Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære vene, ser dere det virkelig ikke? Zoom inn på bildet, se på haken hennes. Det er ingen som ser ut sånn på haken. Her har noen gått løs med paintshop. :fnise:

Anonymous poster hash: 7490b...c2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes hun er utrolig pen i virkeligheten, akkuratt som på bilder. Dere kan jo få syntes hva dere vil om hu - men skjønner ikke at dere bruker timer inn og timer ut på å diskutere utseende hennes.

Anonymous poster hash: 52433...f4a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har hvertfall ikke tatt restylane for på TV er de leppene ikke-eksisterende. Også slikker hun seg rundt munnen heeeele tiden.

Anonymous poster hash: 11d33...56f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har hvertfall ikke tatt restylane for på TV er de leppene ikke-eksisterende. Også slikker hun seg rundt munnen heeeele tiden.

Anonymous poster hash: 11d33...56f

Jepp, så ikke noe store ut på tv, så er nok redigering av litt her og der på bildet en nevner over her, for der så de svulmende ut

Anonymous poster hash: 62204...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, ser dere det virkelig ikke? Zoom inn på bildet, se på haken hennes. Det er ingen som ser ut sånn på haken. Her har noen gått løs med paintshop. :fnise:

Anonymous poster hash: 7490b...c2f

Definitivt. Så jo også på filmen fra treningen på SVD at hun hadde en stor kvise på haken, så er nok den som er redigert bort. Skjønner ikke at de gidder å hardnakket påstå at de bare redigerer " lys og kontraster" når det er så tydelig at de bruker Photoshop.

Anonymous poster hash: 4d101...488

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier jo at hun var nervøs, WTF. Da ser man jo ikke så selvsikker ut!

http://ipad.kjendis.no/2014/09/06/kjendis/skal_vi_danse/tv_2/tv/caroline_berg_eriksen/35155863/

Anonymous poster hash: 05e9c...8d0

Det er forskjell på å være selvsikker, og å være nervøs. Selv det mest selvsikre mennesket kan kjenne seg nervøs i en ny setting eller lignende.

Anonymous poster hash: ccb73...f23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og hets.

Siden det nå var så mange FF-tråder på førstesiden, så flettet jeg dem alle sammen.
Når det gjelder regelen om å stenge tråder etter x antall ryddemeldinger, så kan jeg begynne å telle ryddemeldinger fra nå av.

Hold diskusjonen saklig, spesielt mot andre brukere!

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei

Vi skjønner at du har det rimelig hektisk om dagen, men om du trenger litt pleie for de såre føttene og de støle lemmene dine vil vi på Holmenkollen Spa på Rica Holmenkollen Park Hotell gjerne sponse en avslappende full kroppsmassasje eller annen valgfri behandling på deg. Se menyen vår på Holmenkollenspa.no og kontakt meg på denne mailadressa om du ønsker ett lite avbrekk for egenpleie.

Hilsen hud-,kropp- og spaterapeut Amalie Knutsen Bergfjord"

Herreguuuud....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lett å se at hun ikke kommer til å nå toppen i Skal vi danse hvertfall. Hun er ikke født med dansesko på beina. Litt godt å se at hun ikke mestrer alt slik som hun fremstår seg selv på bloggen.

Anonymous poster hash: d70bd...61e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dansen var ikke bra, det ser ikke ut som om hun trives der ute. Hun bør være glad for at hun ikke røyk idag.

Anonymous poster hash: deea5...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dansen var ikke bra, det ser ikke ut som om hun trives der ute. Hun bør være glad for at hun ikke røyk idag.

Nå skal man ikke akkurat glise fra øre til øre i den dansen hun danset. Men hun henger etter med føttene og har ikke særlig bra fotarbeid.

Anonymous poster hash: d70bd...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det sa jeg ikke heller, men hun var en av de aller dårligste i dag også. Det ser bare ikke bekvemt ut. Stakkato.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa jeg ikke heller, men hun var en av de aller dårligste i dag også. Det ser bare ikke bekvemt ut. Stakkato.

Hun blir selvsagt bedre for hver dans, det blir jo nesten alle. Hun når kanskje ikke toppen, dessverre.

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona Grudt fikk niere og tiere i sitt første program. Katrine Moholt utmerket seg også tidlig. Tipper hun ryker om 2-4 program

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser da ikke så mager ut her..?

http://www.dagbladet.no/2014/08/29/kultur/pluss/underholdning/caroline_berg_eriksen/endelig_fredag/35005943/

(men nei, er vel ganske fornøyd med egen kropp/ansikt, hennes ville jeg ikke ønsket meg i alle fall.)

Åherregud så mye freshere, søtere, sunnere og ikke minst YNGRE hun så ut på drt bildet, enn de hun selv legger ut! :O

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...