i f.eks hår som tema og løshår her i denne tråden. At man har meninger rundt løshår og hår/frisyre er vel ganske naturlig når bloggen handler mye om det. Man ser jo også i bloggen at det handler mye om småting der også. Ikke bare av kommentarene i bloggen, men også ting CBE skriver rundt hårforandringer. Når det er sagt så er jeg helt enig i at kommentarer/innlegg bør være saklige og at det er ikke OK med mobbing. Men å henge seg opp i smådetaljer er ikke mobbing. 7
Bootybuilder Skrevet 7. august 2015 #15638 Skrevet 7. august 2015 Vet ikke om du har lest bloggen hennes, men den handler mye om håret hennes (og lignende) for tiden. At folk enten påpeker at det er kjempefint, eller kommer med tips eller reaksjoner til f.eks hårforandring og hår som tema er veldig vanlig i bloggen hennes. Jeg forstår ikke helt da hvorfor det er nettmobbing å være opphengt i f.eks hår som tema og løshår her i denne tråden. At man har meninger rundt løshår og hår/frisyre er vel ganske naturlig når bloggen handler mye om det. Man ser jo også i bloggen at det handler mye om småting der også. Ikke bare av kommentarene i bloggen, men også ting CBE skriver rundt hårforandringer. Når det er sagt så er jeg helt enig i at kommentarer/innlegg bør være saklige og at det er ikke OK med mobbing. Men å henge seg opp i smådetaljer er ikke mobbing. Nå var det jo det med sløsingen rundt dette håret. Ikke håret i seg selv. Det går an å ha et litt etisk og miljøbevisst syn på saken, det er ikke hets. 7
pøbelsara Skrevet 7. august 2015 #15639 Skrevet 7. august 2015 (endret) Jeg synes også det er helt merkelig å sammenlikne kommentaren om tredemøllebruken med betraktninger rundt det etisk betenkelige med overdrevet forbruk/sløsing og ikke minst, bruk av extensions. Når håret hennes er tema for flere blogginnlegg og intet mindre enn to artikler i Se og Hør i løpet av en uke, er det selvsagt greit å diskutere det i denne tråden. Hun lever av å skrive om seg selv, seg selv og seg selv og sitt og sine. jeg har skrevet før hvorfor jeg mener at selve rosabloggkonseptet er så betenkelig, nettopp fordi man fronter seg selv, familien sin og livet sitt, slik at det blir så alt for lett å hevde a kritikken som reises mot bloggeren er personlig, hetsende og tilogmed mobbing, fordi man kritiserer innholdet i bloggen, som ofte er helt umulig å skille fra personens private liv. Sponsede produkter og eventer sauser sammen med ferier, kveldskos, hytteturer og hva-har-du. Bloggeren kan avvise enhver kritikk som personangrep, mens de ler hele veien til banken. Endret 7. august 2015 av pøbelsara 14
A.s Skrevet 8. august 2015 #15640 Skrevet 8. august 2015 Er det ikke rart at "Norges største blogger" som hun ofte blir omtalt som, aldri har vunnet noe på Vixen blog awards? Jeg spør oppriktig fordi jeg er nysgjerrig her.. 9
Fremhevede innlegg