Amber Skrevet 12. januar 2019 #64361 Del Skrevet 12. januar 2019 2 timer siden, loveli skrev: Djevelunge? 2 timer siden, blåbærpai skrev: Søppel. 2 timer siden, Rubella skrev: Produktprostituert 2 timer siden, loveli skrev: Djevelunge? Skikkelig seriøse innlegg.. hva feiler det dere? Bekrefter at dere ikke klarer å være saklige men bare må slenge drit. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 12. januar 2019 #64362 Del Skrevet 12. januar 2019 1 minutt siden, Amber skrev: Skikkelig seriøse innlegg.. hva feiler det dere? Bekrefter at dere ikke klarer å være saklige men bare må slenge drit. Det handler om å finne norske betegnelser for «influencer». 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 12. januar 2019 #64363 Del Skrevet 12. januar 2019 Akkurat nå, Guidet Kvinne skrev: Det handler om å finne norske betegnelser for «influencer». Og da synes du dette var saklige forslag? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 12. januar 2019 #64364 Del Skrevet 12. januar 2019 1 minutt siden, Amber skrev: Og da synes du dette var saklige forslag? Tja. Kan jo sende dem inn til Språkrådet, jeg overlater beslutningen til dem. Men forslagene har jo ikke egentlig noe med cbe å gjøre, og vi er jo i denne tråden, så jeg tipper du misforsto. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 12. januar 2019 #64365 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) Djevelunge, kanskje ikke. Men de andre forslagene, ja! Det er produktprostitusjon i aller høyeste grad, vi snakker om en bedrift som går fra å snakke om «en knekk svartsjokolade» til å fronte melkesjokolade, og udokumentert prevensjon. Og f****spray. Og.... og... Alvorligst er dog reklame for dukker som likner barn og sponset interiør på rommet til barnet. Er ikke det prostitusjon så vet ikke jeg Endret 12. januar 2019 av Dark Star 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 13. januar 2019 #64366 Del Skrevet 13. januar 2019 1 time siden, Amber skrev: Skikkelig seriøse innlegg.. hva feiler det dere? Bekrefter at dere ikke klarer å være saklige men bare må slenge drit. Sorry, ute av kontekst ser jeg at det kan tolkes som at jeg mener at selve CBE er djevelunge. Jeg mener jobben, som blogger/influenser, er djevelens verk. Det tilfører overhodet ingenting av nytte til verden, heller det omvendte. Bloggere, influensere, gjør djevelens verk og sprer usikkerhet, et uoppnåelig og falskt ideal og de har skremmende dårlige verdier og fraværende moral. Derfor sa jeg djevelunge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 13. januar 2019 #64367 Del Skrevet 13. januar 2019 På 10.1.2019 den 13.45, Ultiva skrev: Jeg syns man skal holde seg for god for å anklage CBE for å være "for tynn". Hva da med langt slankere bloggere som Kristine Ullebø, Rannveig Heitmann, Linni Meister osv? Denne "for tynn"-kritikken mot CBE forsvant da vitterlig samtidig med at den omfattende slankeredigeringen ble avslørt. CBE er en normalt slank dame med trent mage og trent rumpe, som var genetisk anlagt for å få liten gravidmage. Hun har en forkjærlighet for trange klær som gjerne blir litt for korte på armer og bein, noe som ser litt snodig ut - spesielt i de tallrike klesannonsene hennes. Men det er jo bare annonsørene som eventuelt taper på at klesmodellen bruker feil størrelse. Uansett så er det ikke størrelsen hennes det er noe "feil med"; CBE ser ut som en sunn og frisk tobarnsmamma. Enig. Hun er overhodet ikke for tynn. Når man ser henne stående ved siden av mannen sin, som er fotballspiller (store lår og legger på fotballspillere) ser man at hun faktisk har større lår en han. Hun ser såpass slank ut fordi hun har en ekstremt flat mage. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 13. januar 2019 #64368 Del Skrevet 13. januar 2019 1 time siden, Rubella skrev: Helt enig. Nå ser hun sunn og frisk ut! Vektmessig, i alle fall... Tror kanskje mange har denne kroppen friskt i minnet (2009): https://imgur.com/a/InckqA9 Oi ..tenk at hun poserte så fornøyd. Med åpen shorts for å se enda tynnere ut 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 13. januar 2019 #64369 Del Skrevet 13. januar 2019 3 timer siden, Hege899 skrev: Oi ..tenk at hun poserte så fornøyd. Med åpen shorts for å se enda tynnere ut Joda. Men det er noen år siden. Heldigvis ser hun idag ut som en normalt slank tobarnsmor som fortsatt er veldig opptatt av magen sin, jfr. alle "styrkeøvelsene" som publiseres på bloggen. Det som er synd er at hun tydeligvis får tilsendt demo-tøy i altfor liten størrelse, og som derfor ikke sitter pent nok på til å være salgsfremmende når bildene tas. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 13. januar 2019 #64370 Del Skrevet 13. januar 2019 5 timer siden, Rubella skrev: Helt enig. Nå ser hun sunn og frisk ut! Vektmessig, i alle fall... Tror kanskje mange har denne kroppen friskt i minnet (2009): https://imgur.com/a/InckqA9 Oj! Ikke rart at tøyet hun viser fram ser for smått ut, jakken er for trang til å kneppes igjen osv om det er denne kroppen klærne er beregnet på! Og uhyre merkelig at hun insisterer på at hun bruker samme størrelse som hun alltid har gjort, altså str XS eller S. Helt klart XS på dette bildet, men absolutt ikke nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 13. januar 2019 #64371 Del Skrevet 13. januar 2019 Den fella er hun ikke alene om å gå i. Man klarer fortsatt å presse seg inn i samme størrelse som for ti år siden, ergo er man samme størrelse som for ti år siden. At klærne sitter alt for trangt og man dermed bør innse at man faktisk har gått opp en størrelse, er vanskelig for mange å innse. Inkludert CBE, virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 13. januar 2019 #64372 Del Skrevet 13. januar 2019 Nei, hun er ikke en XS lengre. Tøyet sitter altfor stramt på henne at det byr meg imot å kjøpe de klærne hun viser frem. Skulle ønske hun heller kunne vise litt "vanlige" klær uten at for mye hud skal synes. Hvem er målgruppen hennes liksom? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 13. januar 2019 #64373 Del Skrevet 13. januar 2019 (endret) 8 timer siden, Rubella skrev: Helt enig. Nå ser hun sunn og frisk ut! Vektmessig, i alle fall... Tror kanskje mange har denne kroppen friskt i minnet (2009): https://imgur.com/a/InckqA9 Jeg skjønner nå, hvorfor LKE mener at Beoynce er feit. Endret 13. januar 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 13. januar 2019 #64374 Del Skrevet 13. januar 2019 10 minutter siden, Emmy_H said: Jeg skjønner nå, hvorfor LKE mener at beoynce er feit. What?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 13. januar 2019 #64375 Del Skrevet 13. januar 2019 (endret) 5 timer siden, MoKath skrev: What?! Jupp, hun er 20kg for feit, mener LKE. Ellers vil jeg si at det er synd hvis frua leser her og blir lei seg av at vi sier hun har lagt på seg. Men hvis du gjør det CBE: du ser uendelig mye friskere ut i kroppen nå som du har gått opp en-to størrelser i klær. Du har former på de rette plassene og er heldig som har så flat mage. Jeg vet det har vært nevnt noe om Nutrilettbarer her i tråden i det siste, men utifra det man ser av bildene er du mye frisk(ere) nå. Du er fin som du er! Ryddet for ryktespredning. Perelandra, mod. Endret 13. januar 2019 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. januar 2019 #64376 Del Skrevet 13. januar 2019 Sånn som denne ytterjakken: link til instagram Den ser alt for liten ut. Kort på ermene og det ser nesten ikke ut som om lommen kan lukkes igjen. Det ville sett mye bedre ut om den var to str. større. Nå vet jeg ikke om det er reklame for den da, men om det er det, og det pleier jo å være det, så er det ingen god reklame. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest secretidentity Skrevet 13. januar 2019 #64377 Del Skrevet 13. januar 2019 1 minutt siden, loveli skrev: Jupp, hun er 20kg for feit, mener LKE. Det sier jo veldig mye om ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. januar 2019 #64378 Del Skrevet 13. januar 2019 Frua får inn påfyll. S.E tar dem ut. Fine influensan gitt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 13. januar 2019 #64379 Del Skrevet 13. januar 2019 2 timer siden, formula skrev: Oj! Ikke rart at tøyet hun viser fram ser for smått ut, jakken er for trang til å kneppes igjen osv om det er denne kroppen klærne er beregnet på! Og uhyre merkelig at hun insisterer på at hun bruker samme størrelse som hun alltid har gjort, altså str XS eller S. Helt klart XS på dette bildet, men absolutt ikke nå! Må bare si at jeg har mer fett på kroppen enn CBE, men bruker fortsatt XS i mange plagg! Er ganske lav Har dog vett til å kjøpe S om det er nødvendig i andre plagg, eller til og med M om jeg vil ha mer oversized 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 13. januar 2019 #64380 Del Skrevet 13. januar 2019 Jeg tror faktisk jeg er litt slankere enn CBE (sett bortefra silikonen og "innovermagen") og jeg bruker small. Jeg har ikke sjans å få på meg xs og jeg er flatbrystet i tillegg. Kari Traa for eksempel får jeg nesten ikke tredd over overkroppen engang. Så enig, hun ser MYE sunnere og flottere ut nå, enn noensinne spør du meg. Men synd at hun ikke bare kan bruke klær som sitter bedre på henne.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg