Sitronmelis Skrevet 11. januar 2015 #5621 Del Skrevet 11. januar 2015 Så skynd deg å kontakte blekka nu, førstemann til møllen her. Det er nok mange før meg i køen vil jeg tro? Dessuten vet jeg ikke hva jeg eventuelt skulle skrevet til de? Måtte jeg ha utdypet hva alt dette med CBE går ut på osv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadyAntebellum Skrevet 11. januar 2015 #5622 Del Skrevet 11. januar 2015 Herregud for et sirkus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 11. januar 2015 #5623 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg vil nok tro at seriøse aktører som Ving, hvor hele familien omtales, kommer til å tenke seg om en gang eller ti før de sponser disse to igjen. Det forventer jeg faktisk. Jallasjappa Get Inspired har en annen målgruppe og knapt nok rennome fra før av. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 11. januar 2015 #5624 Del Skrevet 11. januar 2015 Svært kalkulerende brannslukking der. Å legge all skyld på mannen er med på å beskytte merkenavnet "Caroline Berg Eriksen". I realiteten er det jo minst like mye hans blogg som hennes. Hun er produktet, og sammen markedsfører de produktet Caroline. Han er daglig leder og styreleder i firmaet bak bloggen (ref. ulike bedriftsopplysningsnettsider). Ansvaret vris nok en gang over på leserne. De kritiske leserne. Denne unnskyldingen vil falle i god jord hos blodfansene som jo allerede hater alle som kommer med kritikk til deres "kjære venninne Caroline". Disse vil derfor svelge dette og fortsette å forsvare bloggen. Spesielt fordi "deres kjære venninne Caroline" er heeeelt uskyldig i denne saken. Dette er paret fullstendig klar over. Fansen derimot skjønner ingenting. De skjønner ikke hvordan dette fungerer og lar seg derfor lure trillrundt gang på gang. Dette er kynisme på høyeste nivå. De manipulerer fansen på det groveste for å tjene mest mulig penger på dem. Det er så trist. Jeg håper det likevel blir represalier ang. det å utgi seg for å være fagkyndig og gi uriktige råd til unge. De samme gjelder det faktum at flere har blitt forfulgt og trakassert av Lars-Kristian Eriksen, til og med ønsket død (kule i hodet). 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5625 Del Skrevet 11. januar 2015 Det er nok mange før meg i køen vil jeg tro? Dessuten vet jeg ikke hva jeg eventuelt skulle skrevet til de? Måtte jeg ha utdypet hva alt dette med CBE går ut på osv? Ja, og legg ved alle de her linkene og samle det inn til en koherent historie på rundt 300-500 ord hvor du kan snakke om de siste avsløringene hvor LKE tar på seg skylden og hvorfor han gjør det, og den grunnen er det opp til slarveblekka se&Hør å finne ut av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lepus Skrevet 11. januar 2015 #5626 Del Skrevet 11. januar 2015 synes vel han kommer for lett unna dette: han bør vel bli stilt til veggs om han har titulert seg med beskyttede titler eller ikke. det jeg virkelig lurer på er PT Åge = LK, eller er dette en av de LK ikke kan stå innefor- og vil det si at PT Åge er ekte? hilsen en klinisk ernæringsfysiolog / advokat fullmektig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 11. januar 2015 #5627 Del Skrevet 11. januar 2015 Ja, hva sier de til at fotballfrue selv svarer kommentarene fotmallfruemannen skal ha skrevet bak falske nick? Hah! De hadde jo en dialog med hverandre i kommentarfeltet jo! Tror de fortsatt at bloggleserne og andre interesserte er så dumme?! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. januar 2015 #5628 Del Skrevet 11. januar 2015 Svært kalkulerende brannslukking der. Å legge all skyld på mannen er med på å beskytte merkenavnet "Caroline Berg Eriksen". I realiteten er det jo minst like mye hans blogg som hennes. Hun er produktet, og sammen markedsfører de produktet Caroline. Han er daglig leder og styreleder i firmaet bak bloggen (ref. ulike bedriftsopplysningsnettsider). Ansvaret vris nok en gang over på leserne. De kritiske leserne. Denne unnskyldingen vil falle i god jord hos blodfansene som jo allerede hater alle som kommer med kritikk til deres "kjære venninne Caroline". Disse vil derfor svelge dette og fortsette å forsvare bloggen. Spesielt fordi "deres kjære venninne Caroline" er heeeelt uskyldig i denne saken. Dette er paret fullstendig klar over. Fansen derimot skjønner ingenting. De skjønner ikke hvordan dette fungerer og lar seg derfor lure trillrundt gang på gang. Dette er kynisme på høyeste nivå. De manipulerer fansen på det groveste for å tjene mest mulig penger på dem. Det er så trist. Jeg håper det likevel blir represalier ang. det å utgi seg for å være fagkyndig og gi uriktige råd til unge. De samme gjelder det faktum at flere har blitt forfulgt og trakassert av Lars-Kristian Eriksen, til og med ønsket død (kule i hodet). Faktisk gir de næring til hyllinga av CBE. Nå får jo fansen bevist at manen hennes er DRØMMEMANNEN som passer på kona si med nebb og klør og beskytter henne mot slemmingene på nettet. Jeg gleder meg til "Ønsker meg en mann som LK!"-onanien i kommentarfeltet i morra. Og med det burde jeg vel ta natta. Og komme meg ut litt mer ... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5629 Del Skrevet 11. januar 2015 synes vel han kommer for lett unna dette: han bør vel bli stilt til veggs om han har titulert seg med beskyttede titler eller ikke. det jeg virkelig lurer på er PT Åge = LK, eller er dette en av de LK ikke kan stå innefor- og vil det si at PT Åge er ekte? hilsen en klinisk ernæringsfysiolog / advokat fullmektig Nei, de to der har trukket stakkars Åge Sten Nilsen (WigWam) og Åge Aleksandersen ned i søla ved å beskylde dem for å være personlig trenere. Hilsen massøse, advokat, astronaut Gjest. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 11. januar 2015 #5630 Del Skrevet 11. januar 2015 Ikke mye støtte å spore på Twitter. Friendly-Peter, dette var fail også fra din side. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 11. januar 2015 #5631 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg synes faktisk det er ganske drøyt å frita selve hovedpersonen for all skyld. Ikke bare fordi det er lett å mistenke at det er ren strategi og tøys, men også fordi det han påstår er at hun liksom er en slags uskyld av en viljeløs stakkar, et offer for han dårlige impulskontroll (som igjen blir fremprovosert av nett-troll osv.) Det han sier, er at hun til syvende og sist ikke har noe hun skulle sagt, selv når det gjelder at mannen hennes bedriver kriminalitet i kommentarfeltet på sin egen blogg. Det blir jo helt borti natta, på alle mulige måter. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 11. januar 2015 #5632 Del Skrevet 11. januar 2015 Og der var Rolf-Ørjan på plass i kommentarfeltet på side2.no "seriøs" lettkledd-fotograf som også sist gang forsvarte CBE, selv om hun innrømmet hva hun hadde gjort fordi det fantes bevis. De har jo jobbet sammen, så han er jo en av de allierte paret har. Han sikter til klassikeren "sjalusi" og sier dette skal få konsekvenser for andre enn Caroline selv. Skulle jeg tippe så kommer han til å være en av de som liksom skal tale parets sak når "sannheten" skal ut. Blir rett og slett tom for ord. Lurer på om han kommer til å prøve å ro seg ut denne i morgen?🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5633 Del Skrevet 11. januar 2015 Faktisk gir de næring til hyllinga av CBE. Nå får jo fansen bevist at manen hennes er DRØMMEMANNEN som passer på kona si med nebb og klør og beskytter henne mot slemmingene på nettet. Jeg gleder meg til "Ønsker meg en mann som LK!"-onanien i kommentarfeltet i morra. Og med det burde jeg vel ta natta. Og komme meg ut litt mer ... Nei, nei, nei, det der er feil innstilling. Nå må du lage blogg og bli utstillingsdukke du også nu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 11. januar 2015 #5634 Del Skrevet 11. januar 2015 Fikk lyst på ridderost nå.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 11. januar 2015 #5635 Del Skrevet 11. januar 2015 Faktisk gir de næring til hyllinga av CBE. Nå får jo fansen bevist at manen hennes er DRØMMEMANNEN som passer på kona si med nebb og klør og beskytter henne mot slemmingene på nettet. Jeg gleder meg til "Ønsker meg en mann som LK!"-onanien i kommentarfeltet i morra. Og med det burde jeg vel ta natta. Og komme meg ut litt mer ... LKE må nok hylle sin innsats som ridder, jepp :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 11. januar 2015 #5636 Del Skrevet 11. januar 2015 Sensuren er fortsatt høy på instagram, et par som har fått slettet bort kommentarer der om hvor patetisk unnskyldningen de kommer med egentlig er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 11. januar 2015 #5637 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg må gå på Latter denne uka 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 11. januar 2015 #5638 Del Skrevet 11. januar 2015 Kom til å tenke på... LKE skriver at det er nettrollene som har skylden. Nettrollene som han kaller de, er leserne på bloggen. Og det er de som gir penger i kassa deres. Disse leserne som har kommentert har ikke vært uhøflige eller stygge i sine svar (ikke de jeg har sett han svarte som lege Morten o.l.). Problemet har kun vært at LKE har vært uenig i svarene deres - kun det. Å da kalle folk som er uenig med deg for nettroll, er stygt gjort. Fy deg LKE. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 11. januar 2015 #5639 Del Skrevet 11. januar 2015 Dette er jo klassisk brannslukking. Han påtar seg ikke ansvaret for noe konkret, men legger ballen død. VG burde gjort en grundig jobb ved å vise konteksten, ingenting av dette er jo svar på hets. Og de burde absolutt stilt oppfølgingsspørsmål. Han hadde neppe svart, men det bør iallfall komme fram. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 11. januar 2015 #5640 Del Skrevet 11. januar 2015 For en... tøffel 😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg