Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Madcon har holdt på lenger en Paperboys. De fikk også platekontrakt mye før. Man kan absolutt ikke kreditere Øyvind for suksessen, selv om de var med på Barcelona. Barcelona ble jo en hit så de ble nok mer kjent etter den låta. Jeg er enig med Atheena i at det store gjennombruddet kom rett i innspurten av SVD. Manangmentet var smart og slapp låten i riktig tidspunkt. Beggin er ikke typisk Madcon, hvis man hører på den gamle musikken. De ble jo også kjent internasjonalt.

Så sånn sett så tror jeg Peters og Pihl har tatt lærdom av suksessen fra før og tenker at dette er en gyllen mulighet til å skifte imaget til FF selv om de selvfølgelig ikke skiftet imaget på Tshawe. Både han og Yosef har en helt annen sjarm og munnrapphet enn hva man kan si om FF. Tshawe var jo også flink i SVD.

Hvis FF skal klare å bli tatt mer seriøst så må hun jo forandre seg ganske drastisk. Som du skriver så gikk Lene Alexandra fra glamourmodell og bimbo til å være en veldig søt jente som faktisk hadde en mye større positiv side enn hva de fleste trodde. FF har aldri vært en bimbo, hun har jo hatt et helt unikt medium gjennom sin blogg. Spørs om hun har en annen side å vise rett og slett? Hvis hun ikke viser seg å være ekstremt dyktig på å danse og har sjarm i bøtter og spann så har jeg ingen tro på at SVD kan være et springbrett.

Anonymous poster hash: 6a8b8...103

Hun er dessverre for stiv og sjenert til at en eventuell sjarm slippes løs. I mine øyne harhun svært lite sjarm, nettopp fordi det aldri kommer noe spontant eller smått sjokkerende fra munnen hennes - fordi hun tenker alt for mye før hun snakker.

Tror hun hadde hatt masse sjarm hvis hun løsnet litt på snippet og dreit i at hun ser best ut fra (hennes) venstre osv...

Anonymous poster hash: 1e56c...c54

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se hva som skal være photoshoppet, men det ser alltid litt trist ut når noen ikke smiler med øynene :-/

Anonymous poster hash: c2501...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er dessverre for stiv og sjenert til at en eventuell sjarm slippes løs. I mine øyne harhun svært lite sjarm, nettopp fordi det aldri kommer noe spontant eller smått sjokkerende fra munnen hennes - fordi hun tenker alt for mye før hun snakker.

Tror hun hadde hatt masse sjarm hvis hun løsnet litt på snippet og dreit i at hun ser best ut fra (hennes) venstre osv...

Snippen, så klart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke hva det er som er photoshoppet..? Men ser ut som hun bruker snus

edit:skrivefeil

Endret av mini-mio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke hva det er som er photosoppet...?

Okei, det ser mer ut som om hun har paintshoppet enn photoshoppet. Eller rettere, som om en 6-åring har gått løs med paintshop på bildet hennes. :fnise:

Anonymous poster hash: 7490b...c2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Ser det ikke jeg.

Syns hun ser akkurat lik ut som i virkeligheten.

Ser at fokuset er litt så som så, og med den iso-bruken og slilt hun pleier å bruke, så kan fort bildene bli litt rare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå begynner hennes eget hår å bli ekstremt slitt. Bare pistrete fjun som henger ned jo.

Anonymous poster hash: 11d33...56f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tv så kan man jo ikke akkurat velge hvem vinkel man ser best ut ifra, man vil derfor legge merke til helt andre ting enn på bilder. Dere må huske at hu har tatt bilder så lenge nå at hun vet hvilken vinkel hun ser best ut ifra - om hun bruker photoshop eller ikke.

Anonymous poster hash: 52433...f4a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på Camilla Phil og Fotballfrue er at Phil er trendy og en man kan se opp til hva gjelder mote og interiør. Fotballfrue er ikke interissert i kvalitetsplagg og tyr heller til billige kjedebutikker som gir gode salgstall via "addlinks". I tillegg har hun en fullstendig utdatert interiørstil som ikke inspirerer eller imponerer. Om dette managmentet ønsker å bygge opp Frua til å bli et idol, en ELLE decor kan ha "hjemme hos" reportasje og en Lørdagsrådet kan ha som gjest, trenger de å endre ganske store deler ved hennes personlighet og stil.

Jeg tror nok hun er morsom og sjarmerende i virkeligheten rundt mennesker hun er trygg på, men offentlig holder hun alt for mye tilbake til at noen gidder å ta henne til sitt hjerte. Hun er nødt til å løsne litt og gi litt mer. Ja, hun har vært personlig på bloggen, men aldri noe mer enn et tådypp under vannoverflaten.

Anonymous poster hash: b2975...b26
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på Camilla Phil og Fotballfrue er at Phil er trendy og en man kan se opp til hva gjelder mote og interiør. Fotballfrue er ikke interissert i kvalitetsplagg og tyr heller til billige kjedebutikker som gir gode salgstall via "addlinks". I tillegg har hun en fullstendig utdatert interiørstil som ikke inspirerer eller imponerer. Om dette managmentet ønsker å bygge opp Frua til å bli et idol, en ELLE decor kan ha "hjemme hos" reportasje og en Lørdagsrådet kan ha som gjest, trenger de å endre ganske store deler ved hennes personlighet og stil.

Jeg tror nok hun er morsom og sjarmerende i virkeligheten rundt mennesker hun er trygg på, men offentlig holder hun alt for mye tilbake til at noen gidder å ta henne til sitt hjerte. Hun er nødt til å løsne litt og gi litt mer. Ja, hun har vært personlig på bloggen, men aldri noe mer enn et tådypp under vannoverflaten.

Anonymous poster hash: b2975...b26

Hun skal jo endre masse på interiøret i huset har hun sagt flere ganger i bloggen, kanskje det er managementet som har oppfordret henne til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sånn sett så tror jeg Peters og Pihl har tatt lærdom av suksessen fra før og tenker at dette er en gyllen mulighet til å skifte imaget til FF selv om de selvfølgelig ikke skiftet imaget på Tshawe. Både han og Yosef har en helt annen sjarm og munnrapphet enn hva man kan si om FF. Tshawe var jo også flink i SVD.

Hvis FF skal klare å bli tatt mer seriøst så må hun jo forandre seg ganske drastisk. Som du skriver så gikk Lene Alexandra fra glamourmodell og bimbo til å være en veldig søt jente som faktisk hadde en mye større positiv side enn hva de fleste trodde. FF har aldri vært en bimbo, hun har jo hatt et helt unikt medium gjennom sin blogg. Spørs om hun har en annen side å vise rett og slett? Hvis hun ikke viser seg å være ekstremt dyktig på å danse og har sjarm i bøtter og spann så har jeg ingen tro på at SVD kan være et springbrett.

Jeg tror vi er ganske enig om dette, for jeg opplever at jeg har sagt akkurat det samme som deg, men med andre ord og formulert meg annerledes ;)

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra å være fotballfrue til å være.. Hva da? Nok en blogger, som ingen husker navnet på fordi det er alt for langt og klønete?

Anonymous poster hash: fd4e3...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madcon har holdt på lenger en Paperboys. De fikk også platekontrakt mye før. Man kan absolutt ikke kreditere Øyvind for suksessen, selv om de var med på Barcelona. Barcelona ble jo en hit så de ble nok mer kjent etter den låta. Jeg er enig med Atheena i at det store gjennombruddet kom rett i innspurten av SVD. Manangmentet var smart og slapp låten i riktig tidspunkt. Beggin er ikke typisk Madcon, hvis man hører på den gamle musikken. De ble jo også kjent internasjonalt.

Beggin' er jo en coverlåt som allerede har vært elsket verden over, da originalartisten slapp den. Så at de valgte den var jo rent strategisk.

Det er ikke deres type musikk over hode.

Å få platekontrakt er ikke synonymt med å ha brutt gjennom.

Det gjorde de som backing-band for Vinnie og Alexander.

Og ja, de slapp den låta samtidig som han var med i SVD av en grunn.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra å være fotballfrue til å være.. Hva da? Nok en blogger, som ingen husker navnet på fordi det er alt for langt og klønete?

Anonymous poster hash: fd4e3...d94

Det er nettopp det.

Men jeg tror altså hun vil prøve å gå fra blogger over til redaktør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu er penere på bilder enn i virkeligheten.... Bare se hu på Skal vi danse på tv2!!

Det er nesten litt sjokkerende stor forskjell faktisk

Anonymous poster hash: 62204...ea7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...