Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Shit, jeg sitter her og er.... skikkelig provosert merker jeg. :frustrert::kvalm::murvegg:

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Gjest gundagrynte
Skrevet

og ikveld tenner vi et lys- vi tenner det for ...

..hørte jeg fakkeltog????? :)

Skrevet

Jaja. Hadde de bare kommet med dette på fredag så hadde det vært flaut. Sånn fløvvt-flaut, puteflaut.

Men nå er det litt mer enn flaut, nå har de løyet og sletta og manisk forsøkt å komme opp med en unnskyldning, for så å kjøre "leserne er slemme"-kortet når de så at det ikke gikk.

Det står ikke respekt av dette her akkurat, det er bare de som rodde til de mista årene og båten sank, og et forsøk på å i det minste ikke drukne.

Men én ting skal LK ha; jeg hadde ikke trodd han ville gå med på å ta skylda. Jeg trodde han var alt for selvhøytidelig for det. Så kudos for dét, i det minste.

• Liker 27
Skrevet

Dersom mannen min hadde gjort noe slikt. Nei, han ville aldri gjort noe sånt.

• Liker 8
Skrevet

Spot on Dolce! :tommelsmil:

Ser den, ja. Så jeg forventer en fet sjekk fra LKE i morgen for å ha vært mediarådgiver for dem i en tung stund.

Men likevel. Det holder bare ikke. Det har gått for lang tid. Og LKE har allerede vært ute i media og snakket om mulig forfalskning av bevisene. Og CBE har snakket om at dette var en veldig komplisert sak.

Hadde de derimot tatt kontakt med VG den kvelden bobla sprakk, og servert den samme historien; ja, da hadde det stått litt mer respekt av dem/han.

• Liker 19
Skrevet

...Den der så jeg faktisk LETT komme. Beste damage-kontrollen er jo at han tar på seg all skyld. Kan vel neppe skylde på familieforsvar når det gjelder kommentarene på hans egen blogg..

• Liker 12
Skrevet

Dette er jo kun taktikk. Med tanke på sponsorer og HENNES omdømme.

• Liker 12
Skrevet

"Caroline har hørt om noen av disse kommentarene. Hun har alltid bedt meg om å slutte med det, og om å slette de. Hun hadde rett." klassisk eksempel på en kvinne som skubber mannen sin foran seg. Lurer på når vi får seg kvinner gjøre det samme for mennene sine, det skjer vel aldri.

• Liker 2
Skrevet

og ikveld tenner vi et lys- vi tenner det for ...

De som ikke pr i aften har en bruker på Forumet på KG. :ol:

• Liker 5
Skrevet

Burde egentlig betalt den brukeren for å ha skrevet pressemeldingen for dem.

Yes, jeg forventer en sjekk i posten i morgen. LKE, send meg en PM så får du adressen ;-)

• Liker 14
Skrevet

INGENTING henger på grep. Mtp hva de har kommentert selv denne helgen og hva som kommer frem nå. Det de har brukt helgen på, er uten tvil å finne ut hvordan de skulle løse dette. Og dette ble resultatet, lite imponert. Tipper hun dropper å blogge om det også, nå slipper hun vel det.

• Liker 10
Skrevet

Det omdømmet er long gone. De er sammen om alt og hun er minst like skyldig. Ser mer for meg "Åååååhh, Lasse, ta dem!"

• Liker 7
Gjest annepannesjoko
Skrevet (endret)

Han skylder på "nettrollene". Stakkars mann. Rett i offerrollen. Akkurat som kona gjorde i desember.

Det er jo ikke deres skyld at de gjør som de gjør....

Han har jo bare "senket seg ned på nett-trollenes nivå"....

Og så har de liksom blitt mer profesjonelle etter Friendly.no kom inn.... Det har vi sett siden fredag.... Sletting, sletting, sletting... Og så kommer en epost der Eriksen skylder på nett-trollene....

Det er ingenting i den eposten som handler om å ta ansvar.

De han svarte var ikke nett-troll. Det var høflige folk som la inn kommentarer...

Endret av annepannesjoko
  • Liker 25
Skrevet

Veldig bra av LKE! For FØRSTE gang fikk jeg bittelitt sansen for han.

DA er det på tide at Trine Grung tar kvelden.

Edit: Bra at han innrømmer det. Er ikke så imponert over forklaringen.

kan noen linke til der Trine Grung har driti seg ut?

• Liker 3
Skrevet

Han sitter nok her inne nå, med et sleskt smil.

https://www.youtube.com/watch?v=HkBOx6L4W-I

• Liker 3
Skrevet

Noen burde tipse VG om løgnene som har blitt servert; hacking, sannheten vil komme frem osv.

• Liker 19
Skrevet

Denne CBE er jo ikke heit, engang.

• Liker 8
Skrevet

Hadde aldri i verden stått frem som en idiot for henne. Grådighet er det som driver de to!

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...