Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bergensia
Skrevet (endret)

Jeg dristet meg til å legge inn en kommentar hvor jeg skrev at innlegg med sponsede produkter skulle vel også merkes øverst (og la ved en link til FO sine retningslinjer for reklame på sosiale medier, siden det virker som de frijazzer etter hukommelsen).

Ble borte gitt, før jeg rakk å ta skjermdump.

Endret av Bergensia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er helt sikkert, er at jeg etter å ha fulgt denne tråden et par måneder i alle fall vet at det ikke er her det hetses. Det kan sikkert se sånn ut, og jeg trodde det litt i starten selv også, siden så mye ble moderert bort - men nå ser jeg jo at det er ting som kritiker-kritikere (hehe, meta!) sier som modereres mest vekk, samt diskusjoner som går på ting ala leke med pose etc. Når det står at innlegg er fjernet pga omtale av barn, så ser det ut som om det er blitt sagt noe stygt, men det er jo ikke tilfelle. Jeg har faktisk ikke sett noe her inne på den tiden jeg har lest/skrevet her som har vært direkte stygt, jeg - så dette mobbekortet enkelte drar frem synes jeg er helt latterlig.

Ja, når det står at innlegg er moderert bort pga diskusjon av barn så kan man nok få inntrykk av at det er barnet som diskuteres, når det faktisk er foreldrene som diskuteres.

Kan om jeg legger godviljen til forstå at det fjernes, samtidig ikke. Dette er en del av det foreldrene selv velger å publisere som en del av publisiteten/markedsføringen av bloggen, og da mener jeg at det ikke er privatlivet som publiseres - for privat er privat. Ikke er det noen paparazziaer som ligger på jordet i Siljan heller, men noe daglig leder og forfatter av bloggen bevisst velger å legge ut som en del av sitt narrativ (takk for god beskrivelse den som la det ut).

• Liker 9
Skrevet

Det som er helt sikkert, er at jeg etter å ha fulgt denne tråden et par måneder i alle fall vet at det ikke er her det hetses. Det kan sikkert se sånn ut, og jeg trodde det litt i starten selv også, siden så mye ble moderert bort - men nå ser jeg jo at det er ting som kritiker-kritikere (hehe, meta!) sier som modereres mest vekk, samt diskusjoner som går på ting ala leke med pose etc. Når det står at innlegg er fjernet pga omtale av barn, så ser det ut som om det er blitt sagt noe stygt, men det er jo ikke tilfelle. Jeg har faktisk ikke sett noe her inne på den tiden jeg har lest/skrevet her som har vært direkte stygt, jeg - så dette mobbekortet enkelte drar frem synes jeg er helt latterlig.

Ja, når det står at innlegg er moderert bort pga diskusjon av barn så kan man nok få inntrykk av at det er barnet som diskuteres, når det faktisk er foreldrene som diskuteres.

Kan om jeg legger godviljen til forstå at det fjernes, samtidig ikke. Dette er en del av det foreldrene selv velger å publisere som en del av publisiteten/markedsføringen av bloggen, og da mener jeg at det ikke er privatlivet som publiseres - for privat er privat. Ikke er det noen paparazziaer som ligger på jordet i Siljan heller, men noe daglig leder og forfatter av bloggen bevisst velger å legge ut som en del av sitt narrativ (takk for god beskrivelse den som la det ut).

Ja, nettopp!

Helt enig med dere begge to!

• Liker 3
Skrevet

Ja, nettopp!

Helt enig med dere begge to!

Jeg også, men hvorfor sitere to hele innlegg bare for å si at du er enig? Det gjør jo bare tråden vanskelig å lese.

Skrevet

Jeg også, men hvorfor sitere to hele innlegg bare for å si at du er enig? Det gjør jo bare tråden vanskelig å lese.

Fordi det var disse to innleggene jeg var enig i.

Beklager!

:(

• Liker 4
Skrevet

Fordi det var disse to innleggene jeg var enig i.

Beklager!

:(

Går bra det, men det er mulig å redigere litt, og samtidig vise at man er enig.

