Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Da får du gå og lese regnskapstallene for butikken.

Jeg stiller spørsmål om flere har lagt merke til at fruen reklamerer mer for GetInspired enn noensinne, i tillegg virker det som GetInspired kun har samarbeid med fruen for tiden, da flere av de andre bloggerne som har reklamert for dem før nå reklamerer for andre nettbutikker med treningsklær. Da må jo reklamen de får igjennom CBE være veldig verdifull, og det er jo normalt å spørre om de nå gjør det ekstremt bra. Om du kjøper klær der eller ikke har INGETING med saken å gjøre..

Endret av Bond
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesp

Jeg stiller spørsmål om flere har lagt merke til at fruen reklamerer mer for GetInspired enn noensinne, i tillegg virker det som GetInspired kun har samarbeid med fruen for tiden, da flere av de andre bloggerne som har reklamert for dem før nå reklamerer for andre nettbutikker med treningsklær. Da må jo reklamen de får igjennom CBE være veldig verdifull, og det er jo normalt å spørre om de nå gjør det ekstremt bra. Om du kjøper klær der eller ikke har INGETING med saken å gjøre..

Du spør om noen vet hvordan butikken går fordi du selv finner den rotere lagt opp og at de ofte er utsolgt for diverse størrelser. Da svarte jeg bare hva som var min (og endel andres) erfaring med å handle derfra.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ducinda

Noen som vet hvor bra denne GetInspired nettbutikken som fruen reklamerer så voldsomt for gjør det? Jeg synes nettbutikken er litt rotete lagt opp, mulig den har blitt bedre, og de er ofte utsolgt for størrelser osv. Hun har jo alltid reklamert for denne butikken i tillegg til andre bloggere. Men jeg ser nå at flere andre bloggere har startet samarbeid med andre nettbutikker med treningstøy, og fruen har flere og større innlegg om GetInspired enn noen gang før.

Vet ikke noe om det, men personlig har jeg blokkert GetInspired på min instagramkonto og dessuten flere av andre som følger dem. Jeg vil ikke ha søppelreklame for den bedriften i min feed.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal diskutere hvordan nettbutikken getinspired fungerer, har jeg to ganske dårlige erfaringer derfra, og jeg vil ikke handle der igjen. Det har lite med Fotballfrue å gjøre, men med dårlig kommunikasjon og kundeservice.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Getinspired har en irriterende dårlig nettbutikk mtp utseende og funksjonalitet. Men! Supert utvalg, fine tilbud, rask levering og hyggelig service er min erfaring :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør om noen vet hvordan butikken går fordi du selv finner den rotere lagt opp og at de ofte er utsolgt for diverse størrelser. Da svarte jeg bare hva som var min (og endel andres) erfaring med å handle derfra.

Du får lese hva jeg skriver en gang til, var igjen IKKE det som var poenget mitt. Min personlige mening er at jeg synes nettbutikken er rotete, og ja jeg har handlet der jeg også et par ganger tidligere. Mitt innlegg handler om flere har lagt merke til at fruen så og si ukentlig og opptil flere ganger i uken reklamerer for GetInspired, og at andre bloggere ikke ser ut til å ha samarbeid med dem lenger. Da er det naturlig å lufte om noen vet hvor bra det går for GetInspired når de satser sånn på fotballfruen. At du skal prøve å fordumme andre i kommentarfeltet her er og blir latterlig!

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her svarer hun på det, langt nede under bildet hvor hun sitter ved siden av Ronaldo:

http://carolinebergeriksen.no/2010/10/14/svar-pa-sp%C3%B8rsmal-del-i-2/

Hvis hun tok de fleste realfagene, som hun skriver der, skal hun ha oppnådd full realfagskvote på 4 poeng. Det holder som sagt med tre realfag med full fordypning for å få til det. Med et snitt på 5,6 ville det gitt henne imponerende 60,0 i poengsum rett fra videregående, og hele 62,0 i 2007, da hun søkte på journaliststudiet. Med den poengsummen ville hun kommet inn i Bergen, Bodø, Volda og Stavanger - samt alle privatskolene - i 2007: http://www.samordnaopptak.no/arkiv/statistikk/07/poenggrenser_vara_hoved.html

Edit: Jus har jeg tatt for meg tidligere. Der ville hun kommet inn på alt som var - begge årene.

Bare en liten rettelse: det kommer ann på hvilke realfag man har. Jeg hadde biologi, Matte R2 og kjemi alle tre årene og fikk 3.5 poeng ekstra totalt. Tror det også var sånn i 2007. Hun kan også regne snittet som at 5.6 er med 4 realfagspoeng.

forøvrig endrer ikke det poenget ditt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Jeg har lest at merking ikke skal legges til i ettertid, men finner ikke referansen til det i farten. Kanskje noen andre husker hvor det står? :)

Det står blant annet her. Siste avsnitt under 5.1 Generelt.

"Merkingen skal gjøres samtidig som innlegget/bildet publiseres. Merker du ikke samtidig, risikerer du at mange ikke får med seg at det er snakk om reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fordi "noen" fortsatt ikke følger reglene.

Forstår virkelig virkelig viekelig ikke hvorfor dette glemmes til stadighet???

Om hun kæsher inn 80 000,- på et innlegg så må hun jo i det minste forstå at det er snakk om en annonse som skal merkes. En glemmer ikke det.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår virkelig virkelig viekelig ikke hvorfor dette glemmes til stadighet???

Om hun kæsher inn 80 000,- på et innlegg så må hun jo i det minste forstå at det er snakk om en annonse som skal merkes. En glemmer ikke det.

Det glemmes ikke! Det er en bevisst handling. Ved å merke det som skal merkes vil det bli synlig hvor gjennomsyret bloggen er av reklame.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Dottore Eriksen er på fære igjen - denne gangen med eget innlegg om hvordan man kan takle menstruasjonssmerter. "To Paracetamol og en Ibux" ... hmmm, hjelper sikkert, ingen tvil om det. Men er det helt stuerent at en bedrift uten medisinsk/farmasøytisk utdannelse går ut og gir slike råd i en av de største bloggene i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner.

Alle kommentarer på moderering tas på Ris og Ros eller PM.

Bond, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...