Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

For mye show og for lite dans. Det var hovedkritikken i kveld og det er vel strengt tatt kais feil? Carro er kjempesøt når hun smiler med tenner som hun gjorde under intervjuet og så inn i kamera, slike bilder burde ha hun ha på bloggen. Mye penere! Men hun så rar ut i dansen, himlet med øynene og stiv. Slikt er det kai som burde korrigere under treningen. Men det kan jo hende han har prøvd....

Anonymous poster hash: fede0...537

Jeg vil vel tro at han prøvde seg på mye show, fordi han merker at FF er elendig til å danse. Han håpet sikkert at hun kunne klare dette litt bedre.

Anonymous poster hash: 6918d...a9b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Caroline er for stiv i kroppen (og nei, manglende spa er nok ikke årsaken) og hun klarer ikke å slippe seg løs. Hun er litt for selvhøytidelig. Hvis du sammenligner Caroline kontra Agnethe så ser man en himmelvid forskjell.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har flott kropp for all del, men den er i min mening for smal - synes det er penere med former slik som: J.lo, Beyonce, Kim kardashian osv - SÅNN vil jeg se ut, dån! :blomst:

Anonymous poster hash: 5f6e7...f38

Jeg liker å være veldig slank, men til og med jeg syns J. Lopez og Beyonce har mye finere kropp. Fotballfrue har ikke en fin kropp, hun er tynn, men tynn=finn kropp er absolutt ikke sant.

Anonymous poster hash: 44ee2...61d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten; uheldig vinkel av overarmen. Vanligvis har Caroline veldig tynne overarmer, men når den blir presset inn sånn så ser den kraftigere ut.

Anonymous poster hash: f8b9b...201

Men hun liker å fremstille seg selv som tynnest mulig på bloggen sin, poserer på en måte som gjør at hun ser tynnere ut og tar bilder fra vinkler hvor hun ser tynnest ut. Ganske latterlig.

Tror dog hun hadde vært pene (i ansiktet) hvis hun hadde lagt på seg litt, hun ser dessverre eldre ut enn 29 år.

Anonymous poster hash: 44ee2...61d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg synes er veldig spesielt med Carolines ansikt, er de skråstilte øynene. Dessverre kommer de aldri til sin rett i den evige sidevinkelen på bloggen hennes, men de synes veldig godt på bilder rett forfra. Eksotisk og fint :)

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som stusset litt over LK's svar på en kommentar under statusen hennes på Facebook angående at hun ville gjort akkurat det samme igjen (ref. dansen)? "Han har doktorgrad i dans (jazzballett), men neppe doktorgrad i konstruktiv kritikk :D" ... øhm :P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst ikke noe alkohol inne i bildet i går. I følge kommentarfeltet rakk hun det ikke :P

Anonymous poster hash: 6243e...d33

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig hvor liten evne hun har til å ta kritikk. Hadde hun vært ydmyk og sagt at hun skal jobbe enda hardere til neste gang o.l. hadde hun nok fått masse sympatistemmer. Nordmenn elsker jo slikt. Men hun innrømmer aldri "nederlag".

Så også at hun endret en kommentar nå, noen tok opp at André også gikk ned i karakter, men du så ikke ham klage over det. Da svarte hun først at kjenner hun ham rett så er nok han også veldig misfornøyd og endret det så til hva andre mener og gjør får være deres sak. Ble faktisk riktig sjokkert over at hun uttalte seg om hva en annen deltager "sikkert mente", bra hun skjønte såpass at hun måtte endre den da..

^Hvis dette også er imot reglene, får noen fjerne det. Men blir jo dumt når hun er kjent for å gjøre slikt og så kan man ikke diskutere det. Hun har jo hatt friheten på sin egen blogg til å konstruere sin egen virkelighet ved å redigere bilder/kommentarer og sensurere slik hun ønsker. Det kan ikke være lett å ikke ha den samme friheten på et TV-program i beste sendetid.

Anonymous poster hash: e7e70...7d7
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som stusset litt over LK's svar på en kommentar under statusen hennes på Facebook angående at hun ville gjort akkurat det samme igjen (ref. dansen)? "Han har doktorgrad i dans (jazzballett), men neppe doktorgrad i konstruktiv kritikk :D" ... øhm :P

akkurat det er jeg faktisk enig med ham i- men det gjalt flere av dem som ikke var så bra, ikke bare Caroline. Dommerne i år syns jeg snakker så mye svada. Bortsett fra Trine er det ikke lett å bruke kommentarene deres konstruktivt til å endre feil å forbedre seg. De kommer med kommentarer som :Dette funket ikke for meg.... (Neivel- hvorfor ikke? Hva var dårlig?) eller 'å du er sååååå fin i kveld altså' (æh ok.... Får man karakter utfra utseende- nei. Fullstendig unødvendig.)

Savner slemmeTor. Tror ikke han hadde gitt noen v dem bedre karakterer- men han fortalte ihvertfall detaljert HVA han syns var dårlig så de hadde nok de kunne prøve å jobbe bedre med til neste uke :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommerne har jo 5 sek hver på å gi tilbakrmld før Moholt avbryter de, så vanskelig å greie ut så veldig lange konstrukive tilbakemld.

Første halve setningen til hun blonde dommeren var positiv, og ff lyyyyste opp og trodde hun hadde vært dritflink, før det bare haglet på med (konstruktiv) kritikk.

Leste et sted at de øvde 6 t/dag, det tror jeg ikke stemmer. De holdt på 6t en dg, i følge bloggen. Og det var inkl kostyme/parkettprøver eller hva det nå var. De trener 2-3 t pr dag virker det som.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at de ikke har så mye tid, men de har en god del og får fram endel (svada).

Men Caroline fikk en konstruktiv kommentar (eller egentlig er den vel til Kai siden det er han som lager koreografien): Dans mer- show mindre. De vil ha henne mer i gulvet, så de kan se forarbeidet hennes. Det er henne de skal bedømme. De vet allerede at Kai er flink til å løfte og slikt, så de trenger ikke 1000 løft fra ham hvor Caroline da ikke danser. Da har de ikke noe å dømme henne på. Det burde de at med seg videre :)

Men sagt mener det at dommerne er lite konstruktive gjalt flere- ikke bare Caroline.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og LK klarer attpåtil å twitre; "En av dagens mest fortjente" i etterkant.

Ja, ikke var de de nest dårligste paret, de danset nesten ikke tango (FF ble løftet så mye at hun slapp å vise frem de dansekunnskapene sine) - Ja jommen, de presterte jo kjempebra som vanlig.

Det paret der altså, er det mulig?!

Anonymous poster hash: deea5...b52
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Det er tanta si han svarer der da. Hele slekta har tydeligvis null filter ;)

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommerne har jo 5 sek hver på å gi tilbakrmld før Moholt avbryter de, så vanskelig å greie ut så veldig lange konstrukive tilbakemld.

Første halve setningen til hun blonde dommeren var positiv, og ff lyyyyste opp og trodde hun hadde vært dritflink, før det bare haglet på med (konstruktiv) kritikk.

Leste et sted at de øvde 6 t/dag, det tror jeg ikke stemmer. De holdt på 6t en dg, i følge bloggen. Og det var inkl kostyme/parkettprøver eller hva det nå var. De trener 2-3 t pr dag virker det som.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Dette har jeg også merket meg! Stjeler det så utrolig mye sendetid hvis hver dommer får litt bedre tid på å svare? Dette syns jeg er litt rart prioritert av Tv2. Moholt får sikkert beskjed om å raska på.

Anonymous poster hash: 51dce...95d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig leit at dommerne får så dårlig tid på å gi tilbakemeldinger. Det gikk spesielt utover FF i går, ja. Likevel tar de seg god tid til å snakke med Rachel Nordtømme?! La dommerne få tid til å gi tilbakemeldinger!

Anonymous poster hash: 0b1b1...87e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dommeren hadde vel ikke tid til å gå inn på alt han ikke likte ved FF`s dans og slo kommentaren sammen i en setning. I den uttalelsen ligger det jo at han ikke likte noe og var oppgitt over nivået.Hadde vært slitsom om han skulle kommentert hver detalj, for i kveld var det vel ikke noe positivt å si. Det at de bare showet og løftet kommer jo også helt sikkert av at dansetreneren ser at FF absolutt ikke klarer å danse, og prøvde dermed en annen teknikk for å se om han kunne få henne gjennom dette, så all honør til han for forsøket.

Anonymous poster hash: 6918d...a9b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommeren hadde vel ikke tid til å gå inn på alt han ikke likte ved FF`s dans og slo kommentaren sammen i en setning. I den uttalelsen ligger det jo at han ikke likte noe og var oppgitt over nivået.Hadde vært slitsom om han skulle kommentert hver detalj, for i kveld var det vel ikke noe positivt å si. Det at de bare showet og løftet kommer jo også helt sikkert av at dansetreneren ser at FF absolutt ikke klarer å danse, og prøvde dermed en annen teknikk for å se om han kunne få henne gjennom dette, så all honør til han for forsøket. Anonymous poster hash: 6918d...a9b

Jeg blir helt imponert over at folk her inne klarer å snu absolutt alt til at det må jo være fordi ff er slik og sånn. Det ser virkelig krampeaktig ut. Hver minste lille ting er altså egentlig fordi ff er ****** (sett inn valgfritt negativ beskrivelse).

Når det ble kjent at hun skulle være med på SVD ble det refs over at hun bruker tiden på det når hun har en liten unge. Når hun danser dårlig så får hun refs fordi hun bruker for lite tid på trening. Når Kai får beskjed om å showe mindre så er det altså ff som ødelegger fordi hun er for dårlig til å danse, så stakkar Kai.. Kom igjen, har folk abstinens mot å gi henne kred for noe som helst? Virker jo helt manisk.

Anonymous poster hash: 9660a...bff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manisk much????

Syntes det er helt topp at kjendiser er ærlige når de opplever dårlig service. Alle kundebehandlere bør oppføre seg som om hver eneste innringer er kongelig. Hadde de vist at det var henne som ville booke time hadde de sannsynligvis gitt bra service. Har hørt mye om spaet på The Thief og dette bekrefter bare det alle sier. De er rævva på kundeservice.

Anonymous poster hash: fda69...c75

At et spa ikke rydder plass i en fullbooket liste for å presse inn tid til frua, er ikke dårlig service. Hun kunne sikkert fått time en dag det var ledig.

Anonymous poster hash: da83a...5d6

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny skavland var der forrige helg, så det er vel derfor Caroline på død og liv også måtte dit.

Dårlig service hadde vært hvis de hadde avlyst en annens time for at hun skulle få time i steden.

Og the thief trenger vel ikke markedsføringen til Caroline uansett. Deres målgruppe er en annen enn hennes lesere.

Anonymous poster hash: ea1b0...219

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...