Jeg liker hele 'I have a dream'-talen til MLK, men det ville jo vært lættis å sitere hele teksten hans for å understreke et poeng i en diskusjon?

Skrevet

Ja, det var jo en passende sammenligning.. En tale på 17 minutter.

:roll:

• Liker 11
Skrevet

Ja, det var jo en passende sammenligning.. En tale på 17 minutter.

:roll:

Jeg prøvde bare å hjelpe....

Skrevet

Du gjør jo bare tråden vanskeligere å lese med å lage en diskusjon av en så tåpelig ting....

• Liker 18
Skrevet

Dagens bloggpost var interessant mtp hvor mye er en fiksjon og ikke ift bloggen.

Hun takker seg selv for forhåndskrevet bloggpost, siden hun har forsovet seg med en time. Visste hun dette da hun skrev bloggposten også, sammen med formuleringen at hun rakk å kysse farvel til LKE og Nelia.

:klo:

Det kan jo være at hun refererer til innlegg som kommer i løpet av dagen, for ellers er det forvirrende lesning.

• Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon og diskusjon rundt bloggers barn, samt svar til dette.

- Magnifique, moderator!

Skrevet

Dagens bloggpost var interessant mtp hvor mye er en fiksjon og ikke ift bloggen.

Hun takker seg selv for forhåndskrevet bloggpost, siden hun har forsovet seg med en time. Visste hun dette da hun skrev bloggposten også, sammen med formuleringen at hun rakk å kysse farvel til LKE og Nelia.

:klo:

Det kan jo være at hun refererer til innlegg som kommer i løpet av dagen, for ellers er det forvirrende lesning.

Hun har tydeligvis forhåndsskrevet at hun kysset mann og barn farvel. Litt småkleint og hun har nok ikke tenkt over hvor rart dette ser ut. Jeg tror første avsnittet av innlegget er noe hun har lagt til etter at hun sto opp. At innlegget først ble postet 07.30, men at hun noen timer senere la til det om å forsove seg.

• Liker 8
Skrevet

Da var mannen bak intervjuet i DN gått av

• Liker 32
Skrevet

Og den atkinssjokoladen skal bare ligge helt tilfeldig og umerket på bordet? Selvfølgelig er den sponset, jeg vet ihvertfall med 100 % sikkerhet at hun har motatt sponsede produkter fra atkins.

Mulig de også ble returnert for deretter at hun har kjøpt nye atkinssjokolade i butikk........

• Liker 15
Gjest Bergensia
Skrevet

Ordet som oppsummerer de siste ukene for meg: arroganse.

DN sitt svar og omtale av Belle som har tatt en risk og meldt inn til PFU under eget navn, at saklig debattanter som Mamsi blir sensurert og hengt ut i CBSs kommentarfelt (og forsøk på å komme med tilsvar slettes) og at FOs retningslinjer fortsatt tolkes etter eget ønske/vilje. Så innmari arrogant.

Jeg håper PFU gir hele saken en solid smekk!

Skrevet

Intervjuet i DN av Forsang ble hans fotballfruegate. :Knegg:

• Liker 18
Skrevet

Ordet som oppsummerer de siste ukene for meg: arroganse.

DN sitt svar og omtale av Belle som har tatt en risk og meldt inn til PFU under eget navn, at saklig debattanter som Mamsi blir sensurert og hengt ut i CBSs kommentarfelt (og forsøk på å komme med tilsvar slettes) og at FOs retningslinjer fortsatt tolkes etter eget ønske/vilje. Så innmari arrogant.

Jeg håper PFU gir hele saken en solid smekk!

Ikke glem historiene om de feilpakkede varene på Lindex og om shaken som ble sendt tilbake for så kjøpt inn igjen.

Velger å legge til ordet uforskammet.

• Liker 12
Skrevet

Denne tråden er jo helt sykelig. Jeg har aldri brukt kommentaren "Skaff dere et liv!" før, men her er det jaggu ingen vei utenom.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporing/persondebatt og svar til dette.

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...