BeverTramp Skrevet 6. august 2015 #15581 Skrevet 6. august 2015 Har hun sprøytet noe inn i ansiktet? Hun har sagt i kommentarfeltet at hun har restylane i leppene 1
Vitulina Skrevet 6. august 2015 #15582 Skrevet 6. august 2015 Hun har sagt i kommentarfeltet at hun har restylane i leppene Hun har fått infeksjoner under øynene og andre steder i ansiktet også. 8
Gjest Cement Skrevet 6. august 2015 #15583 Skrevet 6. august 2015 Jeg mistenker de fleste sk livsstilsbloggere for å få større samvittighetskvaler av å spise mer enn dietten tillater, enn av å bruke løshår fra et annet menneske eller av å fronte et forbruk som mildt sagt er lite miljøvennlig. Mange (de fleste?) av disse forholdsvis unge/unge bloggerne lever i en bobletilværelse, der hår, lepper og kropp opptar veldig stor plass i bevisstheten. Det er det ytre de tjener penger på, får bekreftelse for og kritikk for, og lite annet. Konsekvensen blir dette stadige jaget etter å se bedre ut, det triste er at det på et tidspunkt bikker over og går i motsatt retning. Det blir for mye fillere, for mye løshår, løsnegler, løsvipper, silikon, dietter.. De blir jo ikke en bedre versjon av seg selv, de blir noen helt andre! Uten særpreg, de overforbruker og overdriver så de jammen ser litt like ut også.
neiognei Skrevet 6. august 2015 #15584 Skrevet 6. august 2015 Hun har sagt i kommentarfeltet at hun har restylane i leppene Ja, men ser ut som at hun har fått noe i kinnene. 5
Cavatina Skrevet 6. august 2015 #15585 Skrevet 6. august 2015 (endret) Jeg vet ikke hvordan dette fungerer jeg, men det er vel ikke sikkert det blir kastet? Får de brukt det om igjen/reparert det og laget nytt? Forøvrig synes jeg det er merkelig å ha en sånn frisyre, og enda måtte ha extentions i det. Lurer på hvor tynt det håret hennes egentlig er. Extensions kjøpes pakkevis i ferdige lengder, alt etter hvor mye man "trenger". Pakken har en engangs sum, og er til odel og eie så lenge løshåret gjør jobben sin. Etterhvert som håret vokser, må løshåret festes nærmere hodebunnen på nytt hos frisør. Så nei, brukt hår brukes ikke på nytt på andre mennesker av hygieniske årsaker. Så det CBE nå har klippet av, antar jeg å gå rett i søpla. Skjønner ikke hvorfor man ikke like godt kan bruke syntetisk hår når det først skal være så mye "gjennomtrekk" på håret. Edit: Må bare legge til at ekte hår koster schwinedyrt. Syntetisk er billigere, samvittighetsfri og kan også krølles, rettes og styles som man vil om man først føler behov for å pynte på forfengeligheten. Ser temmelig ekte ut også, syns jeg. Endret 6. august 2015 av Cornucopia 6
Sol79 Skrevet 6. august 2015 #15586 Skrevet 6. august 2015 Helt håribelt (..) å bruke så mye tid og energi (og sponsa penger) på ...hår! Når det er sagt, synes jeg frisyren er helt grei.. Synes ikke håret er det verste lengre, på noen av de seneste snappene ser hun ut som en oppblåsbar barbara i ansiktet...store fakelepper, enorme fakevipper...og et lass sminke (joda...det trenger vi alle for å være hjemme å "studere"....) Noe så vanvittig også det! Hva var greia egentlig? Vedr. at det er vanskelig og unaturlig å skjerme barnet. På hvilken måte, Caroline? Lars Kristian? 6
Gunvald Skrevet 6. august 2015 #15587 Skrevet 6. august 2015 Snart er det på med clips igjen tenker jeg. 4
twirlX Skrevet 6. august 2015 #15588 Skrevet 6. august 2015 At mange gjør det er ikke en markør for annet enn at kvinner er lett påvirkelige. Mange bruker dop, mange legger inn silikon, mange lever akkurat som FF. Industrien bak løshår ER forkastelig, og FF reklamerer for et hår som svært fattige kvinner skjærer av seg selv. Noen få tror de ofrer håret til sin Gud, andre selger det til lokale bakmenn for en slikk og ingenting, men for dem betyr det kanskje mat til seg selv og barna for noen uker. Kvinner som velvillig setter på seg slikt hår er de som virkelig er søppel. Helt uten evne til å tenke selvstendig og forstå. Helt uten moral og gode etiske rammer i sine valg. Var ikke helt slikt ment fra min side - Jeg forsvarer ingen som bruker extencions og vil ikke gå inn på den diskusjonen; kommentaren min var utelukkende for å påpeke at OM man handler extencions og skal ha det for fylde må man uansett kjøpe en del lengre fordi håret produseres i lengde 40 cm minst (I) Mulig jeg misoppfattet kritikken, jeg tenkte det var det at hun kjøpte langt hår for så å klippe av masse av det som var problemet, ikke hovedsaklig at hun bruker extencions..
Gjest Xstrella Skrevet 6. august 2015 #15589 Skrevet 6. august 2015 Bloggere fronter vel mest bruk og kast samfunn.
MiniMjau Skrevet 6. august 2015 #15590 Skrevet 6. august 2015 Snap: så trist å løpe på mølle inne på et soverom, når det er varmt, sommer, opphold og en bor helt i skogkanten! 7
SKE87 Skrevet 6. august 2015 #15591 Skrevet 6. august 2015 Snap: så trist å løpe på mølle inne på et soverom, når det er varmt, sommer, opphold og en bor helt i skogkanten! Det har jeg tenkt og. Har tredemølle selv men den har ikke vært i bruk siden april... 3
Bootybuilder Skrevet 6. august 2015 #15592 Skrevet 6. august 2015 Det går faktisk an å ikke sette inn 1 kg silikon i hvert bryst. Så en liten en på 100 ml blir ikke visende. Trodde ikke du var naiv. Det er ingenting på de jentene som er ekte. Så nettopp på TLC, en av kjendiskirurgene skrøt av å ha Kim Kardashian som kunde. Lillesøstera driver bare å kopierer sin storesøster, vil ligne på en prikk. Rumpa er blitt litt større også.. Dama har blotta puppa på snap, og på andre meider, ikke mye silikon der du! Men kan jo godt hende hun tar for all del. Slutt å navnkall folk, det blir for dumt! Hva de sprøyter inn i rumpa har jeg ikke noe kommentar om.
Gjest Rose11 Skrevet 6. august 2015 #15593 Skrevet 6. august 2015 Jeg skal faktisk ikke gi henne noe kritikk (jeg er vel den eneste Men jeg synes hun var veldig fin med den nye korte sveisen Extencions eller ei.
Safiye Skrevet 6. august 2015 #15594 Skrevet 6. august 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. - Pavilion, mod
Missfebruary Skrevet 6. august 2015 #15595 Skrevet 6. august 2015 Snap: så trist å løpe på mølle inne på et soverom, når det er varmt, sommer, opphold og en bor helt i skogkanten! Hun skriver vel faktisk at hun bruker den når det er dårlig vær? Herregud blir helt skremt av den tråden her. Gjør alt for å finne den minste feil med FF. Har dere ikke noe bedre å gjøre? Fulgte denne tråden da det kom frem at hun trikset med bilder for det synes jeg var latterlig, men nå har den gått altfor langt. Synes faktisk at KG burde stenge tråden. 10
Gjest Rose11 Skrevet 6. august 2015 #15596 Skrevet 6. august 2015 Hun skriver vel faktisk at hun bruker den når det er dårlig vær? Herregud blir helt skremt av den tråden her. Gjør alt for å finne den minste feil med FF. Har dere ikke noe bedre å gjøre? Fulgte denne tråden da det kom frem at hun trikset med bilder for det synes jeg var latterlig, men nå har den gått altfor langt. Synes faktisk at KG burde stenge tråden. Litt enig. Skjønner ikke helt hvorfor alle synes FF er så spennende og interesserer så mange?
Pinkee Skrevet 6. august 2015 #15597 Skrevet 6. august 2015 Hun har fått infeksjoner under øynene og andre steder i ansiktet også. Håper hun kommer seg raskt til lege og får antibiotika da Eventuelt at du mente injeksjoner.... 2
Ferny Skrevet 6. august 2015 #15598 Skrevet 6. august 2015 Hun skriver vel faktisk at hun bruker den når det er dårlig vær? Herregud blir helt skremt av den tråden her. Gjør alt for å finne den minste feil med FF. Har dere ikke noe bedre å gjøre? Fulgte denne tråden da det kom frem at hun trikset med bilder for det synes jeg var latterlig, men nå har den gått altfor langt. Synes faktisk at KG burde stenge tråden. Denne tråden skremmer meg også. Her er det plutselig verdens undergang at FF bruker extentions og ikke er fornøyd med det håret hun er født med, samtidig som jeg er helt sikker på at de samme jentene som hyler om dette bruker sminke (testet på dyr...?) for å se bedre ut enn de egentlig gjør selv, og kjøper klær laget av barnearbeidere i et eller annet fattig u-land. Flisen og bjelken... flisen og bjelken. 8
pøbelsara Skrevet 7. august 2015 #15599 Skrevet 7. august 2015 Denne tråden skremmer meg også. Her er det plutselig verdens undergang at FF bruker extentions og ikke er fornøyd med det håret hun er født med, samtidig som jeg er helt sikker på at de samme jentene som hyler om dette bruker sminke (testet på dyr...?) for å se bedre ut enn de egentlig gjør selv, og kjøper klær laget av barnearbeidere i et eller annet fattig u-land. Flisen og bjelken... flisen og bjelken. Hva er viktig nok å bry seg med, synes du? Siden det var jeg som skrev et ganske sjokkert innlegg hvor jeg påpekte både hvor vanvittig dyrt og sløsaktig og etisk betenkelig det er med extensions, så kan jeg opplyse om at jeg faktisk gjør etiske valg hele tiden i eget liv også. Jeg sjekker hvem som syr klærne mine og hvordan kosmetikken min er produsert. Jeg spiser så bærekraftig jeg kan. Jeg gjenbruker. Jeg støtter Amnesty, Leger uten grenser og WWF. Snakk for deg sjæl. 24
Cavatina Skrevet 7. august 2015 #15600 Skrevet 7. august 2015 Denne tråden skremmer meg også. Her er det plutselig verdens undergang at FF bruker extentions og ikke er fornøyd med det håret hun er født med, samtidig som jeg er helt sikker på at de samme jentene som hyler om dette bruker sminke (testet på dyr...?) for å se bedre ut enn de egentlig gjør selv, og kjøper klær laget av barnearbeidere i et eller annet fattig u-land. Flisen og bjelken... flisen og bjelken. Det skremmer meg at det stadig ramler inn fordomsfulle kommentarer fra folk som tydeligvis ikke har deltatt i denne tråden tidligere. Kaste stein i glasshus, much? 12
Fremhevede innlegg