Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Det forklarer jo ikke hvorfor han har gjort det samme i sin blogg? Hvorfor har han støttet seg selv og skrytt seg selv opp i skyene der?

dårlig impulskontroll skriver han jo, men hva betyr egentlig det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå sier de at FF ikke ser kommentarene engang, han LESER de opp for henne og siler ut hva hun kan svare på....... Oh lord, jeg klarer ikke sitte rolig

Hvor sier de det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier de at FF ikke ser kommentarene engang, han LESER de opp for henne og siler ut hva hun kan svare på....... Oh lord, jeg klarer ikke sitte rolig

Hvor står dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG har oppdater saken. Det er vissnok LKE som leser gjennom alle kommentarer som kommer inn på bloggen, og siler bort de han ikke vil at Caroline skal lese...

Forundrer meg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hulderjenta

Haha, herre min juledag. Hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet har kommet med en liten notis om saken nå. Den er litt mer kritisk enn vg er mot paret, mener jeg. Det er vel kanskje derfor vg er den avisa paret har valgt å kommentere saken til også, de er mer pro-fotballfrue enn Dagbladet?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juvelia

Nå har VG lagt til 2 videosnutter inn i saken, med 20 sekunder reklame i begynnelsen.

Kjempesmart! Pengene ruller inn for Fam. Berg Eriksen og for pressen, det er vi som er de dumme som lar oss provosere og fasinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det ikke er lov, men..

Mange av kommentarene fremstår som hets, mobbing og trusler. 31-åringen skal også ha blitt utsatt for anonym netthets i stor grad som følge av konas blogg, informerer ekteparet overfor VG.

Rette ræva som feis!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG har oppdater saken. Det er vissnok LKE som leser gjennom alle kommentarer som kommer inn på bloggen, og siler bort de han ikke vil at Caroline skal lese...

Forundrer meg ikke

Kjære vakre vene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir verre og verre. Han leser disse kommentarene når han er på treningsleir også? For noen nek.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare bra de poster tidligere intervju og intervjuer, det er jo åpenbart hvor langt hun har rotet seg inn i løgnens spiral

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

"Jeg er ikke interessert i å bruke den kommende uken på og diskutere hvem som kan krediteres meg og ikke. La meg heller slå fast at jeg har skrevet mye dumt."

Dette viser, synes jeg, at han egentlig ikke tar ansvar for det han har gjort. Han gidder ikke snakke om hvilke kommentarer han har skrevet, så ingen må komme her og beskylde han for å late som om han er jurist, fysioterapeut eller lege, kalle andre tilbakestående eller skrive at noen skulle hatt ei kule i panna. Dette gjør at han aldri trenger å ta ansvar for de verste kommentarene, når han nekter å snakke om det og påstår at han bare har skrevet noen, men vil ikke si hvilke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...