Gjest Vind Skrevet 19. januar 2015 #7421 Del Skrevet 19. januar 2015 Har allerede spurt, får ikke svar, så da spør jeg her. De som ikke vil klikke får bare la være å klikke...... Jeg tror veldig få av oss vil gi henne et klikk, altså. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 19. januar 2015 #7422 Del Skrevet 19. januar 2015 Det er mest sannsynlig utsolgt uansett. Et par ganger jeg har klikket en link hos Livingdoll eller Ulrikke for noe de har reklamert for har det ihvertfall vært det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 19. januar 2015 #7423 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg synes det her bildet fortjener applaus http://instagram.com/p/yDEsuKAsZF/?modal=true Hadde aldri trodd hun skulle gjøre noe sånt, nå er jeg faktisk imponert! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 19. januar 2015 #7424 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Det er for øvrig aldri bortkastet å stå opp mot mobbing. Hat bør ikke få stå uimotsagt. Takk for at du sier tydelig hvorfor denne tråden var nødvendig Det er det vi deltakerne her i diskusjonen også har prøvd å få frem, det er aldri bortkastet å stå opp mot mobbing. Og det er jo det man har gjort ved å finne frem til hvem som skriver hetsende kommentarer til unge jenter på bloggen hennes. ----------- Tydelig at CBE jobber med å endre image nå. (Se linken i innlegget mitt over her) Bort fra perfekt og polert, og frem med virkeligheten (som er mer enn bra nok fra før!) Jeg føler hun endelig begynner å bli litt virkelig. Hun har vært så tilsynelatende perfekt at det har virket uoppnåelig (og det viste seg jo å stemme, ref redigeringen), endelig viser hun mer av sitt sanne jeg, uten å redigere, skjule og manipulere. Endret 19. januar 2015 av FrkHumle 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 19. januar 2015 #7425 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Minna meg om Agnes Kittelsen på bilde Endret 19. januar 2015 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 19. januar 2015 #7426 Del Skrevet 19. januar 2015 Har allerede spurt, får ikke svar, så da spør jeg her. De som ikke vil klikke får bare la være å klikke...... Tror det er denne her. Vet ikke om Bodaskins er merket eller butikken. Aldri hørt om det før. http://carolinebergeriksen.no/2014/10/03/the-perfect-leather-jacket/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 19. januar 2015 #7427 Del Skrevet 19. januar 2015 Takk for at du sier tydelig hvorfor denne tråden var nødvendig Det er det vi deltakerne her i diskusjonen også har prøvd å få frem, det er aldri bortkastet å stå opp mot mobbing. Og det er jo det man har gjort ved å finne frem til hvem som skriver hetsende kommentarer til unge jenter på bloggen hennes. ----------- Tydelig at CBE jobber med å endre image nå. (Se linken i innlegget mitt over her) Bort fra perfekt og polert, og frem med virkeligheten (som er mer enn bra nok fra før!) Jeg føler hun endelig begynner å bli litt virkelig. Hun har vært så tilsynelatende perfekt at det har virket uoppnåelig (og det viste seg jo å stemme, ref redigeringen), endelig viser hun mer av sitt sanne jeg, uten å redigere, skjule og manipulere. En viss plass hadde froset til is før hun hadde lagt ut et slikt bilde - hadde det ikke vært for alle skandalene i det siste. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 19. januar 2015 #7428 Del Skrevet 19. januar 2015 Tror det er denne her. Vet ikke om Bodaskins er merket eller butikken. Aldri hørt om det før. http://carolinebergeriksen.no/2014/10/03/the-perfect-leather-jacket/ Boda Skins er merket. Jeg så det var blitt kommentert på CBEs Instagram at flere svenske bloggere var blitt sponset med akkurat denne jakken i det siste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 19. januar 2015 #7429 Del Skrevet 19. januar 2015 Boda Skins er merket. Jeg så det var blitt kommentert på CBEs Instagram at flere svenske bloggere var blitt sponset med akkurat denne jakken i det siste. Hun la ut innlegget om at hun hadde kjøpt den (og ventet på tollregningen) allerede i oktober da-så jeg tror ikke du trenger å legge noe i det. (Hvis du mente hennes også var sponset.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 19. januar 2015 #7430 Del Skrevet 19. januar 2015 Hun la ut innlegget om at hun hadde kjøpt den (og ventet på tollregningen) allerede i oktober da-så jeg tror ikke du trenger å legge noe i det. (Hvis du mente hennes også var sponset.) Nei, gjorde egentlig ikke det. Mer at det var en populær jakke blant store rosabloggere både her og i Sverige :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 19. januar 2015 #7431 Del Skrevet 19. januar 2015 kanskje off topic siden det ikke er kritikk.. men må si jeg synes Caroline var utrolig nydelig uten sminke burde vise seg sånn oftere 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 19. januar 2015 #7432 Del Skrevet 19. januar 2015 kanskje off topic siden det ikke er kritikk.. men må si jeg synes Caroline var utrolig nydelig uten sminke burde vise seg sånn oftere Helt enig. Synes hun var veldig fin på det bildet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iriina Skrevet 20. januar 2015 #7433 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg synes CBE viser endringsvilje ved å legge ut bildet i dag:) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guacamole Skrevet 20. januar 2015 #7434 Del Skrevet 20. januar 2015 Dama har lagt seg flat, inrømmet feil, skrevet lange innlegg, tålt massiv med kritikk og så videre…. Det er på tide å la henne være i fred. Vi alle lyver i ny og ne. Inkludert dere og meg. Ja, jeg skjønner at hun er en offentlig person og et "forbilde" men hun er også menneskelig og kan gjøre feil. Personlig er jeg aldri innom bloggen, men har følgt med på debatten som har tatt helt av den siste tiden, og synes at feilene hun har gjort er litt for " ekstremgjordte" det er feil ja, men ikke slik som dere får det til å låte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 20. januar 2015 #7435 Del Skrevet 20. januar 2015 Tråden er ryddet for sitater, persondebatt, avsporinger, spekulasjoner + svar til dette. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 20. januar 2015 #7436 Del Skrevet 20. januar 2015 fotballfrue topper klagestatistikken hos forbrukerombudet: http://www.kjendis.no/2015/01/20/kjendis/blogg/fotballfrue/caroline_berg_eriksen/blogging/37266347/ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tassen10 Skrevet 20. januar 2015 #7437 Del Skrevet 20. januar 2015 Sånn! Da har jeg brukt 10 minutter en tirsdagsmorgen, for å undersøke de siste ukenes medieskandale her i Norge. Nemlig bloggen til fotballfrue. Men hva er egentlig greia med bloggen hennes? Hvorfor har hun 100.000 lesere om dagen? Hva er det som er intressant med livet hennes? Jeg skjønner ingenting? Kan noen som følger bloggen hennes jevnlig opplyse meg om hvorfor de gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 20. januar 2015 #7438 Del Skrevet 20. januar 2015 Lett hverdagsunderholdning, variert innhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DitteH Skrevet 20. januar 2015 #7439 Del Skrevet 20. januar 2015 Hun har IKKE 100.000 lesere pr dag. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 20. januar 2015 #7440 Del Skrevet 20. januar 2015 fotballfrue topper klagestatistikken hos forbrukerombudet: http://www.kjendis.no/2015/01/20/kjendis/blogg/fotballfrue/caroline_berg_eriksen/blogging/37266347/ Hvorfor ser de ikke på enkeltsaker? Merkelig... Det er uansett på høy tid med en ny opprydning i bloggbransjen. Det er ikke bare CBE som slurver med å merke instagram spesielt, men også tydelig i bloggen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg