AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1421 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg ser ingen kommentarer bare likes. Hva stod der? Anonymous poster hash: 1930b...0d6 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=895133520515042&id=143469989014736Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 14. september 2014 #1422 Del Skrevet 14. september 2014 Ryddet for kopiering fra Facebook, og personangrep. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 14. september 2014 #1423 Del Skrevet 14. september 2014 Ryddet for svar til moderering. Sånne ting tas fortsatt på PM eller Ris og Ros. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1424 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg finner ikke noe positivt å si om henne utfra hvordan hun fremstår, og med "Skal vi danse" får hun virkelig vist frem sitt sanne jeg. Har aldri likt mennesker som mener de er feilfrie og flere hakk bedre enn alle andre. Ydmykhet, godhet og evne til empati er viktige kriterier for hva jeg ser etter i et menneske. Når alt dette og mer til mangler, finner jeg ikke mye godt igjen. Jeg syntes i utgangspunktet det er helt forkastelig å holde på med så mye når man har et lite barn, så der får hun heller ingen poeng fra meg. Når hun sa ja, er det ingen unnskyldning at hun får trena for lite. Da skulle man ha sagt nei. Ergo er det hennes eget valg. Tror du ikke dansetreneren ser det vi alle ser? Nemlig at FF er pinnestiv og har et tomt blikk. Han vil selvsagt gjør alt han kan for å få henne opp, og da prøvde han mer show denne gangen. Skjønner at det er vanskelig for deg å se at sirkus FF går ned for full rulle, men sannheten er ikke alltid lett å svelge. En dag oppdager du og resten av hennes ihuga fans at hun faktisk er et helt normalt menneske. Hun har feil som ALLE andre, selvom hun desperat prøver å skjule de. Legg også merke til at folk kritiserer FF for utseende, FORDI det er falskt. Hun er ikke lik seg i måneskinn fra bildene på bloggen. Agnete (heter hun det?) har vel ikke et vakkert modellansikt, men hun har en flott utstråling, hun er blid, hun har selvironi og hun er ydmyk, og det gjør henne utrolig vakker. Hun skinner jo. Har du sett noen som kritiserer henne her inne??? Anonymous poster hash: 6918d...a9b Så du mener - etter 3 episoder av skal vi danse - at du har sett Carolines sanne jeg? At hun verken er ydmyk, er et godt menneske eller har evne til empati? For meg er det ganske imponerende at du er en så god menneskekjenner at du klarer å resonnere deg frem til alt dette gjennom et tv-program. Og for å være helt ærlig høres du ut som en forskrudd heks her du sitter og demoniserer et menneske på bakgrunn av dette. Anonymous poster hash: f7234...c19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 14. september 2014 #1425 Del Skrevet 14. september 2014 Hun er så fantastisk morsom *ler meg ihjel* Dette må hun manne seg opp til: http://www.seher.no/kjendis/m-tte-manne-meg-opp-vise-meg-i-dette-74317 Men bikini/undertøy på bloggen haugevis av ganger er greit Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Er vel litt enklere å vise kroppen, når man får velge bilder selv. Mens man i en slik kjole på TV ikke har noen mulighet til å påvirke hvordan man framstår. Så jeg skjønner godt at hun måtte manne seg opp til å gå på parketten i den kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1426 Del Skrevet 14. september 2014 Så du mener - etter 3 episoder av skal vi danse - at du har sett Carolines sanne jeg? At hun verken er ydmyk, er et godt menneske eller har evne til empati? For meg er det ganske imponerende at du er en så god menneskekjenner at du klarer å resonnere deg frem til alt dette gjennom et tv-program. Og for å være helt ærlig høres du ut som en forskrudd heks her du sitter og demoniserer et menneske på bakgrunn av dette.Anonymous poster hash: f7234...c19 Anonymous poster hash: 28088...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1427 Del Skrevet 14. september 2014 Så du mener - etter 3 episoder av skal vi danse - at du har sett Carolines sanne jeg? At hun verken er ydmyk, er et godt menneske eller har evne til empati? For meg er det ganske imponerende at du er en så god menneskekjenner at du klarer å resonnere deg frem til alt dette gjennom et tv-program. Og for å være helt ærlig høres du ut som en forskrudd heks her du sitter og demoniserer et menneske på bakgrunn av dette.Anonymous poster hash: f7234...c19 Hmmm, på grunnlag av ett innlegg så kaller du altså en annen debattant for "forskrudd heks", og det i samme innlegg hvor du kritiserer vedkommende for å tro at h*n vet hvordan Caroline er. Oh the irony ... Anonymous poster hash: 28088...29d 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2014 #1428 Del Skrevet 14. september 2014 Til dere som mener at hun har drukket før dansen pga hun var så gira rett etterpå når hun ble intervjuet; hun skriver selv at hun ikke drakk vin før dansen. Caroline har siden mandag trent hardt mot målet som var å gjennomføre en tango på lørdagen. Når man endelig er vel overstått med noe man har trent på, og sikkert er litt nervøs for, så er det ikke noe rart om man blir giret og euforisk. Kroppen er jo full av adrenalin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molekylet Skrevet 14. september 2014 #1429 Del Skrevet 14. september 2014 Hmmm, på grunnlag av ett innlegg så kaller du altså en annen debattant for "forskrudd heks", og det i samme innlegg hvor du kritiserer vedkommende for å tro at h*n vet hvordan Caroline er. Oh the irony ... Anonymous poster hash: 28088...29d Hun skrev at den andre -hørtes ut som- en forskrudd heks ut i fra det hun skrev, ikke at hun var det. Viktig forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 14. september 2014 #1430 Del Skrevet 14. september 2014 Men hun liker å fremstille seg selv som tynnest mulig på bloggen sin, poserer på en måte som gjør at hun ser tynnere ut og tar bilder fra vinkler hvor hun ser tynnest ut. Ganske latterlig. Tror dog hun hadde vært pene (i ansiktet) hvis hun hadde lagt på seg litt, hun ser dessverre eldre ut enn 29 år. Anonymous poster hash: 44ee2...61d Hun er 27 år gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1431 Del Skrevet 14. september 2014 Flere som stusset litt over LK's svar på en kommentar under statusen hennes på Facebook angående at hun ville gjort akkurat det samme igjen (ref. dansen)? "Han har doktorgrad i dans (jazzballett), men neppe doktorgrad i konstruktiv kritikk :D" ... øhm Jeg reagerte på at LK og tanta(?) diskuterer hva de mener om at en av dommerne ev. mangler kunnskap utover at han har doktorgrad i dans. Kan ikke tro at disse kommentarene tjener Caroline. Det minner om latterliggjøring. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1432 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg reagerte på at LK og tanta(?) diskuterer hva de mener om at en av dommerne ev. mangler kunnskap utover at han har doktorgrad i dans. Kan ikke tro at disse kommentarene tjener Caroline. Det minner om latterliggjøring. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Men er det ikke typisk den familie å fraskrive seg all kritikk med at kritikeren er enten kunnskapsløs eller sjalu? Gjerne begge deler. Anonymous poster hash: b3d69...55a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1433 Del Skrevet 14. september 2014 Men er det ikke typisk den familie å fraskrive seg all kritikk med at kritikeren er enten kunnskapsløs eller sjalu? Gjerne begge deler. Anonymous poster hash: b3d69...55a Det er jo de samme dommerne som skal dømme videre i konkurransen. De er sikkert proffe nok til ikke å bry seg om sånne kommentarer. Det virker bare så rart, synes jeg, hva regner LK å oppnå? Sympati og flere stemmer fra leserne som synes synd på FF? Nå det er jo faktisk endel som er enig med dommerne da....... Anonymous poster hash: 029f0...1d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1434 Del Skrevet 14. september 2014 Hun er så fantastisk morsom *ler meg ihjel* Dette må hun manne seg opp til: http://www.seher.no/kjendis/m-tte-manne-meg-opp-vise-meg-i-dette-74317 Men bikini/undertøy på bloggen haugevis av ganger er greit Anonymous poster hash: e2db1...3e8 For ikke å glemme nakenbildet hun postet på bloggen mens hun var gravid Anonymous poster hash: 0542e...05a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1435 Del Skrevet 14. september 2014 "Kjempeglad for at jeg har Kai. Selv om han mangler erfaring fra TV, så er han er den klart flinkeste av proffdanserne " Selvfølgelig er han best. For team Caroline er alltid best..ydmyk som alltidAnonymous poster hash: dccb6...509 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1436 Del Skrevet 14. september 2014 "Kjempeglad for at jeg har Kai. Selv om han mangler erfaring fra TV, så er han er den klart flinkeste av proffdanserne " Selvfølgelig er han best. For team Caroline er alltid best..ydmyk som alltidAnonymous poster hash: dccb6...509 Jeg undrer på hva hun ønsker å oppnå med den uttalelsen og hvilket belegg hun har for å si noe sånt...Anonymous poster hash: dfbab...0cf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1437 Del Skrevet 14. september 2014 "Kjempeglad for at jeg har Kai. Selv om han mangler erfaring fra TV, så er han er den klart flinkeste av proffdanserne " Selvfølgelig er han best. For team Caroline er alltid best..ydmyk som alltidAnonymous poster hash: dccb6...509 Selv om den kommentaren hennes selvsagt er ment som et kompliment til Kai så ender det opp med å fremstå veldig usympatisk og nedlatende. Hun sier jo at han er flinkere enn de andre, noe som er ganske frekt. Hun ville jo aldri sagt dette face to face til de andre? Hun burde heller sagt at "Kai er en av Norges beste dansere, men jeg syntes selvsagt at han er den ALLER beste". Hun mangler litt sjarm rett og slett. Anonymous poster hash: b3d69...55a 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1438 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg reagerte på at LK og tanta(?) diskuterer hva de mener om at en av dommerne ev. mangler kunnskap utover at han har doktorgrad i dans. Kan ikke tro at disse kommentarene tjener Caroline. Det minner om latterliggjøring. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Og FF har danset "litt jazzballett" ifølge bloggen. Så ja, da vet jo hun selvsagt myyyyyye mer enn en som har dr.grad i faget. Anonymous poster hash: 0105d...32d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 14. september 2014 #1439 Del Skrevet 14. september 2014 Synes helt ærlig denne indirekte kritikken av dommerne fra FF-familien er smakløs! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1440 Del Skrevet 14. september 2014 Får litt Riise familien følelsen over det hele med sånn dritt slengen. Er noe som burde vært tatt på private rett og slett.Anonymous poster hash: 82b99...11e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg