Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Emmy_H skrev:

Ble mindreårige også filmet når de var i disneyland?

Det blir de. Mye og. På snap blir de daglig. Forkastelig. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett dagens episode av bloggerne og det er sikkelig pute TV altså. Jeg sitter nok en gang igjen med: hvorfor eksponeres disse barna?? Hvorfor?? 

Det er også ganske gøy når familien tusler i Disney World, pyntet til fingerspissene i ukomfortable klær, men resten av de voksne i parken ser ut til å hå med avslappende og klær man kan bevege seg i. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Det virker så lite troverdig med de treningsinnleggene, selv om jeg har sett på insta at hun faktisk trener. Jeg tror grunnen til dette er at hun er sparklet i aniktet etter alle kunstens regler før morgentrening.

Hvem sminker seg i sitt eget hjem før trening - det ser bare forferdelig teit ut. Man blir jo svett av å trene og må dusje etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
2 timer siden, Emilie112 skrev:

Har sett dagens episode av bloggerne og det er sikkelig pute TV altså. Jeg sitter nok en gang igjen med: hvorfor eksponeres disse barna?? Hvorfor?? 

Det er også ganske gøy når familien tusler i Disney World, pyntet til fingerspissene i ukomfortable klær, men resten av de voksne i parken ser ut til å hå med avslappende og klær man kan bevege seg i. 

Klesstilen er kopiert fra x- antall andre bloggere/Instagrammere. Som mange av de andre bildene hun legger ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, MissLucy skrev:

så klarte de å finne en måte å tjene penger på ferien, uten at det teknisk sett er reklame og uten å måtte merke floridainnleggene. Kanskje klarte de i tillegg å skrive av hele turen på skatten på den måten? begynner å forstå hvorfor frua gikk rundt i minni mus-kostyme - må jo se litt sprek ut på tv.

Jeg tror CBE.no skriver av alle reiser på firmaet. Er det noen som tror noe annet? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stinatina skrev:

Hun tror vi drikker morgenkaffen klokken 9🤪

Den la også jeg merke til. Er i samme gata som når hun skrev at det ikke var vanlig å få dårlig samvittighet når man var syk fra jobb, men at hun fikk dårlig samvittighet fordi det var så viktig å presterere i hennes jobb. Greit nok at dette skal være en blogg hvor man kan kople av fra livet og drømme seg litt bort, men av og til så finnes det tilsynelatende ikke kontakt med virkeligheten i det hele tatt.

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ultiva skrev:

Den la også jeg merke til. Er i samme gata som når hun skrev at det ikke var vanlig å få dårlig samvittighet når man var syk fra jobb, men at hun fikk dårlig samvittighet fordi det var så viktig å presterere i hennes jobb. Greit nok at dette skal være en blogg hvor man kan kople av fra livet og drømme seg litt bort, men av og til så finnes det tilsynelatende ikke kontakt med virkeligheten i det hele tatt.

Har hun noen gang hatt en ekte jobb? Jeg ser faktisk ikke på bloggen hennes som jobb, ja det er sikkert slitsomt når det du tjener penger på faktisk er kjernen i livet ditt, familien din og deg selv, men det er fortsatt ikke arbeid slik jeg ser det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stjernekikkeren said:

Har hun noen gang hatt en ekte jobb? Jeg ser faktisk ikke på bloggen hennes som jobb, ja det er sikkert slitsomt når det du tjener penger på faktisk er kjernen i livet ditt, familien din og deg selv, men det er fortsatt ikke arbeid slik jeg ser det.

Hun har jobbet på Peppe's og i en klesbutikk. Gina Tricot eller Vero Moda.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, nodhjelp skrev:

Hun har jobbet på Peppe's og i en klesbutikk. Gina Tricot eller Vero Moda.

Så hvis hun var syk og ikke kunne gå på jobb der, så har hun nå fortalt at det ikke ga henne dårlig samvittighet fordi det ikke var så viktig som det bloggen hennes er.. Blir ikke lett for henne å få vanlig arbeid når bloggbobla smeller hvis hun skal dele sånne tanker og holdninger. Sånn alt i alt begynner vel hennes "yrke" å gjøre seg overflødig etterhvert, og det kommer det kommer et liv etter det. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis hun var syk og ikke kunne gå på jobb der, så har hun nå fortalt at det ikke ga henne dårlig samvittighet fordi det ikke var så viktig som det bloggen hennes er.. Blir ikke lett for henne å få vanlig arbeid når bloggbobla smeller hvis hun skal dele sånne tanker og holdninger. Sånn alt i alt begynner vel hennes "yrke" å gjøre seg overflødig etterhvert, og det kommer det kommer et liv etter det. 

CBE og LKE kommer aldri til å ha vanlige jobber. 

Ender kanskje som medierådgiver eller noe slikt, i beste fall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nodhjelp skrev:

CBE og LKE kommer aldri til å ha vanlige jobber. 

Ender kanskje som medierådgiver eller noe slikt, i beste fall.

Jeg dør av latter hvis de ender opp med å rådgi noen som helst i bruk av media 😂

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dør av latter hvis de ender opp med å rådgi noen som helst i bruk av media 😂

Uansett så skal de vel aldri ut og søke jobb på normal måte. De tjener nok på bloggen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, nodhjelp skrev:

Uansett så skal de vel aldri ut og søke jobb på normal måte. De tjener nok på bloggen.

Nå ja, men det varer ikke evig, ikke utvikler de seg heller, er liksom Familien AS som selges, det er begrenset hvor interessant det kan bli.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kleenex skrev:

Jeg tror CBE.no skriver av alle reiser på firmaet. Er det noen som tror noe annet? 

Ja, og nå skal hun jo spare til drømmetur til Maldivene, vent litt.... det var og reklame. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen som har fortalt henne at hun blander verbene «å ligge» og «å legge» ennå? (jf. Bloggerne hvor hun sier at de har lagt i mange timer på stranda og en eldgammel diskusjon her på KG). 

Det heter «ligget», Caroline Berg Eriksen. Ikke «lagt». Såpass forventer jeg fra noen som lever av skriving og bare har toppkarakterer. Kreativiteten din bør du heller legge i innholdet i blogginnleggene.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H

Fint hvis du kan slette denne, det er ikke lov å navngi barna. Det er for å beskytte de ifølge VVP, noe bloggforeldre aldri har lest seg opp på. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
15 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Er det ingen som har fortalt henne at hun blander verbene «å ligge» og «å legge» ennå? (jf. Bloggerne hvor hun sier at de har lagt i mange timer på stranda og en eldgammel diskusjon her på KG). 

Det heter «ligget», Caroline Berg Eriksen. Ikke «lagt». Såpass forventer jeg fra noen som lever av skriving og bare har toppkarakterer. Kreativiteten din bør du heller legge i innholdet i blogginnleggene.

Så tilomed i en film oversettelse i sta at det ble skrevet lagt.. Begynner å bli en veldig vanlig feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nodhjelp skrev:

nå ja. Men det kommer ikke til å vare lenge. De er på overtid allerede.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...