Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest formula
1 time siden, nodhjelp skrev:

Om ti år begynner sikkert X og X å blogge.

Slett navnene på barna.

Om 10 år eksisterer ikke blogging slik vi kjenner det i dag. Men det finnes garantert måter å eksponere både seg selv og uskyldige tredjeparter på, da også. Går imidlertid ut fra at lovverket da forlengst er på plass ift beskyttelse av disse.

Svært interessant om noen av bloggerbarna vil fortelle om barndommen sin etterhvert, og hvordan de opplevde den. 

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, MissLucy said:

nå ja. Men det kommer ikke til å vare lenge. De er på overtid allerede.

Snart kommer avleggerne på banen med egne blogger. CBE tjener nok penger på bloggen i fem-ti år til, uten problemer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, formula said:

Om 10 år eksisterer ikke blogging slik vi kjenner det i dag.

Hvorfor tror du det? Content marketing dør neppe ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, nodhjelp skrev:

Snart kommer avleggerne på banen med egne blogger. CBE tjener nok penger på bloggen i fem-ti år til, uten problemer.

det tror jeg ikke er sannsynlig. Hun har blogget i nesten 10 år, og publikumsinteressen er åpenbart dalende. Det er rett og slett ikke realistisk å tro at hun skal klare å blogge i 15-20 år til sammen. CBE har vært på toppen av sin popularitetskurve, og nå er den på vei nedover. B-kjendiser kommer og går, og blir fort glemt, og jeg kan ikke se hvorfor det ikke skal skje med CBE også.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nodhjelp skrev:

Hvorfor tror du det? Content marketing dør neppe ut.

Content marketing som i "late som jeg er din venn for å anbefale alt fra svisker til cruise til deg" er nok definitivt på vei ut, jo. Content marketing slik feks Jotun gjør på sine web-sider, er nok fremtiden - content informercials med god produktinformasjon fra folk med peil vil nok stå seg. Men det er jo noe helt annet.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, pøbelsara skrev:

Content marketing som i "late som jeg er din venn for å anbefale alt fra svisker til cruise til deg" er nok definitivt på vei ut, jo. Content marketing slik feks Jotun gjør på sine web-sider, er nok fremtiden - content informercials med god produktinformasjon fra folk med peil vil nok stå seg. Men det er jo noe helt annet.

Enig. Store firmaer vil ha få, men litt kjente ansikter med cred innenfor sitt felt til å fronte sine kampanjer - gjerne på firmaets egen nettside. De vil ikke spre seg på en haug med bloggere som pusher alt fra dåseduft til Ellos mens de presser ungene sine inn foran kameraet. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, nodhjelp skrev:

Tvilsomt da denne bransjen vil bli regulert av nytt lovverk. Blogg som vi kjenner nå kommer til å dø ut da de ikke er i takt med det som rører seg i samfunnet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Frua ser veldig sliten ut på de siste bildene, selv om hun har et tonn med nydelig sminke på ansiktet. Det skjuler ikke slitenheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hva det er de vil formidle med den siste billedserien der frua poserer med rosa potteskjulere i kamo-klær med full brudesminke og -frisyre? Er det en parodi?

det er så deprimerende at det er sånn som dette annonsører støtter opp under, mens avisene dør. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neitakk Caroline, vi ønsker ikke å se yngstemann sitt rom, uansett hvor fint det blir med rosetter i taket... 😉

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2019 den 20.53, Emmy_H skrev:

Det er ingen merkedager som er hellig i den bedriften. Fra fødsel til konfirmasjon skal bloggere bruke barna sine i markedsføringøymed, helt forkastelig. 

Minns noen bilder i forbindelse med en begravelse også jeg...

På 6.1.2019 den 21.31, Lin10 skrev:

Hun har en flott kropp og hun går med kroppsnære antrekk, men hun spiller overhode ikke på sex. Er en trygg i seg selv og vil en aldri ha behov for vise seg frem på en slik måte, at en skulle tro det var et mannlig publikum en henvender seg til. 

Funkygine, CBE er b.la bloggere som viser kropp på en sunn måte. De har flotte kropper, men de spiller ikke på kropp som om de er et sexobjekt eller ønsker å være det. 

Hvorfor har hun da "kom-å-ta-meg-blikk" på flere bilder? Hvorfor oser hun ikke ekte glede isteden? Hvis hun er så trygg i seg selv, hvorfor fikser hun da på seg selv, både i virkeligheten og med digital etterbehandling? Hvorvidt de har flott kropp eller ei kommer forøvrig helt an på smaken. Jeg finner henne ikke seksuelt tiltrekkende, og dermed blir disse "vampete" bildene hennes ganske komiske.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Pås skrev:

Neitakk Caroline, vi ønsker ikke å se yngstemann sitt rom, uansett hvor fint det blir med rosetter i taket... 😉

Seriøst, viser de frem det rommet i huset som skal være det tryggeste barna har. De kongelige barna er mer skjermet. Ingen har sett noen av de kongelige sine barnerom. Har de mistet vett og forstand?

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmy_H
28 minutter siden, Pås skrev:

Er det virkelig så dårlig stelt at man ikke kan betale ferieturer, og oppussing (av mindreåriges rom)  av egen lomme slik at mindreårige skal slippe å være rekvisitter i eget liv?? 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter siste dagers blogginnlegg der bloggeieren igjen fremstår lettere konstipert, forventer jeg i grunnen en avsløring om samarbeid med passende leverandører der et par pasientforeninger er målgruppen. Coconut Breeze dåsespray var bare forsmaken.

Altså, hva er det fotografen og bloggeier egentlig ønsker å formidle med disse bildene?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Sandin skrev:

Minns noen bilder i forbindelse med en begravelse også jeg...

Hvorfor har hun da "kom-å-ta-meg-blikk" på flere bilder? Hvorfor oser hun ikke ekte glede isteden? Hvis hun er så trygg i seg selv, hvorfor fikser hun da på seg selv, både i virkeligheten og med digital etterbehandling? Hvorvidt de har flott kropp eller ei kommer forøvrig helt an på smaken. Jeg finner henne ikke seksuelt tiltrekkende, og dermed blir disse "vampete" bildene hennes ganske komiske.

Jeg synes kroppen hennes er grei nok den, men jeg får regelrett avsmak av måtene hun ofte poserer på og krydrer med "pul meg" blikk og halvåpen "jeg er så klar" munn. Det føles som en uønsket pådytting av en annen persons seksualitet. Jeg er ikke noen fan av dick pics heller. Det er egne nettsteder å oppsøke om det er slike seksuelle bilder man ønsker. Passer ikke på en blogg om familieliv. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Emmy_H
57 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Etter siste dagers blogginnlegg der bloggeieren igjen fremstår lettere konstipert, forventer jeg i grunnen en avsløring om samarbeid med passende leverandører der et par pasientforeninger er målgruppen. Coconut Breeze dåsespray var bare forsmaken.

Altså, hva er det fotografen og bloggeier egentlig ønsker å formidle med disse bildene?

Endret av Emmy_H
Slettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zeitgeist skrev:

@Revenge of Cthulhu: Kan det skyldes Nutriletten som nylig ble vist i første episode av Bloggerne? 

Har aldri selv trengt slike hjelpemidler men kanskje magen blir litt i uorden? Det tilhører jo ikke akkurat et sunnt og velbalansert kosthold. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zeitgeist skrev:

@Revenge of Cthulhu: Kan det skyldes Nutriletten som nylig ble vist i første episode av Bloggerne? 

Du la merke til den du å, ja?

Nutrilett inneholder ikke noen god næringsstoffsammensetning av protein og karbohydrat som er verdt å snakke om og inneholder i tillegg altfor mye sukker. Merkelig at de har slikt i huset med en halvstudert ernæringsfysiolog i huset, de burde vite bedre. Spesielt når de begge tidligere har sverget til lavkarbo.

Mulig de har stått i skapet siden dengang bloggeieren lå i sengen en uke i mai ifjor og ike kunne løpe så mye.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...