Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det virkelig er noe som er kritikkverdig og verdt å diskutere så er det mødre/gravide i media som fokuserer på kropp og gjerne en usunn livsstil. Kroppshysteriet har spredt seg nok, om ikke gravide skal gå rundt å frykte at de ikke får flat nok mage rett etter fødsel.

Viktig å diskutere ja, men ikke på den måten som det gjøres her.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Viktig å diskutere ja, men ikke på den måten som det gjøres her.

Det er ikke opp til deg å avgjøre. Du har i de siste innleggene fått flere forklaringer på hvilken relevans diskusjonen om magebildet har til Treasures' frontfigurs troverdighet. Nå må du snart gi deg med å avspore.

(endret skrivefeil)

Endret av Speedmaster
  • Liker 13
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Hvis det virkelig er noe som er kritikkverdig og verdt å diskutere så er det mødre/gravide i media som fokuserer på kropp og gjerne en usunn livsstil. Kroppshysteriet har spredt seg nok, om ikke gravide skal gå rundt å frykte at de ikke får flat nok mage rett etter fødsel.

Takk :blomst:

Gjest faico
Skrevet

Siste siders diskusjon om magebildet viser med tydelighet at denne tråden ikke bare handler om å avdekke lovbrudd, men i stor grad er mobbing. Ærlig talt, magebildet er over ett år gammelt - blir dere aldri lei av å gnage på det samme beinet? For ikke å snakke om å hente frem gamle uttalelser fra 2010, altså fra bloggens barndom og legge det ut på twitter, eller å tillegge Tore Sagen og Torbjørn Røe Isaksen tanker om CBE ingen her har forutsetninger for å vite noe om. Dette er ren og skjær mobbing.

må si meg enig med Soppgirl. Synes mye av diskusjonen her ikke handler om merking av blogginnlegg. Trodde innlegget skulle handle om dette. Skal sende ny klage på ris,ros og spørsmål.
  • Liker 2
Skrevet

Skal sende ny klage på ris,ros og spørsmål.

Flott, det er den riktige måten å gjøre det på, dersom man føler at tråden sklir ut.

Oppfordrer andre til å følge ditt eksempel, fremfor å avspore tråden videre.

• Liker 10
Gjest faico
Skrevet

men er ikke det en diskusjon langt unna det tråden skulle handle om? Merking av innlegg
  • Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

må si meg enig med Soppgirl. Synes mye av diskusjonen her ikke handler om merking av blogginnlegg. Trodde innlegget skulle handle om dette. Skal sende ny klage på ris,ros og spørsmål.

Denne tråden heter "Fotballfrue kritikk". Det er dermed ikke pålagt at man kun skal diskutere f.eks. den manglende merkingen av blogginnlegg som inneholder reklame/annonselenker. Hvis du blar tilbake, vil du se at denne tråden også har tatt opp bilderedigeringa og kommentarfeltjukset. Disse tre temaene - reklame, bildemanipulasjon, og kommentarjuks - er likevel blitt tre hovedtemaer, som igjen kulminerer til ett problem: Troverdighet.

At det nå hentes frem tidligere uttalelser, bør ses i lys av disse tre hovedtemaene, da disse uttalelsene viser manglende samsvar seg i mellom. Og dette går igjen under det troverdighetsproblemet som CBE.

Skrevet

Røe Isaksen: "Caroline, din lille skøyer."

Sagen: "For noe vås!"

... ser det ut som de tenker.

Du har misforstått. Tråden heter "Fotballfrue kritikk"... Det står ingen plass at det kun kan handle om å diskutere manglende merking av blogginnlegg. Men bare klag. ;)

Cavalchina: Ja, og dette er et diskusjonsforum og ikke en privat facebookgruppe ved navn "Vi som hater fotballfrue". Det er lov å uttrykke misnøye med hva slags kritikk som fremsettes i et diskusjonsforum.

Kan noen forresten forklare meg den allmennnyttige hensikten med visningsnamn sitt innlegg?

• Liker 3
Gjest Olivia Benson
Skrevet

men er ikke det en diskusjon langt unna det tråden skulle handle om? Merking av innlegg

Den har vel blitt mer generell enn som så i løpet av 400+ sider :)

• Liker 5
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Cavalchina: Ja, og dette er et diskusjonsforum og ikke en privat facebookgruppe ved navn "Vi som hater fotballfrue". Det er lov å uttrykke misnøye med hva slags kritikk som fremsettes i et diskusjonsforum.

Kan noen forresten forklare meg den allmennnyttige hensikten med visningsnamn sitt innlegg?

Omtrent like allmennyttig som da du påstod at brukernavnet mitt betød "Den løse kvinnen" ... hvilket forøvrig var feil.

Og jeg vil helst ha meg frabedt å bli titulert som en hater.

Gjest faico
Skrevet

(ingen hater fotballfrue, det er et sterkt ord å bruke) og avsporinger. Takk. :)

Gjest faico
Skrevet

Denne tråden heter "Fotballfrue kritikk". Det er dermed ikke pålagt at man kun skal diskutere f.eks. den manglende merkingen av blogginnlegg som inneholder reklame/annonselenker. Hvis du blar tilbake, vil du se at denne tråden også har tatt opp bilderedigeringa og kommentarfeltjukset. Disse tre temaene - reklame, bildemanipulasjon, og kommentarjuks - er likevel blitt tre hovedtemaer, som igjen kulminerer til ett problem: Troverdighet.

At det nå hentes frem tidligere uttalelser, bør ses i lys av disse tre hovedtemaene, da disse uttalelsene viser manglende samsvar seg i mellom. Og dette går igjen under det troverdighetsproblemet som CBE.

synes det er noen ganger at de som ikke er enige med mange her inne å sporer av,får beskjed om å holde seg til det tråden handler om. Og det er merking av innlegg og hennes troverdighet om bloggen. Kan vel ikke si meg enig i att diskusjonen om at 3 øl på tur,og att dere alkohol inntak har noe med dette å gjøre..
  • Liker 2
Skrevet

... å tillegge Tore Sagen og Torbjørn Røe Isaksen tanker om CBE ingen her har forutsetninger for å vite noe om.

Du har rett i at det var helt unødvendig :-)

Jeg tok det bort.

Men jeg synes det hun sa i intervjuet vs. det som har kommet fram av tidligere sitater og ting hun har skrevet selv er interessant, da det viser at det neppe var spontant som hun sa i intervjuet, men noe som har vært et mål og faktisk en drøm for henne i mange år.

• Liker 10
Skrevet

synes det er noen ganger at de som ikke er enige med mange her inne å sporer av,får beskjed om å holde seg til det tråden handler om. Og det er merking av innlegg og hennes troverdighet om bloggen. Kan vel ikke si meg enig i att diskusjonen om at 3 øl på tur,og att dere alkohol inntak har noe med dette å gjøre..

Les innlegget du svarer på en gang til, der står det i klartekst hvordan tråden har utviklet seg.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...