Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hadde det vært opp til dommerene og deres faglige avgjørelser så ville hun ikke blitt gammel i SVD tror jeg.

Men, hennes sterkeste kort er alle bloggfansene som stemmer på henne. Hun har jo veldig mange fans, og jeg antar de stemmer i vilden sky.

Det er vel leserenes stemmer som er avgjørende?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det vært opp til dommerene og deres faglige avgjørelser så ville hun ikke blitt gammel i SVD tror jeg.

Men, hennes sterkeste kort er alle bloggfansene som stemmer på henne. Hun har jo veldig mange fans, og jeg antar de stemmer i vilden sky.

Det er vel leserenes stemmer som er avgjørende?

Ja, publikum/seerne/leserne har makt til å stemme frem en deltager hvis de ønsker det. Mange husker skanskje "blomster-Finn". Etter min mening så kunne han ikke danse særlig bra, men han kom altså på 4. plass. Det har vært andre også som har kommet høyt opp fordi seerne har stemt dem frem foran andre som kanskje var flinkere.

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men da ender man ikke opp som en publikumsvinner, man må danse bra. De fleste var nokså irriterte da finn til stadighet gikk videre

Anonymous poster hash: deea5...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir selv sjokket hver gang jeg ser et bilde av henne på noe annet enn bloggen hennes, for hun ser alltid ti år eldre ut enn det hun er. Jeg blir fortsatt spurt om legitimasjon på dagligvarbutikken (er 25), det vedder jeg på at hun ikke gjør.

For øvrig virket hun ekstremt stiv i dag i "Skal vi danse", og hun slet av og til meg å komme seg opp i rett posisjon (så at hun skyndte seg å "klatre opp" slik at hu stod rett ved partneren"). Tror ikke "Skal vi danse" ligger for henne, uansett hvor sportslig hun er. For eksempel var Fam Irvoll mye bedre i dag.

Anonymous poster hash: 9095e...ac4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir selv sjokket hver gang jeg ser et bilde av henne på noe annet enn bloggen hennes, for hun ser alltid ti år eldre ut enn det hun er. Jeg blir fortsatt spurt om legitimasjon på dagligvarbutikken (er 25), det vedder jeg på at hun ikke gjør.

For øvrig virket hun ekstremt stiv i dag i "Skal vi danse", og hun slet av og til meg å komme seg opp i rett posisjon (så at hun skyndte seg å "klatre opp" slik at hu stod rett ved partneren"). Tror ikke "Skal vi danse" ligger for henne, uansett hvor sportslig hun er. For eksempel var Fam Irvoll mye bedre i dag.

Anonymous poster hash: 9095e...ac4

Poenget med den setningen var? Hva har nå det med saken å gjøre at du bir spurt etter legitimasjon eller ei?

Anonymous poster hash: b1191...916

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så mildt sagt sjokkert og skuffet ut da dommerne delte ut poeng til henne. Tror det er veldig uvant for henne å møte så "mye" motgang i tilbakemeldinger ol. Det er jo ingen tvil om at hun ikke er en av dommernes topp 3 favoritt! Lurer på hvor lenge hun kommer til å være med? Hun er ganske ivrig på å reklamere for programmet, og hva man må stemme osv.

Anonymous poster hash: 0b1b1...87e
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat som det er en enkelt medisin for å slippe å irritere seg over Fotballfrue. Ikke. Klikk. Deg. Inn.

Anonymous poster hash: 0184d...68d

Jeg syntes det er underholdende jeg, ingen irritasjon fra min side ;)

Anonymous poster hash: 69e16...d1f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så mildt sagt sjokkert og skuffet ut da dommerne delte ut poeng til henne. Tror det er veldig uvant for henne å møte så "mye" motgang i tilbakemeldinger ol. Det er jo ingen tvil om at hun ikke er en av dommernes topp 3 favoritt! Lurer på hvor lenge hun kommer til å være med? Hun er ganske ivrig på å reklamere for programmet, og hva man må stemme osv.

Anonymous poster hash: 0b1b1...87e

Hun er jo vant til stående ovasjoner og ren hylling fra fansen, så ikke rart hun blir sjokka når hun ikke får bare skryt.... Fansen er jo i harnisk i kommentarfeltet hennes over hvor dårlige dommerene er som ikke gir henne høyere poengsum.

Anonymous poster hash: f8b9b...201

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sanker stemmer på IG og via blogg, enda hun gjør det grisedårlig sammenlignet med andre. De stemmer henne nok langt enda hun tidvis så ut som en stokk på gulvet. Men de som stemmer på henne stemmer jo på "venninnen" sin, blir litt som med da Finn Schjøll var med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva Caroline hadde på seg i går? Så jo smashing ut!

Anonymous poster hash: a569f...6f6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde ikke så mye på seg, nesten bare noe gjennomsiktig undertøy.

Anonymous poster hash: 82b99...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei danse kan hun ikke, er for stiv og klarer ikke slappe av. Perfeksjonisten når nye høyder her, og ville hun senket skuldrene 100 hakk så kanskje? Men fansen på 14 elsker henne jo, derfor stemme de i vilden sky. Tipper familien og mannen og stemmer bare for å holde henne lenge med. Neste dans MÅ det komme en god utvikling???

Hva skulle de danse neste gang?

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei danse kan hun ikke, er for stiv og klarer ikke slappe av. Perfeksjonisten når nye høyder her, og ville hun senket skuldrene 100 hakk så kanskje? Men fansen på 14 elsker henne jo, derfor stemme de i vilden sky. Tipper familien og mannen og stemmer bare for å holde henne lenge med. Neste dans MÅ det komme en god utvikling???

Hva skulle de danse neste gang?

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Tror egentlig ikke så mange fjortenåringer leser bloggen hennes. Føle kjernefanen til FF er i slutten av tyve/begynnelsen av tredve åra, bosatt i utkant-Norge og storhandler på Nelly og Illusion.

Har også en følelse av at disse ser SVD og at hun derfor når langt, uavhengig av eventuelle danseferdigheter og prestasjoner.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Nyt en soft is, ta en date på Dolly Dimples, og ikke vær såååå livredd karbohydrater :)Anonymous poster hash: 2e950...684

Kanskje dumt å uttale seg på den måten når man tydelig ikke leser bloggen? Hun spiser da så absolutt karbohydrater, ja til og med i form av softis. Selv om man spiser lavkarbo, så betyr ikke det at man ikke spiser noe karbo. Og Caroline har, etter hva jeg har sett når jeg har skummet gjennom bloggen og menyene hennes, spist alt fra softis og yoghurtnøtter til gulrøtter og epler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke så mange fjortenåringer leser bloggen hennes. Føle kjernefanen til FF er i slutten av tyve/begynnelsen av tredve åra, bosatt i utkant-Norge og storhandler på Nelly og Illusion.

Har også en følelse av at disse ser SVD og at hun derfor når langt, uavhengig av eventuelle danseferdigheter og prestasjoner.

Dette!

Anonymous poster hash: 1029a...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes det er veldig rart at hun vil være med i "Skal vi danse". Der må hun jo vise sitt sanne utseende som er så langt fra bloggens fantasiverden som det overhode er mulig. Mange ting på dama er jo ugjennkjennelig i virkeligheten. I tillegg viser hun alle at hun faktisk ikke kan danse, hun som prøver å fremstå som Norges mest trente idrettskvinne og som klarer alt.

Neida, hun har ikke lurt meg. Jeg har hele tiden sett at bildene er falske (photoshopet ned til minste detalj), og jeg vet at hennes hverdag ikke er slik hun selv fremstiller den.

Dama må få gjøre hva hun vil for meg, men jeg syntes det er rart at hun plutselig smeller boblen sin og kommer frem og viser sitt sanne jeg, etter å iherdig prøvd å fordreie sannheten i mange år.

Jeg tror nemlig bestemt at hun kommer til å fortsette å photoshope seg "perfekt" fremover også, enda "alle" vet at hun absolutt ikke ser slik ut.

Anonymous poster hash: 6918d...a9b
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun er litt kjerringaktig til å være i 20-åra. Både klær og utseendemessig. Veslevoksen. Du får litt lyst til å buste til håret hennes og by a på en stänkare.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun skal danse quick-step neste uke.. Blir underholdende å se på

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påfallende hvor annerledes kropp hun har på TV enn på bloggen.

Anonymous poster hash: b3d69...55a
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...