Cavatina Skrevet 5. august 2015 #15541 Del Skrevet 5. august 2015 http://www.seher.no/kjendis/klarte-ikke-sl-meg-til-ro-med-lange-lokker-80995 "Klarte ikke å slå med til ro med lange lokker" hahahaha. Jeg kveles! 😂😂😂 Jøsses, for et herlig journalistisk nivå nettaviser og bloggere legger seg på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 5. august 2015 #15542 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg begynner å lure på hvor "ektefølt" innlegget om merking og reklame egentlig var når jeg leser dette svaret i kommentarfeltet (link til skjermdump). Er det virkelig forstyrrende å skrive "annonse eller sponset hår/bling/whatever" øverst i et innlegg for informere fra første stund at innlegget er en annonse? Jeg blir litt fnisete når jeg leser slike kommentarer som den fra "Anna" som så åpenbart er forfattet av bloggeierne selv. Det er alltid noen av dem i sponsede innlegg om GetInspired også av typen "jeg må bare skrive at jeg er så fornøyd med GetInspired, god service og rask levering og så flott at man har 14 dagers returrett på varene!" 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 5. august 2015 Forfatter #15543 Del Skrevet 5. august 2015 Nå får hun jo sponsa hår, men det virker veldig surrete å sette på langt løshår for 5-sifret beløp for så å klippe det bort ei uke senere. Kanskje går det inn under planer for håret(les: reklamestrategi for salongen)? Surrete må Være årets understatement. Det er helt galskap! På grensa til motbydelig! Når man tenker på hvor dette håret kommer fra så er det direkte motbydelig å lime på så store mengder for så å klippe av seg mesteparten en uke senere. http://www.aftenposteninnsikt.no/1-januar-2013/h%C3%A5rete-handel Artikkelen skriver innledningsvis kort om «hårjegere» hvor kvinner er blitt overfalt og tvangsbarbert. Stjålet hår utgjør en marginal del av det internasjonale hårmarkedet men det forekommer altså. Det samme gjelder varene som russisk og ukrainsk «hårmafia» tilbyr, hvor lokkene er tatt fra innsatte i fengsler eller barnehjemsbarn. Sjeldent, ja, men det forekommer. Klippet direkte fra artikkelen: "En kommentar i The Guardian argumenterer for at det ofte er nød og fattigdom som ligger til grunn for at folk selger håret sitt. En hårimportør har innrømmet slike forhold overfor The New York Times. Oppkjøpere tråler landsbyer i India, Kina, Sør-Amerika og Øst-Europa på jakt etter manker. Det er ikke nødvendigvis med lett hjerte eierne lar lokkene falle. Enkelte blir presset av ektemenn og familie – nettopp på grunn av utsikten til raske penger." Og deretter så lander håret på hodet til en overpriviligert kvinne som syv dager senere klipper vekk mesteparten fordi hun klarte ikke å slå seg til ro med lange lokker. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. august 2015 #15544 Del Skrevet 5. august 2015 To ganger i Se og Hør i løpet av en uke - på grunn av frisyreskifte. men når pressen tar kontakt for å snakke om måten hun drive bloggen sin på, da er hun stum som en Østers. Verden er virkelig gal. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 5. august 2015 #15545 Del Skrevet 5. august 2015 Når man tenker på hvor dette håret kommer fra så er det direkte motbydelig å lime på så store mengder for så å klippe av seg mesteparten en uke senere. http://www.aftenposteninnsikt.no/1-januar-2013/h%C3%A5rete-handel Artikkelen skriver innledningsvis kort om «hårjegere» hvor kvinner er blitt overfalt og tvangsbarbert. Stjålet hår utgjør en marginal del av det internasjonale hårmarkedet men det forekommer altså. Det samme gjelder varene som russisk og ukrainsk «hårmafia» tilbyr, hvor lokkene er tatt fra innsatte i fengsler eller barnehjemsbarn. Sjeldent, ja, men det forekommer. Klippet direkte fra artikkelen: "En kommentar i The Guardian argumenterer for at det ofte er nød og fattigdom som ligger til grunn for at folk selger håret sitt. En hårimportør har innrømmet slike forhold overfor The New York Times. Oppkjøpere tråler landsbyer i India, Kina, Sør-Amerika og Øst-Europa på jakt etter manker. Det er ikke nødvendigvis med lett hjerte eierne lar lokkene falle. Enkelte blir presset av ektemenn og familie – nettopp på grunn av utsikten til raske penger." Og deretter så lander håret på hodet til en overpriviligert kvinne som syv dager senere klipper vekk mesteparten fordi hun klarte ikke å slå seg til ro med lange lokker. takk for lenken- dette har jeg lurt på. Jeg må si jeg synes det er ganske usmakelig 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 5. august 2015 #15546 Del Skrevet 5. august 2015 Skulle gjerne sett svaret hennes på hva hun tenker om signalene hun sender ut ved å kaste vekk andre menneskers hår på den måte. Sikkert ett eller annet svada om at Balmain er så innmari nøye og snille med de som leverer hår. Dyrevelferd får egne innlegg, men menneskene som hun kan takke for sin nye freshe manke gir hun sikkert en lang f i.. *spyr i munnen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. august 2015 #15547 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Og dessuten: å bruke extentions med den bakgrunnen sombeskrives i innlegget til ultiva over her, bare for å klippe dem av en uke senere, er både dypt uetisk og så sløsaktig at jeg ikke har ord. Virkelig ikke. Vet ikke disse bloggerne hvor dette håret kommer fra? Har noen av dem noen gang skrevet om dette? SophieElise rev jo ned sirkusplakater og stoppet helst salget av påskeegg i år på grunn av palmeolje, har ikke hun også slik hår? Endret 5. august 2015 av pøbelsara 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 5. august 2015 #15548 Del Skrevet 5. august 2015 Etikk er ikke så innmari viktig når det gjelder fattige og desperate mennesker fra den tredje verden.. Hårextensions er motbydelig og at disse bloggerne ikke kan leve godt med sitt utmerkede naturlige hår er minst like frastøtende. De er hyklersk hele gjengen, egoet trumfer ALT. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 5. august 2015 #15549 Del Skrevet 5. august 2015 Hun skal ha for innsatsen på skolebenken da. Hun gjør jo fint lite annet enn å lese. Hver kveld. På deltidsdeltidsstudiet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. august 2015 #15550 Del Skrevet 5. august 2015 http://www.seher.no/kjendis/klarte-ikke-sl-meg-til-ro-med-lange-lokker-80995 "Klarte ikke å slå med til ro med lange lokker" hahahaha. Jeg kveles! Agurktid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. august 2015 #15551 Del Skrevet 5. august 2015 Tråden er ryddet for diskusjon av barn. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. august 2015 #15552 Del Skrevet 5. august 2015 Synes det er trist at behovet for å være "perfekt" er så stort, at man må doble hårmanken med extensions... Alle har ikke like langt hår, ikke like tykt hår eller like slett/krøllete hår. Men de fleste har da helt flott hår i utgangspunktet!? Både de etiske, økonomiske og moralske sidene ved dette synes jeg er svært betenkelig... Men det er viktigere å fronte andre "hjelpeprosjekter" i håp om å få fokus bort fra den salaten man selv står med begge beina trygt plantet i. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. august 2015 #15553 Del Skrevet 5. august 2015 Nei, vi har alle vårt å stri med. Langt hår? Kort hår? Lyst? Mørkt? Hadde jeg slitt med disse dilemmaene, hadde jeg holdt kjeft om det, i et lønnlig håp om at ingen ville finne ut hvor inderlig shallow jeg var. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 5. august 2015 #15554 Del Skrevet 5. august 2015 Hun skal ha for innsatsen på skolebenken da. Hun gjør jo fint lite annet enn å lese. Hver kveld. På deltidsdeltidsstudiet! Når paret i løpet av en studiekveld legger ut et så stort antall snaper at jeg mistet oversikten, filmer seg selv, filmer hverandre, knipser bilder, legger på artige tekster og effekter, ja da er det ikke så rart at man sliter litt med å følge vanlig studieprogresjon, kanskje? Jeg trodde LKE var ferdig med den bacheloren, jeg, synes han har holdt på med det nettstudiet i evigheter. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 5. august 2015 #15555 Del Skrevet 5. august 2015 Når paret i løpet av en studiekveld legger ut et så stort antall snaper at jeg mistet oversikten, filmer seg selv, filmer hverandre, knipser bilder, legger på artige tekster og effekter, ja da er det ikke så rart at man sliter litt med å følge vanlig studieprogresjon, kanskje? Jeg trodde LKE var ferdig med den bacheloren, jeg, synes han har holdt på med det nettstudiet i evigheter. CBE skal være ferdig utdannet PT først neste år, om jeg ikke tar feil. Dette er tross alt et sponset deltid-deltidsstudium, som tydeligvis er kjedelig. Kanskje LKE heller ikke har tid til å studere full deltid? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 5. august 2015 #15556 Del Skrevet 5. august 2015 Hun skal ha for innsatsen på skolebenken da. Hun gjør jo fint lite annet enn å lese. Hver kveld. På deltidsdeltidsstudiet! Si meg.. er det mange studiepoeng hun tar på deltidsstudiet som hun tar deltid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 5. august 2015 #15557 Del Skrevet 5. august 2015 Nettstudier er ikke helt som andre, store studier. Jeg har aldri hatt en hjemmeeksamen og åpen-bok prosjekter. Med parets historie må de nok leve på blogg og realityprogrammer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 5. august 2015 #15558 Del Skrevet 5. august 2015 Si meg.. er det mange studiepoeng hun tar på deltidsstudiet som hun tar deltid? 30 studiepoeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 5. august 2015 #15559 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg blir litt fnisete når jeg leser slike kommentarer som den fra "Anna" som så åpenbart er forfattet av bloggeierne selv. Det er alltid noen av dem i sponsede innlegg om GetInspired også av typen "jeg må bare skrive at jeg er så fornøyd med GetInspired, god service og rask levering og så flott at man har 14 dagers returrett på varene!" Har du direktelink til Anna-kommentaren? Det skulle ikke vært lov å skrive falske kommentarer som snakker positivt om produktet, under innlegg med reklame/sponsede produkter og lignende. Nå vet jeg ikke om det gjelder denne kommentaren, men de har jo gjort det før, og hvem vet om det fortsatt forekommer nå som man ikke kan bevise det like sterkt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 5. august 2015 #15560 Del Skrevet 5. august 2015 Nettstudier er ikke helt som andre, store studier. Jeg har aldri hatt en hjemmeeksamen og åpen-bok prosjekter. Med parets historie må de nok leve på blogg og realityprogrammer. Hjemmeeksamen er veldig vanlig på mange studier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg