Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Lin10 skrev:

Det spiller ingen rolle, så lenge juryen har kriterier de vektlegger og forholder seg til i nominasjonsprosessen.  De har vurdert det slik at CBE har ikke gjort noe klanderverdig av slik art at hun ble disket. Lesertall er heller ikke alt. Anna Rasmusen er ikke nominert eller pilotfrue. 

Ironisk nok er CBE den bloggeren som definitivt har fått mest kritikk fra div offdntlige instanser og negative medieoppslag.  Så om CBE ikke blir disket, er det ingen som kvalifiserer til diskvalifisering.

Anbefaler deg for øvrig å Google "korrupt". 

• Liker 32
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 timer siden, Lin10 skrev:

Jurylederen i Vixen award sier dette: forbrukertilsynet vet selv også at markedsføringsloven ikke er like svart-hvit som kritikerne fra Kvinneguiden gjerne vil tro at den er, derfor har heller ikke Forbrukertilsynet laget en regelbok om merking, men en veiledning

Han sier også at det handler om tillit. Det at CBE nå har blitt nominert til 2 priser og er i finalen, viser  hvor stor tillit hun har blant sine lesere, som har stemt henne frem og blant juryen. Det er bare her inne den tilliten tydeligvis er fraværende. 

Før du fremsetter uriktige påstander, så burde du vite at en veiledning er en forenklet forklaring på gjeldende lovverk  Just sayin....

Hvis du mener loven ikke er svart hvitt, så er det den enkelte bloggerens ansvar å se at den følges korrekt

Det fleste oppegående mennesker kan se at CBE ikke følger loven i svært mange tilfeller

Endret av Miranda16
  • Liker 25
Skrevet
12 minutter siden, Lin10 skrev:

Det spiller ingen rolle, så lenge juryen har kriterier de vektlegger og forholder seg til i nominasjonsprosessen.  De har vurdert det slik at CBE har ikke gjort noe klanderverdig av slik art at hun ble disket. Lesertall er heller ikke alt. Anna Rasmusen er ikke nominert eller pilotfrue. 

Anna er nominert

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Papirfly, mod.

Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Underholdene å se hvor mye piss enkelte presterer å lire av seg her. Akkurat som om CBE er en slags helgen. Heller tvert imot mener nå jeg. Folk flest har et kritisk blikk rettet mot personer som henne. Samtidig klarer hun å hjernevaske enkelte til å tro at verden er en rosa boble, tydeligvis.

Skrevet

Link til NRK artikkel

Sitat

Bloggkjendiser kastet ut av Vixen Awards

Anniken Jørgensen og Martine Lunde er diskvalifisert fra kåringen Vixen Influencer Awards. Juryen mener de har brutt regelverket for merking av sponsede innlegg og reklame.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Kollontaj skrev:

Eller større! ☺️

Er det sånn det uttrykket går, større teskje? Eller mindre? Nå ble jeg helt forvirra og desto mer jeg tenker på det, desto mindre mening gir det 😰😂

• Liker 6
Skrevet (endret)

Caroline sier i det nyeste blogginnlegget at hun bor en drøy time unna Oslo. Og dette krever visst mye planlegging når det gjelder deltakelse på events.. Man må jo tenke på barnevakt, hotell og hunder må vite. Hva med å ta med en +1 som ikke er "den allvitende og perfekte" mannen? Hva med å dra hjem med siste tog fra Oslo S? Ah, irriterer meg over at hun presenterer det som at hun lever et så fancy og viktig liv. Ting dras ut av proporsjoner og det er en virkelighetsoppfatning som ikke ligner noenting.

Endret av Njuta
Skrivefeil
Skrevet (endret)

Vixen er vel bare interessant blant bloggerne selv. Men når man ser at brudd på markedsføringsloven medfører diskvalifikasjon så kan man jo lure på hvordan hun er havnet i finalen. Er flau på hennes vegne.  Vinner hun den prisen burde noen tipse media.

Endret av Surikatt
  • Liker 22
Skrevet

Og det er jo aldri noe problem ellers med barnevakt, så skjønner ikke helt at det er så vanskelig når det er events det er snakk om.

Det hadde vært gøy å lese om at hun hadde dratt på Costume Awards og vært brisen og fnisete med en venninne, ikke bodd på suite og spist kebab etterpå.

• Liker 20
Skrevet
2 timer siden, Njuta skrev:

Caroline sier i det nyeste blogginnlegget at hun bor en drøy time unna Oslo. Og dette krever visst mye planlegging når det gjelder deltakelse på events.. Man må jo tenke på barnevakt, hotell og hunder må vite. Hva med å ta med en +1 som ikke er "den allvitende og perfekte" mannen? Hva med å dra hjem med siste tog fra Oslo S? Ah, irriterer meg over at hun presenterer det som at hun lever et så fancy og viktig liv. Ting dras ut av proporsjoner og det er en virkelighetsoppfatning som ikke ligner noenting.

Hvis de er kun 1 time fra Oslo så kan hun/de kjøre frem og tilbake. Trenger ikke å drikke på eventer...

• Liker 22
Skrevet
2 timer siden, Njuta skrev:

Tenkte akkurat det samme! Sett deg på toget eller i bilen, dra alene og la mannen være hjemme med barn og hunder. Kjør hjem etter festen. Tuller hun??

• Liker 42
Skrevet
3 minutter siden, Undreguri skrev:

Tenkte akkurat det samme! Sett deg på toget eller i bilen, dra alene og la mannen være hjemme med barn og hunder. Kjør hjem etter festen. Tuller hun??

Synes jeg ser henne for meg på toget på vei til et event, sammen med resten av oss kreti og pleti....

• Liker 44
Skrevet
3 timer siden, Njuta skrev:

Jeg bor seriøst nesten en time unna nærmeste by, og alle her jeg bor pendler over 1,5t på 9 mil i løpet av en dag (og tog eller buss er ikke noe alternativ). I tillegg kjører de fleste ekstraturer med barn som skal på trening eller besøk på ettermiddagen. Derfor har jeg null sympati for at det er så tungt å komme seg til Oslo. Newsflash: mange bruker mer enn 1t til jobb hver eneste dag.

• Liker 35
Skrevet
På 26.1.2018 den 0.53, Stjernekikkeren skrev:

Virkelig, skrev hun den setningen og postet? Vet ikke om hun er i stand til å sette ting i sammenheng eller om det klinger en bjelle et sted i bakhodet hennes når hun skriver noe sånt, men det er vel faktisk akkurat det folkbhar påstått om hele hennes liv både her i tråden og i kommentarfeltet hennes. Det har blitt påpekt at CBE egentlig ikke er så opptatt eller har så dårlig tid, hun skaper tidsklemmene sine selv ved å velge å fylle dagen med å male en landsby av hus, ta 150 selfier, få neglene/sminken/håret/leppene/huden eller whatever fikset gratis, og kaller det for å være skikkelig opptatt og stresset. Så dæven CBE, for en gangs skyld traff du, du er ikke for opptatt, du bare velger å prioritere som du gjør. 

Det morsomste av alt er at CBE selv har brukt unnskyldningen om tidsklemme og to barn for å ikke trene; hun har rett og slett ikke TID til å trene alltid. Selv om hun har messet om at det bare er en prioriteringssak :P Dårlig hukommelse+lav grad av selvinnsikt+internett=selvmotsigelser

• Liker 33
Skrevet
17 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Hun liker ikke å vise seg sånne steder. Da finner man ut hvordan hun egentlig ser ut og hun er redd for å få spørsmål  og kanskje forsnakker seg.

Dette er vel kjernen tror iallefall jeg!

• Liker 19
Skrevet
2 timer siden, Fotballfluen skrev:

Det morsomste av alt er at CBE selv har brukt unnskyldningen om tidsklemme og to barn for å ikke trene; hun har rett og slett ikke TID til å trene alltid. Selv om hun har messet om at det bare er en prioriteringssak :P Dårlig hukommelse+lav grad av selvinnsikt+internett=selvmotsigelser

Hvis hun først skal leve livet sitt på nettet så burde hun prøve litt hardere, er ikke vanskelig å huske hennes løgner og utsagn når de faktisk står skrevet rundt om..! Og folk her sier vi leter etter ting å ta henne på, synes de kommer helt av seg selv gitt

• Liker 28
Skrevet
2 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Hvis hun først skal leve livet sitt på nettet så burde hun prøve litt hardere, er ikke vanskelig å huske hennes løgner og utsagn når de faktisk står skrevet rundt om..! Og folk her sier vi leter etter ting å ta henne på, synes de kommer helt av seg selv gitt

Helt enig med deg.

• Liker 12
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...