Miranda16 Skrevet 15. august 2018 #59321 Skrevet 15. august 2018 18 timer siden, Anniedoug skrev: Det er sagt gjentatte ganger i dag og når tv2 har reklamert for programmet. Vi fikk istedet et intervju med Thomas «Fingeren» Gullestad som uttalte seg veldig negativt om de som eksponerer barna sine på nett - og særlig de som bruker den i reklame! Det er rimelig ironisk at eksponerer barna i stor skala uten at de mener det er verken galt eller bekymringsfullt, men å forsvare det på nasjonal tv da går de tom for argumenter. At de takker ja, men trekker seg i siste liten sier alt 27
Anonym90059005 Skrevet 15. august 2018 #59322 Skrevet 15. august 2018 Hun skrev jo i innlegget som ble postet 12.30 i går at hun skulle jobbe litt til, så reise innover til Oslo. Så kan man jo undres hva som brått ikke passet. Var det ikke barnefilm og pizza som ble vist fram på ettermiddagen på insta? Kanskje hun eller narrativet ikke var riktig kalibrert for tv-reportasjen. 37
Populært innlegg Surikatt Skrevet 15. august 2018 Populært innlegg #59323 Skrevet 15. august 2018 (endret) 53 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Hun skrev jo i innlegget som ble postet 12.30 i går at hun skulle jobbe litt til, så reise innover til Oslo. Så kan man jo undres hva som brått ikke passet. Var det ikke barnefilm og pizza som ble vist fram på ettermiddagen på insta? Kanskje hun eller narrativet ikke var riktig kalibrert for tv-reportasjen. Hun kan ikke snakke for seg, derfor ble det ikke noe. Har sett det før på TV. Nervøs latter i annenhver setning og ingenting fornuftig å komme med. Verdensmester i sin alternative virkelighet men i den virkelige verden har hun ingenting å komme med. Der virker hun flau over seg selv. F.eks bildet 4 dager etter fødsel, «det var mamma som sa jeg måtte vise det til andre». Særlig. Endret 15. august 2018 av Surikatt 54
Inocybe Skrevet 15. august 2018 #59324 Skrevet 15. august 2018 5 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Hun skrev jo i innlegget som ble postet 12.30 i går at hun skulle jobbe litt til, så reise innover til Oslo. Så kan man jo undres hva som brått ikke passet. Var det ikke barnefilm og pizza som ble vist fram på ettermiddagen på insta? Kanskje hun eller narrativet ikke var riktig kalibrert for tv-reportasjen. Akkurat nå hadde det lønnet seg for CBE å være åpen og ærlig. Det ser veldig suspekt ut når det fram til kvelden før ble annonsert at de skulle stille på TV og CBE skriver hun var klar til å dra rundt lunsjtid. Noe veldig presserende dukket tydeligvis brått opp så det "ikke passet" likevel. Undrer meg om CBE var kjent med hvem de andre gjestene skulle være da hun takket ja. Tema for innslaget var meg bekjent ikke annonsert på forhånd heller. Med alle disse indisiene hadde det lønnet seg for CBE å si rett ut hvorfor hun ikke dro likevel. Men det forutsetter selvfølgelig at sannheten ikke nettopp er at hun feiget ut og ikke tørr stå opp for seg selv og debattere det daglige misbruket av sine barns privatliv. Alle vet CBE hadde kommet til kort og til forskjell for VP med Sara Eline Grønvold tror jeg CBE hadde skjønt hun holdt på å bli spist levende. 41
Gjest Asti Skrevet 15. august 2018 #59325 Skrevet 15. august 2018 (endret) Tenker Cbe&Co er glad det ikke ble noe av "God sommer Norge" - https://imgur.com/a/V62jmbM - siden Thomas "Finger'n" Gullestad samme kveld som de skulle vært der viste til at: "Han blir provosert over at det er så mange som bruker bilder av barna sine i sosiale medier. – Det å bruke barn til markedsføring av seg selv, som clickbait, for å få likes, det synes jeg er kvalmt. Og ikke minst folk som bruker barna sine til å promotere produkter." - https://www.tv2.no/underholdning/10002018/ Tenk dere hvor pinlig det ville ha vært for CBE å sitte i "sofaen" med familien før eller etter denne utalelsen. Endret 15. august 2018 av Asti
Veslefrikk Skrevet 15. august 2018 #59326 Skrevet 15. august 2018 5 minutter siden, Asti skrev: Tenker Cbe&Co er glad det ikke ble noe av "God sommer Norge" - https://imgur.com/a/V62jmbM - siden Thomas "Finger'n" Gullestad samme kveld som de skulle vært der viste til at: "Han blir provosert over at det er så mange som bruker bilder av barna sine i sosiale medier. – Det å bruke barn til markedsføring av seg selv, som clickbait, for å få likes, det synes jeg er kvalmt. Og ikke minst folk som bruker barna sine til å promotere produkter." - https://www.tv2.no/underholdning/10002018/ Tenk dere hvor pinlig det ville ha vært for CBE å sitte i "sofaen" med familien før eller etter denne utalelsen. Tenk hvor pinlig det hadde blitt hvis de skulle sitte sammen i sofaen og diskutert temaet. Tenker det er derfor de trakk seg. 25
Gjest Asti Skrevet 15. august 2018 #59327 Skrevet 15. august 2018 (endret) @Veslefrikk jeg tenker at God sommer Norge ikke ville stillt kritiske spørsmål, siden planen var at familien skulle være der, men uansett flaut for Cbe&Co om folk hadde fått med seg Gullestad sin krtikk av bruk av barn på SoMe, og så viste de seg på skjermen før eller etter det. De hadde nok blitt direkte koblet til uttalelsen, uten at noen trengte å si noe høyt. Derfor er nok Cbe&Co glad i dag, for at det ikke ble noe av... Endret 15. august 2018 av Asti
Sinnatagg Skrevet 15. august 2018 #59328 Skrevet 15. august 2018 Noen skrev at de hadde blitt så flau! Og jeg er så enig. Ikke bare hadde jeg blitt flau, men jeg hadde fått så en så stor og vond klump i magen at jeg hadde revurdert eksponeringen av barna tvert. Jeg hadde rett og slett "skjemtes", som vi sier her. (Skammet meg.) 24
Veslefrikk Skrevet 15. august 2018 #59329 Skrevet 15. august 2018 7 minutter siden, Asti skrev: @Veslefrikk jeg tenker at God sommer Norge ikke ville stillt kritiske spørsmål, siden planen var at familien skulle være der, men uansett flaut for Cbe&Co om folk hadde fått med seg Gullestad sin krtikk av bruk av barn på SoMe, og så viste de seg på skjermen før eller etter det. De hadde nok blitt direkte koblet til uttalelsen, uten at noen trengte å si noe høyt. Derfor er nok Cbe&Co glad i dag, for at det ikke ble noe av... Ååå var det meningen at hele familien skulle dit ja. Trodde det var bare henne, evt hun og ham. Ja det hadde vært flaut for dem. 8
Medici Skrevet 15. august 2018 #59330 Skrevet 15. august 2018 Tenker vel egentlig at hele denne drøye eksponeringen av barna deres er flau. For de er åpenbart oppmerksomme på at det er uglesett ettersom de forsvarer det som de gjør, sammen med alle disse snikfotograferte bakhodene. 23
Gjest CecilieX Skrevet 15. august 2018 #59331 Skrevet 15. august 2018 Jeg nektet å tro at TV2 kjører en promo for en gjest uten at en avtale er spikret. Hun trakk seg, det er den eneste mulige forklaringen. Hun har en lang historikk med å lyve; for bare noen få måneder siden hadde «invitasjonen ikke kommet frem» da hun var invitert til å diskutere et av de andre kritikkverdige områdene på bloggen: kroppspress Jeg hadde vært flau hvis jeg som voksen kvinne ikke kunne a) argumentere for meg og b) ikke greide å stå for valgene jeg tok.
Sophia_08 Skrevet 15. august 2018 #59332 Skrevet 15. august 2018 Prøvde meg på en liten morsomhet i kommentarfeltet... Den ble visst for drøy, gitt! Traff jeg en øm spiker på hodet? Kommentar hvertfall ikke godkjent og slettet. https://imgur.com/a/M9lFY3H 16
Irja Skrevet 15. august 2018 #59333 Skrevet 15. august 2018 Så de kunne ikke skylde på at barnevakten var syk heller.. barna skulle være med? Flaut. 17
Rubella Skrevet 15. august 2018 #59334 Skrevet 15. august 2018 1 time siden, Sinnatagg skrev: Noen skrev at de hadde blitt så flau! Og jeg er så enig. Ikke bare hadde jeg blitt flau, men jeg hadde fått så en så stor og vond klump i magen at jeg hadde revurdert eksponeringen av barna tvert. Jeg hadde rett og slett "skjemtes", som vi sier her. (Skammet meg.) Jeg sier også «skjemtes» («skjæmtes») - og det ville jeg absolutt gjort om jeg var henne! 10
Vernis Skrevet 15. august 2018 #59335 Skrevet 15. august 2018 Det var jo heller ikke snakk om en reklame som var laget lang tid i forveien. Programlederen sa på slutten av mandagens direktesending at cbe og familien skulle delta i programmet påfølgende dag. For øvrig dårlig av tv2 at de ikke kommenterer det. 19
Keaton Skrevet 15. august 2018 #59336 Skrevet 15. august 2018 Gullestad og Nervik har jo andre strenger å spille på enn å eksponere ungene, hva kan eierne bak CBE.no annet enn å shoppe, ta middels gode bilder og vise frem ungene med jevne mellomrom? 39
Vernis Skrevet 15. august 2018 #59337 Skrevet 15. august 2018 Akkurat nå, Kollontaj skrev: Gullestad og Nervik har jo andre strenger å spille på enn å eksponere ungene, hva kan eierne bak CBE.no annet enn å shoppe, ta middels gode bilder og vise frem ungene med jevne mellomrom? Vise frem six-pack' en? 🙄 7
Gjest Leoor Skrevet 15. august 2018 #59338 Skrevet 15. august 2018 Det spørs om det tas lærdom av denne situasjonen og om det fører til refleksjon over eksponering. Det er vel kanskje mest irritasjon over å ha brukt så lang tid på det ytre (uten å få vist det frem) som gnager mest.
Rubella Skrevet 15. august 2018 #59339 Skrevet 15. august 2018 Akkurat nå, Vernis skrev: Vise frem six-pack' en? 🙄 Og stive brystvorter. 15
Rev. Revenge Skrevet 15. august 2018 #59340 Skrevet 15. august 2018 (endret) 16 minutter siden, Vernis skrev: Vise frem six-pack' en? 🙄 Hvilken six-pack? Der i gården går det i å forsøke å holde fettprosenten så lav som mulig og å suge magen inn så hardt at fruen ser konstipert ut der hun speider mot horisonten, ut fra bildene å dømme Endret 15. august 2018 av Revenge of Cthulhu 28
Fremhevede innlegg