Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick
11 hours ago, Zeitgeist said:

Ja, stemmer det. Og den forsvant temmelig fort når folk begynte å stille spørsmål. 

Rart det der ... på bloggen er det sunn mat som gjelder (og for såvidt ikke noe feil med det), men samtidig reklameres det for Freia Sjokolade og i kjøkkenskapet står det Nutrilett. Personlig finner jeg det heller hyklersk fra CBE, og gjør at - for min del - troverdigheten hennes seg nok et slag for baugen. 

Mange bloggere eier ikke etisk sans. Troverdigheten er gjerne lik null. CBE burde hatt nok bein i nesa til å takke nei til Freia. Det blir så gjennomsiktig og falskt. Sånn som den andre bloggeren (nye?) som jeg så på Bloggerne nå sist (Martine?). Hun skulle til Sverige for å reklamere for løsvipper, men det så ikke ut som om at hun brukte løsvipper i det hele tatt på privaten. Dessuten argumenterte hun selv for å være mest mulig naturlig selv mtp sminke, i og med at hun har silikon i puppene. Hvor er tankene deres når de da takker ja til slikt? Så klager de samtidig over at de er så stressa og hektiske. CBE har jo også uten tvil råd til at hun kunne ha takket nei til Freia. Den som kunne ha dratt til Sverige for å reklamere for løsvipper med troverdigheten i boks, det er Isabel. 

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet hva «Nutrilett-gate» handler om. Noen som kan forklare kort?

Endret av SKE87
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anniken Jørgensen reklamerte for nutrilett på insta i går, så kanskje det er et nytt samarbeid på gang mellom nutrilett og bloggere 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, skruf skrev:

Anniken Jørgensen reklamerte for nutrilett på insta i går, så kanskje det er et nytt samarbeid på gang mellom nutrilett og bloggere 

Reklamert for nutrilett? Da håper jeg de har kommet med noen nye produkter for at om disse tynne bloggerne skal reklamere for nutrilett da er verden virkelig på gal vei.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, SKE87 skrev:

Jeg har mistet hva «Nutrilett-gate» handler om. Noen som kan forklare kort?

En episode på Bloggerne. CBE ordner til mannens surprisebursdag, åpner kjøkkenskapet for å hente noe. I skapet ser man Nutriletten lett tilgjengelig. 

Jeg tror ikke det er noe samarbeid mellom Nutrilett og CBE. Episoden ble jo tatt opp for ganske lenge siden. Mer sannsynlig det er narativet om den sunne veien til perfekt kropp som ikke helt stemmer.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Emilie112 skrev:

Reklamert for nutrilett? Da håper jeg de har kommet med noen nye produkter for at om disse tynne bloggerne skal reklamere for nutrilett da er verden virkelig på gal vei.

Enig

Men ja, det var reklame for nutrilettbarer. 

Blir jo null troverdighet, på samme måte som da CBE reklamerte for Freia melkesjokolade etter at hun i årevis har uttalt at hun lever lavkarbo, og når hun skal kose seg ekstra så er det med en knekk mørk sjokolade, gjerne premium 86% til kaffen.

Likeså med Freia så begynte det å komme bilder der melkesjokoladen var sneket inn i bakgrunnen noen uker før selve reklameinnlegget kom. 

Edit;

reklame for nutrilett hos Anniken Jørgensen 

Endret av skruf
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, skruf skrev:

Hun har reklamert for nutrilett tidligere også, så tror ikke det tyder på noe nytt samarbeid for CBE sin del. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, skruf skrev:

Enig

Men ja, det var reklame for nutrilettbarer. 

Blir jo null troverdighet, på samme måte som da CBE reklamerte for Freia melkesjokolade etter at hun i årevis har uttalt at hun lever lavkarbo, og når hun skal kose seg ekstra så er det med en knekk mørk sjokolade, gjerne premium 86% til kaffen.

Likeså med Freia så begynte det å komme bilder der melkesjokoladen var sneket inn i bakgrunnen noen uker før selve reklameinnlegget kom. 

Ja, det er rart det der. Har ikke vært spir av melkesjokolade før eller etter. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
19 hours ago, Mrs. Random Nick said:

Frua ser veldig sliten ut på de siste bildene, selv om hun har et tonn med nydelig sminke på ansiktet. Det skjuler ikke slitenheten.

Tar det siste blogginnlegget hennes som en bekreftelse på dette. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære bloggeier: Det siste jeg orker når jeg er groggy og litt for trøtt før frokost er å skrelle en slitsomt beskallet ananas, fjerne kjernen, hakke den, og hive den oppi en juicemaskin jeg verken har eller trenger sammen med chilien fra fredagens taco. Det er for mye arbeid og for mye sukker.

Gi meg heller traktekaffekolben rett i handa - jeg må våkne og har det travelt.

Fine bilder og farger, da. Og takk for lenken. Men hva med rosmarinen?

#troverdighektiskhverdag

Endret av Revenge of Cthulhu
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Kjære bloggeier: Det siste jeg orker når jeg er groggy og litt for trøtt før frokost er å skrelle en slitsomt beskallet ananas, fjerne kjernen, hakke den, og hive den oppi en juicemaskin jeg verken har eller trenger sammen med chilien fra fredagens taco. Det er for mye arbeid og for mye sukker.

#troverdighektiskhverdag

Sjelden jeg går inn på bloggen, men nå måtte jeg. Takk for dagens humring! Takke meg til kaffe og tørr brødskive mens jeg i bilen stresser for å komme meg på jobb. Altså hvilken verden er det her. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev:

#troverdighektiskhverdag

Bedriften er som vanlig i utakt med målgruppen sin. CBE informerte tidligere i uka om at hun vil stå opp tidlig, "slik at vi kan få et innlegg å lese til morgenkaffen kl 9". Altså; hallo i luken. Da er det allerede en time eller to siden de fleste dro hjemmefra for å rekke jobb, skole og barnehage.

Endret av Ultiva
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest formula

Trodde det rareste i episode 8 av Bloggerne var paret som i fullt alvor er opptatt av kvitteringen for IS(!)

Men altså...den scenen på stranda, med en mor som hyler og skriker i skrekk når måkene kommer for nær - er det mulig? Og avslutter kaoset med å lære barna følgende: "Dumme fugler"

Nesten så man ikke vet om man skal le eller gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Ultiva skrev:

Bedriften er som vanlig i utakt med målgruppen sin. CBE informerte tidligere i uka om at hun vil stå opp tidlig, "slik at vi kan få et innlegg å lese til morgenkaffen kl 9". Altså; hallo i luken. Da er det allerede en time eller to siden de fleste dro hjemmefra for å rekke jobb, skole og barnehage.

Vekkerklokken ringer 0600. Jeg leser mail, nettaviser og sosiale medier til ca 0615. Slumrer til 0630-0635. Står opp, koker kaffe, dusjer, vekker unger og ordner fravær av ansatte og plan for dagen til 0710. Går tur med hunden til 0730 og drar på jobb med brødskive i hånda. Neste sosiale medier tid, er et eller annet dødpunkt mellom møter på jobb. 

Så jeg vil helst ha oppdatering kl 0600, hvis poenget er å gi meg et innlegg på morgenen, før jobb.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ultiva skrev:

For meg så virker det som at målgruppen ikke er høyt utdanna kvinner, men kvinner som er hjemmeværende og hvor meningen med livet er egenpleie og slanking. Hvem gidder å lese blogg på jobb kl.09.00? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, formula skrev:

Trodde det rareste i episode 8 av Bloggerne var paret som i fullt alvor er opptatt av kvitteringen for IS(!)

Men altså...den scenen på stranda, med en mor som hyler og skriker i skrekk når måkene kommer for nær - er det mulig? Og avslutter kaoset med å lære barna følgende: "Dumme fugler"

Nesten så man ikke vet om man skal le eller gråte.

Haha! Så enig!

Reagerte på den kvitteringen jeg også. Tenk at de kan skrive av en fuckings is på skatten for å slippe og betale mer skatt. Burde vært noen regler for hva man kan skrive av altså.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...