el-len Skrevet 3. mars 2015 #9921 Del Skrevet 3. mars 2015 På Nora Norbo sin Twitter er det lagt ut et bilde i slutten av februar, men det er ikke noe tekst til bildet, men det viser et før og etter bilde (redigering) Hvem er det bilde av? Hvilken relevans har det? Noen som vet? : ) Det er moren og faren hennes. Redigert slankere!?! Det stemmer jo ikke helt med historien om egen usikkerhet som bakgrunn for å ha redigert seg tynnere? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 3. mars 2015 #9922 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Nå skal jeg være litt kritisk her. Har aldri sett det bilde før, så vil veldig gjerne se link til hvor det er publisert på bloggen eller andre SoMe. Endret 3. mars 2015 av LilleSnupp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 3. mars 2015 #9923 Del Skrevet 3. mars 2015 http://anettemarie.blogg.no https://www.bloglovin.com/blogs/nettenestea-10887617 De feilene Caroline Berg Eriksen gjør, gjør også andre bloggere som tjener fett på reklame, melder dere inn disse også??? Eller er det bare CBE dere vil ta??? Denne "problemstillingen" har blitt besvart hundre ganger før i denne tråden, senest av lepus i (bokstavelig talt) innlegget rett før ditt, nemlig: *klipp* PPS: grunnen til at CBE bloggen får mer tyn enn mange andre blogger mtp reklamemerking ligger nok i at de uttaler at de følger forbrukerombudets regler- selv om de ikke gjør det. Eventuelt tolker regler til sin favør. Så, Figgen07: Å så dumt. Det for være likt for alle. Ferdig med det. Så ja Gurimalla... Det er om og gjøre at CBE for svi. De med mindre lesere er det ikke så nøye med. De kan holde på som de vil Ja, det burde være likt for alle, men det er en viss forskjell i bloggverdenen når det gjelder profitt. Denne forskjellen blir gjort desto større ved at "eierne" av bloggen har blitt konfrontert med loven mangfoldige ganger og likevel velger å sensurere denne "kritikken" samtidig som de gang på gang nekter å føye seg etter loven. PS: Det er fritt frem for deg (og dine meningsfeller som har kommet med lignende argumenter) å rapportere alle disse andre bloggerene til Forbrukerombudet. Det skader absolutt ikke. Men å oppfordre andre til å ignorere lovbrudd ved å påpeke at andre også begår lovbrudd virker på meg noe uetisk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 3. mars 2015 #9924 Del Skrevet 3. mars 2015 Kommentarfeltet på instagram slår til igjen. Frua legger (med vilje, vil jeg tro) ut plankebildet. De som kommenterer at hun gjør øvelsen feil er teite, patetiske, negative og sikkert bare sjalu. Selvsagt legger frua ut det bildet. Det skaper debatt og genererer mer trafikk til bloggen - for man vil se om det samme skjer i kommentarfeltet der. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 3. mars 2015 #9925 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Kommentarfeltet på instagram slår til igjen. Frua legger (med vilje, vil jeg tro) ut plankebildet. De som kommenterer at hun gjør øvelsen feil er teite, patetiske, negative og sikkert bare sjalu. Selvsagt legger frua ut det bildet. Det skaper debatt og genererer mer trafikk til bloggen - for man vil se om det samme skjer i kommentarfeltet der. Hun må gjøre den annerledes på grunn av den ekstreme ryggsvaien, må vite (dette har hun svart på før!). Men sånn helt seriøst, dette er bare nok et påskudd for en av PT-Åges alias til å verne om kona ved å kommentere hvor perfekt rumpa er. Endret 3. mars 2015 av lenebu 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 3. mars 2015 #9926 Del Skrevet 3. mars 2015 Hun må gjøre den annerledes på grunn av den ekstreme ryggsvaien, må vite (dette har hun svart på før!). Men sånn helt seriøst, dette er bare nok et påskudd for en av PT-Åges alias til å verne om kona ved å kommentere hvor perfekt rumpa er. Åhja, den svaien hun får når hun photoshopper flere kilo vekk fra korsryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 4. mars 2015 #9927 Del Skrevet 4. mars 2015 Åhja, den svaien hun får når hun photoshopper flere kilo vekk fra korsryggen! Nettopp. Den er veldig hendig hver gang hun får påpekt at hun gjør en kroppsøvelse feil. (Og man er tydeligvis helt idiot dersom man ikke allerede vet om denne feminine defekten og antyder at hun noensinne kan gjøre noe mindre enn perfekt.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 4. mars 2015 #9928 Del Skrevet 4. mars 2015 Dottore Eriksen er på fære igjen - denne gangen med eget innlegg om hvordan man kan takle menstruasjonssmerter. "To Paracetamol og en Ibux" ... hmmm, hjelper sikkert, ingen tvil om det. Men er det helt stuerent at en bedrift uten medisinsk/farmasøytisk utdannelse går ut og gir slike råd i en av de største bloggene i Norge? Skal man dra det så langt så synes jeg man også må stille spørsmål ved om det er forsvarlig at daglivarebutikker selger disse preparatene. To paracet og en ibux er jo et allment kjent råd og det handler ikke om reseptbelagte midler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 4. mars 2015 #9929 Del Skrevet 4. mars 2015 Ser man nøye på det plankebildet så ser det jo virkelig photoshoppa ut? Syns det skurrer litt med linjene på døra bak der. Og hvis man virkelig photoshopper foreldrene sine tynnere blir jeg skikkelig, skikkelig uvel. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PT-Åge Skrevet 4. mars 2015 #9930 Del Skrevet 4. mars 2015 Ser man nøye på det plankebildet så ser det jo virkelig photoshoppa ut? Syns det skurrer litt med linjene på døra bak der. Og hvis man virkelig photoshopper foreldrene sine tynnere blir jeg skikkelig, skikkelig uvel. Neida, det er bare min tilstedeværelse 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. mars 2015 #9931 Del Skrevet 4. mars 2015 Ser man nøye på det plankebildet så ser det jo virkelig photoshoppa ut? Syns det skurrer litt med linjene på døra bak der. Og hvis man virkelig photoshopper foreldrene sine tynnere blir jeg skikkelig, skikkelig uvel. Jeg tror ikke hun våger å photoshoppe kroppen sin igjen. Nå fremstår kroppen hennes som flott og normalt slank - så lenge hun ikke driver på å vrir og vender på den sånn at den skal se tynnest mulig ut. Etter bilderedigeringsskandalen tror jeg ikke hun våger å photoshoppe kroppen sin tynnere, siden hun så ofte utbasunerte at det ikke handlet om å være tynnest mulig. Tror faktisk de to på jordet i Siljan skjønner og forstår at noe slikt vil være spiker´n i kista når det kommer til troverdighet. Ansiktet gir hun fortsatt litt mer behandling enn lys og skygge, men det synes jeg er helt greit. Å skjule urenheter med PhotoShop skjønner jeg og synes er ok, såfremt hun ikke nekter for det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 4. mars 2015 #9932 Del Skrevet 4. mars 2015 Åhja, den svaien hun får når hun photoshopper flere kilo vekk fra korsryggen! Nå lo jeg så jeg nesten tisset i buksene 😂 Nå er jeg er ingen treningsekspert (PT-Åge) men jeg er overbevist om det gjør mer skade enn gavn for den svaie ryggen og gjøre treningsøvelsen feil. Skal ikke mye til å få belastning på feil sted. Hun burde i stedet gjøre øvelser som motvirker svaiet (hvis hun allerede gjør det så ha meg unnskyldt). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. mars 2015 #9933 Del Skrevet 4. mars 2015 Nå lo jeg så jeg nesten tisset i buksene Nå er jeg er ingen treningsekspert (PT-Åge) men jeg er overbevist om det gjør mer skade enn gavn for den svaie ryggen og gjøre treningsøvelsen feil. Skal ikke mye til å få belastning på feil sted. Hun burde i stedet gjøre øvelser som motvirker svaiet (hvis hun allerede gjør det så ha meg unnskyldt). Synes ikke det ser ut som hun har noe ekstrem svai. På bildene hvor hun photoshoppet rumpa større ja, men ikke ellers. Tror den svaien er mer enn bortforklaring for hvorfor hun ikke klarer planken som den skal gjøres. For gud forby at hun ikke gjør noe perfekt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 4. mars 2015 #9934 Del Skrevet 4. mars 2015 Synes ikke det ser ut som hun har noe ekstrem svai. På bildene hvor hun photoshoppet rumpa større ja, men ikke ellers. Tror den svaien er mer enn bortforklaring for hvorfor hun ikke klarer planken som den skal gjøres. For gud forby at hun ikke gjør noe perfekt! Det har du nok helt rett i 😉 Men huff så slitsomt det må være med alle bortforklaringene og løgnene. Ikke til å holde styr på for hverken de eller leserne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 4. mars 2015 #9935 Del Skrevet 4. mars 2015 jeg har ikke tenkt til rapportere en eneste en til FO... Jeg leser de forskjellige bloggene som jeg synes er bra,bryr fortsatt ikke om det står annonse øverst i høyre hjørne eller inne i teksten. Eller hvor det skal stå i ett innlegg Men hvis ikke du bryr deg. Hvorfor er det så ille at andre bryr seg? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 4. mars 2015 #9936 Del Skrevet 4. mars 2015 Jo da.. Dere må gjerne sende tusen Mail til FO pr dag om brudd på disse lovene om dere ikke har annet og gjøre om dagen. For noen herlige bidrag du har til debatten. Da får du heller sitte å klikke på de bloggene og gjøre som du vil. Vi andre er opptatt av at reglene følges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Figgen07 Skrevet 4. mars 2015 #9937 Del Skrevet 4. mars 2015 Men hvis ikke du bryr deg. Hvorfor er det så ille at andre bryr seg? Jeg sier jo at det bare er og holde på i all evighet for min del.. Skal ikke stoppe noen av dere jeg. Jeg sier bare hva jeg synes om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 4. mars 2015 #9938 Del Skrevet 4. mars 2015 Det er moren og faren hennes. Redigert slankere!?! Det stemmer jo ikke helt med historien om egen usikkerhet som bakgrunn for å ha redigert seg tynnere? Nei, det stemmer ikke med historien om usikkerhet. Men det er jo vanlig at ting fra den kant ikke helt stemmer... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Figgen07 Skrevet 4. mars 2015 #9939 Del Skrevet 4. mars 2015 For noen herlige bidrag du har til debatten. Da får du heller sitte å klikke på de bloggene og gjøre som du vil. Vi andre er opptatt av at reglene følges. Det er bra... Men det er jammen ikke mange av dere som tåler at andre har en annen mening.. Det er kun dere som har rett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 4. mars 2015 #9940 Del Skrevet 4. mars 2015 Åhja, den svaien hun får når hun photoshopper flere kilo vekk fra korsryggen! Den, ja!http://m.imgur.com/a/hx32B 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg