Justlooking Skrevet 13. januar 2019 #64381 Del Skrevet 13. januar 2019 2 timer siden, Emmy_H skrev: Jeg skjønner nå, hvorfor LKE mener at Beoynce er feit. Det var både beyonce og Kim kardashian som var ca 20 kilo overvektig ifølge ham. Han har virkelig sagt mye dumt gjennom årene, også om overvekt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. januar 2019 #64382 Del Skrevet 13. januar 2019 Veldig mange bloggere selger klær på Tise. Ser at Anniken J stort sett selger i xs, mange andre i s. Anniken er (ut fra bilder) minst en størrelse mindre enn CBE. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 13. januar 2019 #64383 Del Skrevet 13. januar 2019 8 timer siden, Rubella skrev: Helt enig. Nå ser hun sunn og frisk ut! Vektmessig, i alle fall... Tror kanskje mange har denne kroppen friskt i minnet (2009): https://imgur.com/a/InckqA9 Jøjje meg så forandret hun er...Er jo 10 år siden men... Magen har alltid vært fokuset. Ellers så synes jeg ikke hun har vært SÅ tynn. Armer og ben ser jo helt normale ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 13. januar 2019 #64384 Del Skrevet 13. januar 2019 7 minutter siden, Clara80 skrev: Jøjje meg så forandret hun er...Er jo 10 år siden men... Magen har alltid vært fokuset. Ellers så synes jeg ikke hun har vært SÅ tynn. Armer og ben ser jo helt normale ut. Hun har vært veldig tynn: https://www.google.com/search?q=caroline+fotballfrue+tynn&client=ms-android-samsung&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjTs5nG8-rfAhUqqYsKHesgD6QQ_AUoAXoECA0QAQ&biw=360&bih=612#imgrc=BM5fcmy5SyZ9IM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 13. januar 2019 Forfatter #64385 Del Skrevet 13. januar 2019 (endret) Vi er mange som har lagt på oss noen kilo i takt med at vi har fått barn og større forpliktelser. Jeg tror det har vært veldig sunt for CBE og LKE å bli foreldre. De burde imidlertid sette seg inn i hva flere og flere fagpersoner og institusjoner melder om å utlevere mindreårige på internett. Bedriftseierne er selv svært glade i oppmerksomhet, jamfør rikelig med avslørende bilder av dem begge på internett: https://www.qx.se/nyheter/5305/nakna-fotbollskillar-i-norsk-fototidning/ https://www.seher.no/kjendis/fotballfrue-gjor-som-kim-kardashian/64132489 https://www.carolinebergeriksen.no/2012/07/03/resultatet-av-photoshooten-med-porto-br/ ... Man må imidlertid ikke gå i fella og tro at sine barn kun er en forlengelse av seg selv, i stedet for selvstendige individer. Det er svært tydelig at spesielt CBE har et helt annet filter på internett enn den gjennomsnittlige norsk kvinne. Og det er faktisk ingen grunn til at barna hennes skal ha et like stort oppmerksomhetsbehov som henne selv, noe denne bloggeren virkelig burde reflektere over. 30 000 googletreff på en uvitende 5-åring er helt vilt. Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 13. januar 2019 av Perelandra 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grennellik Skrevet 13. januar 2019 #64386 Del Skrevet 13. januar 2019 (endret) 5 timer siden, loveli skrev: Jupp, hun er 20kg for feit, mener LKE. Ellers vil jeg si at det er synd hvis frua leser her og blir lei seg av at vi sier hun har lagt på seg. Men hvis du gjør det CBE: du ser uendelig mye friskere ut i kroppen nå som du har gått opp en-to størrelser i klær. Du har former på de rette plassene og er heldig som har så flat mage. Jeg vet det har vært nevnt noe om Nutrilettbarer her i tråden i det siste, men utifra det man ser av bildene er du mye frisk(ere) nå. Du er fin som du er! Ryddet for ryktespredning. Perelandra, mod. Ugh... har han sagt det offentlig? Hvor har han ytret det? Synes virkelig han er tragisk den mannen! Særlig toskete å si sånn hvis konen hans tidligere har slitt med spiseforstyrrelser. Endret 13. januar 2019 av Perelandra 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 13. januar 2019 #64387 Del Skrevet 13. januar 2019 3 minutter siden, Grennellik skrev: Ugh... har han sagt det offentlig? Hvor har han ytret det? Synes virkelig han er tragisk den mannen! Særlig toskete å si sånn hvis konen hans tidligere har slitt med spiseforstyrrelser. https://www.rb.no/lsk-magasinet/hun-veier-15-20-kilo-for-mye/s/1-95-4692564 Det var etter dette jeg begynte å lese bloggen til fotballfrue. Jeg var dypt fascinert over dette paret, og er det vel egentlig fortsatt. Ikke på den gode måten... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 13. januar 2019 #64388 Del Skrevet 13. januar 2019 Caroline har også sagt at «My dream is to show other women that a pregnancy does not ruin your body. This is my biggest motivation.» (https://www.theskinnyconfidential.com/healthy-deets-norways-top-fitness-blogger-caroline-berg-eriksen/) 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. januar 2019 #64389 Del Skrevet 13. januar 2019 1 time siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Caroline har også sagt at «My dream is to show other women that a pregnancy does not ruin your body. This is my biggest motivation.» (https://www.theskinnyconfidential.com/healthy-deets-norways-top-fitness-blogger-caroline-berg-eriksen/) Sa hun og fylte på med silikon. Joda fint det. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 13. januar 2019 #64390 Del Skrevet 13. januar 2019 15 minutter siden, Xstrella skrev: Sa hun og fylte på med silikon. Joda fint det. Bloggere i et nøtteskall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 13. januar 2019 #64391 Del Skrevet 13. januar 2019 (endret) Men hadde hun silikon før? Man er vel ikke så tynn og har såpass pupper? Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 13. januar 2019 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 13. januar 2019 #64392 Del Skrevet 13. januar 2019 21 minutter siden, bygdefruen skrev: Men hadde hun silikon før? Man er vel ikke så tynn og har såpass pupper? Med litt push up er det ikke vanskelig å få pupper. Jeg har små pupper, men i en bikini slik som den hvite her ser mine også ok ut i størrelsen. Halter neck hjelper også på små pupper for det dytter dem litt ekstra mot midten slik at de ser litt større ut. Før måtte hun ha mye push up for å se ut som mindre enn det hun nå gjør uten bh. Jeg skulle ønske hun kunne innrømme at graviditet faktisk endrer noe av kroppen for noen, og st feks brystene ofte mister litt av det faste vevet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 13. januar 2019 Forfatter #64393 Del Skrevet 13. januar 2019 (endret) 28 minutter siden, bygdefruen skrev: Men hadde hun silikon før? Man er vel ikke så tynn og har såpass pupper? Nei, hun hadde ikke silikon før. Hun har gjort som mange andre kvinner og fylt opp etter at hun ble ferdig med å få barn. Her er bilde før (apr -18) og etter (des -18): https://imgur.com/a/tkeboma Dette er ikke klanderverdig i seg selv. Men for meg er det den voldsomme summen av alle kunstige forskjønnelser (løsvipper, løshår, løsnegler, regulering, silikon, restylane, fillers, fotoretusjering, posering med tydelig innsugd mage osv) som gjør at jeg mener at denne bloggeren fronter et svært usunt kroppshysteri. Endret 13. januar 2019 av Ultiva 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. januar 2019 #64394 Del Skrevet 13. januar 2019 16 minutter siden, Ultiva skrev: Nei, hun hadde ikke silikon før. Hun har gjort som mange andre kvinner og fylt opp etter at hun ble ferdig med å få barn. Her er bilde før (apr -18) og etter (des -18): https://imgur.com/a/tkeboma Dette er ikke klanderverdig i seg selv. Men for meg er det den voldsomme summen av alle kunstige forskjønnelser (løsvipper, løshår, løsnegler, regulering, silikon, restylane, fillers, fotoretusjering, posering med tydelig innsugd mage osv) som gjør at jeg mener at denne bloggeren fronter et svært usunt kroppshysteri. Du kan ikke oppriktig mene at du kan ta henne på å hatt regulering......Kjære vene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 13. januar 2019 #64395 Del Skrevet 13. januar 2019 10 minutter siden, J.. skrev: Du kan ikke oppriktig mene at du kan ta henne på å hatt regulering......Kjære vene. Tja. Det er vel ingen som TAR henne. Problemet er at cbe fremstår som naturlig og det er så veldig lite av det vi ser på bloggen cbe er født med. Også er det litt spesielt å ha regulering i en alder av 30 år fordi en tann er litt skjev.. hun hun hatt kryss bitt, stort overbitt eller underbitt.. de fleste jeg kjenner er trygge nok på seg selv til å ha en tann på skjeiva. Er ikke det egentlig ganske sjarmerende? Det som ikke er sjarmerende er når man vil fremstå som perfekt og derfor må rette på stort sett det meste for å bli det glansbilde man ønsker. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. januar 2019 #64396 Del Skrevet 13. januar 2019 Tråden er ryddet for ryktespredning, innhold med opphavsrett og svar til dette Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. januar 2019 #64397 Del Skrevet 13. januar 2019 25 minutter siden, Emilie112 skrev: Tja. Det er vel ingen som TAR henne. Problemet er at cbe fremstår som naturlig og det er så veldig lite av det vi ser på bloggen cbe er født med. Også er det litt spesielt å ha regulering i en alder av 30 år fordi en tann er litt skjev.. hun hun hatt kryss bitt, stort overbitt eller underbitt.. de fleste jeg kjenner er trygge nok på seg selv til å ha en tann på skjeiva. Er ikke det egentlig ganske sjarmerende? Det som ikke er sjarmerende er når man vil fremstå som perfekt og derfor må rette på stort sett det meste for å bli det glansbilde man ønsker. Jo,hun skal ofte slaktes for alt og veldig ofte ingenting. Skjeve tenner gir ofte både ulike plager og problemer,da de er vanskeligere å pusse,kan trigge migrene å gi dårlig tannhelse. Om man er 14 eller 30,så ser jeg virkelig ikke problemet med reguleringer eller skinner. At hun bruker/har brukt skinner har hun nevnt flere ganger. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 13. januar 2019 #64398 Del Skrevet 13. januar 2019 15 minutter siden, J.. skrev: Jo,hun skal ofte slaktes for alt og veldig ofte ingenting. Skjeve tenner gir ofte både ulike plager og problemer,da de er vanskeligere å pusse,kan trigge migrene å gi dårlig tannhelse. Om man er 14 eller 30,så ser jeg virkelig ikke problemet med reguleringer eller skinner. At hun bruker/har brukt skinner har hun nevnt flere ganger. Men jeg antar du også skjønner at det ikke er regulering alene som skaper diskusjon 😀 og du, en skjev tann gir ikke migrene vil jeg tro. Tannknissing kan bok der i mot være et problem. Men jeg er faktisk usikker på om fruen hadde valgt å ha regulering om hun ikke hadde fått denne sponset. Beklager å si det til deg, men bloggen er kun reklame. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 13. januar 2019 #64399 Del Skrevet 13. januar 2019 (endret) 3 timer siden, Emilie112 skrev: Men jeg antar du også skjønner at det ikke er regulering alene som skaper diskusjon 😀 og du, en skjev tann gir ikke migrene vil jeg tro. Tannknissing kan bok der i mot være et problem. Men jeg er faktisk usikker på om fruen hadde valgt å ha regulering om hun ikke hadde fått denne sponset. Beklager å si det til deg, men bloggen er kun reklame. Mange av bloggerne som har fått sponset tannbehandling. Det er jo spinnvilt hvor dyrt det er. Endret 13. januar 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 13. januar 2019 Populært innlegg #64400 Del Skrevet 13. januar 2019 Det som er det teite her er jo at CBE tidligere har uttalt at hun har perfekte tenner og et perfekt bitt når hun har fått kommentarer om at fortennene går litt innover, for så å takke ja til betalt regulering. Hvorfor regulering hvis tennene var perfekte? Likedan har hun også uttalt at hun hverken får fett hår eller kviser for så å reklamere for tørrshampo (som man bruker når håret begynner å bli fett, men orker ikke vaske det) og svindyrt hudpleieprodukter. I tillegg blir kviser og urenheter retusjert bort av mannen. Hun sverger til lavkarbo og mye cardiotrening for å holde seg slank, samtidig ble det observert nutriliett-shakes i skapet hennes på Bloggerene. Alt er rett og slett et narrativ 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg