Xstrella Skrevet 10. januar 2019 #64241 Del Skrevet 10. januar 2019 33 minutter siden, Keikolina skrev: Hun forsynte seg sikkert flere ganger. Du tror? Neppe. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. januar 2019 #64242 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) 11 hours ago, Zeitgeist said: Ja, stemmer det. Og den forsvant temmelig fort når folk begynte å stille spørsmål. Rart det der ... på bloggen er det sunn mat som gjelder (og for såvidt ikke noe feil med det), men samtidig reklameres det for Freia Sjokolade og i kjøkkenskapet står det Nutrilett. Personlig finner jeg det heller hyklersk fra CBE, og gjør at - for min del - troverdigheten hennes seg nok et slag for baugen. Mange bloggere eier ikke etisk sans. Troverdigheten er gjerne lik null. CBE burde hatt nok bein i nesa til å takke nei til Freia. Det blir så gjennomsiktig og falskt. Sånn som den andre bloggeren (nye?) som jeg så på Bloggerne nå sist (Martine?). Hun skulle til Sverige for å reklamere for løsvipper, men det så ikke ut som om at hun brukte løsvipper i det hele tatt på privaten. Dessuten argumenterte hun selv for å være mest mulig naturlig selv mtp sminke, i og med at hun har silikon i puppene. Hvor er tankene deres når de da takker ja til slikt? Så klager de samtidig over at de er så stressa og hektiske. CBE har jo også uten tvil råd til at hun kunne ha takket nei til Freia. Den som kunne ha dratt til Sverige for å reklamere for løsvipper med troverdigheten i boks, det er Isabel. Endret 10. januar 2019 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 10. januar 2019 #64243 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Jeg har mistet hva «Nutrilett-gate» handler om. Noen som kan forklare kort? Endret 10. januar 2019 av SKE87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. januar 2019 #64244 Del Skrevet 10. januar 2019 Anniken Jørgensen reklamerte for nutrilett på insta i går, så kanskje det er et nytt samarbeid på gang mellom nutrilett og bloggere 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 10. januar 2019 #64245 Del Skrevet 10. januar 2019 34 minutter siden, skruf skrev: Anniken Jørgensen reklamerte for nutrilett på insta i går, så kanskje det er et nytt samarbeid på gang mellom nutrilett og bloggere Reklamert for nutrilett? Da håper jeg de har kommet med noen nye produkter for at om disse tynne bloggerne skal reklamere for nutrilett da er verden virkelig på gal vei. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 10. januar 2019 #64246 Del Skrevet 10. januar 2019 36 minutter siden, SKE87 skrev: Jeg har mistet hva «Nutrilett-gate» handler om. Noen som kan forklare kort? En episode på Bloggerne. CBE ordner til mannens surprisebursdag, åpner kjøkkenskapet for å hente noe. I skapet ser man Nutriletten lett tilgjengelig. Jeg tror ikke det er noe samarbeid mellom Nutrilett og CBE. Episoden ble jo tatt opp for ganske lenge siden. Mer sannsynlig det er narativet om den sunne veien til perfekt kropp som ikke helt stemmer. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. januar 2019 #64247 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) 7 minutter siden, Emilie112 skrev: Reklamert for nutrilett? Da håper jeg de har kommet med noen nye produkter for at om disse tynne bloggerne skal reklamere for nutrilett da er verden virkelig på gal vei. Enig Men ja, det var reklame for nutrilettbarer. Blir jo null troverdighet, på samme måte som da CBE reklamerte for Freia melkesjokolade etter at hun i årevis har uttalt at hun lever lavkarbo, og når hun skal kose seg ekstra så er det med en knekk mørk sjokolade, gjerne premium 86% til kaffen. Likeså med Freia så begynte det å komme bilder der melkesjokoladen var sneket inn i bakgrunnen noen uker før selve reklameinnlegget kom. Edit; reklame for nutrilett hos Anniken Jørgensen Endret 10. januar 2019 av skruf 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullakrula Skrevet 10. januar 2019 #64248 Del Skrevet 10. januar 2019 1 time siden, skruf skrev: Anniken Jørgensen reklamerte for nutrilett på insta i går, så kanskje det er et nytt samarbeid på gang mellom nutrilett og bloggere Hun har reklamert for nutrilett tidligere også, så tror ikke det tyder på noe nytt samarbeid for CBE sin del. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 10. januar 2019 #64249 Del Skrevet 10. januar 2019 57 minutter siden, skruf skrev: Enig Men ja, det var reklame for nutrilettbarer. Blir jo null troverdighet, på samme måte som da CBE reklamerte for Freia melkesjokolade etter at hun i årevis har uttalt at hun lever lavkarbo, og når hun skal kose seg ekstra så er det med en knekk mørk sjokolade, gjerne premium 86% til kaffen. Likeså med Freia så begynte det å komme bilder der melkesjokoladen var sneket inn i bakgrunnen noen uker før selve reklameinnlegget kom. Ja, det er rart det der. Har ikke vært spir av melkesjokolade før eller etter. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 10. januar 2019 Populært innlegg #64250 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Mye av debatten om CBE og hvordan hun har valgt å fremstille seg selv, kroppen sin og levevanene sine, handlet om at hun har vært indignert over at hun for kritikk for å være tynn - og hvor hun gang på gang på gang har hevdet at hun er "naturlig" tynn - hva nå det måtte innebære. Som så mye annet som fremstilles i hennes SoMe-kanaler, så er det jo ikke akkurat fullstendig samsvar mellom hva hun sier at hun gjør og er, og hva man ser at hun gjør og er. Hvis hun bruker nutrilett som en del av kostholdet sitt, er det vanskelig å se at hun skulle være "naturlig" tynn - hva nå det måtte innebære. For meg er det å være naturlig tynn, å være tynn med et normalt kosthold - å være tynn selv om man ikke lever på kaloriunderskudd. Å være sylslank på grensen mot nedre del av normal-BMI samtidig som man lever på kalorifattig diett og trener mye for å holde denne vekten, er ikke å være "naturlig" tynn. Det er å velge og jobbe aktivt for å være veldig slank. Det er ikke forbudt. Hvor sunt det er, er det delte meninger om. Forøvrig vil jeg si at hun ser ganske/veldig mye sunnere ut nå etter to barn, enn hun gjorde for noen år siden. Men at hun er så tynn fordi hun bare er sånn, er vel diskutabelt. At hun er så slank fordi hun jobber aktivt for å være det, er vel nærmere sannheten. Nutrilett i kjøkkenskapet er vel en bekreftelse på dette. Endret 10. januar 2019 av pøbelsara 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. januar 2019 #64251 Del Skrevet 10. januar 2019 19 hours ago, Mrs. Random Nick said: Frua ser veldig sliten ut på de siste bildene, selv om hun har et tonn med nydelig sminke på ansiktet. Det skjuler ikke slitenheten. Tar det siste blogginnlegget hennes som en bekreftelse på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 10. januar 2019 Forfatter Populært innlegg #64252 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Jeg syns man skal holde seg for god for å anklage CBE for å være "for tynn". Hva da med langt slankere bloggere som Kristine Ullebø, Rannveig Heitmann, Linni Meister osv? Denne "for tynn"-kritikken mot CBE forsvant da vitterlig samtidig med at den omfattende slankeredigeringen ble avslørt. CBE er en normalt slank dame med trent mage og trent rumpe, som var genetisk anlagt for å få liten gravidmage. Hun har en forkjærlighet for trange klær som gjerne blir litt for korte på armer og bein, noe som ser litt snodig ut - spesielt i de tallrike klesannonsene hennes. Men det er jo bare annonsørene som eventuelt taper på at klesmodellen bruker feil størrelse. Uansett så er det ikke størrelsen hennes det er noe "feil med"; CBE ser ut som en sunn og frisk tobarnsmamma. Endret 10. januar 2019 av Ultiva 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 10. januar 2019 #64253 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Kjære bloggeier: Det siste jeg orker når jeg er groggy og litt for trøtt før frokost er å skrelle en slitsomt beskallet ananas, fjerne kjernen, hakke den, og hive den oppi en juicemaskin jeg verken har eller trenger sammen med chilien fra fredagens taco. Det er for mye arbeid og for mye sukker. Gi meg heller traktekaffekolben rett i handa - jeg må våkne og har det travelt. Fine bilder og farger, da. Og takk for lenken. Men hva med rosmarinen? #troverdighektiskhverdag Endret 10. januar 2019 av Revenge of Cthulhu 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. januar 2019 #64254 Del Skrevet 10. januar 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 10. januar 2019 #64255 Del Skrevet 10. januar 2019 1 time siden, Revenge of Cthulhu skrev: Kjære bloggeier: Det siste jeg orker når jeg er groggy og litt for trøtt før frokost er å skrelle en slitsomt beskallet ananas, fjerne kjernen, hakke den, og hive den oppi en juicemaskin jeg verken har eller trenger sammen med chilien fra fredagens taco. Det er for mye arbeid og for mye sukker. Gi meg heller traktekaffekolben rett i handa - jeg må våkne og har det travelt. Fine bilder og farger, da. Og takk for lenken. Men hva med rosmarinen? #troverdighektiskhverdag Sjelden jeg går inn på bloggen, men nå måtte jeg. Takk for dagens humring! Takke meg til kaffe og tørr brødskive mens jeg i bilen stresser for å komme meg på jobb. Altså hvilken verden er det her. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 10. januar 2019 Forfatter #64256 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) 2 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev: Kjære bloggeier: Det siste jeg orker når jeg er groggy og litt for trøtt før frokost er å skrelle en slitsomt beskallet ananas, fjerne kjernen, hakke den, og hive den oppi en juicemaskin jeg verken har eller trenger sammen med chilien fra fredagens taco. Det er for mye arbeid og for mye sukker. Gi meg heller traktekaffekolben rett i handa - jeg må våkne og har det travelt. Fine bilder og farger, da. Og takk for lenken. Men hva med rosmarinen? #troverdighektiskhverdag Bedriften er som vanlig i utakt med målgruppen sin. CBE informerte tidligere i uka om at hun vil stå opp tidlig, "slik at vi kan få et innlegg å lese til morgenkaffen kl 9". Altså; hallo i luken. Da er det allerede en time eller to siden de fleste dro hjemmefra for å rekke jobb, skole og barnehage. Endret 10. januar 2019 av Ultiva 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 10. januar 2019 #64257 Del Skrevet 10. januar 2019 Trodde det rareste i episode 8 av Bloggerne var paret som i fullt alvor er opptatt av kvitteringen for IS(!) Men altså...den scenen på stranda, med en mor som hyler og skriker i skrekk når måkene kommer for nær - er det mulig? Og avslutter kaoset med å lære barna følgende: "Dumme fugler". Nesten så man ikke vet om man skal le eller gråte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 10. januar 2019 #64258 Del Skrevet 10. januar 2019 49 minutter siden, Ultiva skrev: Bedriften er som vanlig i utakt med målgruppen sin. CBE informerte tidligere i uka om at hun vil stå opp tidlig, "slik at vi kan få et innlegg å lese til morgenkaffen kl 9". Altså; hallo i luken. Da er det allerede en time eller to siden de fleste dro hjemmefra for å rekke jobb, skole og barnehage. Vekkerklokken ringer 0600. Jeg leser mail, nettaviser og sosiale medier til ca 0615. Slumrer til 0630-0635. Står opp, koker kaffe, dusjer, vekker unger og ordner fravær av ansatte og plan for dagen til 0710. Går tur med hunden til 0730 og drar på jobb med brødskive i hånda. Neste sosiale medier tid, er et eller annet dødpunkt mellom møter på jobb. Så jeg vil helst ha oppdatering kl 0600, hvis poenget er å gi meg et innlegg på morgenen, før jobb. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 10. januar 2019 #64259 Del Skrevet 10. januar 2019 2 timer siden, Ultiva skrev: Bedriften er som vanlig i utakt med målgruppen sin. CBE informerte tidligere i uka om at hun vil stå opp tidlig, "slik at vi kan få et innlegg å lese til morgenkaffen kl 9". Altså; hallo i luken. Da er det allerede en time eller to siden de fleste dro hjemmefra for å rekke jobb, skole og barnehage. For meg så virker det som at målgruppen ikke er høyt utdanna kvinner, men kvinner som er hjemmeværende og hvor meningen med livet er egenpleie og slanking. Hvem gidder å lese blogg på jobb kl.09.00? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 10. januar 2019 #64260 Del Skrevet 10. januar 2019 2 timer siden, formula skrev: Trodde det rareste i episode 8 av Bloggerne var paret som i fullt alvor er opptatt av kvitteringen for IS(!) Men altså...den scenen på stranda, med en mor som hyler og skriker i skrekk når måkene kommer for nær - er det mulig? Og avslutter kaoset med å lære barna følgende: "Dumme fugler". Nesten så man ikke vet om man skal le eller gråte. Haha! Så enig! Reagerte på den kvitteringen jeg også. Tenk at de kan skrive av en fuckings is på skatten for å slippe og betale mer skatt. Burde vært noen regler for hva man kan skrive av altså. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg