Gjest annepannesjoko Skrevet 12. januar 2015 #5681 Del Skrevet 12. januar 2015 Side2 også nå. Og på bloggen deres står det "10 ryggsekker under 500 kr"... Håper at de som er annonsører etterhvert forstår at antall lesere ikke handler om at man er interessert i produktene de vil selge der.. Folk er bare innom for å se "galskapen". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 12. januar 2015 #5682 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Skrevet i dag, 00:10 Dolce, on 11 Jan 2015 - 20:19, said: Spot on Dolce! Må innrømme da jeg leste kommentaren til Dolce første gang at jeg tenkte "denne kommer Lars-Kristian til å bruke"! Og jaggu! Synes du skal kreve royalties for denne altså, Dolce! Ryddet for slettet innlegg + ditt svar. irrlys, mod. Endret 12. januar 2015 av irrlys 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 12. januar 2015 #5683 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Så han leser og sorterer ut alt som kommer inn før hun får lese. Var ikke tanken å kvitte seg med fotballfruestemplet og å være mer selvstendig da? Hvor lenge har han gjort dette? Hva med alle dem som trodde de kom direkte til Caroline ved å skrive. Potensielt sårbare mennesker. Skriver Caroline innleggene sine selv? Endret 12. januar 2015 av Vind 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 12. januar 2015 #5684 Del Skrevet 12. januar 2015 Bra at han (de) går ut og sier noe om dette, men fryktelig ufint å igjen lange ut mot de leserne hvis kommentarer han (de) har svart på. Ikke bare har disse leserne fått ufine svar i bloggen, de har blitt lurt og nå blir de kalt nett-troll i riksdekkende media. Jeg kan ikke se at noen av disse leserne fortjener en slik behandling. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoyrepikenxo Skrevet 12. januar 2015 #5685 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Jasså, så det er altså LK som sitter og svarer leserne i kommentarfeltet om sminkeproduktene og de nye skoene. Endret 12. januar 2015 av hoyrepikenxo 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 12. januar 2015 #5686 Del Skrevet 12. januar 2015 Hvordan i alle dager kan fotballfrua påstå at hun jobber dagen lang dersom LK tar seg av godkjenning av kommentarer? Skulle tro at det var det største arbeidet. Tar jo litt tid å sile ut 100 negative kommentarer, redigere kommentarer, og svare på kommentarer skrevet av seg selv. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 12. januar 2015 #5687 Del Skrevet 12. januar 2015 Sunt vett har mistet halve sine følgere på Facebook - så det utgjør en virkning at sannheten kommer frem, og sikkert flere enn det.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 12. januar 2015 #5688 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Har hun ikke sagt at hun godkjenner alle kommentarer selv? Endret 12. januar 2015 av Vind 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 12. januar 2015 #5689 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Kjære VG. Her skal dere få noen gratis tips av meg for forbedring av artikkelen: - Skriv litt mer om det potensielle lovbruddet som foreligger, bruk av beskyttet tittel. Ernæringsfysiolog og lege er to av de beskyttede titlene som er brukt her. Jurist er ikke en beskyttet tittel. Dere kan vise til helsepersonelloven f.eks. Dette er straffbart. - Kontakt noen av samarbeidspartnerne til Treasures AS. Treasures AS er en millionbedrift som tydelig fortjener å bli gått mer etter i sømmene. Hør hva f.eks. Ving synes om dette. Synes de det er okei at CBE/LKE kaller potensielle kunder av Ving for "mentalt tilbakestående" ? - Hvorfor er det så kort tid mellom de kommentarene som LK visstnok skal ha skrevet og svaret CBE gir? Kan ikke dette tyde på at det er en og samme person som har skrevet kommentarer? - Nett-troll? Her er det både positive og negative kommentarer som har fått tilsvar av PT-Åge, Juristen, Legen, "Marte". - Suntvett.no. Alle kommentarene her er borte, skjermdumpene viser at det kanskje er mer omfattende juks her. LKE har hatt hele dialoger med seg selv. - "En kule i hodet" - Bekkevold, som denne kommentaren var rettet til, har sagt han skal politiannmelde. Dette kan bli en morsom sak. Endret 12. januar 2015 av troikaen 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 12. januar 2015 #5690 Del Skrevet 12. januar 2015 Kjære VG. Her skal dere få noen gratis tips av meg for forbedring av artikkelen: - Skriv litt mer om det potensielle lovbruddet som foreligger, bruk av beskyttet tittel. Ernæringsfysiolog og lege er to av de beskyttede titlene som er brukt her. Jurist er ikke en beskyttet tittel. Dere kan vise til helsepersonelloven f.eks. Dette er straffbart. - Kontakt noen av samarbeidspartnerne til Treasures AS. Treasures AS er en millionbedrift som tydelig fortjener å bli gått mer etter i sømmene. Hør hva f.eks. Ving synes om dette. Synes de det er okei at CBE/LKE kaller potensielle kunder av Ving for "mentalt tilbakestående" ? - Hvorfor er det så kort tid mellom de kommentarene som LK visstnok skal ha skrevet og svaret CBE gir? Kan ikke dette tyde på at det er en og samme person som har skrevet kommentarer? - Suntvett.no. Alle kommentarene her er borte, skjermdumpene viser at det kanskje er mer omfattende juks her. LKE har hatt hele dialoger med seg selv. - "En kule i hodet" - Bekkevold, som denne kommentaren var rettet til, har sagt han skal politiannmelde. Dette kan bli en morsom sak. Send denne til dem. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 12. januar 2015 #5691 Del Skrevet 12. januar 2015 "Jeg er ikke interessert i å bruke den kommende uken på og diskutere hvem som kan krediteres meg og ikke. La meg heller slå fast at jeg har skrevet mye dumt." Dette viser, synes jeg, at han egentlig ikke tar ansvar for det han har gjort. Han gidder ikke snakke om hvilke kommentarer han har skrevet, så ingen må komme her og beskylde han for å late som om han er jurist, fysioterapeut eller lege, kalle andre tilbakestående eller skrive at noen skulle hatt ei kule i panna. Dette gjør at han aldri trenger å ta ansvar for de verste kommentarene, når han nekter å snakke om det og påstår at han bare har skrevet noen, men vil ikke si hvilke. VIKTIGSTE innlegget de siste 10 sidene. Kunne ønske jeg kunne plusset deg 100 ganger. Uttalelsen hans er BS, og den setningen om at "jeg gidder ikke å bruke tiden min på å fortelle hva jeg har skrevet" beviser at de forsøker å ikke ta ansvaret for de verste kommentarene. Håper alle i tråden får med seg innlegget ditt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibbis Skrevet 12. januar 2015 #5692 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg må si det er litt morsommere å lese gamle artikler på vg som omhandler paret nå. Denne er en høydare: "har forfatteren dokumentasjon på at det ergjennomført luguber og villedende markedsføring på fotballfrue.no? fra artikkel: http://www.vg.no/rampelys/bevegelser/fotballfrue-klager-paa-pressen-pfu-sier-nei/a/10121626/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 12. januar 2015 #5693 Del Skrevet 12. januar 2015 Send denne til dem. Har sendt sånn ca det til dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 12. januar 2015 #5694 Del Skrevet 12. januar 2015 Kjære VG. Her skal dere få noen gratis tips av meg for forbedring av artikkelen: - Skriv litt mer om det potensielle lovbruddet som foreligger, bruk av beskyttet tittel. Ernæringsfysiolog og lege er to av de beskyttede titlene som er brukt her. Jurist er ikke en beskyttet tittel. Dere kan vise til helsepersonelloven f.eks. Dette er straffbart. - Kontakt noen av samarbeidspartnerne til Treasures AS. Treasures AS er en millionbedrift som tydelig fortjener å bli gått mer etter i sømmene. Hør hva f.eks. Ving synes om dette. Synes de det er okei at CBE/LKE kaller potensielle kunder av Ving for "mentalt tilbakestående" ? - Hvorfor er det så kort tid mellom de kommentarene som LK visstnok skal ha skrevet og svaret CBE gir? Kan ikke dette tyde på at det er en og samme person som har skrevet kommentarer? - Nett-troll? Her er det både positive og negative kommentarer som har fått tilsvar av PT-Åge, Juristen, Legen, "Marte". - Suntvett.no. Alle kommentarene her er borte, skjermdumpene viser at det kanskje er mer omfattende juks her. LKE har hatt hele dialoger med seg selv. - "En kule i hodet" - Bekkevold, som denne kommentaren var rettet til, har sagt han skal politiannmelde. Dette kan bli en morsom sak. Send den til alle avisene som har skrevet om saken!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 12. januar 2015 #5695 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg har virkelig ikke ord... Alt i alt - jeg tror det er noe mer der ute som ikke "vi" ser.. De er noen luringer, de der.... Herr og fru Eriksen ! Luringer? Hadde de vært det hadde de brukt litt mindre penger på julepynt og litt mer på nettsikkerhet. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 12. januar 2015 #5696 Del Skrevet 12. januar 2015 Det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest mailen hans, er at alt er nettrollenes feil, og at han bare har gjort dette for å forsvare familien sin. Så de leserne som har stilt kritiske spørsmål, vært uenige med ham eller viser til veldokumentert forskning som han er uenig i - så er de nettroll? Som han så seg nødt til å svare for å ta vare på familien sin? Jeg kan godt tenke meg at han har svart på hets av og til, men jeg tror nok mesteparten av kommentarene han har skrevet har handlet mer om å heve seg selv. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 12. januar 2015 #5697 Del Skrevet 12. januar 2015 Har sendt sånn ca det til dem. Supert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsbb Skrevet 12. januar 2015 #5698 Del Skrevet 12. januar 2015 Luringer? Hadde de vært det hadde de brukt litt mindre penger på julepynt og litt mer på nettsikkerhet. Joa.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 12. januar 2015 #5699 Del Skrevet 12. januar 2015 VIKTIGSTE innlegget de siste 10 sidene. Kunne ønske jeg kunne plusset deg 100 ganger. Uttalelsen hans er BS, og den setningen om at "jeg gidder ikke å bruke tiden min på å fortelle hva jeg har skrevet" beviser at de forsøker å ikke ta ansvaret for de verste kommentarene. Håper alle i tråden får med seg innlegget ditt. Helt enig! Håper noen ansvarliggjør VG rundt dette i morgen, det er jo her kjernen ligger, kommentarene der han/de har utgitt for og være lege etc! Ellers bekrefter de jo selv hvem som styrer deres "vellykkede" liv, ikke noe overraskelse der gitt! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sannhetssøker Skrevet 12. januar 2015 #5700 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Lars-Kristian Eriksen: -VG har forelagt meg en rekke kommentarer de mener kan stamme fra meg. Noen av dem har jeg skrevet, noen har jeg ikke skrevet. Jeg er ikke interessert i å bruke den kommende uken på å diskutere hvem som kan krediteres meg og ikke. Neivel, nei. Betyr det at man ustraffet kan drapstrue personer og tjene penger på ulovlig vis, hvis man bare hevder at man ikke er interessert i å diskutere hvor vidt man har begått disse lovbruddene? For hvis ikke fotballmannen -eller fotballfruen- har skrevet alle, hvem har gjort det? Er ikke det heller noe han er interessert i å diskutere? Men er ikke det noe han MÅ diskutere, i hvert fall redegjøre for? Dersom bloggen oppfattes mer seriøst som følge av de falske kommentarene og følgelig genererer mer trafikk, er ikke dette noe som da nærmer seg ren svindel? Jeg kan ikke skjønne annet. PS! Hvis det er sånn at man føler at man må ty til ulovligheter på nettet for å forsvare familien sin, bør man kanskje som ansvarlig forelder revurdere sitt forhold til nettet? Endret 12. januar 2015 av sannhetssøker 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg