Ferny Skrevet 7. august 2015 #15601 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Hva er viktig nok å bry seg med, synes du? Siden det var jeg som skrev et ganske sjokkert innlegg hvor jeg påpekte både hvor vanvittig dyrt og sløsaktig og etisk betenkelig det er med extensions, så kan jeg opplyse om at jeg faktisk gjør etiske valg hele tiden i eget liv også. Jeg sjekker hvem som syr klærne mine og hvordan kosmetikken min er produsert. Jeg spiser så bærekraftig jeg kan. Jeg gjenbruker. Jeg støtter Amnesty, Leger uten grenser og WWF. Snakk for deg sjæl. Det handler ikke om å ikke bry seg, men å bry seg mer om seg selv. Ganske sykt å rakke ned på dette ENE mennesket og hennes valg. Som om de fleste ikke gjør lignende feil selv. Denne tråden minner meg mest om mobbing, og det er vel også noe man bør fokusere på eller? Innlegget er redigert for hets. - Pavilion, mod Endret 7. august 2015 av Pavilion 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 7. august 2015 #15602 Del Skrevet 7. august 2015 Det skremmer meg at det stadig ramler inn fordomsfulle kommentarer fra folk som tydeligvis ikke har deltatt i denne tråden tidligere. Kaste stein i glasshus, much? Kan vel ha lest her uten å slenge dritt sammen med dere. "Er det noen som ser at skyggen på kneet hennes ikke er så tydelig, er det photoshop eller??" Øøh. Get a life. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 7. august 2015 #15603 Del Skrevet 7. august 2015 Hva skjer på snapen til LK? Våpen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 7. august 2015 #15604 Del Skrevet 7. august 2015 Er vel sikkert bare en leke? Skal gi han det at han er morsom når han vil. Hvem andre hadde giddet det der egentlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 7. august 2015 #15605 Del Skrevet 7. august 2015 Kan vel ha lest her uten å slenge dritt sammen med dere. "Er det noen som ser at skyggen på kneet hennes ikke er så tydelig, er det photoshop eller??" Øøh. Get a life. Og nå skal du endelig ta ansvar og komme på banen for å få "oss" på bedre tanker? Du kan like gjerne gi opp, som så mange før deg. Å nevne en skygge på et kne og photoshop som om det var det eneste tråden handler om, blir bare dumt. Flertallet diskuterer andre ting enn dét. Men etter det jukset hun ble tatt i, er det kanskje ikke så rart at folk følger litt ekstra med der i gården? Hun som alltid skulle ha alle til å være så fornøyde med seg selv. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 7. august 2015 #15606 Del Skrevet 7. august 2015 Tråden er ryddet for hets og brukerdebatt. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 7. august 2015 #15607 Del Skrevet 7. august 2015 Og nå skal du endelig ta ansvar og komme på banen for å få "oss" på bedre tanker? Du kan like gjerne gi opp, som så mange før deg. Å nevne en skygge på et kne og photoshop som om det var det eneste tråden handler om, blir bare dumt. Flertallet diskuterer andre ting enn dét. Men etter det jukset hun ble tatt i, er det kanskje ikke så rart at folk følger litt ekstra med der i gården? Hun som alltid skulle ha alle til å være så fornøyde med seg selv. JEG ta ansvar? Nei, sorry altså. Det får dere gjøre selv. Og hvorfor leser du/dere bloggen hennes om hun irriterer dere sånn? Er jo faktisk deres klikk som gjør at hun tjener fett på bloggen sin. Litt av et paradoks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 7. august 2015 #15608 Del Skrevet 7. august 2015 Er vel sikkert bare en leke? Skal gi han det at han er morsom når han vil. Hvem andre hadde giddet det der egentlig? Må ha kjedet seg noe sinnsykt, for det der må ha tatt mye tid... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. august 2015 #15609 Del Skrevet 7. august 2015 Kan vel ha lest her uten å slenge dritt sammen med dere. "Er det noen som ser at skyggen på kneet hennes ikke er så tydelig, er det photoshop eller??" Øøh. Get a life. Kjempefint at du har lest såpass mye i tråden at du har fått med deg et par lite relevante kommentarer av nyere tid fra et par brukere her i tråden. Synd at du ikke har lest nok i tråden til verken å ha fått med deg eller forstått alt den konstruktive diskusjonen som er blitt tatt opp her av mange, individuelle brukere som verken er en ensartet masse eller fullstendig enige med hverandre til enhver tid. Men brukerdebatt mot denne brukergruppen, det skal du forsøke å skape. Get a life sjæl. Note to self: Don't feed the troll. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest em123 Skrevet 7. august 2015 #15610 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg syntes dere overdriver litt. Jeg er ingen fan av Fotballfrue(Caroline) men hun driver en hverdagslig blogg, på samme måte som mammatilmichelle og Anette Marie å da er det naturlig at barna blir med på bilder på bloggen, de selv (værtfall Caroline og Anette) har sakt at barna selv får mye av lønnen og ikke de selv. Og uansett hverken bloggere eller skuespillere i Norge er ikke noen store kjendiser. Hverken Fotballfrue, Lars-Kristian Eriksen, Petter Northug, Sophie Elise, Marit Bjørgen har ikke paparazzi etter seg og utenfor huset hver dag, noe f.eks. Ronaldo og David Beckham har og de er noe jeg vill kalle for A-kjendiser så at de vil skjerme ungene er forståelig men Caroline bor i et vanlig hvit hus, datteren går i barnehage som alle andre, de kan gå ut å spise på resturant som andre. Hadde dere blitt så fornærmet vist deres mamma hadde lagt ut bilder av dere på bloggen? Skrøtte av dere, sagt hvor nydelig du er og hvor stolt hun var av deg? Jeg hadde syntes det var kjempe koselig å se bilder og lese om meg. Hva er det som er så ekkelt og privat med det? Det er ikke sånn at Caroline går inn i flaue detaljer om Nelia. Så igjen, dere overdriver. Men det er min mening. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. august 2015 #15611 Del Skrevet 7. august 2015 Er vel sikkert bare en leke? Skal gi han det at han er morsom når han vil. Hvem andre hadde giddet det der egentlig? Det har sikkert en sammenheng med prisen "Årets snapchatter" på Vixen.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 7. august 2015 #15612 Del Skrevet 7. august 2015 Kjempefint at du har lest såpass mye i tråden at du har fått med deg et par lite relevante kommentarer av nyere tid fra et par brukere her i tråden. Synd at du ikke har lest nok i tråden til verken å ha fått med deg eller forstått alt den konstruktive diskusjonen som er blitt tatt opp her av mange, individuelle brukere som verken er en ensartet masse eller fullstendig enige med hverandre til enhver tid. Men brukerdebatt mot denne brukergruppen, det skal du forsøke å skape. Get a life sjæl. Note to self: Don't feed the troll. Hver gang jeg er innom, så er det sånne ting som dukker opp. Det er lenge siden denne tråden hadde noe kontruktivt over seg. Og brukerdebatt mot "denne gruppen"? Jeg sier ikke at alt som står her er noe å kritisere. Men jeg kan umulig være den eneste som reagerer på hvordan enkelte (flertallet...?) godter seg over å finne enhver liten feil eller mangel hos dette ene mennesket. Blir flau av å lese her. Men kos dere videre da... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 7. august 2015 #15613 Del Skrevet 7. august 2015 JEG ta ansvar? Nei, sorry altså. Det får dere gjøre selv. Og hvorfor leser du/dere bloggen hennes om hun irriterer dere sånn? Er jo faktisk deres klikk som gjør at hun tjener fett på bloggen sin. Litt av et paradoks. Man leser ikke nødvendigvis bloggen, eller klikker innom, selv om man irriterer seg. Det går an å få det med seg på andre måter. Det går også an å lese bloggen, irritere seg, men ikke bry seg om at hun tjener penger på det. Det er flere muligheter, og det trenger ikke være et paradoks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. august 2015 #15614 Del Skrevet 7. august 2015 Det har sikkert en sammenheng med prisen "Årets snapchatter" på Vixen.. Ok, er dét blitt en egen gren også, nå. Jaja... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 7. august 2015 #15615 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg syntes dere overdriver litt. Jeg er ingen fan av Fotballfrue(Caroline) men hun driver en hverdagslig blogg, på samme måte som mammatilmichelle og Anette Marie å da er det naturlig at barna blir med på bilder på bloggen, de selv (værtfall Caroline og Anette) har sakt at barna selv får mye av lønnen og ikke de selv. Og uansett hverken bloggere eller skuespillere i Norge er ikke noen store kjendiser. Hverken Fotballfrue, Lars-Kristian Eriksen, Petter Northug, Sophie Elise, Marit Bjørgen har ikke paparazzi etter seg og utenfor huset hver dag, noe f.eks. Ronaldo og David Beckham har og de er noe jeg vill kalle for A-kjendiser så at de vil skjerme ungene er forståelig men Caroline bor i et vanlig hvit hus, datteren går i barnehage som alle andre, de kan gå ut å spise på resturant som andre. Hadde dere blitt så fornærmet vist deres mamma hadde lagt ut bilder av dere på bloggen? Skrøtte av dere, sagt hvor nydelig du er og hvor stolt hun var av deg? Jeg hadde syntes det var kjempe koselig å se bilder og lese om meg. Hva er det som er så ekkelt og privat med det? Det er ikke sånn at Caroline går inn i flaue detaljer om Nelia. Så igjen, dere overdriver. Men det er min mening. :-) Jeg synes barn skal få velge selv, og slippe å oppleve at de hadde en fiks ferdig identitet på nettet før de engang kunne gå eller snakke. Må være ille å føle at "alle" du møter vet så innmari mye om deg, selv om det bare er koselige ting. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. august 2015 #15616 Del Skrevet 7. august 2015 Hver gang jeg er innom, så er det sånne ting som dukker opp. Det er lenge siden denne tråden hadde noe kontruktivt over seg. Og brukerdebatt mot "denne gruppen"? Jeg sier ikke at alt som står her er noe å kritisere. Men jeg kan umulig være den eneste som reagerer på hvordan enkelte (flertallet...?) godter seg over å finne enhver liten feil eller mangel hos dette ene mennesket. Blir flau av å lese her. Men kos dere videre da... Det hadde i grunnen vært greit om alle de som er innom her for å slenge kommentarer uten å ha lest noe særlig eller vært med på den saklige diskusjonen tidligere, først kunne ha lest seg opp såpass at de forstod at de aller fleste her inne ikke diskuterer enkeltpersonene bak bloggen, men firmaet Treasures AS og utstillingsdukken CBE og måten firmaet drives på. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 7. august 2015 #15617 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg syntes dere overdriver litt. Jeg er ingen fan av Fotballfrue(Caroline) men hun driver en hverdagslig blogg, på samme måte som mammatilmichelle og Anette Marie å da er det naturlig at barna blir med på bilder på bloggen, de selv (værtfall Caroline og Anette) har sakt at barna selv får mye av lønnen og ikke de selv. Og uansett hverken bloggere eller skuespillere i Norge er ikke noen store kjendiser. Hverken Fotballfrue, Lars-Kristian Eriksen, Petter Northug, Sophie Elise, Marit Bjørgen har ikke paparazzi etter seg og utenfor huset hver dag, noe f.eks. Ronaldo og David Beckham har og de er noe jeg vill kalle for A-kjendiser så at de vil skjerme ungene er forståelig men Caroline bor i et vanlig hvit hus, datteren går i barnehage som alle andre, de kan gå ut å spise på resturant som andre. Hadde dere blitt så fornærmet vist deres mamma hadde lagt ut bilder av dere på bloggen? Skrøtte av dere, sagt hvor nydelig du er og hvor stolt hun var av deg? Jeg hadde syntes det var kjempe koselig å se bilder og lese om meg. Hva er det som er så ekkelt og privat med det? Det er ikke sånn at Caroline går inn i flaue detaljer om Nelia. Så igjen, dere overdriver. Men det er min mening. :-) Vi vet lite hvilken innvirkning kommersiell bruk av barn på blogg kan ha for det enkelte barn. Derfor bør barn beskyttes av foreldrene mot det, siden ingen vet hvordan det kan påvirke barn på sikt. Jeg er mor til tenåringer, og har fått klar beskjed om at jeg ikke har lov til å legge ut bilder av de på facebook. De har også bedt meg fjerne de fleste bilder jeg la ut av de, da de var små. Dette var på en lukket side. Jeg tør ikke tenke på hvilke reaksjoner som ville ha kommet, hvis de hadde blitt "brukt" kommersielt. Jeg hadde iallefall fått høre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 7. august 2015 #15618 Del Skrevet 7. august 2015 Det har sikkert en sammenheng med prisen "Årets snapchatter" på Vixen.. Avsporing: Jeg håper du kødder. Fins dette? Verden er gal. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 7. august 2015 #15619 Del Skrevet 7. august 2015 Hun skriver vel faktisk at hun bruker den når det er dårlig vær? Herregud blir helt skremt av den tråden her. Gjør alt for å finne den minste feil med FF. Har dere ikke noe bedre å gjøre? Fulgte denne tråden da det kom frem at hun trikset med bilder for det synes jeg var latterlig, men nå har den gått altfor langt. Synes faktisk at KG burde stenge tråden.enig med deg.. Om dama vil bruke denne når det er 30 grader ute så la henne gjøre det. Om dette er det eneste å finne av feil på henne så gjør hun ikke mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. august 2015 #15620 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg har ikke skrevet noe her på lenge (hun interesserer meg ikke så mye) men synes det er sykt at dere er så opphengt i dama og må lete etter feil hele tiden. Alt hun gjør er jo galt! Dere må få dere et liv. Det er pga dere hun ler hele veien til banken. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg