Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og dette var? Skal hun ta betalt for å se på henne trene? Neitakk, tar heller en skikkelig treningstur i skogen helt gratis. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Kartoffel skrev:

Har hun ikke lenger samarbeid med Getinspired? 

Det er en lang stund siden. Lurer på om det er to års tid siden. Har hatt samarbeide med X-life etter dette. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir så feil av henne og reklamere for den travle hverdagen med barn og jobb. Hun kan pause sin jobb for å trene, eller at treningen er en del av hennes arbeidsdag. Og om hun starter treningen rett før sju, og syns det er bra, er de andre småbarndmødrene på vei ut døra me kidza. Hun må henvise seg til de med fleksitid, barn som er eldre osv. Jeg ser bare ei som har enormt mye tid til overs som prøver å motivere kvinner som skulle ønske de hadde det 😅

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frua til frua forsøker å få igang en debatt på Facebook “stort og smått om sosiale medier i Norge” ang VGs dekning av influencere i Dubai. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, MiniMjau skrev:

Hva er galt med det bildet? 

Det ser ut som det er tegnet en hvit strek langs midten av låret og opp til korsryggen. Får hvertfall meg til å begynne å lure på om det er fylt i med svart farge for å få rumpen til å se større ut. Du ser det ganske godt om du zoomer inn. Jeg ser via mobil.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har fruen faktisk merket innlegget for reklame. Undernes tid osv.. 😀 det må være forstegangen hun indrømmer en feil eller at hun ikke kan alt. Det er faktisk litt kred .

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betale for å se fruen trene? Skeptisk. Trenger litt mer overbevisende treningsglede og framgang. 

Men sikkert flott for CBE å trene med en annen PT. 👍 Kanskje han kan få justert styrkeøvelsene hennes og kanskje inspirere henne til å utvikle treningen sin. Kjedelig med åresvis med status quo. Synes fortsatt det var dumt hun droppet PT-utdannelsen da reklametiden var slutt. Tror hun kunne ha fått stor glede av den både privat og i jobben. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri ha betalt CBE for å få meg til å trene. Hun har elendig teknikk og om jeg ikke ser sånn ut så er jeg ganske mye mer trent. Hadde hu vist mer glede rundt trening og klart å gjennomføre øvelsene riktig, så hadde nok vært noe om de har noe som ingen andre har. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Inocybe skrev:

Betale for å se fruen trene? Skeptisk. Trenger litt mer overbevisende treningsglede og framgang. 

Men sikkert flott for CBE å trene med en annen PT. 👍 Kanskje han kan få justert styrkeøvelsene hennes og kanskje inspirere henne til å utvikle treningen sin. Kjedelig med åresvis med status quo. Synes fortsatt det var dumt hun droppet PT-utdannelsen da reklametiden var slutt. Tror hun kunne ha fått stor glede av den både privat og i jobben. 

Bildet de har valgt å bruke på "soft launch'en" av NetFit er jo fra kampanjen med X-life for et års tid siden. Det var X-life som sto for blant annet lokalet, klærne og stylingen. Skal ikke da X-life krediteres? Bra frekt å bruke umerkede bilder tatt av en annen annonsør, for å skape blest om sitt eget prosjekt. 

Jeg syns forøvrig ikke at disse bildene som ble tatt i fbm kampanjen med X-life er særlig gode. Det er ingenting ved dem som roper treningsglede eller energi. CBE ser blek ut og det ser som om hun har sovet med sminken på. Bedriften har langt mer sprudlende og fargerike treningsbilder i arkivet, så det er et overraskende bildevalg for et nytt prosjekt.

Netfit er trolig noe de har hatt i tankene lenge, mtp LKE sitt forsøk på å utdanne seg til ernæringsfysiolog, samt CBEs forsøk på å utdanne seg til PT. Begge kastet imidlertid inn håndkleet på halvveien, så da måtte de få med en ekstern PT på laget. Flaut, da dette jo avslører at bedriften ikke er så dedikerte i dette som de prøver å gi uttrykk for. Ikke engang en 6 måneder lang PT-utdannelse har de altså klart å dra i land til NetFit.

Jeg skjønner at bedriften føler for å videreutvikle seg. Det å ha lange lunsjmøter på kafé, retusjere bilder av seg selv og å hakke pølsegrateng sammen på formiddagene virker jo ikke spesielt meningsfylt eller utfordrende. Men trening? CBE har stått på stedet hvil med innendørs mølleløping og styrketrening med egenvekt de siste ti årene. Party- og bryllupsplanlegger med tilbud om å stille med fotograf i selskapet; nå det hadde jeg skjønt mer av.

Endret av Ultiva
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd de ikke gjennomførte utdanningen som hhv personlig trener og ernæringsfysiolog, da hadde de iallefall hatt tyngde bak dette prosjektet sitt. 

Er ikke dette noe av de samme som Livegym, som allerede er veletablert? 

Og hva skjedde egentlig med X-life i fjor? X-life som skulle være en av de største kampanjene hun var involvert i? Etter kort tid så var det helt tysnad rundt X-life og all reklamemerking med produkter fra X-life opphørte. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2018/02/01/behind-scenes-min-nye-samarbeidspartner/

Link til blogginnlegg der hun skriver om x-life, der x-life er hennes nye samarbeidspartner. Samme bildet som ble brukt i det nye innlegget om NetFit 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan d være netfit er tilknyttet xlife? 

Kan jo være det er denne pten som står for det treningsfaglige, mens bloggfigur brukes som modell? 

Ps. Disse veskene hennes har også stått på salg på danskebåten de siste to somrene. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Emilie112 skrev:

Kommentar fra dagens blogg innlegg om at cbe og lke virker som noen fantastiske foreldre. Jeg lurer så veldig på hva det er med folk? Hva med denne bloggen tyder på at de er fantastiske foreldre? Det er d vel ingen med litt vett som mener denne eksponeringen er et bevis på at de er gode foreldre? Tvert om!

Tja, hva er det som kjennetegner fantastiske foreldre? Jeg tenker at det å gi gode verdier til barna sine er det beste man kan gjøre som foreldre. Ut ifra bloggen leser jeg følgende verdier: 1) Ikke tenke på miljøet, overdådige bursdagsselskap er veldig viktig for å være gode foreldre. Drit i at det produseres en haug med plast og annet avfall, bare det er insta-vennlig. 2) Du er ikke bra nok som du er, bilder må retusjeres, alt må se perfekt ut til enhver tid. 3) Du skal ikke bruke klærne dine mer enn en gang, max 2 ganger (bortsett fra skipperluer, men det er vel strengt tatt mer som accessoirer å regne) før du putter de i en sekk og gir de til Fretex (og krysser av på at du har vært gavmild også i år). 4) Om noen kommer med andre kommentarer enn at du ser bra ut, blokker dem eller lat som at du er noen andre og lag hakkemat av dem. 5) Skulle du bli tatt med buksene nede, skyld på pappa. 6) Det er helt greit å legge ut lettkledde bilder av seg selv, det viktigste er å få vist seg frem. 7) Bruk gjerne barn for å tjene penger og få likes. 8. Du trenger ikke følge regelverk eller høre på anbefalinger for DU vet best selv, så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, MiniMjau skrev:

Kan d være netfit er tilknyttet xlife? 

Kan jo være det er denne pten som står for det treningsfaglige, mens bloggfigur brukes som modell? 

Ps. Disse veskene hennes har også stått på salg på danskebåten de siste to somrene. 

Samarbeidet med X-life ble avsluttet, uvisst av hvilken årsak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ultiva skrev:

Bildet de har valgt å bruke på "soft launch'en" av NetFit er jo fra kampanjen med X-life for et års tid siden. Det var X-life som sto for blant annet lokalet, klærne og stylingen. Skal ikke da X-life krediteres? Bra frekt å bruke umerkede bilder tatt av en annen annonsør, for å skape blest om sitt eget prosjekt. 

Jeg syns forøvrig ikke at disse bildene som ble tatt i fbm kampanjen med X-life er særlig gode. Det er ingenting ved dem som roper treningsglede eller energi. CBE ser blek ut og det ser som om hun har sovet med sminken på. Bedriften har langt mer sprudlende og fargerike treningsbilder i arkivet.

Dette er trolig et prosjekt de har hatt i tankene lenge, mtp LKE sitt forsøk på å utdanne seg til ernæringsfysiolog, samt CBEs forsøk på å utdanne seg til PT. Begge kastet imidlertid inn håndkleet på halvveien, så da måtte de få med en ekstern PT på laget. Flaut, da dette jo avslører at bedriften ikke er så dedikerte i dette som de prøver å gi uttrykk for. Ikke engang en 6 måneder lang PT-utdannelse har de altså klart å dra i land til NetFit.

Jeg skjønner at bedriften føler for å videreutvikle seg. Det å ha lange lunsjmøter på kafé, retusjere bilder av seg selv og å hakke pølsegrateng sammen på formiddagene virker jo ikke spesielt meningsfylt eller utfordrende. Men trening? CBE har stått på stedet hvil med innendørs mølleløping og styrketrening med egenvekt de siste ti årene. Partyplanlegger eller bryllupsplanlegger; nå det hadde jeg skjønt mer av.

Tenkte ikke på de ikke-gjennomførte utdannelsene i sammenheng med NetFit. Prosjektet virker bare enda mer halvhjertet med det i bakhodet. Var tross alt ikke voldsom innsats som hadde måttet til for å gjennomføre utdannelsene. LKE var godt i gang med forløpet og kan ikke tenke meg 6 måneders PT krever ekstremt av studentene. Med ernæring og PT hadde de kunnet vise til faglig tyngde uten å måtte uten for bedriften selv om samarbeidspartnere sikkert er en fordel. Bedriften er jo veldig satt og repetitiv på treningsfronten. 

Enig i at X-lifebildet er er rart valg. Hun ser regelrett plaget ut på bildet for ikke snakke om sliten og uopplagt. Dessuten er det som du sier er bilde som forbinnes med en tidligere samarbeidspartner. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...