Kollontaj Skrevet 18. januar 2018 #48601 Del Skrevet 18. januar 2018 Før: https://imgur.com/a/ghzBl (med dato og klokkeslett) Nå: https://imgur.com/a/972qi (uten dato) kilde: carolinebergeriksen.no 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. januar 2018 #48602 Del Skrevet 18. januar 2018 4 minutter siden, Asti skrev: Berg Eriksen skriver for ca. 4 timer siden under blogginnlegget "et døgn i Oslo" - http://www.carolinebergeriksen.no/2018/01/17/et-dogn-oslo/#comment-595677: "Akkurat på disse bildene hadde jeg nettopp fylt på litt i leppekanten på overleppen, da blir man ganske hoven :)". Hvis du siktert til bildet med stripet genser, så er der lik bakgrunn som annet bilde i blogginnlegget, dvs. fra samme hotellrom. Viktig møte, altså. Eller som hun sa på snap: Nå skal jeg snart jobbe. Oki... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 18. januar 2018 #48603 Del Skrevet 18. januar 2018 Saft suse... Blir målløs. Gradvis tilpasning gjør en blind for omfanget av endringer. Kanskje hun bør bruke omslaget på sin egen «kokebok» som realitetsorientering? Hadde fått helt vondt om eget avkom følte for slike ekstreme justeringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. januar 2018 #48604 Del Skrevet 18. januar 2018 Hun ligner mer og mer på Lisa Rinna. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 19. januar 2018 #48605 Del Skrevet 19. januar 2018 Gratulerer med 1årsdagen til tråden her👍🏽 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 19. januar 2018 #48606 Del Skrevet 19. januar 2018 Trener og trener, men det som blir større er bare leppene 😉 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 19. januar 2018 #48607 Del Skrevet 19. januar 2018 3 timer siden, Xstrella skrev: Trener og trener, men det som blir større er bare leppene 😉 Lurer på hvilke øvelser PTen anbefaler til det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 19. januar 2018 #48608 Del Skrevet 19. januar 2018 1 time siden, Inocybe skrev: Lurer på hvilke øvelser PTen anbefaler til det. Konstant furting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 19. januar 2018 #48609 Del Skrevet 19. januar 2018 (endret) Fotballfruens mann hatet det i 2011, og hun skulle aldri gjøre det igjen. :så ut som en and: https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and Her skyldte hun også på at hun «lot kritikerne vinne», vanlig modus for henne å skylde på andre for de valgene hun tar. Virker som hun har snudd i ande-saken nå da, ser jo ut til at hun er svært fornøyd med nebbet for tiden. Hun hadde f.eks. ikke trengt å legge ut bilder med ekstra hovne lepper rett etter påfyll - istedet truter hun litt ekstra. Innlegget er ryddet for slettet sitat. Endret 19. januar 2018 av Papirfly 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. januar 2018 #48610 Del Skrevet 19. januar 2018 2 timer siden, Inocybe skrev: Lurer på hvilke øvelser PTen anbefaler til det. Lip-thrust. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 19. januar 2018 #48611 Del Skrevet 19. januar 2018 Og fanklubben hennes tror tydeligvis at hun ser sånn ut etter treningen, og lurer på hvorfor de ikke gjør det selv: «Du set alltid fresh ut selv om du har trent . Jeg ser ikke fresh ut etter en treningsøkt. Hva gjør du for å se så fresh ut etter en treningsøkt ? Er det sminken? Jeg trener aldri med sminke. Føler det blir klamt og ekkelt spent å høre din oppskrift)» 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 19. januar 2018 #48612 Del Skrevet 19. januar 2018 4 minutter siden, Lopploella skrev: Og fanklubben hennes tror tydeligvis at hun ser sånn ut etter treningen, og lurer på hvorfor de ikke gjør det selv: «Du set alltid fresh ut selv om du har trent . Jeg ser ikke fresh ut etter en treningsøkt. Hva gjør du for å se så fresh ut etter en treningsøkt ? Er det sminken? Jeg trener aldri med sminke. Føler det blir klamt og ekkelt spent å høre din oppskrift)» Er dette altså de høyt utdannede kvinnene som er bloggens målgruppe...? Fascinerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chupachupa Skrevet 19. januar 2018 #48613 Del Skrevet 19. januar 2018 Folkens, i går kooosa dem seg med pizza, UTEN squash-bunn, i følge snap også på en torsdag da gitt 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 19. januar 2018 Forfatter #48614 Del Skrevet 19. januar 2018 21 minutter siden, Lopploella skrev: Og fanklubben hennes tror tydeligvis at hun ser sånn ut etter treningen, og lurer på hvorfor de ikke gjør det selv: «Du set alltid fresh ut selv om du har trent . Jeg ser ikke fresh ut etter en treningsøkt. Hva gjør du for å se så fresh ut etter en treningsøkt ? Er det sminken? Jeg trener aldri med sminke. Føler det blir klamt og ekkelt spent å høre din oppskrift)» Like flink som CBE i å skrive det samme i setning etter setning hvert fall. Selv foretrekker jeg å se ut som ei sprengt nepe etter en skikkelig treningsøkt; med klissvått hår til alle kanter og tilnærmet miltbrann i lungene. Men slik kan tross alt ikke ei delikat filler-frue fra Kulåsparken holde på. 21 minutter siden, chupachupa skrev: Folkens, i går kooosa dem seg med pizza, UTEN squash-bunn, i følge snap også på en torsdag da gitt Jasså ja. Gemalen ble tydeligvis ikke så ekstatisk som CBE påsto når hun serverte fylt squash og kalte det pizza 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. januar 2018 #48615 Del Skrevet 19. januar 2018 38 minutter siden, chupachupa skrev: Folkens, i går kooosa dem seg med pizza, UTEN squash-bunn, i følge snap også på en torsdag da gitt En PT jeg kjenner sa det så bra "Noen ganger løper vi en mil, noen ganger gir vi blanke og spiser pizza. Med ekstra ost" Et sunt liv -mener jeg- handler om balansegang. Ytterkanten er ikke bra. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 19. januar 2018 #48616 Del Skrevet 19. januar 2018 1 time siden, Lopploella skrev: Og fanklubben hennes tror tydeligvis at hun ser sånn ut etter treningen, og lurer på hvorfor de ikke gjør det selv: «Du set alltid fresh ut selv om du har trent . Jeg ser ikke fresh ut etter en treningsøkt. Hva gjør du for å se så fresh ut etter en treningsøkt ? Er det sminken? Jeg trener aldri med sminke. Føler det blir klamt og ekkelt spent å høre din oppskrift)» Det der høres nesten ut som ironi...? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 19. januar 2018 #48617 Del Skrevet 19. januar 2018 3 minutter siden, caskerette skrev: Det der høres nesten ut som ironi...? Enig, tenkte det samme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 19. januar 2018 #48618 Del Skrevet 19. januar 2018 4 minutter siden, caskerette skrev: Det der høres nesten ut som ironi...? Eventuelt høres det ut som om hun har skrevet kommentaren selv. Samme måte å uttrykke seg på, og med skryt av hvor fresh hun ser ut. Mulig det er ironi, men synes det er rart hun velger å publisere kommentaren da. Forklaringen må jo i tilfelle være at hun ikke forstår, og at noen virkelig tror hun kan komme med en "oppskrift" på hvordan man kan unngå å se svett ut etter trening. Alle ser jo at disse bildene ikke har noe med trening å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 19. januar 2018 #48619 Del Skrevet 19. januar 2018 Det er nok ironisk. Hun trener jo ikke når disse bildene tas hun poserer og truter og viser frem klær. Blir ikke svett av det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 19. januar 2018 #48620 Del Skrevet 19. januar 2018 1 time siden, Ultiva skrev: ... Jasså ja. Gemalen ble tydeligvis ikke så ekstatisk som CBE påsto når hun serverte fylt squash og kalte det pizza Jeg tror enhver mann i verden som hadde blitt lovet pizza, og fått servert den blaute greia der, hadde mistet viljen til å leve og bedt kjerringa pelle seg tilbake på kjøkkenet fort som rakkern. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg