Gjest Emmy_H Skrevet 10. januar 2019 #64261 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) 21 minutter siden, SKE87 skrev: Haha! Så enig! Reagerte på den kvitteringen jeg også. Tenk at de kan skrive av en fuckings is på skatten for å slippe og betale mer skatt. Burde vært noen regler for hva man kan skrive av altså. Ikke når man er sunnmøring 😉Penger spart er penger tjent. Endret 10. januar 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 10. januar 2019 #64262 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Jeg får litt klaustrofobi av å zoome inn på bildene hennes for tida. Den foundationen ser jo ut som om den er lagt på EKSTREMT tykt? Veldig grov og kakete finish. Også å gå slik ute i fullt dagslys, da! Hun som aldri har hatt en kvise skjønner jeg ikke hva prøver å skjule! Er på samme alder og er flink med sminke, og når det gjelder foundation er det «less is more» for min del. Tyyynt lag, evt. litt tykkere i områder om det er noe jeg ønsker å skjule. Noe lysere concealer under øyne, og lys øyenskygge (lik concealer) som base under øyenskygge i stedet for foundation. Ser ut som om hun sparkler på et TYKT lag i HELE ansiktet - selv inni nesefurene og på øyelokkene helt opp til brynene. Det ser så ubehagelig ut! 😮 Endret 10. januar 2019 av Rubella 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ane_luise87 Skrevet 10. januar 2019 #64263 Del Skrevet 10. januar 2019 7 minutter siden, Rubella skrev: Jeg får litt klaustrofobi av å zoome inn på bildene hennes for tida. Den foundationen ser jo ut som om den er lagt på EKSTREMT tykt? Veldig grov og kakete finish. Også å gå slik ute i fullt dagslys, da! Hun som aldri har hatt en kvise skjønner jeg ikke hva prøver å skjule! Er på samme alder og er flink med sminke, og når det gjelder foundation er det «less is more» for min del. Tyyynt lag, evt. litt tykkere i områder om det er noe jeg ønsker å skjule. Noe lysere concealer under øyne, og lys øyenskygge (lik concealer) som base under øyenskygge i stedet for foundation. Ser ut som om hun sparkler på et TYKT lag i HELE ansiktet - selv inni nesefurene og på øyelokkene helt opp til brynene. Det ser så ubehagelig ut! 😮 Det med at hun aldri har hatt kviser stemmer ikke. Synes hun har en del uren hud fortsatt. Se bare på siste blogginnlegg. Synes egentlig synd på henne som er så usikker at hun må gå med et tykt lang sminke uansett hva hun skal. Og veldig trist at de redigerer huden såpass mye. Til og med linjene i panna til LK har plutselig forsvunnet, hvis man ser blogginnlegget fra mandagens skøyteinnlegg. Det er mye som gjør meg trist ved denne bloggen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 10. januar 2019 #64264 Del Skrevet 10. januar 2019 Jeg tenker av og til at foundationen sprekker, og at den detter av i biter. Som skader på en mur. En ting er lag på lag med sminke, men det å ta seg tid, det å utsette huden for dette daglig er helt fjernt for meg - kanskje fjernt for de fleste utenom andre rosabloggere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 10. januar 2019 #64265 Del Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, Macimba skrev: Jeg tenker av og til at foundationen sprekker, og at den detter av i biter. Som skader på en mur. En ting er lag på lag med sminke, men det å ta seg tid, det å utsette huden for dette daglig er helt fjernt for meg - kanskje fjernt for de fleste utenom andre rosabloggere Ja, ser rett og slett ut som om den er i ferd med å krakelere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 10. januar 2019 #64266 Del Skrevet 10. januar 2019 Da er CBE finalist i livsstil og business i Vixen award. Vel fortjent! og burde absolutt vinne begge kategorier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 10. januar 2019 #64267 Del Skrevet 10. januar 2019 7 minutter siden, Lin10 skrev: Da er CBE finalist i livsstil og business i Vixen award. Vel fortjent! og burde absolutt vinne begge kategorier. Godt hun er ikke finalist i årets gullpenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 10. januar 2019 #64268 Del Skrevet 10. januar 2019 Hva er kriteriene i business-kategorien? Skrive av mest mulig på skatten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 10. januar 2019 #64269 Del Skrevet 10. januar 2019 På 09.01.2019 den 19.38, Inocybe skrev: Jeg synes kroppen hennes er grei nok den, men jeg får regelrett avsmak av måtene hun ofte poserer på og krydrer med "pul meg" blikk og halvåpen "jeg er så klar" munn. Det føles som en uønsket pådytting av en annen persons seksualitet. Jeg er ikke noen fan av dick pics heller. Det er egne nettsteder å oppsøke om det er slike seksuelle bilder man ønsker. Passer ikke på en blogg om familieliv. For en stygg kommentar. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 10. januar 2019 #64270 Del Skrevet 10. januar 2019 Klart det blir big business når man skal skrive av familiens is. Jeg blir kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoody Skrevet 10. januar 2019 #64271 Del Skrevet 10. januar 2019 Det er så mange av dere som er så utrolig lite konstruktive! Alltid skal det kommenteres at hun hvertfall IKKE har stressende morningen (som om det egentlig har noe å bety - hun blogger jo om seg selv ikkje alle andre. Hva skulle hun gjort? Enten ikkje blogget om morningen sin eller konstruert en mer stressende morgen slik at flere kan relatere?), at hun tok med seg kvitteringen når hun kjøpte is (hvorfor henge seg opp i hva andre tar med seg en kvittering for?) og mengde sminke er jo en gjenganger.. Og dette er jo berre et par eksempler. Når noen ikke har noe konstruktivt å ta opp i denne tråden så blir den proppa full i unødvendig kommentarer som er negativt vinklet. Hun treffer tydeligvis en nerve hos mange. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 10. januar 2019 #64272 Del Skrevet 10. januar 2019 Neida. Publiseringene i blogg og de andre kanalene er bare så innmari lite troverdige når kart og terreng sjeldent stemmer overens, og ellers er i utakt med resten av samfunnet. Nærmere tonedøvt, i så måte. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. januar 2019 #64273 Del Skrevet 10. januar 2019 15 minutter siden, Hoody skrev: Det er så mange av dere som er så utrolig lite konstruktive! Alltid skal det kommenteres at hun hvertfall IKKE har stressende morningen (som om det egentlig har noe å bety - hun blogger jo om seg selv ikkje alle andre. Hva skulle hun gjort? Enten ikkje blogget om morningen sin eller konstruert en mer stressende morgen slik at flere kan relatere?), at hun tok med seg kvitteringen når hun kjøpte is (hvorfor henge seg opp i hva andre tar med seg en kvittering for?) og mengde sminke er jo en gjenganger.. Og dette er jo berre et par eksempler. Når noen ikke har noe konstruktivt å ta opp i denne tråden så blir den proppa full i unødvendig kommentarer som er negativt vinklet. Hun treffer tydeligvis en nerve hos mange. men det er jo akkurat det mange lesere opplever at hun gjør - altså at hun konstruerer en stressende morgen som folk kan relatere seg til. Men så har hun ikke erfaring med hvordan en gjennomsnitts travel morgen er for folk flest, og bommer, og så sitter man igjen med et narrativ som ikke er troverdig. Det mange reagerer på er koblingen mellom dette idealet av ekte hverdag koblet med kommersielle bindinger. Vi tolererer mer oppkonstruert idyll når vi vet helt sikkert at det er reklame, for da slår bullshitfilteret vårt lettere inn og vi kan vurdere informasjonen vi blir servert mer kritisk. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. januar 2019 #64274 Del Skrevet 10. januar 2019 Hun snakker både om å ha med ungene på jobb når de fotograferer i USA, men også om at det er ferie. Er det ferie eller jobb? Begge deler? Hvis det er jobb, kan de vel skrive av mesteparten på skatten? (Jeg kan ingenting om forretningsskatt, forøvrig. 😬) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar 2019 #64275 Del Skrevet 10. januar 2019 51 minutter siden, Emmy_H skrev: Godt hun er ikke finalist i årets gullpenn. Spør du meg er hun nærmere å få Gullbarbien 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 10. januar 2019 #64276 Del Skrevet 10. januar 2019 3 timer siden, formula skrev: Trodde det rareste i episode 8 av Bloggerne var paret som i fullt alvor er opptatt av kvitteringen for IS(!) Men altså...den scenen på stranda, med en mor som hyler og skriker i skrekk når måkene kommer for nær - er det mulig? Og avslutter kaoset med å lære barna følgende: "Dumme fugler". Nesten så man ikke vet om man skal le eller gråte. Og attpåtil vræle at det er det VERSTE hun har vært med på! Da har hun virkelig godt av en tur til Lesbos! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoody Skrevet 10. januar 2019 #64277 Del Skrevet 10. januar 2019 3 minutter siden, MissLucy skrev: men det er jo akkurat det mange lesere opplever at hun gjør - altså at hun konstruerer en stressende morgen som folk kan relatere seg til. Men så har hun ikke erfaring med hvordan en gjennomsnitts travel morgen er for folk flest, og bommer, og så sitter man igjen med et narrativ som ikke er troverdig. Det mange reagerer på er koblingen mellom dette idealet av ekte hverdag koblet med kommersielle bindinger. Vi tolererer mer oppkonstruert idyll når vi vet helt sikkert at det er reklame, for da slår bullshitfilteret vårt lettere inn og vi kan vurdere informasjonen vi blir servert mer kritisk. Personlig tror jeg at det handler mer om lesernes innstilling enn realitet. Hun kan godt ha sin form for stressende morgen. Selv om det kan oppleves vanskelig for andre å se det fra hennes perspektiv betyr ikke at morningen hennes ikke er stressende. For henne. Og det er jo ikke noe galt å ikke være enig i at hennes morgen er stressende, men man kan jo kanskje respektere at andre har andre rutiner og klokkeslett å forholde seg. Og som sagt så deler hun om seg og sitt. Ikke ditt og mitt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. januar 2019 #64278 Del Skrevet 10. januar 2019 2 minutter siden, MarianneE skrev: Spør du meg er hun nærmere å få Gullbarbien jeg har ofte tenkt at hun ville vært et godt valg som vinner av Gullbarbie! Men hun er vel for gammel. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. januar 2019 #64279 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) 6 minutter siden, Hoody skrev: Personlig tror jeg at det handler mer om lesernes innstilling enn realitet. Hun kan godt ha sin form for stressende morgen. Selv om det kan oppleves vanskelig for andre å se det fra hennes perspektiv betyr ikke at morningen hennes ikke er stressende. For henne. Og det er jo ikke noe galt å ikke være enig i at hennes morgen er stressende, men man kan jo kanskje respektere at andre har andre rutiner og klokkeslett å forholde seg. Og som sagt så deler hun om seg og sitt. Ikke ditt og mitt. nei, hun deler ikke seg og sitt. Hun deler et oppkonstruert og idealisert bilde som verken er hennes eller vårt, og du illustrerer problemstillingen helt perfekt når du sier at hun deler "seg og sitt". For da har du jo kjøpt historien hun forteller selger. Endret 10. januar 2019 av MissLucy 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. januar 2019 #64280 Del Skrevet 10. januar 2019 4 minutter siden, Kollontaj skrev: Hun snakker både om å ha med ungene på jobb når de fotograferer i USA, men også om at det er ferie. Er det ferie eller jobb? Begge deler? Hvis det er jobb, kan de vel skrive av mesteparten på skatten? (Jeg kan ingenting om forretningsskatt, forøvrig. 😬) Den isen ble fotografert på bloggen, så da kan de regnskapsføre utgiftene - dvs. at iskjøpet utgiftsføres på firmaet. De kan ikke skrive av på skatten, men de behøver ikke betale av sin egen private lommebok - treasures as betaler. Jeg antar at hele eller store deler av turen er utgiftsført på firmaet deres - de blogget og filmet og la ut en masse på SoMe gjennom hele reisen - så da var de på jobb og hadde utgifter i den forbindelse. Jeg antar at mange av reisene deres i hvertfall delvis har vært utgiftsført på selskapet deres de siste årene - de jobber jo alltid når de er på ferie. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg