FruJohansen Skrevet 11. januar 2019 #64301 Del Skrevet 11. januar 2019 2 timer siden, Keikolina skrev: Rart de ikke tar bilde av dopapiret sitt, da kunnet de jo skrevet av det på firma. Tips til et annet blogginnlegg. Den debatten har allerede vært oppe. Da de bodde på Siljan fikk hun kommentarer på at dopapiret som hun hadde lagt i en kurv ved toalettet var First Price, sa hun at hun foretrakk den rustikke looken. Husker ikke om innlegget var merket som annonse. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 11. januar 2019 #64302 Del Skrevet 11. januar 2019 Ny korpslue alarm! Denne gang i brunt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 11. januar 2019 #64303 Del Skrevet 11. januar 2019 7 minutter siden, FruJohansen skrev: Den debatten har allerede vært oppe. Da de bodde på Siljan fikk hun kommentarer på at dopapiret som hun hadde lagt i en kurv ved toalettet var First Price, sa hun at hun foretrakk den rustikke looken. Husker ikke om innlegget var merket som annonse. Det husker jeg óg! 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 11. januar 2019 #64304 Del Skrevet 11. januar 2019 17 timer siden, Rubella skrev: Jeg får litt klaustrofobi av å zoome inn på bildene hennes for tida. Den foundationen ser jo ut som om den er lagt på EKSTREMT tykt? Veldig grov og kakete finish. Også å gå slik ute i fullt dagslys, da! Hun som aldri har hatt en kvise skjønner jeg ikke hva prøver å skjule! Er på samme alder og er flink med sminke, og når det gjelder foundation er det «less is more» for min del. Tyyynt lag, evt. litt tykkere i områder om det er noe jeg ønsker å skjule. Noe lysere concealer under øyne, og lys øyenskygge (lik concealer) som base under øyenskygge i stedet for foundation. Ser ut som om hun sparkler på et TYKT lag i HELE ansiktet - selv inni nesefurene og på øyelokkene helt opp til brynene. Det ser så ubehagelig ut! 😮 Bare for å underbygge påstandene mine litt: https://imgur.com/a/6nvNavl Det ene bildet har til og med ei ny skipperlue (?) og gapesmil! Hva er greia med de luene/hattene, egentlig? De er jo ikke akkurat pene, kledelige, praktiske eller stilige? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoody Skrevet 11. januar 2019 #64305 Del Skrevet 11. januar 2019 15 timer siden, formula skrev: Jeg synes da virkelig ikke hele tråden blir "veldig, veldig negativ"? Tvert i mot, så er den til tider ganske morsom - om ikke alltid så konstruktiv.Og jeg synes slett ikke det er "kjempesynd". Får meg ofte en god latter av mange fiffige kommentarer her inne Man må rett og slett bare finne seg i at brukerne på KG er forskjellige, noen kommenterer det ene, og noen det andre. Burde ikke være noe problem å overse det man ikke er enig i. Eller man kan kommentere - opp til hver enkelt. Problemstillingen rundt eksponering drukner slett ikke, den blir tatt opp daglig, både her og i tråden om bloggerbarna. Problemstillingen blir kanskje tatt opp daglig, men ofte lite ift negative og lite konstruktive kommentarer, som fører nettopp til at de drukner. Det er min opplevelse, hvertfall. Min opplevelse er også at tråden blir veldig negativ når absolutt alt skal hakkes på. Jeg tror faktisk det ikke er noe som ikke hakkes på her, kan det kommenteres så kommenteres det. Til og med dopapir og kvitteringer.. Personlig synes jeg der er innafor å kommentere når (det jeg anser) er poenget med tråden forsvinner. Selvfølgelig må jeg bare finne meg i det, men å kommentere i håp om bedring syns jeg er innafor. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuttavims Skrevet 11. januar 2019 #64306 Del Skrevet 11. januar 2019 Var ikke nyttårsforsettet å fortsette å ikke spise rødt kjøtt? Regner vel ikke kjøttdeig som rødt kjøtt hun da, ellers røyk nyttårsforsettet i uke 2 med de greske kjøttbollene. Jeg fatter ikke- går det ikke an å skrive NOE som har en ørliten kjerne av troverdighet i hvert fall?? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 11. januar 2019 #64307 Del Skrevet 11. januar 2019 1 time siden, Rubella skrev: Bare for å underbygge påstandene mine litt: https://imgur.com/a/6nvNavl Det ene bildet har til og med ei ny skipperlue (?) og gapesmil! Hva er greia med de luene/hattene, egentlig? De er jo ikke akkurat pene, kledelige, praktiske eller stilige? Trodde ved første øyekast det var Wenche Myhre!😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. januar 2019 #64308 Del Skrevet 11. januar 2019 2 timer siden, Hoody skrev: Problemstillingen blir kanskje tatt opp daglig, men ofte lite ift negative og lite konstruktive kommentarer, som fører nettopp til at de drukner. Det er min opplevelse, hvertfall. Min opplevelse er også at tråden blir veldig negativ når absolutt alt skal hakkes på. Jeg tror faktisk det ikke er noe som ikke hakkes på her, kan det kommenteres så kommenteres det. Til og med dopapir og kvitteringer.. Personlig synes jeg der er innafor å kommentere når (det jeg anser) er poenget med tråden forsvinner. Selvfølgelig må jeg bare finne meg i det, men å kommentere i håp om bedring syns jeg er innafor. Hun skrev vel at to kjøttfrie dager har et minimum.. Så kjøttfri-forsettet vil kunne si å spise kjøtt 5 av 7 dager i uka. Lar meg både imponere og fascinere.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 11. januar 2019 #64309 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) 9 timer siden, Keikolina skrev: Rart de ikke tar bilde av dopapiret sitt, da kunnet de jo skrevet av det på firma. Tips til et annet blogginnlegg. De gjorde det en gang da de bodde på Siljan. Hun tok bilder av badet og up close av doruller i kurv. Så fikk de høre at det var rart at noen med så god råd kjøpte FirtPrice dopapir. Kommentarfeltet kokte såpass at hun måtte svare for seg i et nytt innlegg. Tror hun følte seg litt flau og har ikke gjort det siden. Men hun er ikke redd for å fremstå gjerrig iallefall. Jeg mener, de betalte 2500,- mer for billettene (tilsammen) i Disney World enn de trodde de måtte og de reagerer veldig. Selv jeg, med ganske vanlig økonomi hadde syntes det var helt ok. Endret 11. januar 2019 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 11. januar 2019 #64310 Del Skrevet 11. januar 2019 Jeg lurer egentlig på hva denne bloggeren kan bortsett fra å være ekstremt selvopptatt? Det går på repeat. Uinspirerende trening hvor hun skryter av seg selv, chiapuddinger og smoothie bowls, interiøret hennes er gørr kjedelig og dette klarer de ikke å sette sammen selv men må ha hjelp av eget firma og så får CBE skryt av at hun er så flink? Hun har jo ingen peiling. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. januar 2019 #64311 Del Skrevet 11. januar 2019 1 time siden, LilleSnupp skrev: Hun skrev vel at to kjøttfrie dager har et minimum.. Så kjøttfri-forsettet vil kunne si å spise kjøtt 5 av 7 dager i uka. Lar meg både imponere og fascinere.. To kjøttfrie dager? Det er vel under normalen for barnefamilier, vi har feks fisk minst 3 dager i uka (og jeg synes det er lite). 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoody Skrevet 11. januar 2019 #64312 Del Skrevet 11. januar 2019 2 timer siden, LilleSnupp skrev: Hun skrev vel at to kjøttfrie dager har et minimum.. Så kjøttfri-forsettet vil kunne si å spise kjøtt 5 av 7 dager i uka. Lar meg både imponere og fascinere.. Det hadde vel egentlig ikkje noe med mitt innlegg å gjøre (siden du siterte meg), med mindre den siste setningen din skulle understreke noe jeg har sagt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 11. januar 2019 #64313 Del Skrevet 11. januar 2019 1 time siden, Kollontaj skrev: To kjøttfrie dager? Det er vel under normalen for barnefamilier, vi har feks fisk minst 3 dager i uka (og jeg synes det er lite). Fisk er også kjøtt. Hun mener sikkert vegetar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. januar 2019 #64314 Del Skrevet 11. januar 2019 Nå har jeg lest det. Skriver først om å redusere forbruket av rødt kjøtt, deretter nevnes to kjøttfrie middager. Ikke lett å vite hva hun sikter til. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. januar 2019 #64315 Del Skrevet 11. januar 2019 11 hours ago, Keikolina said: Rart de ikke tar bilde av dopapiret sitt, da kunnet de jo skrevet av det på firma. Tips til et annet blogginnlegg. Det finnes jo faktisk en del kule dopapir "der ute". Tror det blant annet skal finnes med Sudoku-ruter på (men de gåtene kreves det jo hjernetrim for å løse), og så tror jeg også det finnes dopapir som ser ut som sedler. Det er jo attpåtil slikt de kanskje kunne fått sponset, og skrevet noe humoristisk omkring. Kombinert med en historie om at frua sikkert vil la dopapiret være en annen vei enn slik LKE vil. Hadde gjort seg. 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. januar 2019 #64316 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) 2 hours ago, loveli said: De gjorde det en gang da de bodde på Siljan. Hun tok bilder av badet og up close av doruller i kurv. Så fikk de høre at det var rart at noen med så god råd kjøpte FirtPrice dopapir. Kommentarfeltet kokte såpass at hun måtte svare for seg i et nytt innlegg. Tror hun følte seg litt flau og har ikke gjort det siden. Men hun er ikke redd for å fremstå gjerrig iallefall. Jeg mener, de betalte 2500,- mer for billettene (tilsammen) i Disney World enn de trodde de måtte og de reagerer veldig. Selv jeg, med ganske vanlig økonomi hadde syntes det var helt ok. Det finnes verre eksempler på bloggen hennes. Da de skulle prute på badedrakten til ene jenta på ferien i sommer, da de skulle kjøpe av (en tilfeldig selger på stranden, eller hvordan det nå var), da skjemtes jeg på vegne av Norge, altså. Endret 11. januar 2019 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 11. januar 2019 #64317 Del Skrevet 11. januar 2019 5 hours ago, tuttavims said: Var ikke nyttårsforsettet å fortsette å ikke spise rødt kjøtt? Regner vel ikke kjøttdeig som rødt kjøtt hun da, ellers røyk nyttårsforsettet i uke 2 med de greske kjøttbollene. Jeg fatter ikke- går det ikke an å skrive NOE som har en ørliten kjerne av troverdighet i hvert fall?? Tenkte det samme. Nyttårsforsett var å spise mindre kjøtt, eller å helt kutte ut kjøtt. Mens ho samtidig starter det nye året med en oppskrift basert på kjøtt... Nok en gang løgn og narrative innlegg. Ble lite imponert av å se henne i bloggerne forresten, sitter igjen med et enda dårligere inntrykk enn etter å ha lest bloggen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 11. januar 2019 #64318 Del Skrevet 11. januar 2019 Ikke ofte at jeg sitter som et spørsmålstegn over oppførselen til folk i dagens samfunn altså, men etter å ha sett Frua i bloggerne.... omg, jeg er målløs. Alt er så på trynet, jeg har ikke ord. Måten alt blir sagt og gjort på, det er så... hva skal jeg si, barnslig kanskje? Det med måkene, oppførselen og uttalelsene der, hva i alle dager liksom??? Og for å toppe det hele, kvittering på iskrem? Iskrem som blir kjøpt kun for å ta bilder, for så å kastes etterpå? Og å velge feriested etter hvor instavennlig det er? Vanlige barnefamilier velger feriested etter hvor barnevennlig det er. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 11. januar 2019 #64319 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) 3 hours ago, loveli said: De gjorde det en gang da de bodde på Siljan. Hun tok bilder av badet og up close av doruller i kurv. Så fikk de høre at det var rart at noen med så god råd kjøpte FirtPrice dopapir. Kommentarfeltet kokte såpass at hun måtte svare for seg i et nytt innlegg. Tror hun følte seg litt flau og har ikke gjort det siden. Men hun er ikke redd for å fremstå gjerrig iallefall. Jeg mener, de betalte 2500,- mer for billettene (tilsammen) i Disney World enn de trodde de måtte og de reagerer veldig. Selv jeg, med ganske vanlig økonomi hadde syntes det var helt ok. De fleste synes vel 2500 uforutsette penger for noen billetter er litt mye.. Og jeg følte ikke at de reagerte sånn veldig? Oppfattet det som litt spøk siden det er en stereotype at Sunnmøringer er gjerrige og han er fra Sunnmøre (hun sa jo "Sunnmøringen" istedet for navnet) Endret 11. januar 2019 av SoftKitty 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 11. januar 2019 #64320 Del Skrevet 11. januar 2019 Hun har i alle fall skapt barn som blir redd måker gjennom egen oppførsel. og ja, regnskapsføreren hennes har nok en del bilag å trekke av på skatten ved årets oppgjør når til og med en is skal inn i regnskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg